Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- boichev95
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 1.05.2018
- Местоположение: Хасково/Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте. Днес смених четири-лъчев мулти волан със М-ков три-лъчев мулти. Имаше одисея и псувни, но всичко е почти окей, с изключение на аирбега, има грозен луфт който не успях да коригирам, гледах снимки в нета на други волани, няма разстояние както при мен. Щракнал е, клаксона работи, но има разстояние до пластмасата... Някой с подобен казус? 

- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 757
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Бързи въпроси и отговори
boichev95 написа:Здравейте. Днес смених четири-лъчев мулти волан със М-ков три-лъчев мулти. Имаше одисея и псувни, но всичко е почти окей, с изключение на аирбега, има грозен луфт който не успях да коригирам, гледах снимки в нета на други волани, няма разстояние както при мен. Щракнал е, клаксона работи, но има разстояние до пластмасата... Някой с подобен казус?
Гърмял е airbag в този волан и е изкривил металната пластина на която се лови. Трябва да я свалиш и огънеш в правилната форма.
Re: Бързи въпроси и отговори
Kurtov написа:Според мен може да хвърля грешка за дебитомер от проблемен EGR клапан.
Оправи първо него и след това гледай дебитомера.
Колега само да се похваля че смених и дебитомера, и мапа, и кулера, защото си мислех че е пробит ама даже и капка масалце не падна от стария и пак същата работа. Изолирах ЕГР с маркуча и колата пощуря. Забелязвам че ми губи по малко антифриз но това от около 40000 км. нищо ново. Та яко ми цапа мапа. Докато работи мапа проблем няма с електронно управление ми е турбината. Та възможно ли е топлообменника на кулера да вкарва тази гняз в колектора почти течна първо помислих че е масло от турбината ама като видях че стария кулер е празен, пък и качих чисто нов. Прави ми впечатление че зимно време като запаля пуши доста бяло само докато изчисти и загрее колата ама доста. Благодаря за отговорите!
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Бързи въпроси и отговори
Коланги, имам една питанка. След като си покарах колата стабилно 550 км смесено градско и извънградско, днес забелязах, че нивото на антифриза е понамаляло. За пръв път ми се случва, до сега антифриз не е губила и проблема е, че няма течове. На пръв поглед видях, че тройника отпред е леко омазнен от антифриз, но не е чак толкова, че да ми намалее нивото. Гледах маслото от щеката, няма антифриз, черно си е като на всеки дизел и си мирише на нафта. Четох тук във форума за някакъв тройник зад мотора, но 330д М57 184 к.с. има ли такова чудо зад мотора и мога ли да го видя с просто око дали тече ? ЕГР-а е изолиран, тапите, които съм сложил на мястото на охладителя му са здраво стегнати и не тече от там, само както написах по горе отпред има нещо като тройник и там е леко омазнено, само ме притеснява да не е главата, че тогава филма ще е голям.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги моля за един бърз отговор, на няколко въпроса. Колата е Е46 2.0 дизел 150 к.с. Евро 4, 6 скорости. Когато съм на 4,5,6 предавка и оборотите са от около 1200 до 1900, като дам кикдаун на газта, поема супер мудно и постепенно започва да ускорява и след 2500 оборота направо се изстрелва.
Това нормално ли е?
Второ
Докато го правя това упражнение, следя на ИНПА стойностите на дюзите, и тази на 1-ви цилиндър постепенно покачва стойност до -2.9 и след като колата стигне над тези 1900-2000 оборота, стойността на дюзата започва да отива към -0.4, което е горе долу средната й стойност, при работа на място.
Останалите дюзи са на 2-ри около 0.40 при кикдауна отива до 1.00
на 3-ти в покой е на 0.2 при кикдауна отива на 0.5
на 4-ти в покой е на около -0.1 при кикдауна отива на 0.1
Как да го разбирам това?
Колата не пуши при кикдаун, не се усеща давене или присецване, шум в мотора или лоша работа, просто си е мудна.
на 1-ва,2-ра и 3-та предавка, няма мудност, няма такива скокове в стойностите на дюзите, седят в диапазона -0.4 до 0.4 съответна на 1-ви и 2-ри и 0.1 и -0.1 на 3-ти и 4-ти
Това нормално ли е?
Второ
Докато го правя това упражнение, следя на ИНПА стойностите на дюзите, и тази на 1-ви цилиндър постепенно покачва стойност до -2.9 и след като колата стигне над тези 1900-2000 оборота, стойността на дюзата започва да отива към -0.4, което е горе долу средната й стойност, при работа на място.
Останалите дюзи са на 2-ри около 0.40 при кикдауна отива до 1.00
на 3-ти в покой е на 0.2 при кикдауна отива на 0.5
на 4-ти в покой е на около -0.1 при кикдауна отива на 0.1
Как да го разбирам това?
Колата не пуши при кикдаун, не се усеща давене или присецване, шум в мотора или лоша работа, просто си е мудна.
на 1-ва,2-ра и 3-та предавка, няма мудност, няма такива скокове в стойностите на дюзите, седят в диапазона -0.4 до 0.4 съответна на 1-ви и 2-ри и 0.1 и -0.1 на 3-ти и 4-ти
- verbatin
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 1.11.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F11 525d Xdrive
Re: Бързи въпроси и отговори
iliaka написа:Колеги може ли мнение за предни носачи, накрайници и тампони Atec?
Аз преди време си купих този комплект на Atec (носачи,тампони носачи,биалетки и кормилни накрайници).След 1000 км шарнирите си заминаха,биалетките се разтропаха.Всичко останало е наред но обезателно повече няма да си взема нищо повече от тази марка.
- gogoferrari
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330d touring
- Мечтае да кара: f30
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой знае ли какъв е смъсълът и ефекта от поставянето на тапички при премахване на вихровите клапи(пеперудките) при м 57? Гледам, че навсякъде в комплектите за премахване на пепрудките ги има, но ако само се махнат пеперудките не е ли същото? Оригинално м57 без пеперудки няма тапички, затова не знам какъв е ефекта и смисълът им. Ако някой е запознат, моля да обясни.
- m57.turbalan
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 29.08.2020
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Ами, ако просто изрежеш клапичките имало вариант, да просълзи масло от там. Някъде някой беше писал, че избива клапата от тапата и на място завива болт, който след това залепя на мястото на оста и така също става, но най-бързо и лесно е да сложиш тапи.
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Опитай да изключиш буксата на дебитомера и пак пробвай как върви.swetlioo написа:Колеги моля за един бърз отговор, на няколко въпроса. Колата е Е46 2.0 дизел 150 к.с. Евро 4, 6 скорости. Когато съм на 4,5,6 предавка и оборотите са от около 1200 до 1900, като дам кикдаун на газта, поема супер мудно и постепенно започва да ускорява и след 2500 оборота направо се изстрелва.
Това нормално ли е?
Второ
Докато го правя това упражнение, следя на ИНПА стойностите на дюзите, и тази на 1-ви цилиндър постепенно покачва стойност до -2.9 и след като колата стигне над тези 1900-2000 оборота, стойността на дюзата започва да отива към -0.4, което е горе долу средната й стойност, при работа на място.
Останалите дюзи са на 2-ри около 0.40 при кикдауна отива до 1.00
на 3-ти в покой е на 0.2 при кикдауна отива на 0.5
на 4-ти в покой е на около -0.1 при кикдауна отива на 0.1
Как да го разбирам това?
Колата не пуши при кикдаун, не се усеща давене или присецване, шум в мотора или лоша работа, просто си е мудна.
на 1-ва,2-ра и 3-та предавка, няма мудност, няма такива скокове в стойностите на дюзите, седят в диапазона -0.4 до 0.4 съответна на 1-ви и 2-ри и 0.1 и -0.1 на 3-ти и 4-ти
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- potkor
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 5.11.2020
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: m3 e46
- Детайли за колата: 320i 2.2 e46
Re: Бързи въпроси и отговори
поръчах си нов преден капак и ще дойде в офис на еконт. Някой има ли идея дали ще се събере в седан е46?
Чудя се дали ще влезе през задната врата и да го прекарам така.
Чудя се дали ще влезе през задната врата и да го прекарам така.
Re: Бързи въпроси и отговори
VladiE написа:Опитай да изключиш буксата на дебитомера и пак пробвай как върви.swetlioo написа:Колеги моля за един бърз отговор, на няколко въпроса. Колата е Е46 2.0 дизел 150 к.с. Евро 4, 6 скорости. Когато съм на 4,5,6 предавка и оборотите са от около 1200 до 1900, като дам кикдаун на газта, поема супер мудно и постепенно започва да ускорява и след 2500 оборота направо се изстрелва.
Това нормално ли е?
Второ
Докато го правя това упражнение, следя на ИНПА стойностите на дюзите, и тази на 1-ви цилиндър постепенно покачва стойност до -2.9 и след като колата стигне над тези 1900-2000 оборота, стойността на дюзата започва да отива към -0.4, което е горе долу средната й стойност, при работа на място.
Останалите дюзи са на 2-ри около 0.40 при кикдауна отива до 1.00
на 3-ти в покой е на 0.2 при кикдауна отива на 0.5
на 4-ти в покой е на около -0.1 при кикдауна отива на 0.1
Как да го разбирам това?
Колата не пуши при кикдаун, не се усеща давене или присецване, шум в мотора или лоша работа, просто си е мудна.
на 1-ва,2-ра и 3-та предавка, няма мудност, няма такива скокове в стойностите на дюзите, седят в диапазона -0.4 до 0.4 съответна на 1-ви и 2-ри и 0.1 и -0.1 на 3-ти и 4-ти
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Направих това което казваш. При изключване на буксата, мотора променя работата, струва ми се, че работи една идея по-меко. В движение в ниските обороти няма разлика, но в оборотите над 2000 я усещам мудна, чак към 3000 започва да набира. По принцип, каквото иска като стойност това и дава, но турбото доста лагаво върви нещо.
Но стойностите на дюзите не се променят.
Мен това ме тревожи.
Сутринта, при първото палене, преседяла 2-3 дни без да е палена, запали на следните стойности:
1-ви на -1.75
2-ри на 1.20
3-ти на 0.50
4-ти на -0.20
Като сгря добре, свали на следните стойности
1-ви на -1.00
2-ри на 0.80
3-ти на 0.30
4-ти на -0.10
и общо взето така държи в покой. При спокойно каране, стойностите падат на половина, при смачкване на педала се вдигат, до малко над тези в покой, докато не отпусна педала, после пак рязко падат.
Какво да я правя тая кола?
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Не са перфектни но са в норма. Все си мисля че нещо в бууста ти и проблема. Виж в движение дали постига желаните стойности за air presure, air flow. Има ли разлика във вървежа студена и топла?
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Разлика между топла и студена, не усещам. То да не кажа голяма дума, ама бързо загрява, след като смених и двата термостата.
А искано и подадено налягане, догонва стойностите, но доста мудно, пример:
ако дам кик даун и исканото налягане отиде на 2222 бара (примерно), то за достигането на това налягане й трябват 2-3, може и 4 секунди. Зависи и от наклона на пътя.
Ако карам нормално, то разликата, между искано и подадено налягане, се догонва в рамките на 1 до 2 секунди, при обороти до към 2000-2200 оборота. При обороти над тези, е почти моментално, догонването в стойностите.
За Air flow, ако визираш опцията на ИНПА Air-mass, то там каквото иска, това дава, без да има лаг. При кик даун, ми иска стойности от порядъка на 777 с този знак - !, съответно ги дава.
Преди няколко месеца сменях кулера, защото омасляваше зверски. Сложих най-евтиното дето намерих, като колата веднага живна, но и тогава си лагваше, така, в ниските обороти. Сега не омаслява никъде. Не свисти нищо.
А искано и подадено налягане, догонва стойностите, но доста мудно, пример:
ако дам кик даун и исканото налягане отиде на 2222 бара (примерно), то за достигането на това налягане й трябват 2-3, може и 4 секунди. Зависи и от наклона на пътя.
Ако карам нормално, то разликата, между искано и подадено налягане, се догонва в рамките на 1 до 2 секунди, при обороти до към 2000-2200 оборота. При обороти над тези, е почти моментално, догонването в стойностите.
За Air flow, ако визираш опцията на ИНПА Air-mass, то там каквото иска, това дава, без да има лаг. При кик даун, ми иска стойности от порядъка на 777 с този знак - !, съответно ги дава.
Преди няколко месеца сменях кулера, защото омасляваше зверски. Сложих най-евтиното дето намерих, като колата веднага живна, но и тогава си лагваше, така, в ниските обороти. Сега не омаслява никъде. Не свисти нищо.
- facecontrol
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 23.01.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
318i m43b19 капе антифриз под хидравличната помпа, някой има ли идея от къде може да идва. Утре ще я вдигам да погледна отдолу.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани