Самонатягане на клапани
Модератор: Технически модератори
			7 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Самонатягане на клапани
Колеги - вече 4-та година на моята бима - наблюдавам един странен проблем: През 10-15 хиляди , регулирам клапани. Вече 4-5 пъти. И всеки път изпускателните клапани са натегнати до край - самонатягат се , въпреки че само преди 10 хиляди съм ги оставил на 0.30 .  Някой има ли обяснение по тоя въпрос ? За М20Б20 става въпрос.
			
		- zAcK
- Старши Алкохолик
- 
				  
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Само да питам на топъл двигател ли 0.30   
  
			 
  
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!  
  
  
 

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
		 
  
  
 
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- маречков
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Като карах Еспейс имах тоя проблем. Като ми качеше малко разхода, си знаех - клапани. Май на около 10 000 ми ги въртеше тея номера и майсторчето ми каза тогава, че оправия няма и не съм бил първия с тоя проблем. Сигурно има решение, но или на него не му се занимаваше, пък и мен това не ме притесняваше особено.
			
		- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
0.30 ги оставих - при не напълно студен двигател . 1 - 2 часа след като е работил . според мен окло 30-тина градуса . След като ги охлабих вдигна малко оборотите . По леко започна да пали .Не се чуват да чаткат клапани - чак когато загрее, започват да чуват   
   Що така не мога да си го обясня.Що така - не знам.
 Що така не мога да си го обясня.Що така - не знам.
			
		 
   Що така не мога да си го обясня.Що така - не знам.
 Що така не мога да си го обясня.Що така - не знам.- madpetio
- 
				Новият ПИКАСО  
- 
				  
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
 E30 320is - RIP,sold
 E24 635csi - sold
 E36 316i coupe - sold
 E46 320d sedan- sold
 E36 325i coupe - sold
 E36 318tds SW - sold
 E36 316i sedan - sold
 E39 525d sedan - sold
 E46 320d SW - sold
 E61 530xd LCI - sold
 E30 318is coupe - sold
 E46 320dA SW - sold
 MB CLK270-sold
 Е46 320Ci
 E87
 E30 320 cabrio
Караш ли на ГАЗ? пробан-бутан? 
			
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
		- zAcK
- Старши Алкохолик
- 
				  
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
plamenppppp написа:0.30 ги оставих - при не напълно студен двигател . 1 - 2 часа след като е работил . според мен окло 30-тина градуса . След като ги охлабих вдигна малко оборотите . По леко започна да пали .Не се чуват да чаткат клапани - чак когато загрее, започват да чуват
Що така не мога да си го обясня.Що така - не знам.
Ами това няма да помогне ама на твойта М20-ка 0.30 се правят ако двигателя ти е толкова загрял, че температурата на водата да е около 80 градуса. Иначе се правят 0.25 А чаткат щото хлабината се увеличава като загреят
 
 
А даже някой си правят клапаните на М20-ките на 0.20 или малко повече към 0.22-3
 че да били по тихи
 че да били по тихи  
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!  
  
  
 

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
		 
  
  
 
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Да на газ  съм . А що се отнася за хлабината - нека да чатка - на мен това не ми пречи на скороста   ." Лабави гащи - ръб не пукат." Чудно ми е все пак - нормано е като загрее- да се разшири метала и да обере луфта все пак- а не обратното. А още по чудно - ми е как става номера - да се самонатегнат.?
 ." Лабави гащи - ръб не пукат." Чудно ми е все пак - нормано е като загрее- да се разшири метала и да обере луфта все пак- а не обратното. А още по чудно - ми е как става номера - да се самонатегнат.? 
			
		 ." Лабави гащи - ръб не пукат." Чудно ми е все пак - нормано е като загрее- да се разшири метала и да обере луфта все пак- а не обратното. А още по чудно - ми е как става номера - да се самонатегнат.?
 ." Лабави гащи - ръб не пукат." Чудно ми е все пак - нормано е като загрее- да се разшири метала и да обере луфта все пак- а не обратното. А още по чудно - ми е как става номера - да се самонатегнат.? 
			7 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
