Абе да ви питам......
Модератор: bum_bum
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Абе да ви питам......
За конверсията от 2,5 към 2,7 литра на м20-то коляновия вал балансира ли се допълнително?Освен това бутала балансирате ли?За буталата питам щот баща ми кат сменя бутало на един камион мерцедес и взе ново ма то беше 120-130
грама по-тежко.Занесахме го на стругар и оня почна да сваля....свали към 80-90гр. и вика от каде да зимам вече.Беше взел от всякъде по малко и нямаше вече от къде..
Та се сетих да ви питам за буталата и специално тези които са правили такива конверсии..

Та се сетих да ви питам за буталата и специално тези които са правили такива конверсии..
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
аз не съм чул някой да се е заиграл чак толкова пове4ето гледат вси4ки бутала да са на еднакъв грамаж както и биелите ина4е за баланс спрямо колановия вал и противотежестите много ме съмнява някой да го е правил
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Nightmare написа:Добре де ами ти примерно кат си слагал буталата не си ли ги балансирал,или олекотявал?Или като си ги купувал са си биле балансирани...Не е ли по добре да са малко по леки буталата (от сток-а)особено при турбо конверсиите.Твоите бутала кви са(бяха) подсилени ли бяха?
последните които сложих беха Иро пистънс всяко едно бутало заедно с пистонния болт беше със 100грама по-леко от оригиналните на ис
сложих ги и върве6е супер но след 1500км пробег и високи обороти се от4упи пар4е от ушите на които се държи пистонния болт и буталото на 3-ти стана на салата
сега слагам истински ковани бутала и стоменени Н профил биели вьоснер са буталата които пак са по леки от оригиналните но са и много по-здрави биелите също са със 100грама по-леки
вси4ки са с еднакъв грамаж и това е
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна ludiagsm на 04 Фев 2007, 19:07, променена общо 2 пъти
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
скоро ще е събрана мотаят ме едни кофти резби4ки по капаците на ангренажа преправям ги от 6 на 8мм 4е са леко превъртяли от многобрините отвивания и завивания ,после гарнитурки и събирам с тези железа степента е 7,9 , надявам се на 2 бара да извади около 400 коня но ще видим по-късно на диното 

- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
ludiagsm написа:S-stail написа:а за раздвижни колела помислили?
абе колега м42 си има фабри4но раздвижни колела
хе не знаех.
Nightmare написа:И я кажете кви са тия раздвижни колела?

можеш да променяш ъгъла на разпределителните валове
Последна промяна mitak_o на 06 Фев 2007, 9:27, променена общо 1 път

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
За балансирането - ако си голям маняк може и да го направиш, но ако си притиснат от времето може и да пропуснеш тая галимация!
Все пак буталата в мотора са комплект и са работили толкова дълго време че може да продължават да си работят
Биелите също е редно да са цял комплект за да не се балансират. Тук обаче има НО!
Щото в цялата история се върти колянов вал ЗАЕДНО с биели ЗАЕДНО с бутала...демек при малка разлика в тежестта на буталата и биелите и ако си ги слагаш по цилиндрите както ти падне има голяма вероятност примерно да се падне тежко бутало с тежка биела както и леко бутало с лека биела на друг цилиндър и тогава ще има значителна разлика!
Не ми е ясно дали коляновия вал е балансирам самостоятелно от завода или е балансиран заедно със биели и бутала (съмнявам се че е така). Щото ако е балансиран със биела и бутало и като качиш тежко бутало, тежка мотовилка на коляно на вал който е за леки такива и ще стане някъф дебеланс
Ма все си мисля че ако правиш сериозно М20Б27 ще ти е ясно с какво искаш да постигаш с него и до какви обороти ще го въртиш
Щото със сток интърнали не е много здрвословно да се върти със високи обороти 
Все пак буталата в мотора са комплект и са работили толкова дълго време че може да продължават да си работят

Щото в цялата история се върти колянов вал ЗАЕДНО с биели ЗАЕДНО с бутала...демек при малка разлика в тежестта на буталата и биелите и ако си ги слагаш по цилиндрите както ти падне има голяма вероятност примерно да се падне тежко бутало с тежка биела както и леко бутало с лека биела на друг цилиндър и тогава ще има значителна разлика!
Не ми е ясно дали коляновия вал е балансирам самостоятелно от завода или е балансиран заедно със биели и бутала (съмнявам се че е така). Щото ако е балансиран със биела и бутало и като качиш тежко бутало, тежка мотовилка на коляно на вал който е за леки такива и ще стане някъф дебеланс

Ма все си мисля че ако правиш сериозно М20Б27 ще ти е ясно с какво искаш да постигаш с него и до какви обороти ще го въртиш



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Вала си е балансиран самостоятелно от завода.Не мисля че има стенд, който ще го балансира заедно с биелите и буталата.Буталата и биелите трябва да са с еднакво тегло и колкото по-точно се направи,толкова по-добре ще е при високи обороти.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани