Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1644
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Всички представителства вече предлагат тестове. Когато знаеш горе-доло какво се иска, тръгваш из тях и пробваш наред, четеш ревюта и т.н. Аз също съм за нещо на 2-3 години на силно занижена цена!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
Le Transporteur написа: Как мислиш, можеш ли да избереш кой е твоя мотор, без множество тестове?
Ами почвам да се ориентирам лека полека.
Поне за стила - крос съм карал, имах ендуро, имам нейкед и пистов, горе-долу ми е ясно вече какво ми се кара.
Под 100 коня ми идват малко, над 200 кила ми идва тежко... не че не мога да ги държа, ама не ми е толкова приятно.
Пробвам тук-там на приятели каквото ми предложат и така.
Карах един cbr1000rr като моя от обява, но с шифтър - задължително искам шифтър на следващия мотор.
180 коня е хубаво да ги имаш, ама май не мога да ги използвам всичките, досега почти не съм давал пълна газ на цбр-а освен на 5-та и 6-та няколко пъти да го видя колко вдига.

Монстъра ми харесваше на снимки доста години, докато не видях наживо, че идва леко миниатюрен и V2 двигателя не ми харесва като звук и вибрации. Та няма да си купя монстър, споделям ви само тук че има добри отстъпки, които им видях в сайта, може някой да се възползва.
Новото Z900 много ми харесва на вид, цената му е супер, 4цил си ми е любима конфигурация, но не се предлага с шифтър.
Новото Мт09 също ми допада, но не съм карал 3цил и ще потърся да пробвам на някого преди да се реша. Дано да не звучи гадно като MV-Agusta-та на комшията (и тя е 3цил). По клипове се чуват готино тея ямашки, като влязат в обороти имат звук на е46 330i.

Spit-Fire написа:Ти си знаеш, колега, но помисли добре. Аз мойта ямаха я взех на 1600 км. (малко след разработка) дето се вика за 3-4-5К по-малко от цена на нова. Аз ако съм пак бих търсил такава офертичка ако изпадне. Хем няма да го разработваш, хем ще спестиш пари.
По принцип е хубаво да се спестят пари, не съм плащач, но не обичам да ми излизат изненади.
Хорнета го взех през общи познати, уж технически идеален, само с външни забележки, които си ги боядисах без проблеми, но тръгвам да му сменям свещите - три свещи се навиват, четвъртата не се навива - някой е преебал резбата и е направил следващия размер - не 10 ами 12мм.

ЦБР-а го взимам, минава преглед през сервиз - уж всичко идеално, минал TUV март месец тая година, тръгвам да го прибирам и като го изкарах извънградско на правите и виждам че кормилото стои лееко на една страна. Не е голям проблем, мотора си върви направо, но ме дразни.
За колите втора ръка пък не ми се разправя, не е за тая тема.

Та имам мерак нещо аз да изкарам от магазина като белите хора, да си знам че няма какво да му поправям.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1644
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Новото си е ново - дай Боже всекиму! Проблема с моторите обаче е, че желанията на собственика се сменят на 4-5 години.. И тук вече, ако трябва да се спазва 'правилото', че 'новото си е ново', започва да излиза доста скъпо хобито!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:Новото си е ново - дай Боже всекиму! Проблема с моторите обаче е, че желанията на собственика се сменят на 4-5 години.. И тук вече, ако трябва да се спазва 'правилото', че 'новото си е ново', започва да излиза доста скъпо хобито!
Точно за това, му зададох "въпроса". Изкушенията на пазара са много и риска от желанието за смяна, става голям. А вземе ли се нов, отчитането на дълърите, май е дебело. От друга страна, можеш да си го разопаковаш, с търпение, за дълъг живот, стриктно да си го разработиш. И другата истина е вярна, можеш да спестиш хубав процент от "голямата цена". Разбира се, с риска от лоша разработка.
Голям плюс е , че си притежавал разновидности от марки с различни приложения и в това както казваш, имаш известна ориентираност.
Поправете ме, ако греша, по-често желанието за смяна на машината идва, когато карате в група, ходите по сбирки, демек има възможност за поглед, мнения и тестове на други мотори от първа ръка.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- skoti79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: Мотористите във форума!
Златната среда е да вземеш нещо на година, година и малко, на около 1000-1500 км.
Все още ще е в гаранция и разработен.
Спестяваш минимум 20% от цената.
Често изпадат такива оферти от представителствата.
Като тръгнеш да го продаваш след 1-2-3 г. не си чак толкова вътре.
Всичките ми мотори съм ги купувал по тази схема.
От този дилър съм взел няколко мотора и мога да го препоръчам - Limbacher
Чисто нови си взимам скутерите, но тях ги карам твърдо 10 години.
Все още ще е в гаранция и разработен.
Спестяваш минимум 20% от цената.
Често изпадат такива оферти от представителствата.
Като тръгнеш да го продаваш след 1-2-3 г. не си чак толкова вътре.
Всичките ми мотори съм ги купувал по тази схема.
От този дилър съм взел няколко мотора и мога да го препоръчам - Limbacher
Чисто нови си взимам скутерите, но тях ги карам твърдо 10 години.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Ти за 100+ коня и < 200 кила описа направо MT-09
И аз тея дни си мисля вече за Трасер, само че аз не обикалям толкова много с дни, камоли пък с багаж, и реално май ще е много глупава покупка за моя use case, та по-скоро за това се навих да си "направя" 9-ката малко по-поносима за дълги разстояния. Живот и здраве ще инвестирам една хилядарка в една хубава седалка и не виждам какво повече ми трябва.
А за звука на 3-те цилиндъра, бях си казал, че ще си карам със заводското гърне защото си ми харесва. Ама чат пат ми минават мисли за една генерация, и сега имам да събирам 600 еврака да поръчам след НГ.
https://www.youtube.com/watch?v=wwpLhkYmJm4
Едит, или едно MT-10, щом искаш звук и да е абсолютно животно. Макар, че на мен нещо не ми харесва толкова хайпнатия звук на CP4-ката.

А за звука на 3-те цилиндъра, бях си казал, че ще си карам със заводското гърне защото си ми харесва. Ама чат пат ми минават мисли за една генерация, и сега имам да събирам 600 еврака да поръчам след НГ.

Едит, или едно MT-10, щом искаш звук и да е абсолютно животно. Макар, че на мен нещо не ми харесва толкова хайпнатия звук на CP4-ката.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
За доминатор потърси в емаг.
Имат някакъв договор и от емага идват по-евтино отколкото да поръчаш от официалния сайт.
Малко е шибана търсачката, но ще намериш каквото ги трябва, едно време бях намерил за хорнета и за едно cb1000r, което не купих.
Имат някакъв договор и от емага идват по-евтино отколкото да поръчаш от официалния сайт.
Малко е шибана търсачката, но ще намериш каквото ги трябва, едно време бях намерил за хорнета и за едно cb1000r, което не купих.

Re: Мотористите във форума!
До някъде по темата с италианските мотори и други не толкова популярни:
Когато си направих SV650 за писта си обещах, че това е мотор с цел да се науча и че падна ли под 1.33 на Серес ще се наградя с нещо друго. Е 1.30 е вече факт и преди няколко седмици започна яко четене и ровене. R6 е най-бърз, CBR най-лесен и удобен. Акъл и знания за тях има във всеки бокс, части във всяка бакалия. Логичен избор… Ама аз все си обичам да е нещо по-специално. Ducati 899 ми е много на сърце, но 25-30к за мотор + подготовка за писта ми се сториха твърде много за нещо което може да стане купчина желязо за секунда. В крайна сметка след доста търсене си сбъднах една друга “мечта” до колкото може да се нарече така 10 годишен мотор
- Daytona 675. Обслужих го, покарах го малко да съм сигурен че ням да се разтече от някъде и сега си чака частите за да се превърне в новата пистова играчка 
Когато си направих SV650 за писта си обещах, че това е мотор с цел да се науча и че падна ли под 1.33 на Серес ще се наградя с нещо друго. Е 1.30 е вече факт и преди няколко седмици започна яко четене и ровене. R6 е най-бърз, CBR най-лесен и удобен. Акъл и знания за тях има във всеки бокс, части във всяка бакалия. Логичен избор… Ама аз все си обичам да е нещо по-специално. Ducati 899 ми е много на сърце, но 25-30к за мотор + подготовка за писта ми се сториха твърде много за нещо което може да стане купчина желязо за секунда. В крайна сметка след доста търсене си сбъднах една друга “мечта” до колкото може да се нарече така 10 годишен мотор


- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1644
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
А
! Ето така се прави
! Евала колега! Един живот живеем и е криво да го прекараме в 'скука' и да не следваме желанията си! Чудесен избор! Правил съм кръгче с такова, моя наемател на гараж имаше такъв известно време и съм го разглеждал подробно! Струва си яко! Ако беше предварително, аз щях да ти предложа да погледнеш и Дукати 848, но... и така е перфектно! Честито и безаварийно каране по пистите! Части и възможности за надграждане има хиляди! Информация има бол също за тях... Трябва да погледна и моята програма (TuneECU) дали ги четеше тези... Радвам се също така, че не си 'залитнал' в търсене на по-голяма кубатура, но ти караш и на писта и виждаш реално за какво става дума!
П.П. Силно модифициран вариант на модела се кара в Мото2 !


П.П. Силно модифициран вариант на модела се кара в Мото2 !
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Мотористите във форума!
Браво колега 1:30 звучи доста сериозно
Интересно ми е какво е правено по SV-то.

Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:Трябва да погледна и моята програма (TuneECU) дали ги четеше тези... Радвам се също така, че не си 'залитнал' в търсене на по-голяма кубатура, но ти караш и на писта и виждаш реално за какво става дума!
П.П. Силно модифициран вариант на модела се кара в Мото2 !
Поддържа се от TuneECU (поне според сайта им). Даже миналата седмица поръчах блутут четеца който препоръчват, но още не е пристигнал. Като цяло доволен ли си от продукта?
Иначе за кубатурата честно казано и с SV-то имам още много какво да уча и да подобрявам. Причините да го сменям са 2 - да си направя кефа с Дейтоната която я искам от много години и другото е че понеже 95% на Серес се кара 600/1000 мотори се получава че карам цяла обиколка зад хора които са доста по-бавни от мен и накрая на правата ми отварят 200м дистанция и до втори завой пак съм им на задната гума. От една страна е забавно да опиташ и да намериш начин да изпревариш мотор с х2 или х3 мощност, но понякога става опасно защото след 2-3 обиколки по този начин почвам да поемам повече рискове в опит да изпреваря и става опасно.
Покарах Дейтоната малко тези дни и за пореден път се убедих, че съм направил правилен избор за моторите които карах преди по улицата. Напълно разбирам че суперспорт моторите изглеждат яко и звучат яко, но не разбирам насладата от карането им по улиците. През цялото време си на 2-ра и 3-та, почти няма места където можеш да го "отвориш" и дори да има е силно нелегално и опасно. Над 180 се чува само вятър и пак не бих казал че ми доставя някакво удоволствие. С градския ми мотор изреждам до 5-та и скоростта пак е приемлива. Много по-лек е, много по-забавен... всеки каквото го кефи де, просто съм привърженик на middleweight naked за по пътищата, но това е друга тема.
Всичко излишно е премахнато (включително съм преправил целия кабелен сноп като е оставено само сензори за мотора, всички други кабели, копчета, релета е изхвърлено). Отпред само по-твърди пружини и масло (стоковите са за 60кг ездач), отзад YSS шок, литиева батерия, бърза газ, брембо помпа, EBC маркучи и накадки, степенки, смоли... това са по-основните неща.seimo написа:Браво колега 1:30 звучи доста сериозноИнтересно ми е какво е правено по SV-то.
Ако някой има интерес продават се:
Suzuki SV650 - състезателен
Husqvarna Vitpilen 701 - все още гаранционен. Другата ми "мечта" която си сбъднах преди почти 2 години и мислех че никога няма да продам, но понеже от година вече не карам по пътищата, само събира прах

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1644
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
nero_ написа:ildivvy написа:Трябва да погледна и моята програма (TuneECU) дали ги четеше тези... Радвам се също така, че не си 'залитнал' в търсене на по-голяма кубатура, но ти караш и на писта и виждаш реално за какво става дума!
П.П. Силно модифициран вариант на модела се кара в Мото2 !
Поддържа се от TuneECU (поне според сайта им). Даже миналата седмица поръчах блутут четеца, който препоръчват, но още не е пристигнал. Като цяло доволен ли си от продукта?
Доволен съм, но зависи и какво искаш от него! Аз повече за КТМ съм го ползвал с различни готови (доказани) карти, въпреки, че можеш да правиш и 'редакции'... За гледане на живи данни, профилактики и дребни донастройки е екстра... Един дейта-логер ти трябва също!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:nero_ написа:ildivvy написа:Трябва да погледна и моята програма (TuneECU) дали ги четеше тези... Радвам се също така, че не си 'залитнал' в търсене на по-голяма кубатура, но ти караш и на писта и виждаш реално за какво става дума!
П.П. Силно модифициран вариант на модела се кара в Мото2 !
Поддържа се от TuneECU (поне според сайта им). Даже миналата седмица поръчах блутут четеца, който препоръчват, но още не е пристигнал. Като цяло доволен ли си от продукта?
Доволен съм, но зависи и какво искаш от него! Аз повече за КТМ съм го ползвал с различни готови (доказани) карти, въпреки, че можеш да правиш и 'редакции'... За гледане на живи данни, профилактики и дребни донастройки е екстра... Един дейта-логер ти трябва също!
Гледане на живи данни, четене и чистене на грешки, изчистване на сервизен интервал... в общи линии това. Видях че има готови карти, но на немодифициран мотор (не планирам за сега нищо, освен KN който вече беше поставен) не знам дали има някакъв смисъл.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1644
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Могат да се 'изчистват' някои 'бъгове'( да се оптимизира бедна смес в някои области), та не е съвсем безсмислено... Поне при КТМ си влизаше доста в употреба! Освен това, никоя карта няма да съвпадне на всеки двигател на 100%! Винаги иска леко донапасване.. Управлението на вторите клапи също може да се бара...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Мотористите във форума!
Преди известно време в темата стана въпрос за изправяне на джанти за мотори и добри майстори за тази работа. Бях споменал за Слави от село Дълбоки (на стария път между Стара и Нова Загора). В събота му оставих една 20 цола автомобилна джанта за изправяне и днес си я взех готова. За монтажа/демонтажа изправянето и баланса ми взе 50 лева. За сравнение тук в София в автосервиза на Друмник на бул. България преди две седмици ми обявиха цена за смяна на четирите 20 цолови гуми 160 лева.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани