Бързи въпроси и отговори

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 958
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от datchko » 05 Яну 2021, 13:23

Тия дни мисля да сменям антифриза, та се зачудих, при положение, че EGR-ът е премахнат и охладителя му също, има ли проблем с обезвъздушаването?
Реално преди на малкия термостат имаше пробка за обезвъздушаване, но сега на двата маркуча има тапи, та ми е чудно дали се образуват въздушни джобове?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 05 Яну 2021, 22:14

datchko написа:Тия дни мисля да сменям антифриза, та се зачудих, при положение, че EGR-ът е премахнат и охладителя му също, има ли проблем с обезвъздушаването?
Реално преди на малкия термостат имаше пробка за обезвъздушаване, но сега на двата маркуча има тапи, та ми е чудно дали се образуват въздушни джобове?

Най високата точка ти е в казанчето, няма от какво да се притесняваш.
Изображение

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zAcK » 06 Яну 2021, 16:00

Някой може ли да ми каже, ей тая пластмаса и от двата края ли трябва да я има на Е60, щото от шофьорския видях, че нямам. И се чудя, дали в сервиза са забравили да ми я сложат.
И ако я има, как да я открия в Realoem тая гад? :bchug:
Изображение
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d '09

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Malik » 06 Яну 2021, 17:26

Разбира се.

- 64316939721 - ляв

- 64316939722 - десен

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zAcK » 06 Яну 2021, 19:49

Malik написа:Разбира се.

- 64316939721 - ляв

- 64316939722 - десен


Много благодаря :bchug:

В сервиза са забравили да го сложат, ама го видях след сума време. Много ме дразнят такива дреболии :banghead:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 958
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от datchko » 08 Яну 2021, 22:52

vld написа:
datchko написа:Тия дни мисля да сменям антифриза, та се зачудих, при положение, че EGR-ът е премахнат и охладителя му също, има ли проблем с обезвъздушаването?
Реално преди на малкия термостат имаше пробка за обезвъздушаване, но сега на двата маркуча има тапи, та ми е чудно дали се образуват въздушни джобове?

Най високата точка ти е в казанчето, няма от какво да се притесняваш.

Супер, благодаря :angel:

Между другото се сещам за един досаден, но често срещан проблем - имам омасляване от уплътненията на вихровите клапи.
Някой знае ли размера на тия о-рингове?

Не мисля да затапвам колектора с тапи, просто искам да спра теча на масло.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 10.04.2016
Местоположение: BG
Пол: Мъж
Кара: 530D
Мечтае да кара: jiguli
Детайли за колата: BMW 530D 218 DPF

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от M-S-BMW » 09 Яну 2021, 17:32

Колеги тъй като ми се развали CCC и отива на ремонт ще ми активират аукса , какъв кабел ще ми препоръчате да си взема че има различни от 15 до 40 лв пък не ги разбирам . Благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ненко Вранков » 14 Яну 2021, 6:55

datchko написа:Между другото се сещам за един досаден, но често срещан проблем - имам омасляване от уплътненията на вихровите клапи.
Някой знае ли размера на тия о-рингове?

Не мисля да затапвам колектора с тапи, просто искам да спра теча на масло.

Ще го спреш само с нови вихрови клапи. Теча е от осите им, не от уплътненията, които впрочем не са О-пръстени, а са си отляти уплътнения със сложна форма.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 14.01.2021

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от koncara » 14 Яну 2021, 18:36

Здравейте, колеги! Имам Е60 със следния проблем: Не мога да си настройвам силата на духане на парното. Джойстика ми работи на всички останали функции - радио, меню, climate. Но когато отида на трите опции в меню climate - стъкло, централно и долу и маркирам съответната скала, със джойстика, завъртам за увеличаване или нямаляванем, нищо не се случва. Моля за помощ, какво може да е и откъде идва проблемът. Благодаря.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от latrel » 17 Яну 2021, 14:19

Колеги, някой знае ли за какво е лентовият кабел свързващ се с модула на антената чрез розовата букса? Днес разглобих модула за антената за да видя дали няма влага поради липса на централно и забелязах, че кабела към тази букса е скъсан. Може ли да се смени и къде отива другия край?Изображение

Изпратено от моят SM-G960F с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 14.08.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330i
Мечтае да кара: BMW M3 CSL

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от g0dkratos » 21 Яну 2021, 5:50

Здравйте колеги, насочил съм се към закупуване на бмв е60 с бензинов мотор n52. Искам да ви попитам това ли е най сполучливия мотор от гамата от бензинови мотори, които предлага конкретния модел или така наречената златна среда? Четох някъде по чужди сайтове чв 2,5 мотора е по калпав от 3,0 (създавал проблеми които не са типични за по големия мотор). Вярно ли е това?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Tsureto » 22 Яну 2021, 13:37

Имам въпроси колеги, повечето за 3.0д мотор 218 коня.

1. 3.0d на e60 218 коньовата - с дебела верига (тип old scholl e39) ли е, или е с тези тънките, новите, където се късат и се сменят задължително?
2. Същата верига, отпред на мотора или отзад се намира?
3. Какво да се обслужи и гледа при купуването на посоченият мотор?
4. Здрави ли са като 3.0д на е39 примерно?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 958
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от datchko » 22 Яну 2021, 18:18

Cvetun написа:Имам въпроси колеги, повечето за 3.0д мотор 218 коня.

1. 3.0d на e60 218 коньовата - с дебела верига (тип old scholl e39) ли е, или е с тези тънките, новите, където се късат и се сменят задължително?
2. Същата верига, отпред на мотора или отзад се намира?
3. Какво да се обслужи и гледа при купуването на посоченият мотор?
4. Здрави ли са като 3.0д на е39 примерно?


1. Веригите на всички е60 и е90 са еднакви, без значение дали е 4 или 6 цил;
2. При М моторите всички са отпред, вече на N моторите са отзад;
3. Гледа се всичко, което може да се гледа - дюзи може би най-вече, турбина и т.н, обслужват се много неща - масло с филтър, маслен сепаратор (филтър картерни газове), ако ще я караш дълго - вериги, нищо, че пише, че тоя двигател не къса вериги;
4. 218к.с е относително здрав, блокът е чугунен и държи на мунинг, ако решиш.

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от georgi_1986 » 22 Яну 2021, 21:29

:bchug:
Последна промяна georgi_1986 на 25 Яну 2021, 15:35, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 445
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Teogop » 22 Яну 2021, 23:20

g0dkratos написа:Здравйте колеги, насочил съм се към закупуване на бмв е60 с бензинов мотор n52. Искам да ви попитам това ли е най сполучливия мотор от гамата от бензинови мотори, които предлага конкретния модел или така наречената златна среда? Четох някъде по чужди сайтове чв 2,5 мотора е по калпав от 3,0 (създавал проблеми които не са типични за по големия мотор). Вярно ли е това?

Много е капризен, трябва всички системи по него да се поддържат в изправност. Като двигател е добър, но:
1. 2 диса клапи, скапват се на 150-200К
2. Ел. водна помпа, 50-100К, не обича евтин антифриз
3. 2 ванос соленоида - чистят се
4. Маслен сепаратор + тръбичките около него, някои с подгрев
5. Течове от гарнитури - капак глава, топлообменник, тяло на маслен филтър, семеринг колянов вал
6. Чукащи повдигачи при 2.5 преди фейса
7. Често висок разход на масло (може течове, маслен сепаратор, гумички клапани, сегменти, може много км.)
8. Бобини на 250К, обади ли се 1, сменай 6те или с една резервна в багажника

Последният бензинов, който търпи газ, затова много хора го предпочитат. N52B30 е по-добрият избор.
Последна промяна Teogop на 26 Яну 2021, 17:13, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook