525tds
Модератор: Технически модератори
			28 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Айдеее пак ша са почне с гавите  
   
   
 
Ми хубава си е колицата като всяко БМВ и подръжката е като на всяко БМВ 
 
Ако си се спрял на дизелов автомобил няма да сбъркаш
			
		 
   
   
 
Ми хубава си е колицата като всяко БМВ и подръжката е като на всяко БМВ
 
 
Ако си се спрял на дизелов автомобил няма да сбъркаш

- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
dinozab написа:Айдеее пак ша са почне с гавите


Ми хубава си е колицата като всяко БМВ и подръжката е като на всяко БМВ
Ако си се спрял на дизелов автомобил няма да сбъркаш
точно ти го казва колегата---дизела си е дизел ама гледай да е читавка щото
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   Относно подръжката нека се изкажат колегите от нафтовия сектор
 Относно подръжката нека се изкажат колегите от нафтовия сектор  аз съм от газовия
 аз съм от газовия 

- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
bmwfena написа:dinozab написа:Айдеее пак ша са почне с гавите


Ми хубава си е колицата като всяко БМВ и подръжката е като на всяко БМВ
Ако си се спрял на дизелов автомобил няма да сбъркаш
точно ти го казва колегата---дизела си е дизел ама гледай да е читавка щото










Относно подръжката нека се изкажат колегите от нафтовия сектор
аз съм от газовия
То със всяка кола дето вземеш и не е читава ша има
 Верно дизела си е дизел.Тоя мотор е доста опростен за профилактика не се връзват много пари.Една смяна на масло е около 200лв. и то със скъпо такова.Така че си прави сметката.Другото е като на всяка Е34-ка
 Верно дизела си е дизел.Тоя мотор е доста опростен за профилактика не се връзват много пари.Една смяна на масло е около 200лв. и то със скъпо такова.Така че си прави сметката.Другото е като на всяка Е34-ка 
- BMWALPINA
- и аз незнам
- 
				  
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ухаааа мене питай   
   
 
Аз мисля, че ако можеш да извадиш една сериозна сума и да закупиш автомобил на малко километри ,говоря около 150 К км взимаш ТДС-ката и се радваш на живота Но ако колата е карана много ,както почти всички тук на автопазара ,рискуваш да влезеш в една "черна приказка" ... Еденици са хората ,които са си обслужвали автомобилите ,по инспекшъните на производителя
 Но ако колата е карана много ,както почти всички тук на автопазара ,рискуваш да влезеш в една "черна приказка" ... Еденици са хората ,които са си обслужвали автомобилите ,по инспекшъните на производителя   Ако намериш автомобил на много километри на с документи по подменен ангренаж,плочка на помпата и още някои важни точки по двигателя пак взимаш и не се замисляш
 Ако намериш автомобил на много километри на с документи по подменен ангренаж,плочка на помпата и още някои важни точки по двигателя пак взимаш и не се замисляш   
 
за 2 литровия модел ,какво да ти кажа - като купуваш,гледаш и знаеш какво й е дереджето на колата.Оттам нататък след огледа ако трябва нещо да се сменя ,го сменяш и караш .Тези мотори са направо идиотски здрави Аз моя навремето преди 3,5 години като купих колата го отворих,защото някой идиот му беше сменил буталата с биелите от М20 и колата ми нямаше компресия
  Аз моя навремето преди 3,5 години като купих колата го отворих,защото някой идиот му беше сменил буталата с биелите от М20 и колата ми нямаше компресия   Просто 1см не им достигаха до горна мъртва точка ,нямаше как да сгъсти мотора ...
  Просто 1см не им достигаха до горна мъртва точка ,нямаше как да сгъсти мотора ...
Така и така го отворих,смених всичко ,което трябва с ново и вече 130 К км карам тая кола ,половин Европа обикалям, по страната карам като луд, никога никъде не ме е оставила,не е казала "шук" Няма толкова благодарна и сигурна машина
  Няма толкова благодарна и сигурна машина   
 
Въпрос на твой вкус е какво ще избереш,но винаги гледай като купуваш ,защото винаги после е скъпо 
 
Георги Пенчев
			
		 
   
 
Аз мисля, че ако можеш да извадиш една сериозна сума и да закупиш автомобил на малко километри ,говоря около 150 К км взимаш ТДС-ката и се радваш на живота
 Но ако колата е карана много ,както почти всички тук на автопазара ,рискуваш да влезеш в една "черна приказка" ... Еденици са хората ,които са си обслужвали автомобилите ,по инспекшъните на производителя
 Но ако колата е карана много ,както почти всички тук на автопазара ,рискуваш да влезеш в една "черна приказка" ... Еденици са хората ,които са си обслужвали автомобилите ,по инспекшъните на производителя   Ако намериш автомобил на много километри на с документи по подменен ангренаж,плочка на помпата и още някои важни точки по двигателя пак взимаш и не се замисляш
 Ако намериш автомобил на много километри на с документи по подменен ангренаж,плочка на помпата и още някои важни точки по двигателя пак взимаш и не се замисляш   
 
за 2 литровия модел ,какво да ти кажа - като купуваш,гледаш и знаеш какво й е дереджето на колата.Оттам нататък след огледа ако трябва нещо да се сменя ,го сменяш и караш .Тези мотори са направо идиотски здрави
 Аз моя навремето преди 3,5 години като купих колата го отворих,защото някой идиот му беше сменил буталата с биелите от М20 и колата ми нямаше компресия
  Аз моя навремето преди 3,5 години като купих колата го отворих,защото някой идиот му беше сменил буталата с биелите от М20 и колата ми нямаше компресия   Просто 1см не им достигаха до горна мъртва точка ,нямаше как да сгъсти мотора ...
  Просто 1см не им достигаха до горна мъртва точка ,нямаше как да сгъсти мотора ...
Така и така го отворих,смених всичко ,което трябва с ново и вече 130 К км карам тая кола ,половин Европа обикалям, по страната карам като луд, никога никъде не ме е оставила,не е казала "шук"
 Няма толкова благодарна и сигурна машина
  Няма толкова благодарна и сигурна машина   
 
Въпрос на твой вкус е какво ще избереш,но винаги гледай като купуваш ,защото винаги после е скъпо
 
 
Георги Пенчев
- Гост
- 
				  
Ако искаш икономична и пъргава кола - взимай ТДС-ката. Недостатъци - при идиотско каране - глава, при всякакво каране - електроника на ГНП след хххх километри - смяна.
Ако искащ по-евтина за поддръжка и по-спокойна кола - взимай 320-ката. Недостатъци - повечко се бъркаш за гориво, за ел. система и джаджи, но има и доста предимства, т.е. не се притесняваш за ГНП и главата и можеш да я караш идиотски, доколкото позволява. 
 
Успех, каквато и да вземеш, няма да сгрешиш.
			
		Ако искащ по-евтина за поддръжка и по-спокойна кола - взимай 320-ката. Недостатъци - повечко се бъркаш за гориво, за ел. система и джаджи, но има и доста предимства, т.е. не се притесняваш за ГНП и главата и можеш да я караш идиотски, доколкото позволява.
 
 
Успех, каквато и да вземеш, няма да сгрешиш.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- 
				  
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
cupofcoffee написа:Ако искаш икономична и пъргава кола - взимай ТДС-ката. Недостатъци - при идиотско каране - глава, при всякакво каране - електроника на ГНП след хххх километри - смяна.
Ако искащ по-евтина за поддръжка и по-спокойна кола - взимай 320-ката. Недостатъци - повечко се бъркаш за гориво, за ел. система и джаджи, но има и доста предимства, т.е. не се притесняваш за ГНП и главата и можеш да я караш идиотски, доколкото позволява.
Успех, каквато и да вземеш, няма да сгрешиш.
Чакай сега
 Тука първо никой не говори за 3-серия.
 Тука първо никой не говори за 3-серия. 
Второ какви са тия ел. системи и джаджи
 дето трябва да се сменят да знаем ние с бензиновите матори да ги сменяме, че да лошо
 дето трябва да се сменят да знаем ние с бензиновите матори да ги сменяме, че да лошо   Дай конкретен пример щото ще си помислим, че говориш наизуст
 Дай конкретен пример щото ще си помислим, че говориш наизуст  
 
Трето пак ли почнахте с тия глави дето пак повтарям -> не се пукат, а направо се взривяват
 
   
Четвърто защо реши, че 2.0 бензин примерно 150 коня е по-спокойна кола
 
   
   Леко е по-бърза като V макс и като ускорение
 Леко е по-бърза като V макс и като ускорение   
   
  
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!  
  
  
 

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
		 
  
  
 
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

глава и двигател гледаи моита уж беше със сменяна глава та ония ден иэпуши и изведнъж веселба отваряме та тя била заварвана на 1 и 6 цилиндър нали се сещате за едните 1000 км докато я продадеш та добре че имам човек от камор и намерих отремонтирана глава иначе ходи ги търси !!! та както вика Георги Пенчев малко са хората дето поддържат така колите си ама ето откакто е в мен тая кола само в камор ходи и то приятели там я правят ама винаги има кво да те изненада но аз вярвам че с другата глава няма да имам повече проблеми та то все пак е нормално кола на 500 х км да спука поне глава
			
		- madpetio
- 
				Новият ПИКАСО  
- 
				  
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
 E30 320is - RIP,sold
 E24 635csi - sold
 E36 316i coupe - sold
 E46 320d sedan- sold
 E36 325i coupe - sold
 E36 318tds SW - sold
 E36 316i sedan - sold
 E39 525d sedan - sold
 E46 320d SW - sold
 E61 530xd LCI - sold
 E30 318is coupe - sold
 E46 320dA SW - sold
 MB CLK270-sold
 Е46 320Ci
 E87
 E30 320 cabrio
Да бе те 20-ките не пукат глави нали  
   
   После ТДС им е проблем еми проблем ще е щото е на 350+х и са го купили да не се вадят кинти...
  После ТДС им е проблем еми проблем ще е щото е на 350+х и са го купили да не се вадят кинти...  Кара се до откат
 Кара се до откат 
			 
   
   После ТДС им е проблем еми проблем ще е щото е на 350+х и са го купили да не се вадят кинти...
  После ТДС им е проблем еми проблем ще е щото е на 350+х и са го купили да не се вадят кинти...  Кара се до откат
 Кара се до откат 
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
		между другото аз минах от 520 м50 на 525м51  и останах безкрайно о4арован ,верно по-скъпо идва да го купиш ама  си върви съвсем като бензиновата и никой не може да ме убеди в обратнота ,мойта даже автомат и пак като и дам много газ и су4е гъза  . разхода е много относителен но с добро каране  само градско в студено време 11 и понякога малко отгоре, със същото каране бензиновата -14 така 4 ,и другия много важен момент нафта  -1,20 от лук ойл  , така  4е  100 км се минават за около 13 лв  в града и бих казал 4е малко хора с м50 на газ биха се похвалили със същата сума на 100км в града , ина4е за да намериш хубава тдс-ка иска много обикаляне и много внимателно оглеждане на колите в най-дребните  детайли , пропускам волан и педали защото те се сменят лесно ,но за сметка на това има много други неща който могат да издадат  колко и как е карана една кола , сервизната история е препоръ4ителна   както итова да гледаш състоянито на салона -ако е плюш  се къса по лесно и ако колата е с видимо нов плюш мисли му
 . разхода е много относителен но с добро каране  само градско в студено време 11 и понякога малко отгоре, със същото каране бензиновата -14 така 4 ,и другия много важен момент нафта  -1,20 от лук ойл  , така  4е  100 км се минават за около 13 лв  в града и бих казал 4е малко хора с м50 на газ биха се похвалили със същата сума на 100км в града , ина4е за да намериш хубава тдс-ка иска много обикаляне и много внимателно оглеждане на колите в най-дребните  детайли , пропускам волан и педали защото те се сменят лесно ,но за сметка на това има много други неща който могат да издадат  колко и как е карана една кола , сервизната история е препоръ4ителна   както итова да гледаш състоянито на салона -ако е плюш  се къса по лесно и ако колата е с видимо нов плюш мисли му  , стъкла -вси4ки с емблемка бмв , фарове , стопове - хела , пипай навсякъде  за да се увериш колко е ползвана . кола внесена от австрия = малко ръжда особено по ръбоете на вратите долу, от италия  не е препоръ4ително
 , стъкла -вси4ки с емблемка бмв , фарове , стопове - хела , пипай навсякъде  за да се увериш колко е ползвана . кола внесена от австрия = малко ръжда особено по ръбоете на вратите долу, от италия  не е препоръ4ително  абе с две думи иска яко гледане  и обикаляне  аз 1 месец обикалях бг  за да намеря мойта , засега на мога да кажа дали съм оцелил или не  ,ще си покаже поне след година  оба4е от това което виждам като се 4овъркам тук-там съм доволен
 абе с две думи иска яко гледане  и обикаляне  аз 1 месец обикалях бг  за да намеря мойта , засега на мога да кажа дали съм оцелил или не  ,ще си покаже поне след година  оба4е от това което виждам като се 4овъркам тук-там съм доволен  взимай и не се чуди просто не залитай по екстри и външен вид -гледай да не е пребоядисвана -вижда се като отвориш вратите има ръб4е ако е боядисвана , УСПЕХ
 взимай и не се чуди просто не залитай по екстри и външен вид -гледай да не е пребоядисвана -вижда се като отвориш вратите има ръб4е ако е боядисвана , УСПЕХ
			
		 . разхода е много относителен но с добро каране  само градско в студено време 11 и понякога малко отгоре, със същото каране бензиновата -14 така 4 ,и другия много важен момент нафта  -1,20 от лук ойл  , така  4е  100 км се минават за около 13 лв  в града и бих казал 4е малко хора с м50 на газ биха се похвалили със същата сума на 100км в града , ина4е за да намериш хубава тдс-ка иска много обикаляне и много внимателно оглеждане на колите в най-дребните  детайли , пропускам волан и педали защото те се сменят лесно ,но за сметка на това има много други неща който могат да издадат  колко и как е карана една кола , сервизната история е препоръ4ителна   както итова да гледаш състоянито на салона -ако е плюш  се къса по лесно и ако колата е с видимо нов плюш мисли му
 . разхода е много относителен но с добро каране  само градско в студено време 11 и понякога малко отгоре, със същото каране бензиновата -14 така 4 ,и другия много важен момент нафта  -1,20 от лук ойл  , така  4е  100 км се минават за около 13 лв  в града и бих казал 4е малко хора с м50 на газ биха се похвалили със същата сума на 100км в града , ина4е за да намериш хубава тдс-ка иска много обикаляне и много внимателно оглеждане на колите в най-дребните  детайли , пропускам волан и педали защото те се сменят лесно ,но за сметка на това има много други неща който могат да издадат  колко и как е карана една кола , сервизната история е препоръ4ителна   както итова да гледаш състоянито на салона -ако е плюш  се къса по лесно и ако колата е с видимо нов плюш мисли му  , стъкла -вси4ки с емблемка бмв , фарове , стопове - хела , пипай навсякъде  за да се увериш колко е ползвана . кола внесена от австрия = малко ръжда особено по ръбоете на вратите долу, от италия  не е препоръ4ително
 , стъкла -вси4ки с емблемка бмв , фарове , стопове - хела , пипай навсякъде  за да се увериш колко е ползвана . кола внесена от австрия = малко ръжда особено по ръбоете на вратите долу, от италия  не е препоръ4ително  абе с две думи иска яко гледане  и обикаляне  аз 1 месец обикалях бг  за да намеря мойта , засега на мога да кажа дали съм оцелил или не  ,ще си покаже поне след година  оба4е от това което виждам като се 4овъркам тук-там съм доволен
 абе с две думи иска яко гледане  и обикаляне  аз 1 месец обикалях бг  за да намеря мойта , засега на мога да кажа дали съм оцелил или не  ,ще си покаже поне след година  оба4е от това което виждам като се 4овъркам тук-там съм доволен  взимай и не се чуди просто не залитай по екстри и външен вид -гледай да не е пребоядисвана -вижда се като отвориш вратите има ръб4е ако е боядисвана , УСПЕХ
 взимай и не се чуди просто не залитай по екстри и външен вид -гледай да не е пребоядисвана -вижда се като отвориш вратите има ръб4е ако е боядисвана , УСПЕХ- AGT
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Я просветли и другите къде е тая нафта по 1.2 лв .JANI написа:........и другия много важен момент нафта -1,20 от лук ойл ,
 
   
  
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
		"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- zAcK
- Старши Алкохолик
- 
				  
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
madpetio написа:Да бе те 20-ките не пукат глави нали

После ТДС им е проблем еми проблем ще е щото е на 350+х и са го купили да не се вадят кинти...
Кара се до откат
 
   То при вас и S-ка да е пак ще пукне къртуната
 То при вас и S-ка да е пак ще пукне къртуната   
   
  
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!  
  
  
 

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
		 
  
  
 
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Гост
- 
				  
zAcK написа:...
Второ какви са тия ел. системи и джаджидето трябва да се сменят да знаем ние с бензиновите матори да ги сменяме, че да лошо
Дай конкретен пример щото ще си помислим, че говориш наизуст

Бобини, лули, свещи, кабели, ел помпи, МАФ датчици, или за теб това са компоненти на окачаванто за по-комфортно возене?

- zAcK
- Старши Алкохолик
- 
				  
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
cupofcoffee написа:....Бобини, лули, свещи, кабели, ел помпи, МАФ датчици...
Ами те са ми наред ама щом казваш ще отида да ги сменя, че нали са проблем на бензиновите двигатели
 
   
   То по тая твойта логика няма част по колата дето да не е проблемна
 То по тая твойта логика няма част по колата дето да не е проблемна   че нали на всяка от тях и идва времето, било по-рано или по-късно
 че нали на всяка от тях и идва времето, било по-рано или по-късно   Може да пишеш към тая сметка, бутала, лагери, валове, дифове, скоростни и всичко де се сетиш. Че и боята и ламарините, седалките, серовото, мотроника и к'во ли още не
 Може да пишеш към тая сметка, бутала, лагери, валове, дифове, скоростни и всичко де се сетиш. Че и боята и ламарините, седалките, серовото, мотроника и к'во ли още не   
   
  
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!  
  
  
 

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
		 
  
  
 
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

			28 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
