Самонатягане на клапани
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Самонатягане на клапани
Колеги - вече 4-та година на моята бима - наблюдавам един странен проблем: През 10-15 хиляди , регулирам клапани. Вече 4-5 пъти. И всеки път изпускателните клапани са натегнати до край - самонатягат се , въпреки че само преди 10 хиляди съм ги оставил на 0.30 . Някой има ли обяснение по тоя въпрос ? За М20Б20 става въпрос.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Само да питам на топъл двигател ли 0.30



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Като карах Еспейс имах тоя проблем. Като ми качеше малко разхода, си знаех - клапани. Май на около 10 000 ми ги въртеше тея номера и майсторчето ми каза тогава, че оправия няма и не съм бил първия с тоя проблем. Сигурно има решение, но или на него не му се занимаваше, пък и мен това не ме притесняваше особено.
- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
0.30 ги оставих - при не напълно студен двигател . 1 - 2 часа след като е работил . според мен окло 30-тина градуса . След като ги охлабих вдигна малко оборотите . По леко започна да пали .Не се чуват да чаткат клапани - чак когато загрее, започват да чуват
Що така не мога да си го обясня.Що така - не знам.


- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Караш ли на ГАЗ? пробан-бутан? 

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
plamenppppp написа:0.30 ги оставих - при не напълно студен двигател . 1 - 2 часа след като е работил . според мен окло 30-тина градуса . След като ги охлабих вдигна малко оборотите . По леко започна да пали .Не се чуват да чаткат клапани - чак когато загрее, започват да чуват![]()
Що така не мога да си го обясня.Що така - не знам.
Ами това няма да помогне ама на твойта М20-ка 0.30 се правят ако двигателя ти е толкова загрял, че температурата на водата да е около 80 градуса. Иначе се правят 0.25 А чаткат щото хлабината се увеличава като загреят

А даже някой си правят клапаните на М20-ките на 0.20 или малко повече към 0.22-3


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Да на газ съм . А що се отнася за хлабината - нека да чатка - на мен това не ми пречи на скороста
." Лабави гащи - ръб не пукат." Чудно ми е все пак - нормано е като загрее- да се разшири метала и да обере луфта все пак- а не обратното. А още по чудно - ми е как става номера - да се самонатегнат.? 


7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани