Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.05.2018
Местоположение: Хасково/Габрово
Пол: Мъж
Кара: E46 330d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от boichev95 » 20 Окт 2020, 20:21

Здравейте. Днес смених четири-лъчев мулти волан със М-ков три-лъчев мулти. Имаше одисея и псувни, но всичко е почти окей, с изключение на аирбега, има грозен луфт който не успях да коригирам, гледах снимки в нета на други волани, няма разстояние както при мен. Щракнал е, клаксона работи, но има разстояние до пластмасата... Някой с подобен казус? :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 18.10.2020

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от iliaka » 23 Окт 2020, 16:03

Колеги може ли мнение за предни носачи, накрайници и тампони Atec?

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 757
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 330Ci
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от DoesNot » 24 Окт 2020, 13:59

boichev95 написа:Здравейте. Днес смених четири-лъчев мулти волан със М-ков три-лъчев мулти. Имаше одисея и псувни, но всичко е почти окей, с изключение на аирбега, има грозен луфт който не успях да коригирам, гледах снимки в нета на други волани, няма разстояние както при мен. Щракнал е, клаксона работи, но има разстояние до пластмасата... Някой с подобен казус? :bchug:

Гърмял е airbag в този волан и е изкривил металната пластина на която се лови. Трябва да я свалиш и огънеш в правилната форма.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 6.05.2017

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Urumov » 27 Окт 2020, 15:55

Kurtov написа:Според мен може да хвърля грешка за дебитомер от проблемен EGR клапан.
Оправи първо него и след това гледай дебитомера.



Колега само да се похваля че смених и дебитомера, и мапа, и кулера, защото си мислех че е пробит ама даже и капка масалце не падна от стария и пак същата работа. Изолирах ЕГР с маркуча и колата пощуря. Забелязвам че ми губи по малко антифриз но това от около 40000 км. нищо ново. Та яко ми цапа мапа. Докато работи мапа проблем няма с електронно управление ми е турбината. Та възможно ли е топлообменника на кулера да вкарва тази гняз в колектора почти течна първо помислих че е масло от турбината ама като видях че стария кулер е празен, пък и качих чисто нов. Прави ми впечатление че зимно време като запаля пуши доста бяло само докато изчисти и загрее колата ама доста. Благодаря за отговорите!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 23.06.2012
Пол: Мъж
Кара: '02 E46 330d
Мечтае да кара: G20 330d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Stanimir330 » 01 Ное 2020, 15:06

Коланги, имам една питанка. След като си покарах колата стабилно 550 км смесено градско и извънградско, днес забелязах, че нивото на антифриза е понамаляло. За пръв път ми се случва, до сега антифриз не е губила и проблема е, че няма течове. На пръв поглед видях, че тройника отпред е леко омазнен от антифриз, но не е чак толкова, че да ми намалее нивото. Гледах маслото от щеката, няма антифриз, черно си е като на всеки дизел и си мирише на нафта. Четох тук във форума за някакъв тройник зад мотора, но 330д М57 184 к.с. има ли такова чудо зад мотора и мога ли да го видя с просто око дали тече ? ЕГР-а е изолиран, тапите, които съм сложил на мястото на охладителя му са здраво стегнати и не тече от там, само както написах по горе отпред има нещо като тройник и там е леко омазнено, само ме притеснява да не е главата, че тогава филма ще е голям.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от swetlioo » 01 Ное 2020, 20:24

Колеги моля за един бърз отговор, на няколко въпроса. Колата е Е46 2.0 дизел 150 к.с. Евро 4, 6 скорости. Когато съм на 4,5,6 предавка и оборотите са от около 1200 до 1900, като дам кикдаун на газта, поема супер мудно и постепенно започва да ускорява и след 2500 оборота направо се изстрелва.
Това нормално ли е?

Второ
Докато го правя това упражнение, следя на ИНПА стойностите на дюзите, и тази на 1-ви цилиндър постепенно покачва стойност до -2.9 и след като колата стигне над тези 1900-2000 оборота, стойността на дюзата започва да отива към -0.4, което е горе долу средната й стойност, при работа на място.
Останалите дюзи са на 2-ри около 0.40 при кикдауна отива до 1.00
на 3-ти в покой е на 0.2 при кикдауна отива на 0.5
на 4-ти в покой е на около -0.1 при кикдауна отива на 0.1

Как да го разбирам това?
Колата не пуши при кикдаун, не се усеща давене или присецване, шум в мотора или лоша работа, просто си е мудна.

на 1-ва,2-ра и 3-та предавка, няма мудност, няма такива скокове в стойностите на дюзите, седят в диапазона -0.4 до 0.4 съответна на 1-ви и 2-ри и 0.1 и -0.1 на 3-ти и 4-ти

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.11.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW F11 525d Xdrive

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от verbatin » 01 Ное 2020, 22:05

iliaka написа:Колеги може ли мнение за предни носачи, накрайници и тампони Atec?

Аз преди време си купих този комплект на Atec (носачи,тампони носачи,биалетки и кормилни накрайници).След 1000 км шарнирите си заминаха,биалетките се разтропаха.Всичко останало е наред но обезателно повече няма да си взема нищо повече от тази марка.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e46 330d touring
Мечтае да кара: f30

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от gogoferrari » 04 Ное 2020, 8:25

Някой знае ли какъв е смъсълът и ефекта от поставянето на тапички при премахване на вихровите клапи(пеперудките) при м 57? Гледам, че навсякъде в комплектите за премахване на пепрудките ги има, но ако само се махнат пеперудките не е ли същото? Оригинално м57 без пеперудки няма тапички, затова не знам какъв е ефекта и смисълът им. Ако някой е запознат, моля да обясни.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 29.08.2020
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от m57.turbalan » 04 Ное 2020, 10:45

Ами, ако просто изрежеш клапичките имало вариант, да просълзи масло от там. Някъде някой беше писал, че избива клапата от тапата и на място завива болт, който след това залепя на мястото на оста и така също става, но най-бързо и лесно е да сложиш тапи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 830
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от VladiE » 04 Ное 2020, 13:09

swetlioo написа:Колеги моля за един бърз отговор, на няколко въпроса. Колата е Е46 2.0 дизел 150 к.с. Евро 4, 6 скорости. Когато съм на 4,5,6 предавка и оборотите са от около 1200 до 1900, като дам кикдаун на газта, поема супер мудно и постепенно започва да ускорява и след 2500 оборота направо се изстрелва.
Това нормално ли е?

Второ
Докато го правя това упражнение, следя на ИНПА стойностите на дюзите, и тази на 1-ви цилиндър постепенно покачва стойност до -2.9 и след като колата стигне над тези 1900-2000 оборота, стойността на дюзата започва да отива към -0.4, което е горе долу средната й стойност, при работа на място.
Останалите дюзи са на 2-ри около 0.40 при кикдауна отива до 1.00
на 3-ти в покой е на 0.2 при кикдауна отива на 0.5
на 4-ти в покой е на около -0.1 при кикдауна отива на 0.1

Как да го разбирам това?
Колата не пуши при кикдаун, не се усеща давене или присецване, шум в мотора или лоша работа, просто си е мудна.

на 1-ва,2-ра и 3-та предавка, няма мудност, няма такива скокове в стойностите на дюзите, седят в диапазона -0.4 до 0.4 съответна на 1-ви и 2-ри и 0.1 и -0.1 на 3-ти и 4-ти
Опитай да изключиш буксата на дебитомера и пак пробвай как върви.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 5.11.2020
Пол: Мъж
Мечтае да кара: m3 e46
Детайли за колата: 320i 2.2 e46

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от potkor » 05 Ное 2020, 10:07

поръчах си нов преден капак и ще дойде в офис на еконт. Някой има ли идея дали ще се събере в седан е46?
Чудя се дали ще влезе през задната врата и да го прекарам така.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от swetlioo » 05 Ное 2020, 14:27

VladiE написа:
swetlioo написа:Колеги моля за един бърз отговор, на няколко въпроса. Колата е Е46 2.0 дизел 150 к.с. Евро 4, 6 скорости. Когато съм на 4,5,6 предавка и оборотите са от около 1200 до 1900, като дам кикдаун на газта, поема супер мудно и постепенно започва да ускорява и след 2500 оборота направо се изстрелва.
Това нормално ли е?

Второ
Докато го правя това упражнение, следя на ИНПА стойностите на дюзите, и тази на 1-ви цилиндър постепенно покачва стойност до -2.9 и след като колата стигне над тези 1900-2000 оборота, стойността на дюзата започва да отива към -0.4, което е горе долу средната й стойност, при работа на място.
Останалите дюзи са на 2-ри около 0.40 при кикдауна отива до 1.00
на 3-ти в покой е на 0.2 при кикдауна отива на 0.5
на 4-ти в покой е на около -0.1 при кикдауна отива на 0.1

Как да го разбирам това?
Колата не пуши при кикдаун, не се усеща давене или присецване, шум в мотора или лоша работа, просто си е мудна.

на 1-ва,2-ра и 3-та предавка, няма мудност, няма такива скокове в стойностите на дюзите, седят в диапазона -0.4 до 0.4 съответна на 1-ви и 2-ри и 0.1 и -0.1 на 3-ти и 4-ти
Опитай да изключиш буксата на дебитомера и пак пробвай как върви.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk


Направих това което казваш. При изключване на буксата, мотора променя работата, струва ми се, че работи една идея по-меко. В движение в ниските обороти няма разлика, но в оборотите над 2000 я усещам мудна, чак към 3000 започва да набира. По принцип, каквото иска като стойност това и дава, но турбото доста лагаво върви нещо.
Но стойностите на дюзите не се променят.

Мен това ме тревожи.

Сутринта, при първото палене, преседяла 2-3 дни без да е палена, запали на следните стойности:

1-ви на -1.75
2-ри на 1.20
3-ти на 0.50
4-ти на -0.20

Като сгря добре, свали на следните стойности

1-ви на -1.00
2-ри на 0.80
3-ти на 0.30
4-ти на -0.10

и общо взето така държи в покой. При спокойно каране, стойностите падат на половина, при смачкване на педала се вдигат, до малко над тези в покой, докато не отпусна педала, после пак рязко падат.
Какво да я правя тая кола?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 830
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от VladiE » 05 Ное 2020, 14:32

Не са перфектни но са в норма. Все си мисля че нещо в бууста ти и проблема. Виж в движение дали постига желаните стойности за air presure, air flow. Има ли разлика във вървежа студена и топла?

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от swetlioo » 05 Ное 2020, 14:43

Разлика между топла и студена, не усещам. То да не кажа голяма дума, ама бързо загрява, след като смених и двата термостата.
А искано и подадено налягане, догонва стойностите, но доста мудно, пример:
ако дам кик даун и исканото налягане отиде на 2222 бара (примерно), то за достигането на това налягане й трябват 2-3, може и 4 секунди. Зависи и от наклона на пътя.
Ако карам нормално, то разликата, между искано и подадено налягане, се догонва в рамките на 1 до 2 секунди, при обороти до към 2000-2200 оборота. При обороти над тези, е почти моментално, догонването в стойностите.

За Air flow, ако визираш опцията на ИНПА Air-mass, то там каквото иска, това дава, без да има лаг. При кик даун, ми иска стойности от порядъка на 777 с този знак - !, съответно ги дава.

Преди няколко месеца сменях кулера, защото омасляваше зверски. Сложих най-евтиното дето намерих, като колата веднага живна, но и тогава си лагваше, така, в ниските обороти. Сега не омаслява никъде. Не свисти нищо.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 23.01.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от facecontrol » 06 Ное 2020, 22:08

318i m43b19 капе антифриз под хидравличната помпа, някой има ли идея от къде може да идва. Утре ще я вдигам да погледна отдолу.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook