Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 958
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Бързи въпроси и отговори
Тия дни мисля да сменям антифриза, та се зачудих, при положение, че EGR-ът е премахнат и охладителя му също, има ли проблем с обезвъздушаването?
Реално преди на малкия термостат имаше пробка за обезвъздушаване, но сега на двата маркуча има тапи, та ми е чудно дали се образуват въздушни джобове?
Реално преди на малкия термостат имаше пробка за обезвъздушаване, но сега на двата маркуча има тапи, та ми е чудно дали се образуват въздушни джобове?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
datchko написа:Тия дни мисля да сменям антифриза, та се зачудих, при положение, че EGR-ът е премахнат и охладителя му също, има ли проблем с обезвъздушаването?
Реално преди на малкия термостат имаше пробка за обезвъздушаване, но сега на двата маркуча има тапи, та ми е чудно дали се образуват въздушни джобове?
Най високата точка ти е в казанчето, няма от какво да се притесняваш.

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой може ли да ми каже, ей тая пластмаса и от двата края ли трябва да я има на Е60, щото от шофьорския видях, че нямам. И се чудя, дали в сервиза са забравили да ми я сложат.
И ако я има, как да я открия в Realoem тая гад?

И ако я има, как да я открия в Realoem тая гад?


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Malik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d '09
Re: Бързи въпроси и отговори
Разбира се.
- 64316939721 - ляв
- 64316939722 - десен
- 64316939721 - ляв
- 64316939722 - десен
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Бързи въпроси и отговори
Malik написа:Разбира се.
- 64316939721 - ляв
- 64316939722 - десен
Много благодаря

В сервиза са забравили да го сложат, ама го видях след сума време. Много ме дразнят такива дреболии

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 958
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:datchko написа:Тия дни мисля да сменям антифриза, та се зачудих, при положение, че EGR-ът е премахнат и охладителя му също, има ли проблем с обезвъздушаването?
Реално преди на малкия термостат имаше пробка за обезвъздушаване, но сега на двата маркуча има тапи, та ми е чудно дали се образуват въздушни джобове?
Най високата точка ти е в казанчето, няма от какво да се притесняваш.
Супер, благодаря

Между другото се сещам за един досаден, но често срещан проблем - имам омасляване от уплътненията на вихровите клапи.
Някой знае ли размера на тия о-рингове?
Не мисля да затапвам колектора с тапи, просто искам да спра теча на масло.
- M-S-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.04.2016
- Местоположение: BG
- Пол: Мъж
- Кара: 530D
- Мечтае да кара: jiguli
- Детайли за колата: BMW 530D 218 DPF
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги тъй като ми се развали CCC и отива на ремонт ще ми активират аукса , какъв кабел ще ми препоръчате да си взема че има различни от 15 до 40 лв пък не ги разбирам . Благодаря
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Бързи въпроси и отговори
datchko написа:Между другото се сещам за един досаден, но често срещан проблем - имам омасляване от уплътненията на вихровите клапи.
Някой знае ли размера на тия о-рингове?
Не мисля да затапвам колектора с тапи, просто искам да спра теча на масло.
Ще го спреш само с нови вихрови клапи. Теча е от осите им, не от уплътненията, които впрочем не са О-пръстени, а са си отляти уплътнения със сложна форма.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги! Имам Е60 със следния проблем: Не мога да си настройвам силата на духане на парното. Джойстика ми работи на всички останали функции - радио, меню, climate. Но когато отида на трите опции в меню climate - стъкло, централно и долу и маркирам съответната скала, със джойстика, завъртам за увеличаване или нямаляванем, нищо не се случва. Моля за помощ, какво може да е и откъде идва проблемът. Благодаря.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, някой знае ли за какво е лентовият кабел свързващ се с модула на антената чрез розовата букса? Днес разглобих модула за антената за да видя дали няма влага поради липса на централно и забелязах, че кабела към тази букса е скъсан. Може ли да се смени и къде отива другия край?
Изпратено от моят SM-G960F с помощта на Tapatalk

Изпратено от моят SM-G960F с помощта на Tapatalk
- g0dkratos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравйте колеги, насочил съм се към закупуване на бмв е60 с бензинов мотор n52. Искам да ви попитам това ли е най сполучливия мотор от гамата от бензинови мотори, които предлага конкретния модел или така наречената златна среда? Четох някъде по чужди сайтове чв 2,5 мотора е по калпав от 3,0 (създавал проблеми които не са типични за по големия мотор). Вярно ли е това?

- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Бързи въпроси и отговори
Имам въпроси колеги, повечето за 3.0д мотор 218 коня.
1. 3.0d на e60 218 коньовата - с дебела верига (тип old scholl e39) ли е, или е с тези тънките, новите, където се късат и се сменят задължително?
2. Същата верига, отпред на мотора или отзад се намира?
3. Какво да се обслужи и гледа при купуването на посоченият мотор?
4. Здрави ли са като 3.0д на е39 примерно?
1. 3.0d на e60 218 коньовата - с дебела верига (тип old scholl e39) ли е, или е с тези тънките, новите, където се късат и се сменят задължително?
2. Същата верига, отпред на мотора или отзад се намира?
3. Какво да се обслужи и гледа при купуването на посоченият мотор?
4. Здрави ли са като 3.0д на е39 примерно?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 958
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Бързи въпроси и отговори
Cvetun написа:Имам въпроси колеги, повечето за 3.0д мотор 218 коня.
1. 3.0d на e60 218 коньовата - с дебела верига (тип old scholl e39) ли е, или е с тези тънките, новите, където се късат и се сменят задължително?
2. Същата верига, отпред на мотора или отзад се намира?
3. Какво да се обслужи и гледа при купуването на посоченият мотор?
4. Здрави ли са като 3.0д на е39 примерно?
1. Веригите на всички е60 и е90 са еднакви, без значение дали е 4 или 6 цил;
2. При М моторите всички са отпред, вече на N моторите са отзад;
3. Гледа се всичко, което може да се гледа - дюзи може би най-вече, турбина и т.н, обслужват се много неща - масло с филтър, маслен сепаратор (филтър картерни газове), ако ще я караш дълго - вериги, нищо, че пише, че тоя двигател не къса вериги;
4. 218к.с е относително здрав, блокът е чугунен и държи на мунинг, ако решиш.
- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Бързи въпроси и отговори

Последна промяна georgi_1986 на 25 Яну 2021, 15:35, променена общо 1 път
- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Бързи въпроси и отговори
g0dkratos написа:Здравйте колеги, насочил съм се към закупуване на бмв е60 с бензинов мотор n52. Искам да ви попитам това ли е най сполучливия мотор от гамата от бензинови мотори, които предлага конкретния модел или така наречената златна среда? Четох някъде по чужди сайтове чв 2,5 мотора е по калпав от 3,0 (създавал проблеми които не са типични за по големия мотор). Вярно ли е това?
Много е капризен, трябва всички системи по него да се поддържат в изправност. Като двигател е добър, но:
1. 2 диса клапи, скапват се на 150-200К
2. Ел. водна помпа, 50-100К, не обича евтин антифриз
3. 2 ванос соленоида - чистят се
4. Маслен сепаратор + тръбичките около него, някои с подгрев
5. Течове от гарнитури - капак глава, топлообменник, тяло на маслен филтър, семеринг колянов вал
6. Чукащи повдигачи при 2.5 преди фейса
7. Често висок разход на масло (може течове, маслен сепаратор, гумички клапани, сегменти, може много км.)
8. Бобини на 250К, обади ли се 1, сменай 6те или с една резервна в багажника
Последният бензинов, който търпи газ, затова много хора го предпочитат. N52B30 е по-добрият избор.
Последна промяна Teogop на 26 Яну 2021, 17:13, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани