Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- daredevll
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21.03.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d LCI
- Мечтае да кара: F11 535d LCI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
bmw55 написа:Ако колата ти харесва, свали колкото можеш от цената, обслужи си я, не се занимавай с глупостите да изключваш 4х4, и побългаряваш немски качествен автомобил с "тъпотии", вози си семейството с кеф и тва е.
За тази част на БГ бих казал да пишеш на колега Ilko Ivanov, той е модератор и на тази група, със сигурност ще ти свърши перфектна и качествена работа. А за прословутите вериги, може да се свали капака на клапаните и да се видят хлабави ли са и т.н. и има ли нужда веднага да се наливат пари в тях. Сигурен съм че текущия собственик няма да се навие на това, защото се свалят и дюзите и си е трудоемко и време губещо. Но ако всичко друго е наред с колата, кво да се чудиш.
Ако я има на обява пусни да я видим, може да кажем още нещо ако забележим.
Мерси за препоръката, ще се опитам да се свърж с Илко Иванов. Колата е в Шумен, вчера я гледах, хареса ми. Изглежда запазена и вътре и вън с изключение на няколко дреболии (много малко ръжда по задната врата около стъклото. До колкото знам там им е болежка, 2-3 пукнатини на боята по предната броня около фаровете, вътре почти никакви забележки не открих освен липсващи телефон в подлакътника и фенер в жабката, които почти никога ги няма..), но 2-3 неща ми направиха по-силно впечатление:
1. Колата ми се стори осезаемо по-мудна и "бавна" от моята Е39-ка (530d 193кс автомат), дори при кикдаун го нямаше това "залепяне" за седалката, което го усещам в моята. Не съм я пънал да я launch-вам и тормозя, но все пак опитах на няколко пъти да я накарам да завърти гуми или поне да премига Traction-а, но не успях (а беше и леко влажен пътя). Това нормално ли е? При Е39-ката ако малко повечко натисна газта особено в завой и започва да мига удивителната на таблото! Не съм състезател и не е проблем, но очаквах да е поне колкото моята пъргава. Не знам дали има вариант да е спъната я от запушване (на DPF?), я турбината да не надува?
2. Дистроника, както и Cruise Control-а като цяло са изключени и не работят изобщо. Според собственика са му искали 60лв за рекалибриране на дистроника и не го е направил. Странно ми е защо би се лишил от такава прекрасна екстра за едни 60лв при положение още повече, че колата се кара почти само извънградско..
3. Иначе кутията сменя адски мазно и нагоре и надолу и при газ и при отнемане трябваше да гледам оборотомера за да мога да ги преброя до 6
Ето я обявата - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 8176632488
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
daredevll написа:bmw55 написа:Ако колата ти харесва, свали колкото можеш от цената, обслужи си я, не се занимавай с глупостите да изключваш 4х4, и побългаряваш немски качествен автомобил с "тъпотии", вози си семейството с кеф и тва е.
За тази част на БГ бих казал да пишеш на колега Ilko Ivanov, той е модератор и на тази група, със сигурност ще ти свърши перфектна и качествена работа. А за прословутите вериги, може да се свали капака на клапаните и да се видят хлабави ли са и т.н. и има ли нужда веднага да се наливат пари в тях. Сигурен съм че текущия собственик няма да се навие на това, защото се свалят и дюзите и си е трудоемко и време губещо. Но ако всичко друго е наред с колата, кво да се чудиш.
Ако я има на обява пусни да я видим, може да кажем още нещо ако забележим.
Мерси за препоръката, ще се опитам да се свърж с Илко Иванов. Колата е в Шумен, вчера я гледах, хареса ми. Изглежда запазена и вътре и вън с изключение на няколко дреболии (много малко ръжда по задната врата около стъклото. До колкото знам там им е болежка, 2-3 пукнатини на боята по предната броня около фаровете, вътре почти никакви забележки не открих освен липсващи телефон в подлакътника и фенер в жабката, които почти никога ги няма..), но 2-3 неща ми направиха по-силно впечатление:
1. Колата ми се стори осезаемо по-мудна и "бавна" от моята Е39-ка (530d 193кс автомат), дори при кикдаун го нямаше това "залепяне" за седалката, което го усещам в моята. Не съм я пънал да я launch-вам и тормозя, но все пак опитах на няколко пъти да я накарам да завърти гуми или поне да премига Traction-а, но не успях (а беше и леко влажен пътя). Това нормално ли е? При Е39-ката ако малко повечко натисна газта особено в завой и започва да мига удивителната на таблото! Не съм състезател и не е проблем, но очаквах да е поне колкото моята пъргава. Не знам дали има вариант да е спъната я от запушване (на DPF?), я турбината да не надува?
2. Дистроника, както и Cruise Control-а като цяло са изключени и не работят изобщо. Според собственика са му искали 60лв за рекалибриране на дистроника и не го е направил. Странно ми е защо би се лишил от такава прекрасна екстра за едни 60лв при положение още повече, че колата се кара почти само извънградско..
3. Иначе кутията сменя адски мазно и нагоре и надолу и при газ и при отнемане трябваше да гледам оборотомера за да мога да ги преброя до 6
Ето я обявата - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 8176632488
Колата изглежда добре на снимките, за дистроника те е сапуснисал, 60лв. няма и здрасти да ти кажат в БМВ дилърство за да го калибрират, а аз доколкото знам само при тях има нужния стенд за калибрация на окото.
Вероятно е имала някакъв удър отпред и затова не е на мястото си окото и съответно дистроника не бачка.
В описанието пише Лоджик 7, ама колата е с HiFi.
Общо взето добра база.

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колеги, 16ка патерица ет31 ще стане ли на 530д е60 за резерва при положение, че трябва да са ет18/20.Благодаря за отговорите.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vladi_a_i написа:Колеги, 16ка патерица ет31 ще стане ли на 530д е60 за резерва при положение, че трябва да са ет18/20.Благодаря за отговорите.
Не трябва ти 17ка с ЕТ 8 или 10 ли беше.

- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колега, за Шумен мога да ти кажа сервиз, където да я погледнат, не е БМВ спец, но ще ти свърши работа като цяло.daredevll написа:Ето я обявата - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 8176632488
За електроника и други специфики, не знам обаче към кого да те насоча тук.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- brabusbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте колеги,
оглеждам се за по-голям мотор и видях тези обяви:
https://www.auto.bg/obiava/62477465/bmw-530-d-facelift
https://www.auto.bg/obiava/86480905/bmw ... mfort-seat
Някой дали е ходил да я гледа на живо тази кола, че ми е доста далеч от мен.
оглеждам се за по-голям мотор и видях тези обяви:
https://www.auto.bg/obiava/62477465/bmw-530-d-facelift
https://www.auto.bg/obiava/86480905/bmw ... mfort-seat
Някой дали е ходил да я гледа на живо тази кола, че ми е доста далеч от мен.

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Имам въпрос относно датчика за нивото на маслото при е60 530д. Като смените масло и смените датчика ще изчезне ли грешката. Или може само масло без датчик ниво-проблем знам, че няма но пуста грешка 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Тая тема е за избор на Е60, ето тук ти е играта:
viewtopic.php?f=116&t=419874
viewtopic.php?f=116&t=419874
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:daredevll написа:bmw55 написа:Ако колата ти харесва, свали колкото можеш от цената, обслужи си я, не се занимавай с глупостите да изключваш 4х4, и побългаряваш немски качествен автомобил с "тъпотии", вози си семейството с кеф и тва е.
За тази част на БГ бих казал да пишеш на колега Ilko Ivanov, той е модератор и на тази група, със сигурност ще ти свърши перфектна и качествена работа. А за прословутите вериги, може да се свали капака на клапаните и да се видят хлабави ли са и т.н. и има ли нужда веднага да се наливат пари в тях. Сигурен съм че текущия собственик няма да се навие на това, защото се свалят и дюзите и си е трудоемко и време губещо. Но ако всичко друго е наред с колата, кво да се чудиш.
Ако я има на обява пусни да я видим, може да кажем още нещо ако забележим.
Мерси за препоръката, ще се опитам да се свърж с Илко Иванов. Колата е в Шумен, вчера я гледах, хареса ми. Изглежда запазена и вътре и вън с изключение на няколко дреболии (много малко ръжда по задната врата около стъклото. До колкото знам там им е болежка, 2-3 пукнатини на боята по предната броня около фаровете, вътре почти никакви забележки не открих освен липсващи телефон в подлакътника и фенер в жабката, които почти никога ги няма..), но 2-3 неща ми направиха по-силно впечатление:
1. Колата ми се стори осезаемо по-мудна и "бавна" от моята Е39-ка (530d 193кс автомат), дори при кикдаун го нямаше това "залепяне" за седалката, което го усещам в моята. Не съм я пънал да я launch-вам и тормозя, но все пак опитах на няколко пъти да я накарам да завърти гуми или поне да премига Traction-а, но не успях (а беше и леко влажен пътя). Това нормално ли е? При Е39-ката ако малко повечко натисна газта особено в завой и започва да мига удивителната на таблото! Не съм състезател и не е проблем, но очаквах да е поне колкото моята пъргава. Не знам дали има вариант да е спъната я от запушване (на DPF?), я турбината да не надува?
2. Дистроника, както и Cruise Control-а като цяло са изключени и не работят изобщо. Според собственика са му искали 60лв за рекалибриране на дистроника и не го е направил. Странно ми е защо би се лишил от такава прекрасна екстра за едни 60лв при положение още повече, че колата се кара почти само извънградско..
3. Иначе кутията сменя адски мазно и нагоре и надолу и при газ и при отнемане трябваше да гледам оборотомера за да мога да ги преброя до 6
Ето я обявата - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 8176632488
Колата изглежда добре на снимките, за дистроника те е сапуснисал, 60лв. няма и здрасти да ти кажат в БМВ дилърство за да го калибрират, а аз доколкото знам само при тях има нужния стенд за калибрация на окото.
Вероятно е имала някакъв удър отпред и затова не е на мястото си окото и съответно дистроника не бачка.
В описанието пише Лоджик 7, ама колата е с HiFi.
Общо взето добра база.
За дистроника със сигурност няма да стане с 60лв. За километрите поне аз не мога да повярвам, на мен ми изглежда на кола на 400к поне, когато търсех в други държави с подобни екстри просто нямаше на под 360к и всички държаха цена. Единствено да е имала удар и то не лек, за да е на тия километри.
Това са най-луксозните седалки и да ти кажа виждал съм на реални 200к със 150кг човек да я кара и не изглеждат като тези(тези ми изглеждат по-уморени, мое мнение).
Този мотор нищо, че е 4х4 върви и има доста ряз, но не те бие както е46 и е39 рязко, но пък ако се загледаш в километража той скача нагоре доста по-добре от 39ка и 46ца

За тия пари и последващите ремонти, не съм сигурен че си заслужава и не вярвам че европеец ще вземе с толко екстри комби и няма да й мине минимум 260к км, да не казвам повече...
Бъди честен пък да става квото ще
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Не е нормално колата да се усеща по-мудна от Е39. А това със седалките... как да ти кажа, преди доста години, когато Е60 бяха актуални такива виждАл съм коли на по 100-150к км с доста износени седалки, както и обратно. Та седалките не са (почти) никакъв фактор за километрите.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте колеги, може ли за мнение относно следните две обяви:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jsxpoz
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jsxpoz
Предварително благодаря!
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jsxpoz
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jsxpoz
Предварително благодаря!
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: КомБееее
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
daredevll написа:bmw55 написа:Ако колата ти харесва, свали колкото можеш от цената, обслужи си я, не се занимавай с глупостите да изключваш 4х4, и побългаряваш немски качествен автомобил с "тъпотии", вози си семейството с кеф и тва е.
За тази част на БГ бих казал да пишеш на колега Ilko Ivanov, той е модератор и на тази група, със сигурност ще ти свърши перфектна и качествена работа. А за прословутите вериги, може да се свали капака на клапаните и да се видят хлабави ли са и т.н. и има ли нужда веднага да се наливат пари в тях. Сигурен съм че текущия собственик няма да се навие на това, защото се свалят и дюзите и си е трудоемко и време губещо. Но ако всичко друго е наред с колата, кво да се чудиш.
Ако я има на обява пусни да я видим, може да кажем още нещо ако забележим.
Мерси за препоръката, ще се опитам да се свърж с Илко Иванов. Колата е в Шумен, вчера я гледах, хареса ми. Изглежда запазена и вътре и вън с изключение на няколко дреболии (много малко ръжда по задната врата около стъклото. До колкото знам там им е болежка, 2-3 пукнатини на боята по предната броня около фаровете, вътре почти никакви забележки не открих освен липсващи телефон в подлакътника и фенер в жабката, които почти никога ги няма..), но 2-3 неща ми направиха по-силно впечатление:
1. Колата ми се стори осезаемо по-мудна и "бавна" от моята Е39-ка (530d 193кс автомат), дори при кикдаун го нямаше това "залепяне" за седалката, което го усещам в моята. Не съм я пънал да я launch-вам и тормозя, но все пак опитах на няколко пъти да я накарам да завърти гуми или поне да премига Traction-а, но не успях (а беше и леко влажен пътя). Това нормално ли е? При Е39-ката ако малко повечко натисна газта особено в завой и започва да мига удивителната на таблото! Не съм състезател и не е проблем, но очаквах да е поне колкото моята пъргава. Не знам дали има вариант да е спъната я от запушване (на DPF?), я турбината да не надува?
2. Дистроника, както и Cruise Control-а като цяло са изключени и не работят изобщо. Според собственика са му искали 60лв за рекалибриране на дистроника и не го е направил. Странно ми е защо би се лишил от такава прекрасна екстра за едни 60лв при положение още повече, че колата се кара почти само извънградско..
3. Иначе кутията сменя адски мазно и нагоре и надолу и при газ и при отнемане трябваше да гледам оборотомера за да мога да ги преброя до 6
Ето я обявата - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 8176632488
Джанти с малко ЕТ разкапват раздатката , но все пак има и оригинални такива който са си за Х , ето тук може да ги видиш http://www.bmwstylewheels.com/5/E60+
Ако е била с хубави гуми няма да я накараш да ги превърти... нали това им е целта на Х моделите
НО специално този луфт между бронята и предния капак отпред в ляво си е сигурен знак , че е имало интервенция от тази страна.
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
amigo530 написа:Здравейте колеги, може ли за мнение относно следните две обяви:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jsxpoz
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jsxpoz
Предварително благодаря!
На тия цени, просто спирам да ги гледам.
Бъди честен пък да става квото ще
- MrManson
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 28.01.2016
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39 530D Touring
- Мечтае да кара: колело
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
bmw55 написа:amigo530 написа:Здравейте колеги, може ли за мнение относно следните две обяви:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jsxpoz
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jsxpoz
Предварително благодаря!
На тия цени, просто спирам да ги гледам.
Защо, колега? Колко очакваш вече да струват 15 годишни автомобили, от преди фейслифта, с ръчни скорости?
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
bmw55 написа:amigo530 написа:Здравейте колеги, може ли за мнение относно следните две обяви:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jsxpoz
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jsxpoz
Предварително благодаря!
На тия цени, просто спирам да ги гледам.
Колите са кофти определено, и 2-те, но какво искаш да кажеш "на тея пари спирам да ги гледам" , че ми стана интересно




Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани