Абе да ви питам......

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Абе да ви питам......

Мнение от Nightmare » 04 Фев 2007, 11:30

За конверсията от 2,5 към 2,7 литра на м20-то коляновия вал балансира ли се допълнително?Освен това бутала балансирате ли?За буталата питам щот баща ми кат сменя бутало на един камион мерцедес и взе ново ма то беше 120-130 :shock: грама по-тежко.Занесахме го на стругар и оня почна да сваля....свали към 80-90гр. и вика от каде да зимам вече.Беше взел от всякъде по малко и нямаше вече от къде..
Та се сетих да ви питам за буталата и специално тези които са правили такива конверсии..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Фев 2007, 12:00

аз не съм чул някой да се е заиграл чак толкова пове4ето гледат вси4ки бутала да са на еднакъв грамаж както и биелите ина4е за баланс спрямо колановия вал и противотежестите много ме съмнява някой да го е правил

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 04 Фев 2007, 12:51

Добре де ами ти примерно кат си слагал буталата не си ли ги балансирал,или олекотявал?Или като си ги купувал са си биле балансирани...Не е ли по добре да са малко по леки буталата (от сток-а)особено при турбо конверсиите.Твоите бутала кви са(бяха) подсилени ли бяха?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Фев 2007, 13:39

Nightmare написа:Добре де ами ти примерно кат си слагал буталата не си ли ги балансирал,или олекотявал?Или като си ги купувал са си биле балансирани...Не е ли по добре да са малко по леки буталата (от сток-а)особено при турбо конверсиите.Твоите бутала кви са(бяха) подсилени ли бяха?


последните които сложих беха Иро пистънс всяко едно бутало заедно с пистонния болт беше със 100грама по-леко от оригиналните на ис

сложих ги и върве6е супер но след 1500км пробег и високи обороти се от4упи пар4е от ушите на които се държи пистонния болт и буталото на 3-ти стана на салата

сега слагам истински ковани бутала и стоменени Н профил биели вьоснер са буталата които пак са по леки от оригиналните но са и много по-здрави биелите също са със 100грама по-леки

вси4ки са с еднакъв грамаж и това е
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна ludiagsm на 04 Фев 2007, 19:07, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 04 Фев 2007, 15:24

Ясно значи...Евала за колицата кога ще я зглобяваш и кви са ти очакванията (коне предимно).Дано да е по скоро и да не изкара 1500 ами 150000км безавариино..Успех
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Фев 2007, 19:17

скоро ще е събрана мотаят ме едни кофти резби4ки по капаците на ангренажа преправям ги от 6 на 8мм 4е са леко превъртяли от многобрините отвивания и завивания ,после гарнитурки и събирам с тези железа степента е 7,9 , надявам се на 2 бара да извади около 400 коня но ще видим по-късно на диното :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 04 Фев 2007, 23:46

а за раздвижни колела помислили?
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 05 Фев 2007, 0:37

S-stail написа:а за раздвижни колела помислили?


абе колега м42 си има фабри4но раздвижни колела :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 05 Фев 2007, 12:41

ludiagsm написа:
S-stail написа:а за раздвижни колела помислили?


абе колега м42 си има фабри4но раздвижни колела :!:

хе не знаех.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 05 Фев 2007, 23:41

Ами ти с оригиналния размер бутала ли си или си шлайфал...Той м42-то с фтулки на цилиндрите ли е или е цел блока?Ако си стъргал колко е обема на двг-то ти сега?И я кажете кви са тия раздвижни колела? :roll:
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 06 Фев 2007, 9:20

Nightmare написа:И я кажете кви са тия раздвижни колела? :roll:

Изображение
можеш да променяш ъгъла на разпределителните валове
Последна промяна mitak_o на 06 Фев 2007, 9:27, променена общо 1 път
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 06 Фев 2007, 9:23

За балансирането - ако си голям маняк може и да го направиш, но ако си притиснат от времето може и да пропуснеш тая галимация!
Все пак буталата в мотора са комплект и са работили толкова дълго време че може да продължават да си работят :roll: Биелите също е редно да са цял комплект за да не се балансират. Тук обаче има НО!
Щото в цялата история се върти колянов вал ЗАЕДНО с биели ЗАЕДНО с бутала...демек при малка разлика в тежестта на буталата и биелите и ако си ги слагаш по цилиндрите както ти падне има голяма вероятност примерно да се падне тежко бутало с тежка биела както и леко бутало с лека биела на друг цилиндър и тогава ще има значителна разлика!
Не ми е ясно дали коляновия вал е балансирам самостоятелно от завода или е балансиран заедно със биели и бутала (съмнявам се че е така). Щото ако е балансиран със биела и бутало и като качиш тежко бутало, тежка мотовилка на коляно на вал който е за леки такива и ще стане някъф дебеланс :mhihi:

Ма все си мисля че ако правиш сериозно М20Б27 ще ти е ясно с какво искаш да постигаш с него и до какви обороти ще го въртиш ;) Щото със сток интърнали не е много здрвословно да се върти със високи обороти :confused:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 06 Фев 2007, 11:13

Вала си е балансиран самостоятелно от завода.Не мисля че има стенд, който ще го балансира заедно с биелите и буталата.Буталата и биелите трябва да са с еднакво тегло и колкото по-точно се направи,толкова по-добре ще е при високи обороти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 06 Фев 2007, 11:28

Nightmare Пуснато на: 05 Фев 2007, 23:41 Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Ами ти с оригиналния размер бутала ли си или си шлайфал...Той м42-то с фтулки на цилиндрите ли е или е цел блока?Ако си стъргал колко е обема на двг-то ти сега? :roll: :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 06 Фев 2007, 11:29

Ами ти с оригиналния размер бутала ли си или си шлайфал...Той м42-то с фтулки на цилиндрите ли е или е цел блока?Ако си стъргал колко е обема на двг-то ти сега? :roll: :roll:
ПП:Извинявам се че съм пуснал 2 пъти отговора..Моля модераторите да се намесят...
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook