ГРЕШКА ТАБЛО ПОЛУДЕЛИ УРЕДИ
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- doktora_stz
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 10.01.2007
ГРЕШКА ТАБЛО ПОЛУДЕЛИ УРЕДИ
ЗДРАСТИ НА ВСИ4КИ БМВ525ТДС СНОШТИ КАКТО СИ КАРАМ И СЖЕТНАХА ЛАМПИТЕ ЗА ЗАРЕЖДАНЕ,НАКЛАДКИ,РА4НА,ОШТЕ ЕДНА ДВЕ.И НА ТАБЛОТО ИСПИСА ТАМ КАДЕТО СА ЦИФРИТЕ,РРРРРРРРРРРРРР;УРЕДИТЕ ПО4НАХА ДА ПОКАЗВАТ КОТ СИ ИСКАТ НИАКОИ АКО Е СРЕШТАЛ ТОВА ЯВЛЕНИЕ ДА СПОДЕЛИ МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Здравейте нов съм тук, но прочетох оплакванията на автора на тема,така че и аз имах същия проблем снощи:
Както си карам изведнъж оборотомера ми скочи на 4000-5000об/мин скоростомера както си беше на 100км/ч подскочи до 180-200км/ч и всичко по таблото спря да работи (оборотомер,скоростомер,датчика за температурата на водата и за нафтата,икономайзера,спря да отчита изминатите километри просто цифрите изчезнаха) продължих да си карам така и изведнъж както нищо не работеше ми светнаха лампичката за ръчната,лампичката за спирачките и лампичката с удивителния,светна ми лампичката която показва че имам малко гориво и ми се появиха цифричките за изминатите километри но не бяха реалните а някакви и пак не продължаваше да отчита,а като угасих колата и махнах ключа от стартера там където са цифрите за изминати километри не угасваха.Имаше и още един проблем колата като превлючвам от 1-ва на 2-ра предавка и като подам газ почваше да прекъсва и да се лашка за момент на 3-та също.
И днес след обикаляне по майстори( не намерих нито един който да работи) се оплаках на един познат за проблема си (а моя човек работи в сервиз) ми каза че от време на време тия БМВ-та откачат и правят някакви такива проблеми и ми каза че като откачим акумулатора за 10сек всичко ще се оправи,направихме го и така стана всичко си е наред.
Ще помоля ако някой е имал подобен проблем или има на представа какъв е бил точно проблема да каже.
Благодаря предварително.
Както си карам изведнъж оборотомера ми скочи на 4000-5000об/мин скоростомера както си беше на 100км/ч подскочи до 180-200км/ч и всичко по таблото спря да работи (оборотомер,скоростомер,датчика за температурата на водата и за нафтата,икономайзера,спря да отчита изминатите километри просто цифрите изчезнаха) продължих да си карам така и изведнъж както нищо не работеше ми светнаха лампичката за ръчната,лампичката за спирачките и лампичката с удивителния,светна ми лампичката която показва че имам малко гориво и ми се появиха цифричките за изминатите километри но не бяха реалните а някакви и пак не продължаваше да отчита,а като угасих колата и махнах ключа от стартера там където са цифрите за изминати километри не угасваха.Имаше и още един проблем колата като превлючвам от 1-ва на 2-ра предавка и като подам газ почваше да прекъсва и да се лашка за момент на 3-та също.
И днес след обикаляне по майстори( не намерих нито един който да работи) се оплаках на един познат за проблема си (а моя човек работи в сервиз) ми каза че от време на време тия БМВ-та откачат и правят някакви такива проблеми и ми каза че като откачим акумулатора за 10сек всичко ще се оправи,направихме го и така стана всичко си е наред.
Ще помоля ако някой е имал подобен проблем или има на представа какъв е бил точно проблема да каже.
Благодаря предварително.
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Айде бе хора нокой друг ли е нямал такъв проблем или пък някой да знае изобщо що се получава така. Разни хора почнаха пък да ми развиват теории че щом почнело да прави така няма спиране и само ако си сменя таблото ще се оправи.Има ли нещо вярно
- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
Може и да е куриозно,ама миналата зима на TDS-а ми показваше какви ли не глупости на компа - ту че нямам масло,ту че имам 0 км пробег...при условие,че го знам,че съм му сипал нафта преди 2 км...а за маслото съм лягал няколко пъти да го гледам отдолу да не би да съм спукал картера или нещо друго....
не знам дали ви показва такива глупости,ама при мен май го хващаше грипа миналата зима... 


- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
възможно е проблема да е от този така наречен Coding Plug или Codierstecker, съответно на англ. и на немски. Намира се отзад на таблото.
четох из някои чужди форуми че са имали подобни проблеми
но не съм сигурен при теб дали е от това
все пак може да го погледнеш.
при теб може и да не е зелен на цвят.

четох из някои чужди форуми че са имали подобни проблеми
но не съм сигурен при теб дали е от това
все пак може да го погледнеш.

при теб може и да не е зелен на цвят.
- doktora_stz
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 10.01.2007
при мен проблема доиде от лампичките имах няколко изгорели на таблото и ги смених и реших кадето има свободни дупки да сложа и там тада имам за резерва и така после като гиизвадих сичко се оправи
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Значи ако не сте прочели по нагоре като казах на един приятел какъв ми е проблема и той каза да откача акумулатора за 10сек откачих го и всичко си дойде на място.За сега нямам проблеми ама ще я чакам дали ще стане нещо такова пак( дано да не става) но ако все пак стане ще закарам в един сервиз да я закачат на комп да видим дали в действителност дава някаква грешка и дали може да се оправи или проблема идва от друго място. Готов съм да сваля таблото ама като гледах указанията как се сваля първо трябва да си сваля волана-но аз съм с еърбег и не знам как да процедирам.Ако пак се появи тоя проблем ще пиша какво е развитието по въпроса
BAI_DOBRI написа:Значи ако не сте прочели по нагоре като казах на един приятел какъв ми е проблема и той каза да откача акумулатора за 10сек откачих го и всичко си дойде на място.За сега нямам проблеми ама ще я чакам дали ще стане нещо такова пак( дано да не става) но ако все пак стане ще закарам в един сервиз да я закачат на комп да видим дали в действителност дава някаква грешка и дали може да се оправи или проблема идва от друго място. Готов съм да сваля таблото ама като гледах указанията как се сваля първо трябва да си сваля волана-но аз съм с еърбег и не знам как да процедирам.Ако пак се появи тоя проблем ще пиша какво е развитието по въпроса
Вярно,в упътването пише,че се сваля волана ,но не е задължително.Просто трябва да му хванеш чалъма.Първия път и аз се отказах,обаче сега свалям таблото точно за 3 минути.Опитай,ще стане.Само че на мен волана ми се регулира в посока напред и назад и го дърпам в крайно задно положение.Дано и при теб е така.А и с тоя еърбег незнам дали отвора на волана ти е достатъчно голям ,защото се вади през него.
- Fakiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
Щом е с AIR BAG, трябва да се свали волана- не е трудно! След като одвиеш 2-те болтчета (тип TORX ), държащи air bag-а от долната страна на волана,изключваш и захранващото го куплунгче! Не забравяй и да си бележиш местоположението на волана! Всичко това се прави при изключен контакт ! Успех!
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Благодаря за напътствията.Но сега по проблема-вчера ходих при един майстор и общо взето той се оправи с волана,а за уредите значи каза че процесора който управлява таблото е натрупал доста грешки и ги изчистил ама каза че не е сигурен дали проблема е решен напълно
Обаче аз забелязах нещо друго-като си взех колата дислплейчето с километрите почна да свети по-добре,щото преди като си пуснех фаровете и светлината на самите диодчета намаляваше и всичко по дисплейчето светеше по малко,а сега всичко е ОК сега си карам колата и много и се радвам
сложил съм ВИ ПАУЪР дизел и просто вървежа се промени коренно.
А като взех колата от майстора той каза тези грешки може да се появяват ако колата е базикана с комп. да и се връща километража и ако софтвуера е бил някакъв гаден и от тази намеса самия процесор на таблото се разпрограмира а като се рестартира(откача акумулатора) се изчиствали грешките.Сега карам да видим дали ще има проблеми,дано да НЯМА


А като взех колата от майстора той каза тези грешки може да се появяват ако колата е базикана с комп. да и се връща километража и ако софтвуера е бил някакъв гаден и от тази намеса самия процесор на таблото се разпрограмира а като се рестартира(откача акумулатора) се изчиствали грешките.Сега карам да видим дали ще има проблеми,дано да НЯМА
- Fakiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Fakiro написа:Колко ти струваше , ако не е тайна ?
20лв

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани