Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Сега искаш да ми кажеш, че тока поевтиня или ще поевтинява? 
Чакаме и електричките още да поевтинеят, плюс да имат някакво търсене втора ръка...

Чакаме и електричките още да поевтинеят, плюс да имат някакво търсене втора ръка...
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Всичко за електрическите автомобили
Отнесено към инфлацията, заплатите и т.н. къде е при условие, че всичко като цени е х2 на преди 10-15 години?
И не ми цитрай в Германия и Танзания или някъде другаде как било.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Зарежи къде е спрямо не знам си кога, питам занапред дали ще поевтинява, понеже електричките ще стават масови в него период. И дали ще поевтинява по пътищата пък където се зарежда е още по-правилния въпрос. Но предполагам най-важно е спрямо горивата как ще се движи тока в тия години, тоест близките 20. Ама да не ми цитираш Норвегия, ами тия нормалните държави.
Може да включиш и нашата по някое време. Предполагам затова запада се обръща пак към ядрена енергия, че и нея по едно време я кръщаваха като кофти работа, ама се оказа, че не е чак толкова към днешна дата сравнена с реалността да нямаш достатъчно енергия.

Последна промяна Top Gun Maverick на 21 Яну 2024, 18:01, променена общо 1 път
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Всичко за електрическите автомобили
Дизайна на джантите на електрическия Майбах.
Сигурно го е правил Филип Плейн

Сигурно го е правил Филип Плейн


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Това е майтап някакъв, нали? 
Иначе би ходило на всеки мангал тръгнал с такива дрехи и надписи, че напоследък е много модерно да рекламираш някакви такива, които правят гащи и т.н.

Иначе би ходило на всеки мангал тръгнал с такива дрехи и надписи, че напоследък е много модерно да рекламираш някакви такива, които правят гащи и т.н.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Всичко за електрическите автомобили
На жената гащите ако опъна върху моите джанти ще го докарам същия 


Re: Всичко за електрическите автомобили
In_Memoriam написа:имаш няколко евридейки по 2000 коня и същевременно изтъквайки се колко примерен шофьор си, и ръсейки морал, може да ги разправяш на децата от квартала.
хайде сега приеми, че тази комбинация е реална, валидна и че притежателя й няма забележки към нея

"колите по 2000 коня" са по инерция от едно време просто защото "а защо не". всъщност ми е все тая. най- редовно си карам болт-а и въобще не се замислям да ти кажа. всичко на този етап ми е все тая ама друга тема. сменям ги кат ми омръзне да ги гледам повече от колкото като ми омръзне да ги карам.
аз мога да карам -много-бързо-... ама много много бързо- по всеки аршин измерено. но за тая работа си имам кола дето не стаа общо взето за пътя и се вози до пистата на ремарке. мога и да я карам до там ама защо да си го причинявам. и не е 2000 коня а само 520


алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Всичко за електрическите автомобили
Щом се тригърваш да влизаш в толкова тежки обяснения мачът е свирен, та няма нужда
Даже не си правя труда да ти дочета мнението вече. Само началото като хвана и то е ясно, че е все един и и същ локум като всеки път.


Re: Всичко за електрическите автомобили
In_Memoriam написа:Щом се тригърваш да влизаш в толкова тежки обяснения мачът е свирен, та няма нуждаДаже не си правя труда да ти дочета мнението вече. Само началото като хвана и то е все един и и същ локум като всеки път.
знам, няма(ш) начин да ме разбереш

edit: сложих едно (ш) щото е по- коректно

Последна промяна alx на 21 Яну 2024, 19:14, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Всичко за електрическите автомобили
Top Gun Maverick написа:Това е майтап някакъв, нали?
Иначе би ходило на всеки мангал тръгнал с такива дрехи и надписи, че напоследък е много модерно да рекламираш някакви такива, които правят гащи и т.н.
Не е бе. Това е жантата на топ модела - Night Series. В статията, дето го видях беше описан като електричката на плутокрацията.

Явно и Мерцедес са тръгнали по пътя на бенве в някои отношения.
Re: Всичко за електрическите автомобили
Не се познаваме, но аз съм само на токmsi200 написа:За мен големия бъг на електричките е, че трябва да имаш още една кола с ДВГ /говорим за България/. Не се сещам някой познат да има само ел. кола.

- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Всичко за електрическите автомобили
dhtj написа:Е и как става това, като да кажем че от към макс скорост си ограничен от закона (като аз още не съм срещал електричка да кара с моето темпо, особено пък по магистрала... ), нито имаш по-голям пробег между зарежданията, нито зареждаш по-бързо, нито имаш свободата да минеш от където си искаш, щото трябва да се съобразяваш със зареждалките...
Лесно става, представи си че не карам бързия влак за да имам начална и крайна гара. Първо аз повече от ~1000км в рамките на ден не правя вече никога, всяко по-дълго пътуване правя с преспиване( да не говорим, че изобщо за да тръгна с колата на повече от 1000км трябва да имам някаква мноооого основателна причина, вместо да си хвана самолета). След това, повече от 3 часа не карам без да спра, телата ни не са направени да седят по 5 часа и единственото им движение да е мигането на клепачите, дори и докато работя на всеки кръгъл час ставам да се раздвижа поне за 2-3 мин. Та сметни си при този стил на пътуване дали има разлика дали си с двг или електричка..
Аа да, и все още не карам електричка, така си пътувам с двг-то, надявам се скоро една тесла ще е под 5% от net worth-а ми и ще си струва да я имам, за сега основно се возя в чужди или си карам дъртия дизел.

Re: Всичко за електрическите автомобили
b_u_b_o написа:скоро една тесла ще е под 5% от net worth-а ми и ще си струва да я имам, за сега основно се возя в чужди или си карам дъртия дизел.
бе тесла... лигльо- сега като коня избяга на къра и удари 300к и всичките хйени дето сте се насъбрали и държите по няколко (което е основната причина да НЕ стане 300к между другото) ще си накупите ламбо-та...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Всичко за електрическите автомобили
3186 написа:Не се познаваме, но аз съм само на токmsi200 написа:За мен големия бъг на електричките е, че трябва да имаш още една кола с ДВГ /говорим за България/. Не се сещам някой познат да има само ел. кола.. Разкарах малката градска ДВГ, понеже нямаме нужда от втора кола следващите 1-2 години.
Със сигурност на много хора ще им върши работа и само електрическа кола.
В моето семейство би ни вършила работа нещо подобно на i3, само за градско, но съм решил да карам с ДВГ, докато ги има

I love the sound of V8 in the morning...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
b_u_b_o написа:dhtj написа:Е и как става това, като да кажем че от към макс скорост си ограничен от закона (като аз още не съм срещал електричка да кара с моето темпо, особено пък по магистрала... ), нито имаш по-голям пробег между зарежданията, нито зареждаш по-бързо, нито имаш свободата да минеш от където си искаш, щото трябва да се съобразяваш със зареждалките...
Лесно става, представи си че не карам бързия влак за да имам начална и крайна гара. Първо аз повече от ~1000км в рамките на ден не правя вече никога, всяко по-дълго пътуване правя с преспиване( да не говорим, че изобщо за да тръгна с колата на повече от 1000км трябва да имам някаква мноооого основателна причина, вместо да си хвана самолета). След това, повече от 3 часа не карам без да спра, телата ни не са направени да седят по 5 часа и единственото им движение да е мигането на клепачите, дори и докато работя на всеки кръгъл час ставам да се раздвижа поне за 2-3 мин. Та сметни си при този стил на пътуване дали има разлика дали си с двг или електричка..
Аа да, и все още не карам електричка, така си пътувам с двг-то, надявам се скоро една тесла ще е под 5% от net worth-а ми и ще си струва да я имам, за сега основно се возя в чужди или си карам дъртия дизел.
Аз знам един, който си купи i4 и си идва от Холандия с него и си ходи обратно. Явно не му е чак толкова трудно. Предполагам зарежда като спи.
алх, всички имаме по 0.1, който за 300к не даваме, освен ако не е около връх, който да познаем и после да вземем обратно по-голямо количество.



In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани