Формула 1 - обща тема

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от Don_Diego » 11 Сеп 2024, 14:20

Те се бият ама от всичко изчетено от март насам...хич не е лесен характер и Нюи. Говори се, че пред Ферари бил поставил условието да си докара цял екип от близо 20 човека със себе си и от встъпването му в длъжност да се случват нещата както той каже. Че има история на създател на коли шампиони - има, но според мен Васьор правилно отбелязва, че екипа винаги е по-важен от индивида и не би разбил нещо градено с години само и само да вземе Нюи. Парите не са били проблем щом Елкан е бил дал зелена светлина за разговори с него.

Прекалено много неизвестни има пред отбора на Астън Мартин, че да може да се заключи, че ще са претендент за победи и титли през 2026 :dunno:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 868
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от BorislavB » 16 Сеп 2024, 9:04

Страхотно състезание от началото до край. Пиастри заслужено си грабна победата, Норис същото направи перфектно състезание може би ако не беше тръгнал от 15та позиция ами в топ 10 щеше да е на подиума също. Максчо поредно състезание само реве по радиото, ама така ще е като си свикнал да печелиш лесно и изведнъж конкурентите ти те бият като маче у дерек... :mhihi:
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от Don_Diego » 16 Сеп 2024, 10:31

Наистина беше интересно :yes:

Обаче тая драма с гумите наистина започва да дразни...огромни разлики между различните смеси, умират внезапно, пък се "връщат"... Пирели наистина трябва да поработят малко :dunno:
Ферари ги прецака катастрофата на Шарл от FP1 и намаленото време за каране в FP2, ако не се бъркам той дори нямаше излизане с твърдите гуми за да събере някакви данни, а използва тези, които имаха от Карлос. В допълнение грешката му при защитата или по-точно казано - липсата на защита при атаката на Оскар също му костваха доста. Ако го бяха послушали от бокса когато им каза, че има драма с гумите и го бяха вкарали веднага или беше влязъл в същата обиколка като Оскар щеше да го бие защото нямаше да излезе пред Албон и Оскар и да трябва да се пази от двамата със студени гуми.
Здравото натискане там изяде живота на гумите и затова не можа да го гони до финала, въпреки че имаше темпото. 30+ обиколи да му седи на скоростната кутия е доста впечатляващо, още повече че всички пилоти обясняваха как е навъзможно следването на тази писта

Норис - добре лимитира щетите, но и пак огромен късмет извади :mhihi: Още преди старта беше взел позиции заради наказания и после още с отпаданията...не беше толкова впечатляващо карането му колкото всички го изкарват. Но ми се затвърждава мнението, че Оскар е повече пилот от него :driving:

Много тъп удар между Чеко и Карлос - абсолютно ненужно и предотвратимо. Жалко за загубените точки за Ферари
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от alekangg » 16 Сеп 2024, 10:38

Малкия аржентинец впечатли много. На едно и преди Албон, който е от години в кервана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от TheDriver » 16 Сеп 2024, 10:40

Грейнингът и изкуството да го изчистиш винаги са били част от играта. Аз лично се радвам, че го има защото това е чисто пилотски компнент и внася непредвидимост.
просто последните няколко сезона, гумите бяха толкова зле. Сега отборите постепенно намериха начини да ги запзват и отново се връщаме към нормалното.

За мен ще е интересно дали Ред Бул ще дойдат в Остин с ново "гъвкаво" предно крило и ако го направят там, дали ще им реши част от проблемите с баланса на колата, както го направи при другите. Ако това стане очаквам Перез пак постепенно да потъне спрямо Макс.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от don_gori » 16 Сеп 2024, 10:41

Сега е времето когато трябва да забранят правилата ако искат да има интересни състезания (айде след ъпдейта на Редбул в Остин :mhihi: ). Скоро не съм гледал състезание, в което се борят 3 различни отбора за победата с такива малки разлики.
Колите са доста изравнени в момента и дребните детаили решават кой ще е победителя :driving: Яд ме е на Шаро че сдаде толкова лесно 1вото място, той си каза след състезанието че е негова грешка. Ясно беше че колкото повече кара зад Пиастри (под 1 сек :shock: ) ще си съсипе гумите, дори Ферари супер много ме изненадаха че продължиха да поддържат високо темпо в мръсния въздух толкова много обиколки :clap:
Тази седмица няма писта която да покаже реалното разпределение на силите, но на Остин в САЩ ще стане ясно кой до къде е дръпнал.
Пиастри започва да трупа доста фенове и позитиви с карането и държането си, мен лично ми харесва че е супер спокоен и мисли доста трезво. Ландо някак си започва да изпуска статута си на негласен номер 1 в отбора, все пак е британец и от повече време в отбора.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 10.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от alozavar » 16 Сеп 2024, 13:20

Той Перез така изплува, че се натресе във Ферарито, а тамън щеше да вземе подиум :lol: Не съм виждал по-глупава катастрофа от доста време...

Браво на Макларън, надявам се да издържат и да вземат поне конструкторския шампионат, за пилотския - освен ако Верстапен не отпадне някъде, ще е много трудно :( Някой знае ли защо има цял месец пауза след Сингапур?

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от Don_Diego » 16 Сеп 2024, 15:30

Горе долу същата като в Монако :mhihi:
Перез си е решил, че кара линейка и трябва всички да му дават път :mhihi:

Заговори се за задното крило на Макларън, че било доста по-подвижно под товар от всички останали...интересно дали ще има протести от другите отбори или директно ФИА да взема отношение :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от TheDriver » 16 Сеп 2024, 16:14

С решението са предните крила ФИА показаха в каква посока работят.
Те винаги са били активен участник в борбата и просто сега им е угодно конкурентите на Ред Бул да са напред, за да се запази максимално дълго интригата и за двата шампионата.

В миналото за подобни неща е имало решения в средата на сезона, но тогава целта беше да се забави лидера. Сега просто го правят по обратния начин.
Според мен е много вероятно да видим тяхната версия на гъвкавото предно крило в Остин. Ще помогне за решаването на основния им проблем след промените на спирачките.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 31.03.2011
Пол: Мъж

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от big_dane » 16 Сеп 2024, 17:54

Гледах тези дни в Instagram сравнение между задните крила на Ferrari, McLaren и RedBull. Крилото на McLaren-a леко отваря DRS-a при деактивиран такъв, докато при останалите си остава плътно затворен. Също така разликата в скоростта при отворен и затворен DRS е значително по-малка от при останалите. Дали това е нелегално или не трябва да решат от FIA,но не смятам, че е най-честно.

Пример:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от don_gori » 17 Сеп 2024, 7:35

В края на всяка ера се наблюдава игра с предните/задните крила на колите. И в края на миналия период имаше много въпросителни около крилата на Мерцедес и Редбул. Но си мисля че в момента от ФИА няма да вкарат нови директиви, просто защото интригата се завърза и зрителския интерес нараства. Просто ще мине дадено време от 2-3 състезания докато повечето отбори копират спорните зони, та в тоя ред на мисли сега е времето Макларън да вземат максимален брой точки спрямо Редбул и Макс ако искат да постигнат нещо повече. Огромната пауза между Сингапур и Остин обаче е в полза на Редбул, за да направят колата пак предвидима и управляема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от TheDriver » 17 Сеп 2024, 7:52

А най-интересното нещо от цялата схема със задното крило е, че тези ъгълчета, които привидно се задигат при скорост, всъщност са най-неподвижната част. :shock:
Те са най-подсилената част от крилото, а всички останали повърхности се завъртат назад и отварят тези дупки. :shock: Т.е. ако ФИА първосигнално започне да ги мери и да увеличава натоварването там, нищо няма да постигне. Може и поради тази причина да се бавят и да мислят как точно да тестват.

Според мен обаче основната роля и при тях е балансът, а не намаляването на челното съпротивление. Ключът при тези коли е подът и дифузиорът. Почти всички отбори имат запас от притискаща сила, но не могат да го използват, заради подскачане или влошаване на баланса. За това когато намерят начин да балансират колата и да спрат подскачането(анти-дайв окачване, асиметрични спирачки, гъвкави предни крила), на момента печелят много пърформънс. Това просто им позволява да увеличат притискащата сила от пода без да изпитат негативни последствия.

В този случай, могат да си позволят някакви милиметри по-нисък под, тъй като знаят, че задното крило ще 'разтовари' малко притискаща сила и колата няма да премине границата след която въздушният поток в пода спира и се появява подксачането.

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от Don_Diego » 20 Сеп 2024, 16:41

По нареждане на ФИА, Макларън трябва да преправят задното си крило за да не се огъва в краищата при натоварване
Изображение

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от Don_Diego » 26 Сеп 2024, 21:17

Дани Рикиардо и ВизаКешАппРейсингБулспоследниядазатворивратата официално се разделят.
Това най-вероятно е и краят на неговата кариера във F1

Очаква се идните дни да обявят Лиъм Лоусън на негово място за състезанията до края на сезона, а и за следващия
Изображение

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: Формула 1 - обща тема

Мнение от Don_Diego » 04 Окт 2024, 19:35

Алпин обявиха края на програмата си за двигатели във F1

Васьор веднага след това се е свързал с Мео от Алпин и е попитал дали може да вземе част от екипа без gardening leave и шефът на Алпин се е съгласил. Според различни източници били свършили чудесна работа с агрегата за новите правила преди да им дръпнат шалтера :dunno:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook