525tds
Модератор: Технически модератори
			28 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
Айдеее пак ша са почне с гавите 
  
  
 
Ми хубава си е колицата като всяко БМВ и подръжката е като на всяко БМВ
 
Ако си се спрял на дизелов автомобил няма да сбъркаш
			
		Ми хубава си е колицата като всяко БМВ и подръжката е като на всяко БМВ
Ако си се спрял на дизелов автомобил няма да сбъркаш
- bmwfena
 - БМВманиачения
 - 
				
			 - Мнения: 5148
 - Регистриран на: 25.04.2006
 - Местоположение: ХАСКОВО
 - Пол: Мъж
 - Кара: ПЕЧКА понавървяваща
 - Мечтае да кара: на ядене и пиене
 
dinozab написа:Айдеее пак ша са почне с гавите![]()
![]()
![]()
Ми хубава си е колицата като всяко БМВ и подръжката е като на всяко БМВ![]()
Ако си се спрял на дизелов автомобил няма да сбъркаш
точно ти го казва колегата---дизела си е дизел ама гледай да е читавка щото
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 Относно подръжката нека се изкажат колегите от нафтовия сектор 
- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
bmwfena написа:dinozab написа:Айдеее пак ша са почне с гавите![]()
![]()
![]()
Ми хубава си е колицата като всяко БМВ и подръжката е като на всяко БМВ![]()
Ако си се спрял на дизелов автомобил няма да сбъркаш
точно ти го казва колегата---дизела си е дизел ама гледай да е читавка щото![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Относно подръжката нека се изкажат колегите от нафтовия сектор
аз съм от газовия
То със всяка кола дето вземеш и не е читава ша има
 Верно дизела си е дизел.Тоя мотор е доста опростен за профилактика не се връзват много пари.Една смяна на масло е около 200лв. и то със скъпо такова.Така че си прави сметката.Другото е като на всяка Е34-ка - BMWALPINA
 - и аз незнам
 - 
				
			 - Мнения: 2070
 - Регистриран на: 1.11.2003
 - Местоположение: София/Люлин
 - Кара: E36 325i
 
- Penchev
 - Сватбаря
 - 
				
			 - Мнения: 8913
 - Регистриран на: 25.04.2002
 - Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
 - Кара: Opel Zafira А OPC
 
Ухаааа мене питай  
  
 
Аз мисля, че ако можеш да извадиш една сериозна сума и да закупиш автомобил на малко километри ,говоря около 150 К км взимаш ТДС-ката и се радваш на живота
 Но ако колата е карана много ,както почти всички тук на автопазара ,рискуваш да влезеш в една "черна приказка" ... Еденици са хората ,които са си обслужвали автомобилите ,по инспекшъните на производителя  
 Ако намериш автомобил на много километри на с документи по подменен ангренаж,плочка на помпата и още някои важни точки по двигателя пак взимаш и не се замисляш  
 
за 2 литровия модел ,какво да ти кажа - като купуваш,гледаш и знаеш какво й е дереджето на колата.Оттам нататък след огледа ако трябва нещо да се сменя ,го сменяш и караш .Тези мотори са направо идиотски здрави
  Аз моя навремето преди 3,5 години като купих колата го отворих,защото някой идиот му беше сменил буталата с биелите от М20 и колата ми нямаше компресия  
  Просто 1см не им достигаха до горна мъртва точка ,нямаше как да сгъсти мотора ...
Така и така го отворих,смених всичко ,което трябва с ново и вече 130 К км карам тая кола ,половин Европа обикалям, по страната карам като луд, никога никъде не ме е оставила,не е казала "шук"
  Няма толкова благодарна и сигурна машина  
 
Въпрос на твой вкус е какво ще избереш,но винаги гледай като купуваш ,защото винаги после е скъпо
 
Георги Пенчев
			
		Аз мисля, че ако можеш да извадиш една сериозна сума и да закупиш автомобил на малко километри ,говоря около 150 К км взимаш ТДС-ката и се радваш на живота
за 2 литровия модел ,какво да ти кажа - като купуваш,гледаш и знаеш какво й е дереджето на колата.Оттам нататък след огледа ако трябва нещо да се сменя ,го сменяш и караш .Тези мотори са направо идиотски здрави
Така и така го отворих,смених всичко ,което трябва с ново и вече 130 К км карам тая кола ,половин Европа обикалям, по страната карам като луд, никога никъде не ме е оставила,не е казала "шук"
 
Въпрос на твой вкус е какво ще избереш,но винаги гледай като купуваш ,защото винаги после е скъпо
Георги Пенчев
- Гост
 - 
				
			 
Ако искаш икономична и пъргава кола - взимай ТДС-ката. Недостатъци - при идиотско каране - глава, при всякакво каране - електроника на ГНП след хххх километри - смяна.
Ако искащ по-евтина за поддръжка и по-спокойна кола - взимай 320-ката. Недостатъци - повечко се бъркаш за гориво, за ел. система и джаджи, но има и доста предимства, т.е. не се притесняваш за ГНП и главата и можеш да я караш идиотски, доколкото позволява.
 
Успех, каквато и да вземеш, няма да сгрешиш.
			
		Ако искащ по-евтина за поддръжка и по-спокойна кола - взимай 320-ката. Недостатъци - повечко се бъркаш за гориво, за ел. система и джаджи, но има и доста предимства, т.е. не се притесняваш за ГНП и главата и можеш да я караш идиотски, доколкото позволява.
Успех, каквато и да вземеш, няма да сгрешиш.
- zAcK
 - Старши Алкохолик
 - 
				
			 - Мнения: 3929
 - Регистриран на: 13.03.2006
 - Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
 - Кара: E60 LCI 535d
 - Мечтае да кара: E24 635CSi
 - Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
 
cupofcoffee написа:Ако искаш икономична и пъргава кола - взимай ТДС-ката. Недостатъци - при идиотско каране - глава, при всякакво каране - електроника на ГНП след хххх километри - смяна.
Ако искащ по-евтина за поддръжка и по-спокойна кола - взимай 320-ката. Недостатъци - повечко се бъркаш за гориво, за ел. система и джаджи, но има и доста предимства, т.е. не се притесняваш за ГНП и главата и можеш да я караш идиотски, доколкото позволява.![]()
Успех, каквато и да вземеш, няма да сгрешиш.
Чакай сега
Второ какви са тия ел. системи и джаджи
Трето пак ли почнахте с тия глави дето пак повтарям -> не се пукат, а направо се взривяват
Четвърто защо реши, че 2.0 бензин примерно 150 коня е по-спокойна кола
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! 
 
 
 

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
		
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
глава и двигател гледаи моита уж беше със сменяна глава та ония ден иэпуши и изведнъж веселба отваряме та тя била заварвана на 1 и 6 цилиндър нали се сещате за едните 1000 км докато я продадеш та добре че имам човек от камор и намерих отремонтирана глава иначе ходи ги търси !!! та както вика Георги Пенчев малко са хората дето поддържат така колите си ама ето откакто е в мен тая кола само в камор ходи и то приятели там я правят ама винаги има кво да те изненада но аз вярвам че с другата глава няма да имам повече проблеми та то все пак е нормално кола на 500 х км да спука поне глава
			
		- madpetio
 - 
				Новият ПИКАСО
			 - 
				
			 - Мнения: 5525
 - Регистриран на: 29.04.2002
 - Местоположение: гр.София
 - Пол: Мъж
 - Кара: The Dark Side of the Force
 - Мечтае да кара: S
 - Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio 
Да бе те 20-ките не пукат глави нали 
  
  
  После ТДС им е проблем еми проблем ще е щото е на 350+х и са го купили да не се вадят кинти... 
 Кара се до откат 
			"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
		между другото аз минах от 520 м50 на 525м51  и останах безкрайно о4арован ,верно по-скъпо идва да го купиш ама  си върви съвсем като бензиновата и никой не може да ме убеди в обратнота ,мойта даже автомат и пак като и дам много газ и су4е гъза 
 . разхода е много относителен но с добро каране  само градско в студено време 11 и понякога малко отгоре, със същото каране бензиновата -14 така 4 ,и другия много важен момент нафта  -1,20 от лук ойл  , така  4е  100 км се минават за около 13 лв  в града и бих казал 4е малко хора с м50 на газ биха се похвалили със същата сума на 100км в града , ина4е за да намериш хубава тдс-ка иска много обикаляне и много внимателно оглеждане на колите в най-дребните  детайли , пропускам волан и педали защото те се сменят лесно ,но за сметка на това има много други неща който могат да издадат  колко и как е карана една кола , сервизната история е препоръ4ителна   както итова да гледаш състоянито на салона -ако е плюш  се къса по лесно и ако колата е с видимо нов плюш мисли му 
 , стъкла -вси4ки с емблемка бмв , фарове , стопове - хела , пипай навсякъде  за да се увериш колко е ползвана . кола внесена от австрия = малко ръжда особено по ръбоете на вратите долу, от италия  не е препоръ4ително 
 абе с две думи иска яко гледане  и обикаляне  аз 1 месец обикалях бг  за да намеря мойта , засега на мога да кажа дали съм оцелил или не  ,ще си покаже поне след година  оба4е от това което виждам като се 4овъркам тук-там съм доволен 
 взимай и не се чуди просто не залитай по екстри и външен вид -гледай да не е пребоядисвана -вижда се като отвориш вратите има ръб4е ако е боядисвана , УСПЕХ
			
		- AGT
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2055
 - Регистриран на: 3.04.2003
 - Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
 - Пол: Мъж
 - Кара: Каквото ми попадне .
 - Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
 - Детайли за колата: Лачена 39_ка .
 
Я просветли и другите къде е тая нафта по 1.2 лв .JANI написа:........и другия много важен момент нафта -1,20 от лук ойл ,
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
		"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- zAcK
 - Старши Алкохолик
 - 
				
			 - Мнения: 3929
 - Регистриран на: 13.03.2006
 - Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
 - Кара: E60 LCI 535d
 - Мечтае да кара: E24 635CSi
 - Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
 
madpetio написа:Да бе те 20-ките не пукат глави нали![]()
![]()
После ТДС им е проблем еми проблем ще е щото е на 350+х и са го купили да не се вадят кинти...
Кара се до откат
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! 
 
 
 

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
		
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- Гост
 - 
				
			 
zAcK написа:...
Второ какви са тия ел. системи и джаджидето трябва да се сменят да знаем ние с бензиновите матори да ги сменяме, че да лошо
Дай конкретен пример щото ще си помислим, че говориш наизуст
![]()
Бобини, лули, свещи, кабели, ел помпи, МАФ датчици, или за теб това са компоненти на окачаванто за по-комфортно возене?
- zAcK
 - Старши Алкохолик
 - 
				
			 - Мнения: 3929
 - Регистриран на: 13.03.2006
 - Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
 - Кара: E60 LCI 535d
 - Мечтае да кара: E24 635CSi
 - Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
 
cupofcoffee написа:....Бобини, лули, свещи, кабели, ел помпи, МАФ датчици...
Ами те са ми наред ама щом казваш ще отида да ги сменя, че нали са проблем на бензиновите двигатели
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! 
 
 
 

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
		
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
			28 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	