Въздушен филтър!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 16 Фев 2007, 21:46

най-доре си е конусен, но без топлинен щит е вятър работа
на колегата civic е много добър-гледам англииските ентусиасти доста ги хвалят по форумите
заслужава си парите 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

РЕ:

Мнение от Angel_Georgiev » 16 Фев 2007, 22:02

SuPeR_FLY написа:
Gottlos написа:Както казах освен променения звук,които ми харесваше в началото-не намирам никаква разлика.Тъй като нямам "топлобран" ми направи впечатлемие,че филтърът е топъл,което ме навежда на мисълта,че засмуква топъл въздух от двигателя.Не че съм очаквал разхода ми да стане 5 литра и конете 180,но като няма осезаема разлика предпочитам сток филтъра.По-надеждно ми се струва.Все пак филтъра е да пречиства въздуха,а това конусче като го гледам как стърчи при двигателя нещо не ми вдъхва много доверие.

Ахам, ясна работата, аз мисля да си сложа ама по-нататък и то за оригиналната кутия, ама незнам има ли смисъл от него или конусен ще е по-добре :roll:


Истината е в комбинацията Въздушен филтър с термощит + Чип + Ремус генерация ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 16 Фев 2007, 22:02

Hellrider написа:най-доре си е конусен, но без топлинен щит е вятър работа


:yes: ...не напразно е измислен интеркулъра,по-студен въздух ,по-добро пълнене.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

Re:

Мнение от Angel_Georgiev » 16 Фев 2007, 22:46

Почнахте глупости да дрънкате ми се струва :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 19.01.2006
Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
Пол: Мъж

Мнение от Gottlos » 16 Фев 2007, 22:53

Дори и при термо щит,въздуха който влиза във филтъра е от пространството около двигателя.Преди доста време бях гледал из интернет клипове на драг гонки и там ми направи впечатление,че при някои коли липсваше по един фар.По късно ми стана ясно защо-за да влиза повече студен въздух отвън.При сток филтъра(с кутията) знаете,че единственото място за приток на въздух е отпред на колата т.е. възможно най-студения.Така че при тези конусни филтри не са ли добре изолирани ми се струва,че ефекта се губи.Да,вкарват повече въздух,но пък той е по-топъл.За градско и "нормално" шофиране ми се струва,че не са нужни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 16 Фев 2007, 23:11

Gottlos написа:Дори и при термо щит,въздуха който влиза във филтъра е от пространството около двигателя.Преди доста време бях гледал из интернет клипове на драг гонки и там ми направи впечатление,че при някои коли липсваше по един фар.По късно ми стана ясно защо-за да влиза повече студен въздух отвън.При сток филтъра(с кутията) знаете,че единственото място за приток на въздух е отпред на колата т.е. възможно най-студения.Така че при тези конусни филтри не са ли добре изолирани ми се струва,че ефекта се губи.Да,вкарват повече въздух,но пък той е по-топъл.За градско и "нормално" шофиране ми се струва,че не са нужни.

Освен по хладен въздух,чрез това което е описал колегата се ползва скоростта на автомобила за подобряване на пълненето чрез насочване на дифузера напред(скоростта на насрещния въздух),малък турбо ефект ,без турбо.А към Ачо-това е форум и обменяме мнения ,някой ако не е прав другия оборва,а НЕ пише че се дрънкат глупости.За интеркулера го написах образно,няма да коментирам,но за охладения въздух ако имаш коментар ,ще ми е интересно... :arrow:...

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 16 Фев 2007, 23:14

Аз съм виждал изпълнения от рода на: липсващ халоген и от там кожух чак до филтъра... с някви термозащитни покрития, че да не се затопля струята въздух преди да влезне във филтъра... ма за нормален автомобил да махнеш халогена, че да правиш подобни неща.... нещо....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 16 Фев 2007, 23:21

Honzik написа:Аз съм виждал изпълнения от рода на: липсващ халоген и от там кожух чак до филтъра... с някви термозащитни покрития, че да не се затопля струята въздух преди да влезне във филтъра... ма за нормален автомобил да махнеш халогена, че да правиш подобни неща.... нещо....

Хонзи,само примери са това ,аз не вярвам някой да направи това на колата си,тия бегачки за които става дума съм сигурен че са и без филтър ,само фуния,за да няма съпротивление..

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook