ГРЕШКА ТАБЛО ПОЛУДЕЛИ УРЕДИ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.01.2007

ГРЕШКА ТАБЛО ПОЛУДЕЛИ УРЕДИ

Мнение от doktora_stz » 13 Яну 2007, 9:38

ЗДРАСТИ НА ВСИ4КИ БМВ525ТДС СНОШТИ КАКТО СИ КАРАМ И СЖЕТНАХА ЛАМПИТЕ ЗА ЗАРЕЖДАНЕ,НАКЛАДКИ,РА4НА,ОШТЕ ЕДНА ДВЕ.И НА ТАБЛОТО ИСПИСА ТАМ КАДЕТО СА ЦИФРИТЕ,РРРРРРРРРРРРРР;УРЕДИТЕ ПО4НАХА ДА ПОКАЗВАТ КОТ СИ ИСКАТ НИАКОИ АКО Е СРЕШТАЛ ТОВА ЯВЛЕНИЕ ДА СПОДЕЛИ МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 13 Яну 2007, 14:10

Пиши с главни и малки букви. Така както си го написал във форумите се възприема, че викаш/крещиш.
Изображение


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Мнение от ivoo » 13 Яну 2007, 17:21

Също така,отиди да изкараш няколко часа по български, че явно писането ти е много трудно, и нищо не ти се разбира.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 20 Яну 2007, 20:08

Здравейте нов съм тук, но прочетох оплакванията на автора на тема,така че и аз имах същия проблем снощи:
Както си карам изведнъж оборотомера ми скочи на 4000-5000об/мин скоростомера както си беше на 100км/ч подскочи до 180-200км/ч и всичко по таблото спря да работи (оборотомер,скоростомер,датчика за температурата на водата и за нафтата,икономайзера,спря да отчита изминатите километри просто цифрите изчезнаха) продължих да си карам така и изведнъж както нищо не работеше ми светнаха лампичката за ръчната,лампичката за спирачките и лампичката с удивителния,светна ми лампичката която показва че имам малко гориво и ми се появиха цифричките за изминатите километри но не бяха реалните а някакви и пак не продължаваше да отчита,а като угасих колата и махнах ключа от стартера там където са цифрите за изминати километри не угасваха.Имаше и още един проблем колата като превлючвам от 1-ва на 2-ра предавка и като подам газ почваше да прекъсва и да се лашка за момент на 3-та също.
И днес след обикаляне по майстори( не намерих нито един който да работи) се оплаках на един познат за проблема си (а моя човек работи в сервиз) ми каза че от време на време тия БМВ-та откачат и правят някакви такива проблеми и ми каза че като откачим акумулатора за 10сек всичко ще се оправи,направихме го и така стана всичко си е наред.
Ще помоля ако някой е имал подобен проблем или има на представа какъв е бил точно проблема да каже.
Благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 21 Яну 2007, 21:13

Айде бе хора нокой друг ли е нямал такъв проблем или пък някой да знае изобщо що се получава така. Разни хора почнаха пък да ми развиват теории че щом почнело да прави така няма спиране и само ако си сменя таблото ще се оправи.Има ли нещо вярно

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 26 Яну 2007, 19:40

Много е вероятно да е малкият комп.. той командва таблото!
BMW never stop's ....




Любо Тодоров

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 23.01.2007
Местоположение: София,гоУемото сеУо

Мнение от Kocil » 29 Яну 2007, 2:53

Може и да е куриозно,ама миналата зима на TDS-а ми показваше какви ли не глупости на компа - ту че нямам масло,ту че имам 0 км пробег...при условие,че го знам,че съм му сипал нафта преди 2 км...а за маслото съм лягал няколко пъти да го гледам отдолу да не би да съм спукал картера или нещо друго.... :mhihi: не знам дали ви показва такива глупости,ама при мен май го хващаше грипа миналата зима... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 29 Яну 2007, 11:08

възможно е проблема да е от този така наречен Coding Plug или Codierstecker, съответно на англ. и на немски. Намира се отзад на таблото.

Изображение

четох из някои чужди форуми че са имали подобни проблеми
но не съм сигурен при теб дали е от това

все пак може да го погледнеш.

Изображение

при теб може и да не е зелен на цвят.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.01.2007

Мнение от doktora_stz » 29 Яну 2007, 21:55

при мен проблема доиде от лампичките имах няколко изгорели на таблото и ги смених и реших кадето има свободни дупки да сложа и там тада имам за резерва и така после като гиизвадих сичко се оправи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 01 Фев 2007, 6:46

Значи ако не сте прочели по нагоре като казах на един приятел какъв ми е проблема и той каза да откача акумулатора за 10сек откачих го и всичко си дойде на място.За сега нямам проблеми ама ще я чакам дали ще стане нещо такова пак( дано да не става) но ако все пак стане ще закарам в един сервиз да я закачат на комп да видим дали в действителност дава някаква грешка и дали може да се оправи или проблема идва от друго място. Готов съм да сваля таблото ама като гледах указанията как се сваля първо трябва да си сваля волана-но аз съм с еърбег и не знам как да процедирам.Ако пак се появи тоя проблем ще пиша какво е развитието по въпроса

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 03 Фев 2007, 2:09

BAI_DOBRI написа:Значи ако не сте прочели по нагоре като казах на един приятел какъв ми е проблема и той каза да откача акумулатора за 10сек откачих го и всичко си дойде на място.За сега нямам проблеми ама ще я чакам дали ще стане нещо такова пак( дано да не става) но ако все пак стане ще закарам в един сервиз да я закачат на комп да видим дали в действителност дава някаква грешка и дали може да се оправи или проблема идва от друго място. Готов съм да сваля таблото ама като гледах указанията как се сваля първо трябва да си сваля волана-но аз съм с еърбег и не знам как да процедирам.Ако пак се появи тоя проблем ще пиша какво е развитието по въпроса

Вярно,в упътването пише,че се сваля волана ,но не е задължително.Просто трябва да му хванеш чалъма.Първия път и аз се отказах,обаче сега свалям таблото точно за 3 минути.Опитай,ще стане.Само че на мен волана ми се регулира в посока напред и назад и го дърпам в крайно задно положение.Дано и при теб е така.А и с тоя еърбег незнам дали отвора на волана ти е достатъчно голям ,защото се вади през него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е32 740IL E34 525i
Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)

Мнение от Fakiro » 03 Фев 2007, 3:23

Щом е с AIR BAG, трябва да се свали волана- не е трудно! След като одвиеш 2-те болтчета (тип TORX ), държащи air bag-а от долната страна на волана,изключваш и захранващото го куплунгче! Не забравяй и да си бележиш местоположението на волана! Всичко това се прави при изключен контакт ! Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 06 Фев 2007, 19:12

Благодаря за напътствията.Но сега по проблема-вчера ходих при един майстор и общо взето той се оправи с волана,а за уредите значи каза че процесора който управлява таблото е натрупал доста грешки и ги изчистил ама каза че не е сигурен дали проблема е решен напълно :dunno: Обаче аз забелязах нещо друго-като си взех колата дислплейчето с километрите почна да свети по-добре,щото преди като си пуснех фаровете и светлината на самите диодчета намаляваше и всичко по дисплейчето светеше по малко,а сега всичко е ОК сега си карам колата и много и се радвам :D сложил съм ВИ ПАУЪР дизел и просто вървежа се промени коренно.
А като взех колата от майстора той каза тези грешки може да се появяват ако колата е базикана с комп. да и се връща километража и ако софтвуера е бил някакъв гаден и от тази намеса самия процесор на таблото се разпрограмира а като се рестартира(откача акумулатора) се изчиствали грешките.Сега карам да видим дали ще има проблеми,дано да НЯМА

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е32 740IL E34 525i
Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)

Мнение от Fakiro » 07 Фев 2007, 1:03

Колко ти струваше , ако не е тайна ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 07 Фев 2007, 11:40

Fakiro написа:Колко ти струваше , ако не е тайна ?

20лв ;) +проверка на АБС (щото и той давал няква грешка ама била няква необичайна) + проверка на еърбега

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook