Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- the_dreamer
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 23.02.2021
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
1. 530i
2. 530 xi
3. 530 i,272кс.Face
4. 530xi
5. 545 4.4i v8 333hp
6. BMW 545 4.4 V8 E60
7. 545
Нов внос или регистриран е по-добре?
Някой гледал ли е някой от горепосочените модели?
2. 530 xi
3. 530 i,272кс.Face
4. 530xi
5. 545 4.4i v8 333hp
6. BMW 545 4.4 V8 E60
7. 545
Нов внос или регистриран е по-добре?
Някой гледал ли е някой от горепосочените модели?
- ka2
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 14.01.2021
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525D E60 177 HP 2007
- Мечтае да кара: BMW и нищо друго
- Детайли за колата: Ако можеш да си орел, не се опитвай да си пръв сред гаргите!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Мен ме бяха посъветвали хора от форума, да си взема регистриран от тук, предвид по-малките разходи за регистрация и един вид, че е по-сигурно като я вземеш от човек, я вземаш обслужена, но вече няколко мои приятели изгърмяха с коли взети от тука, именно по тая причина-уж обслужени и добри машини, а като са карани по родните пътища, дори и един месец, и вече не са същите. затова - за теб не знсм, но аз бих си взел само нов внос
- the_dreamer
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 23.02.2021
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Как да разбера с кой мотор е бмв-то 2007 и 2009 530xi 4x4 272 к.с. ?
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
the_dreamer написа:Как да разбера с кой мотор е бмв-то 2007 и 2009 530xi 4x4 272 к.с. ?
N53 най-вероятно. Ако мотора е с черен капак е N53,. със сив капак е N52

- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
ka2 написа:kamendc написа:ka2 написа:здравейте, хвърлил съм око на една колс, още е в Италия, проверката по номера онлайн , и по рамата в представител на бмв показват едни и същи данни, съвпадащи със сервизната книжка на колата, а именно - под 200 000 км. Става въпрос за 525д автомат 2006 април със старт стоп бутон, за около 9000. Дали си струва да я вземам? Още не съм я видял на живо, но имам клип с работата на мотора, работи без грешка.
Аз за малко повече (без докарването от Белгия) взех 525д фейс, което освен вътре по-приятния интериор значи и двигател 3.0 197 к.с. а преди фейса е 2.5 177 к.с.
Ако я гледаш от някой онлайн търг, от типа на Ауто1, Ауторола и т.н. имай предвид, че там огледа и заснемането го правят на конвейер някакви момчета, които днес трябва да опишат и качат 50 коли в платформата, и ги претупват. Уж отбелязват ако има някакви забележки, ама далеч не си правят труда всичко да качат.
Но моята беше на 240к като я взех.
Не, беше в мобилето, но по моя молба търговеца свали обявата, а относно пре- и след фейса, нарочно искам 177, по причина ще ми бъде първа кола, въобще. Ако исках 3 л мотор щях да си взема 218 или 231. 525д с 197 е (мое мнение) най скопения мотор от 3 л(на практика си е 3л). Цената е с докарването.
Осъзнаваш, че 177 е същия мотор, нали? Същия разход, същата поддръжка, чувствителна разлика във вървежа. От друга страна 197 е вероятно най-безпроблемния вариант на М57, докато префейслифтовия 177 си идва със стандартните детски болести.
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
converse написа:Здравейте момчета, обмислям покупката на е60 или е90 с м-пакет и някоя друга екстра за авторитет. Пазарът е доста пуст от към такива коли. Има една, която ми хваща окото. Та въпросът ми е, дали някой е ходил да я гледа тази количка. Прерових назаде доста мнения, но не намерих колата.
https://mobile.bg/11580633968981475
Доста пари за кола, в която най-голямата екстра е М-пакет и оригинални стелки.
Ако наистина е на 150 хил доказуемо и мислиш да я караш дълго може и да си струва.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
nickem написа:converse написа:Здравейте момчета, обмислям покупката на е60 или е90 с м-пакет и някоя друга екстра за авторитет. Пазарът е доста пуст от към такива коли. Има една, която ми хваща окото. Та въпросът ми е, дали някой е ходил да я гледа тази количка. Прерових назаде доста мнения, но не намерих колата.
https://mobile.bg/11580633968981475
Доста пари за кола, в която най-голямата екстра е М-пакет и оригинални стелки.
Ако наистина е на 150 хил доказуемо и мислиш да я караш дълго може и да си струва.
Аз не виждам нищо по-евтино на българския пазар. Като сметнем, че същата такава, само с оригинални стелки без м-пакет е 13к. Ако колата е хубава мисля да я карам дълго, да. Доста далеч съм от колата, иначе бих отишъл да я огледам детайлно.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
barty написа:the_dreamer написа:Как да разбера с кой мотор е бмв-то 2007 и 2009 530xi 4x4 272 к.с. ?
N53 най-вероятно. Ако мотора е с черен капак е N53,. със сив капак е N52
Доста подлъгваща информация, има и N52 с черен капак, иначе пак по капака може да се познае, но начина е друг, иначе и на двата цвета може да бъде черен

- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
N52 не е 272кс. Най сигурно по VIN. Там излизаше и мотора и мощността. Иначе N52-ките са американки. За фейса говоря, преди фейса също няма 272кс.DigitalExile написа:barty написа:the_dreamer написа:Как да разбера с кой мотор е бмв-то 2007 и 2009 530xi 4x4 272 к.с. ?
N53 най-вероятно. Ако мотора е с черен капак е N53,. със сив капак е N52
Доста подлъгваща информация, има и N52 с черен капак, иначе пак по капака може да се познае, но начина е друг, иначе и на двата цвета може да бъде черен
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
На 3 серия съм сигурен,че има 272к.с. N52, но са си редки и xDrive има 272к.с. , но те са още по редки.
Ето капака на N53
При N52 издутините ги няма
Ето капака на N53
При N52 издутините ги няма
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Прав си че има N52B30 200kW/272к.с. Честно не знаех за тази модификация. Но в е60 не се слага според мен.DigitalExile написа:На 3 серия съм сигурен,че има 272к.с. N52, но са си редки и xDrive има 272к.с. , но те са още по редки.
Ето капака на N53
При N52 издутините ги няма

- ka2
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 14.01.2021
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525D E60 177 HP 2007
- Мечтае да кара: BMW и нищо друго
- Детайли за колата: Ако можеш да си орел, не се опитвай да си пръв сред гаргите!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
nickem написа:ka2 написа:kamendc написа:ka2 написа:здравейте, хвърлил съм око на една колс, още е в Италия, проверката по номера онлайн , и по рамата в представител на бмв показват едни и същи данни, съвпадащи със сервизната книжка на колата, а именно - под 200 000 км. Става въпрос за 525д автомат 2006 април със старт стоп бутон, за около 9000. Дали си струва да я вземам? Още не съм я видял на живо, но имам клип с работата на мотора, работи без грешка.
Аз за малко повече (без докарването от Белгия) взех 525д фейс, което освен вътре по-приятния интериор значи и двигател 3.0 197 к.с. а преди фейса е 2.5 177 к.с.
Ако я гледаш от някой онлайн търг, от типа на Ауто1, Ауторола и т.н. имай предвид, че там огледа и заснемането го правят на конвейер някакви момчета, които днес трябва да опишат и качат 50 коли в платформата, и ги претупват. Уж отбелязват ако има някакви забележки, ама далеч не си правят труда всичко да качат.
Но моята беше на 240к като я взех.
Не, беше в мобилето, но по моя молба търговеца свали обявата, а относно пре- и след фейса, нарочно искам 177, по причина ще ми бъде първа кола, въобще. Ако исках 3 л мотор щях да си взема 218 или 231. 525д с 197 е (мое мнение) най скопения мотор от 3 л(на практика си е 3л). Цената е с докарването.
Осъзнаваш, че 177 е същия мотор, нали? Същия разход, същата поддръжка, чувствителна разлика във вървежа. От друга страна 197 е вероятно най-безпроблемния вариант на М57, докато префейслифтовия 177 си идва със стандартните детски болести.
Ами, не, за мен не е същият мотор, щом като е 3 л. И както казах това си е мое мнение, че е най скопения мотор, но не виждам защо да вземам 525 фейс 3л 197 като със същия успех мога да взема 3л 235 фейс.
Насочил съм се и търся строго определен мотор и колкото и да ми хвалите 197 и 530 ките, няма да си взема. Имам съображения, които тук няма да споделя.
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
ka2 написа:nickem написа:ka2 написа:kamendc написа:ka2 написа:здравейте, хвърлил съм око на една колс, още е в Италия, проверката по номера онлайн , и по рамата в представител на бмв показват едни и същи данни, съвпадащи със сервизната книжка на колата, а именно - под 200 000 км. Става въпрос за 525д автомат 2006 април със старт стоп бутон, за около 9000. Дали си струва да я вземам? Още не съм я видял на живо, но имам клип с работата на мотора, работи без грешка.
Аз за малко повече (без докарването от Белгия) взех 525д фейс, което освен вътре по-приятния интериор значи и двигател 3.0 197 к.с. а преди фейса е 2.5 177 к.с.
Ако я гледаш от някой онлайн търг, от типа на Ауто1, Ауторола и т.н. имай предвид, че там огледа и заснемането го правят на конвейер някакви момчета, които днес трябва да опишат и качат 50 коли в платформата, и ги претупват. Уж отбелязват ако има някакви забележки, ама далеч не си правят труда всичко да качат.
Но моята беше на 240к като я взех.
Не, беше в мобилето, но по моя молба търговеца свали обявата, а относно пре- и след фейса, нарочно искам 177, по причина ще ми бъде първа кола, въобще. Ако исках 3 л мотор щях да си взема 218 или 231. 525д с 197 е (мое мнение) най скопения мотор от 3 л(на практика си е 3л). Цената е с докарването.
Осъзнаваш, че 177 е същия мотор, нали? Същия разход, същата поддръжка, чувствителна разлика във вървежа. От друга страна 197 е вероятно най-безпроблемния вариант на М57, докато префейслифтовия 177 си идва със стандартните детски болести.
Ами, не, за мен не е същият мотор, щом като е 3 л. И както казах това си е мое мнение, че е най скопения мотор, но не виждам защо да вземам 525 фейс 3л 197 като със същия успех мога да взема 3л 235 фейс.
Насочил съм се и търся строго определен мотор и колкото и да ми хвалите 197 и 530 ките, няма да си взема. Имам съображения, които тук няма да споделя.
Колегите ти казват, че 3.0 197кс, просто е много сполучлив и безпроблемен мотор.
А ако съображението ти е, че 177кс сменя по рядко вериги и изкарва, както при е46 400-500к без да се сменя, това не е много така.
Успех с търсенето.
Бъди честен пък да става квото ще
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
DigitalExile написа:barty написа:the_dreamer написа:Как да разбера с кой мотор е бмв-то 2007 и 2009 530xi 4x4 272 к.с. ?
N53 най-вероятно. Ако мотора е с черен капак е N53,. със сив капак е N52
Доста подлъгваща информация, има и N52 с черен капак, иначе пак по капака може да се познае, но начина е друг, иначе и на двата цвета може да бъде черен
Опааа, мислех че сив и черен капак най-лесно ще ориентира незапознатите


- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Да де, ама така е кофти за хората които търсят читав N52, защото със сивите капаци като цяло N52 трябва да се избягва, от първите ревизии е и има повече проблеми от тези с черните капаци 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани