Каква е разликата?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: Варна

Каква е разликата?

Мнение от JOKE » 27 Яну 2007, 17:25

Каква е разликата между тези два двигателя и двата са 325 дизел?
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 27 Яну 2007, 17:58

ми май едното е td, а другата tds, ама не съм 100% сигурен

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 27 Яну 2007, 19:08

Lacho_ написа:ми май едното е td, а другата tds, ама не съм 100% сигурен

:yes: и аз така мисля
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от JOKE » 27 Яну 2007, 20:47

Ми то и аз така мисля, но ако има някой който да ми каже със сигурност ще имам да го черпя.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 28 Яну 2007, 1:28

в кулера
по точно,че единия го няма :)
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 28 Яну 2007, 1:54

Левия е ТДС а десния е ТД ;)
На левия трабата от турбото слиза първо в кулера и от там в смукателния колектор.
А на десния директно от турбото в смукателния колектор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
Пол: Мъж
Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
Мечтае да кара: кока & цици
Детайли за колата: с чип !!!

Мнение от Lunaticc 1 » 28 Яну 2007, 2:09

1-вото е тдс(моята красавица);2-то е тд 8) :arrow:
Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от JOKE » 28 Яну 2007, 13:03

И разликата между двете сигурно е към 30-тина коня. Ако на ТД се върже Колер дали ще има много промени(центровки и такива работи)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 28 Яну 2007, 13:46

Ми не няма кой знае какви промени да се правят.
Може малко да има нужда от вдигане на буста и малко повече нафта да пуска помпата :mhihi:
Ако па и мушнеш некой по фешън кулер ще е още по добре!
Ако обаче почнеш да се притесняваш дали няма да скапеш помпата и дали няма да замине моторя по добре не се захващай :idea:
Иначе може да я докараш до 180кс.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от JOKE » 28 Яну 2007, 18:22

Абе работата е там че имам ТДС(преди 3-4месеца е купен), ама не е точно ТДС май поталоси го пише ТДС, отзад си пише ТДС имам радиатор за интер колера ама не е закачен! Ами тръбата минава направо от турбото към пълнителните колектори! Защо е така идеи много варианти много.Затова питах дали може да се направи, за да знам да търся ли маркучи разни да го вързвам. Реших да го вържа пък каквото сабя покаже:))
Благодаря на всички за помоща.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 28 Яну 2007, 18:33

:++ :++ Нема такова животно.Кви са тия хора бе?Да не ти вържат кулера!!!!:++ :++ :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 28 Яну 2007, 19:59

сигурно е бил издънен и са го побългарили :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
Пол: Мъж
Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
Мечтае да кара: кока & цици
Детайли за колата: с чип !!!

Мнение от Lunaticc 1 » 28 Яну 2007, 20:08

Аз мисля обаче че не е толкова лесно,доколкото знам електрониката е др.,турбото е по-голямо и т.н. но не съм 100% сигурен иначе то реално погледнато всеки щеше да инвестира някои лев и да си качи мощноста от 116 на 143 к.с. нали или само аз така си мисля само(и група руски учени :mhihi: :mhihi: :mhihi: )
Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от NS325TDS » 28 Яну 2007, 22:02

Доколкото знам до последно си се произвеждат и 2.5 тд и тдс...
Явно е въпрос на предпочитание-по спортен двигател и съответно по-хабящ се или по-спънат и своевременно по дълготраен...
Всеки да си избира...
При двигател с кулер турбото надува на 1.1 а без на 0.9...
Ако се сложи и още по голям кулер и надув от 1.2 -майкооооо и чип ако се сложи направо към 200 коня -ама за сметка на ресурса ще е всичко...
Та се връщам в началото-въпрос на лична преценка...
Пък то и така си върви здраво -особено какво доускорение прави само -не е истина...
Не съм карал с чип дизел ама като знам това как дърпа -с чип сигурно ще е страхотия ... :mhihi:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 28 Яну 2007, 22:55

Lunaticc 1 написа:иначе то реално погледнато всеки щеше да инвестира някои лев и да си качи мощноста от 116 на 143 к.с. нали или само аз така си мисля само(и група руски учени :mhihi: :mhihi: :mhihi: )


По същата логика зат'ва не може да си направиш от 118d едно 120d... ;) уж двигателя е същия ;)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook