Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Дюзите преди 400к км. трудно ще ги повредиш освен ако не и сипваш някакви бъркочи, ако просто зареждаш на бензионостанция която и да е тя няма шанс да ги повредиш.
Иначе се ремонтират като се сменя всичко в тях и остава само корубата, цената на един брой пиеза дюза е в порядъка на около 250-350лв. в зависимост от това в кой сервиз ще я ремонтират.
Демпферната шайба оригиналната в повечето случи изкарва доста над 200к км. ОЕМ е 900лв. най добрите автърмаркети са по 400лв и също изкарват много километри.
Релето и свещите са 250лв. автърмаркетите икарват 3-5 години в зависимост от експлоатацията на колата.
На всмукателния колектор няма какво да му правиш, освен да му смениш едни уплътнения за 20лв. всичките.
Изпускателния на всички фейсови е чогунен и за да го спукаш бая талант трябва да имаш.
Веригите се разтягат на около 250 000км, смяна на всичко с ОЕМ части само части около 1000лв. автърмаркет са под 500лв. да не кажа под 400лв. труда кой както намери. и това са части само за ангренажа.
Термостатите са 250лв. ОЕМ, автърмаркет са около 100лв. топлообменника на дизеловите автомати се продава заедно с термостата ОЕМ 550лв. автърмаркет 200лв. Рядко създава проблеми но това е преебано спрямо бензина, на бензиновите топлообменника и термостата му са две отделни части и ОЕМ е под 100лв. само термостата.
Резиклиране на турбо се налага около 400 000км. цена за всичко ново 600-800лв. и след такова рециклиране изкарва много, имам кола на която пред очите която изкара 200 000км. и то кекавата турбина която слагат на 320д 163кс.
Общо взето ако човек правилно си подбере дизела то има едни 2-3к които може да му се наложи да инвестира в началото и после само да кара за доста дълъг период.
Това турбо и дюзи като го прочета и лошо ми става, това са неща които изключително рядко се развалят на коли с малък пробег, малък пробег е около 200 000км.
Много повече се среща повреда в инжекторите на по старите комън рели които не са ПИЕЗО, ама в пъти по често, а масово хората смятат, че 530д 218кс е най яко щото веригата му била по здрава(ангренажа е същия и късат вериги по абсолютно същия начин), инжекторите били електро механични и прочие глупости.
Всичко това при положение, че в нормални условия в града разхода е 10-12, извън града 6-7л/100км., просто няма база за сравнение.
Кутиите и на двете се развалят по един и същи начин, окачването също, затова не мисля, че има какво да ги коментираме.
ДПФ-а при дизела си е тегав(изкарва 300-350к и вече става за смяна), ако искаш да си ЕКО чисто нов си е пари, но е съпоставимо с NOX-овете на бензина, така, че както при едното може да се изолира така и при другото.
Има и афтърмаркет решения на доста по прилични цени и тн.
Иначе се ремонтират като се сменя всичко в тях и остава само корубата, цената на един брой пиеза дюза е в порядъка на около 250-350лв. в зависимост от това в кой сервиз ще я ремонтират.
Демпферната шайба оригиналната в повечето случи изкарва доста над 200к км. ОЕМ е 900лв. най добрите автърмаркети са по 400лв и също изкарват много километри.
Релето и свещите са 250лв. автърмаркетите икарват 3-5 години в зависимост от експлоатацията на колата.
На всмукателния колектор няма какво да му правиш, освен да му смениш едни уплътнения за 20лв. всичките.
Изпускателния на всички фейсови е чогунен и за да го спукаш бая талант трябва да имаш.
Веригите се разтягат на около 250 000км, смяна на всичко с ОЕМ части само части около 1000лв. автърмаркет са под 500лв. да не кажа под 400лв. труда кой както намери. и това са части само за ангренажа.
Термостатите са 250лв. ОЕМ, автърмаркет са около 100лв. топлообменника на дизеловите автомати се продава заедно с термостата ОЕМ 550лв. автърмаркет 200лв. Рядко създава проблеми но това е преебано спрямо бензина, на бензиновите топлообменника и термостата му са две отделни части и ОЕМ е под 100лв. само термостата.
Резиклиране на турбо се налага около 400 000км. цена за всичко ново 600-800лв. и след такова рециклиране изкарва много, имам кола на която пред очите която изкара 200 000км. и то кекавата турбина която слагат на 320д 163кс.
Общо взето ако човек правилно си подбере дизела то има едни 2-3к които може да му се наложи да инвестира в началото и после само да кара за доста дълъг период.
Това турбо и дюзи като го прочета и лошо ми става, това са неща които изключително рядко се развалят на коли с малък пробег, малък пробег е около 200 000км.
Много повече се среща повреда в инжекторите на по старите комън рели които не са ПИЕЗО, ама в пъти по често, а масово хората смятат, че 530д 218кс е най яко щото веригата му била по здрава(ангренажа е същия и късат вериги по абсолютно същия начин), инжекторите били електро механични и прочие глупости.
Всичко това при положение, че в нормални условия в града разхода е 10-12, извън града 6-7л/100км., просто няма база за сравнение.
Кутиите и на двете се развалят по един и същи начин, окачването също, затова не мисля, че има какво да ги коментираме.
ДПФ-а при дизела си е тегав(изкарва 300-350к и вече става за смяна), ако искаш да си ЕКО чисто нов си е пари, но е съпоставимо с NOX-овете на бензина, така, че както при едното може да се изолира така и при другото.
Има и афтърмаркет решения на доста по прилични цени и тн.

- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Докато гледах дизелови си спомням че течаха смукателните колектори (така и не разбрах защо и от къде) и че заминават вихровите клапи. Те се премахват, но има някаква минимална разлика, която е пренебрежима за повечето хора. Съгласен съм с това което си написал, горе долу и моята представа е същата. Само не знам афтърмаркет демферите дали вършат същата работа като оригинални (от гледна точка на вибрации), предполагам че по-хубавите са ок. Аз и преди съм споделял че търсих дизелова кола до към 20-22к (преди 3-5 години) и но на запазена бройка със желаните екстри така и не попаднах. Затова взех бензиновата, която беше излязла от гаранция година преди това. Разхода на бензиновата е от 8 до 11 извън градско и 16-18 градско в София. Като 8 и 16 се постигат спокойно с нормално каране. N53 има и също една особеност, че за да даде цялата мощност минават 10 секунди да свали температурата до 80 градуса което дразни много хора и създава усещане че не върви. Не ме разбирайте погрешно тя пак си върви, просто не е същото. Това са обективните разлики, вече всеки да си прави сметка.
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Описанието на VLD е доста дочно, моите наблючения са същите, като бих допълнил за дюзите, че съм правил заменка директно от бош връщам моите взимам рециклирани от бош, без да се занимавам с тукашните "професори", като цената беше 375лв на брой пиезо дюза.
Демферната шайба ако знаеш кой я прави оригинално за съответния мобел БМВ и вземеш тази марка афтър маркет почти няма разлика във вибрациите.
Вихровите клапи ги няма при фейс лифта и тези гарнитури, за които спомена vld се подменят доста над 250к.
ДПФ-а е дразнещата част поне за мен.
Speed_Am_All, това което си написал за екстрите си много ама много прав.
Аз пък когато си бях наумил, че ще е бензин не успях да открия това, което търсех или го откривах с доста компромиси, така че явно на кой какъв късмет му излезе....
Демферната шайба ако знаеш кой я прави оригинално за съответния мобел БМВ и вземеш тази марка афтър маркет почти няма разлика във вибрациите.
Вихровите клапи ги няма при фейс лифта и тези гарнитури, за които спомена vld се подменят доста над 250к.
ДПФ-а е дразнещата част поне за мен.
Speed_Am_All, това което си написал за екстрите си много ама много прав.
Аз пък когато си бях наумил, че ще е бензин не успях да открия това, което търсех или го откривах с доста компромиси, така че явно на кой какъв късмет му излезе....
Бъди честен пък да става квото ще
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
bmw55 написа:Описанието на VLD е доста дочно, моите наблючения са същите, като бих допълнил за дюзите, че съм правил заменка директно от бош връщам моите взимам рециклирани от бош, без да се занимавам с тукашните "професори", като цената беше 375лв на брой пиезо дюза.
Демферната шайба ако знаеш кой я прави оригинално за съответния мобел БМВ и вземеш тази марка афтър маркет почти няма разлика във вибрациите.
Вихровите клапи ги няма при фейс лифта и тези гарнитури, за които спомена vld се подменят доста над 250к.
ДПФ-а е дразнещата част поне за мен.
Speed_Am_All, това което си написал за екстрите си много ама много прав.
Аз пък когато си бях наумил, че ще е бензин не успях да открия това, което търсех или го откривах с доста компромиси, така че явно на кой какъв късмет му излезе....
Това за демпферната шайба е абсолютна глупост, това, че фейслифта нямал вихрови клапи.. плача, това, че гарнитурите на всмукателния колектор се сменяли на 250К километра.. пак плача

Изобщо всички тия предполагаеми километри, кое на колко се сменя, турбо, дюзи, вериги и т.н.... Един е сменял масло и между интервала от БМВ, друг не, втория собственик, един е сменял на 10 хиляди, друг е чул, че се сменя на 25-30... Единия е сипвал едно масло, другия два пъти по евтино, същото и с нафтата..
- damian2112
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G05 LCI xDrive40i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Вихрови клапи няма само на фейслифтовото 525d, и не е с пиезо дюзи.
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Speed_Am_All написа:Докато гледах дизелови си спомням че течаха смукателните колектори (така и не разбрах защо и от къде) и че заминават вихровите клапи. Те се премахват, но има някаква минимална разлика, която е пренебрежима за повечето хора. Съгласен съм с това което си написал, горе долу и моята представа е същата. Само не знам афтърмаркет демферите дали вършат същата работа като оригинални (от гледна точка на вибрации), предполагам че по-хубавите са ок. Аз и преди съм споделял че търсих дизелова кола до към 20-22к (преди 3-5 години) и но на запазена бройка със желаните екстри така и не попаднах. Затова взех бензиновата, която беше излязла от гаранция година преди това. Разхода на бензиновата е от 8 до 11 извън градско и 16-18 градско в София. Като 8 и 16 се постигат спокойно с нормално каране. N53 има и също една особеност, че за да даде цялата мощност минават 10 секунди да свали температурата до 80 градуса което дразни много хора и създава усещане че не върви. Не ме разбирайте погрешно тя пак си върви, просто не е същото. Това са обективните разлики, вече всеки да си прави сметка.
Текат си колекторите и полемиката за махането на клапаните и слагането на тапите е голяма. Разлика има, пушек има, аз си взех нов колектор, 1100 с остъпките в Дару. БМВ не произвеждат демферни шайби, отиваш и си взимаш от ОЕМ производителя и си готов. Като цяло карат доста, мойта е перфектна на 340К.
Дизелите обикновено са по-добре оборудвани, не знам какво си търсил, но преди 3-4г като взимах моята имаше поне 2 други с почти същото оборудване(90%< от всички екстри) между 18 и 20К. Високо оборудван бензин да намериш е печалба от лотарията.
Лично аз не виждам как може да излязат на кантар нещата, най-малкото 530i харчи едно 30-40% отгоре дори над 535d, не върви особено и има 3 пъти повече детски болести. Помпата за високо налягане е еднаква при N53/N54, разликата е че 53 не се е продавал в САЩ(основния пазар на бензини) и по-малко се е бучало около него.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Търсих автентична и запазена кола с CiC, комфортен салон с подгрев, само на задно, под 250к км. Като цяло масово бяха на над 300++ км. Коли на които липсваха елементарни удобства като бленди на огледалата, ксенон и прибиране на огледалата въобще не съм ги гледал. Имаше хубави коли и тогава но тези които ми харесваха бяха над 23-24 и на живо се оказваше че дори и те не са перфектни. Моята е със средно ниво на оборудване, но пак има повече екстри от средно статистическа кола в мобилето. Най голяма екстра е че колата е запазена. За 3 години е влизала два пъти в сервиз за ремонт. Като е взех за втулки на кутията (1000лв, за сметка на това колата дойде с чисто нови дискове, накладки и гуми) и за инжектори и клапан на картерите газове (4к) две години по-късно. Останалото е било косумативи. Помпа на 535и ми е умирала на 130к км реални (в Щатите), но някак тук в Европа не изглежда да е точно така. Може да е заради разликата в горивата, не случайно продават N52 вместо N53 в Щатите. Това за невървенето не знам точно колко не върви спрямо стоково 530д, извънградско където ми трябва да върви и си ги прескачам доволно и някак от БМВ са преценили че има нужда от по-големи спирачки спрямо 530д. Сравнението с 535д е некоректно. Читавите 535д е60 бяха доста по-скъпи спрямо 530д. Сега вероятно е обратното, защото масово са космоси. Разхода е 20% нагоре при равни други условия ако се сипва 95 бензин и от евтиния дизел. Ако е караш със 100 остана разликата в цената наистина става наистина 30-40% (сравнение с обикновения дизел). Но пък N53 не се чува до 100км ако не се натиска и отсъстват всякакви вибрации ако за някой това е от значение. Преди да взема тази ходих да гледам една много натупана в Пловдив 530д и беше по-голям трактор от е39-ката ми (530д). Не казвам че всички са трактори, там явно имаше някакъв проблем. Това ме отказа, иначе беше с кожа напа, soft close, comfort access, едишън, CiC, sat и каквото се сетиш. Та ако си купиш едно 530д и ти трябва разчиташ на него защото го ползваш за разходки в чужбина като мен и му смениш верижката, колектора и демферната шайба още за добър ден отиваш моя 3 годишен разход за подръжка. Ако караш основно градско и не те бърка кога ще те остави е друго.nickem написа:Speed_Am_All написа:Докато гледах дизелови си спомням че течаха смукателните колектори (така и не разбрах защо и от къде) и че заминават вихровите клапи. Те се премахват, но има някаква минимална разлика, която е пренебрежима за повечето хора. Съгласен съм с това което си написал, горе долу и моята представа е същата. Само не знам афтърмаркет демферите дали вършат същата работа като оригинални (от гледна точка на вибрации), предполагам че по-хубавите са ок. Аз и преди съм споделял че търсих дизелова кола до към 20-22к (преди 3-5 години) и но на запазена бройка със желаните екстри така и не попаднах. Затова взех бензиновата, която беше излязла от гаранция година преди това. Разхода на бензиновата е от 8 до 11 извън градско и 16-18 градско в София. Като 8 и 16 се постигат спокойно с нормално каране. N53 има и също една особеност, че за да даде цялата мощност минават 10 секунди да свали температурата до 80 градуса което дразни много хора и създава усещане че не върви. Не ме разбирайте погрешно тя пак си върви, просто не е същото. Това са обективните разлики, вече всеки да си прави сметка.
Текат си колекторите и полемиката за махането на клапаните и слагането на тапите е голяма. Разлика има, пушек има, аз си взех нов колектор, 1100 с остъпките в Дару. БМВ не произвеждат демферни шайби, отиваш и си взимаш от ОЕМ производителя и си готов. Като цяло карат доста, мойта е перфектна на 340К.
Дизелите обикновено са по-добре оборудвани, не знам какво си търсил, но преди 3-4г като взимах моята имаше поне 2 други с почти същото оборудване(90%< от всички екстри) между 18 и 20К. Високо оборудван бензин да намериш е печалба от лотарията.
Лично аз не виждам как може да излязат на кантар нещата, най-малкото 530i харчи едно 30-40% отгоре дори над 535d, не върви особено и има 3 пъти повече детски болести. Помпата за високо налягане е еднаква при N53/N54, разликата е че 53 не се е продавал в САЩ(основния пазар на бензини) и по-малко се е бучало около него.
- tsvyatkoff
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 12.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
https://m.mobile.bg/details/11576423315582124 - Междудругото - обявата, за която говорих по-рано... Но и искат и цифра, при все, че свети и някаква жълта ламБа на таблото (ЕСП?)...
Благодаря, че нахвърляхте цифри за по-големите ремонти и при бензина, и дизела. Определено са полезни да си направи човек сметката какви пари да даде за колата, спрямо състоянието, в което я намери...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря, че нахвърляхте цифри за по-големите ремонти и при бензина, и дизела. Определено са полезни да си направи човек сметката какви пари да даде за колата, спрямо състоянието, в което я намери...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Мнение за тази:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11597952602733875
Препоръки за тоя мотор , става ли не става ли , какво да се гледа на живо ?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11597952602733875
Препоръки за тоя мотор , става ли не става ли , какво да се гледа на живо ?
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Speed_Am_All написа:nickem написа:Speed_Am_All написа:Търсих автентична и запазена кола с CiC, комфортен салон с подгрев, само на задно, под 250к км. Като цяло масово бяха на над 300++ км. Коли на които липсваха елементарни удобства като бленди на огледалата, ксенон и прибиране на огледалата въобще не съм ги гледал. Имаше хубави коли и тогава но тези които ми харесваха бяха над 23-24 и на живо се оказваше че дори и те не са перфектни. Моята е със средно ниво на оборудване, но пак има повече екстри от средно статистическа кола в мобилето. Най голяма екстра е че колата е запазена. За 3 години е влизала два пъти в сервиз за ремонт. Като е взех за втулки на кутията (1000лв, за сметка на това колата дойде с чисто нови дискове, накладки и гуми) и за инжектори и клапан на картерите газове (4к) две години по-късно. Останалото е било косумативи. Помпа на 535и ми е умирала на 130к км реални (в Щатите), но някак тук в Европа не изглежда да е точно така. Може да е заради разликата в горивата, не случайно продават N52 вместо N53 в Щатите. Това за невървенето не знам точно колко не върви спрямо стоково 530д, извънградско където ми трябва да върви и си ги прескачам доволно и някак от БМВ са преценили че има нужда от по-големи спирачки спрямо 530д. Сравнението с 535д е некоректно. Читавите 535д е60 бяха доста по-скъпи спрямо 530д. Сега вероятно е обратното, защото масово са космоси. Разхода е 20% нагоре при равни други условия ако се сипва 95 бензин и от евтиния дизел. Ако е караш със 100 остана разликата в цената наистина става наистина 30-40% (сравнение с обикновения дизел). Но пък N53 не се чува до 100км ако не се натиска и отсъстват всякакви вибрации ако за някой това е от значение. Преди да взема тази ходих да гледам една много натупана в Пловдив 530д и беше по-голям трактор от е39-ката ми (530д). Не казвам че всички са трактори, там явно имаше някакъв проблем. Това ме отказа, иначе беше с кожа напа, soft close, comfort access, едишън, CiC, sat и каквото се сетиш. Та ако си купиш едно 530д и ти трябва разчиташ на него защото го ползваш за разходки в чужбина като мен и му смениш верижката, колектора и демферната шайба още за добър ден отиваш моя 3 годишен разход за подръжка. Ако караш основно градско и не те бърка кога ще те остави е друго.
Разликата между 250к км и 300к е никаква, даже шанса за сменени вериги е по-голям на 300к. 530д също има опция за по-големи спирачки, така че не знам защо продължаваш да го споменаваш това точно. 530i на коне е доста по-близо до 535д, отколкото до 530д, но въпреки това бмв го приравняват с 530.
Веригата на тея километри е единственото нещо за смяна, на дизела, колектора ако протече се вижда при прегледите и се сменя само ако е нужно(а тапите са 100 кинта). Моя изкара 330К(единствения ремонт по двигателя за 3г). Демферната шайба зависи от карането, може да изкара и много повече. Моята е ок на тези км.
И не знам каква математика ползваш, 530д като харчи 6-8 извън и 11 в града, това дали са 20% нагоре до 8-11 и 16-18(както сам каза)?
Помпите са напълно еднакви и точно у нас руския петрол има завишено ниво на сяра, което е основната причина да не продават капризния n53 в САЩ.
На бензина само като му смениш дюзите и отиваш на 5г разхода на 530д, ако така ще се залъгваме. А после идват ел помпата и бензиновата, свещички, клапан и капак.
Дизела е по-тих със 100км, просто защото работи на много по-ниски обороти.
И накрая пак стигаме до това, че ако искаш кола с много екстри гледаш дизелите. Аз намерих за 20к ACC, комфортен достъп, софт клоуз, ДД и всичко което се сетиш и избор имаше, за 23-24 не помня да съм гледал въобще. Точно 530i наистина няма с какво да го промотираш, освен на някой "пюрист беемвист", заклел е на гроба на баща си че ще кара бензин.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
nickem написа:Speed_Am_All написа:nickem написа:Speed_Am_All написа:Търсих автентична и запазена кола с CiC, комфортен салон с подгрев, само на задно, под 250к км. Като цяло масово бяха на над 300++ км. Коли на които липсваха елементарни удобства като бленди на огледалата, ксенон и прибиране на огледалата въобще не съм ги гледал. Имаше хубави коли и тогава но тези които ми харесваха бяха над 23-24 и на живо се оказваше че дори и те не са перфектни. Моята е със средно ниво на оборудване, но пак има повече екстри от средно статистическа кола в мобилето. Най голяма екстра е че колата е запазена. За 3 години е влизала два пъти в сервиз за ремонт. Като е взех за втулки на кутията (1000лв, за сметка на това колата дойде с чисто нови дискове, накладки и гуми) и за инжектори и клапан на картерите газове (4к) две години по-късно. Останалото е било косумативи. Помпа на 535и ми е умирала на 130к км реални (в Щатите), но някак тук в Европа не изглежда да е точно така. Може да е заради разликата в горивата, не случайно продават N52 вместо N53 в Щатите. Това за невървенето не знам точно колко не върви спрямо стоково 530д, извънградско където ми трябва да върви и си ги прескачам доволно и някак от БМВ са преценили че има нужда от по-големи спирачки спрямо 530д. Сравнението с 535д е некоректно. Читавите 535д е60 бяха доста по-скъпи спрямо 530д. Сега вероятно е обратното, защото масово са космоси. Разхода е 20% нагоре при равни други условия ако се сипва 95 бензин и от евтиния дизел. Ако е караш със 100 остана разликата в цената наистина става наистина 30-40% (сравнение с обикновения дизел). Но пък N53 не се чува до 100км ако не се натиска и отсъстват всякакви вибрации ако за някой това е от значение. Преди да взема тази ходих да гледам една много натупана в Пловдив 530д и беше по-голям трактор от е39-ката ми (530д). Не казвам че всички са трактори, там явно имаше някакъв проблем. Това ме отказа, иначе беше с кожа напа, soft close, comfort access, едишън, CiC, sat и каквото се сетиш. Та ако си купиш едно 530д и ти трябва разчиташ на него защото го ползваш за разходки в чужбина като мен и му смениш верижката, колектора и демферната шайба още за добър ден отиваш моя 3 годишен разход за подръжка. Ако караш основно градско и не те бърка кога ще те остави е друго.
Разликата между 250к км и 300к е никаква, даже шанса за сменени вериги е по-голям на 300к. 530д също има опция за по-големи спирачки, така че не знам защо продължаваш да го споменаваш това точно. 530i на коне е доста по-близо до 535д, отколкото до 530д, но въпреки това бмв го приравняват с 530.
Веригата на тея километри е единственото нещо за смяна, на дизела, колектора ако протече се вижда при прегледите и се сменя само ако е нужно(а тапите са 100 кинта). Моя изкара 330К(единствения ремонт по двигателя за 3г). Демферната шайба зависи от карането, може да изкара и много повече. Моята е ок на тези км.
И не знам каква математика ползваш, 530д като харчи 6-8 извън и 11 в града, това дали са 20% нагоре до 8-11 и 16-18(както сам каза)?
Помпите са напълно еднакви и точно у нас руския петрол има завишено ниво на сяра, което е основната причина да не продават капризния n53 в САЩ.
На бензина само като му смениш дюзите и отиваш на 5г разхода на 530д, ако така ще се залъгваме. А после идват ел помпата и бензиновата, свещички, клапан и капак.
Дизела е по-тих със 100км, просто защото работи на много по-ниски обороти.
И накрая пак стигаме до това, че ако искаш кола с много екстри гледаш дизелите. Аз намерих за 20к ACC, комфортен достъп, софт клоуз, ДД и всичко което се сетиш и избор имаше, за 23-24 не помня да съм гледал въобще. Точно 530i наистина няма с какво да го промотираш, освен на някой "пюрист беемвист", заклел е на гроба на баща си че ще кара бензин.
То е ясно и на малките деца че дизеловите са по-икономични от към разход на гориво. Но тук нещата се преекспонират малко според мен. Предната ми кола беше е39 530д ръчка и гореше 10-12 в града и 5.5 - 7.0 извън града. Просто не вярвам 530д автомат да гори 11 при всекидневно шофиране в час пик, но може и да бъркам, нека и другите да споделят. Ако трябва да се хвалим колко най-малко гори за над 100км пробег биха казал че гори 7 извънградско и 14 градско. Това че дизела бил държал по-малко обороти ми говори че никога не си карал n53. При нормално шофиране с трафика колата не вдига над 2000 оборота и на 100км е на точно 2000 оборота. При равномерна скорост до 70 км държи около 1500 оборота. Като почнете ами тя била на 300к и веригата вероятно била сменяна. Бензиновите на 300 и те вероятно са със сменени инжектори и може да си ги сменяте по един-два след това. Все пак един нов инжектор с отстъпката е 400лв (преди даже бяха по-евтини). Останало не виждам причина да го дъвчем още. Цените ги споменахме по-горе всеки сам може да си направи сметка. Изброяваш хипотетично проблеми, а не приемаш хипотетичните разходи по дизела, защото ти си сменил едни тапички за 100 кинта. Не знам защо мислиш че колектора, демферната шайба и подгревни свещи плюс реле не са сменяни до сега. ДПФ-а сигурно и той е безпроблемен на тези км. Само да уточня говоря от гледната точка на N53 купен на половината на твоите км. В момента е на 200к и само инжектори и клапан (които го има за около 300лв афтър маркет) са сменяни. 4 от оригиналните инжектори са изкарали 170к км, други два са сменяни по гаранция на 60к и ги подарих на едно момче и не знам още колко са изкарали.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Всички Е60тки са чупливи
няма смисъл да спорите, ааа коя е по-чуплива не знам. Аз смених доста неща по моя кюмюр, а пък още не е дори на 200к км 


- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Speed_Am_All написа:То е ясно и на малките деца че дизеловите са по-икономични от към разход на гориво. Но тук нещата се преекспонират малко според мен. Предната ми кола беше е39 530д ръчка и гореше 10-12 в града и 5.5 - 7.0 извън града. Просто не вярвам 530д автомат да гори 11 при всекидневно шофиране в час пик, но може и да бъркам, нека и другите да споделят. Ако трябва да се хвалим колко най-малко гори за над 100км пробег биха казал че гори 7 извънградско и 14 градско. Това че дизела бил държал по-малко обороти ми говори че никога не си карал n53. При нормално шофиране с трафика колата не вдига над 2000 оборота и на 100км е на точно 2000 оборота. При равномерна скорост до 70 км държи около 1500 оборота. Като почнете ами тя била на 300к и веригата вероятно била сменяна. Бензиновите на 300 и те вероятно са със сменени инжектори и може да си ги сменяте по един-два след това. Все пак един нов инжектор с отстъпката е 400лв (преди даже бяха по-евтини). Останало не виждам причина да го дъвчем още. Цените ги споменахме по-горе всеки сам може да си направи сметка. Изброяваш хипотетично проблеми, а не приемаш хипотетичните разходи по дизела, защото ти си сменил едни тапички за 100 кинта. Не знам защо мислиш че колектора, демферната шайба и подгревни свещи плюс реле не са сменяни до сега. ДПФ-а сигурно и той е безпроблемен на тези км. Само да уточня говоря от гледната точка на N53 купен на половината на твоите км. В момента е на 200к и само инжектори и клапан (които го има за около 300лв афтър маркет) са сменяни. 4 от оригиналните инжектори са изкарали 170к км, други два са сменяни по гаранция на 60к и ги подарих на едно момче и не знам още колко са изкарали.
Смешно е да сравняваш Е60 LCI с Е39 като разход. Данни за разхода има в темата за разход, споделили са стотици колеги или всички лъжат? Още по-смешно е да твърдиш, че бензин държи по-ниски обороти от дизела?? Дори няма да го коментирам, 2000 оборота съм на 140+. Пък какво е сменяно си пише в историята ми, до най-малкото болтче. И да, DPF си е на мястото и си работи перфектно на тези км, демферната шайба не е сменяна, няма никакви пукнатини и износване. Релето и свещите са сменяни от мен за пръв път, основната причина да се прецакват са течове от колектора или турбината(както стана при мен - от колектора).
Значи на Н53 проблемите са хипотетични, а на М57 всичко ще се счупи на 300К? Свещи и ти си сменял, не знам какво ревеш за тези на дизела? И ти не приемаш хипотетичните проблеми по бензина, защото си сменил само едни инжектори за 3К(не че може да докажем какво не е сменяно). И какво стана накрая:
N53:
Инжектори 3000, 70-150хил км
Свещи 240 - 35хил км според НГК
ел помпа 750
HPFP 1200 (Да кажем с отстъпка), 500 афтърмаркет
NOX-ове - не съм дълбал, същата история като с ДПФ-а доколкото
Клапан на картерната вентилация и капак - 1000
30% по-висок разход - 1000лв/г при нормално каране от 20К
M57TU2:
Вериги 2.5-6, 2000 във външен сервиз - няма да ги сменяш втори път
Всмукателен колектор 1200, има рециклирани за 500, тапи с работа 100 - 150-250хил изкарват клапаните, с тапите си завинаги
Реле и свещи - 400, афтърмаркет 250 - зависи основно от течове, релето е под двигателя, вероятно ще си караш с години
Демферна шайба - 800/400 атърмаркет - няма да я сменяш втори път
DPF - както с ноксовете, всеки си решава
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
nickem написа:Speed_Am_All написа:То е ясно и на малките деца че дизеловите са по-икономични от към разход на гориво. Но тук нещата се преекспонират малко според мен. Предната ми кола беше е39 530д ръчка и гореше 10-12 в града и 5.5 - 7.0 извън града. Просто не вярвам 530д автомат да гори 11 при всекидневно шофиране в час пик, но може и да бъркам, нека и другите да споделят. Ако трябва да се хвалим колко най-малко гори за над 100км пробег биха казал че гори 7 извънградско и 14 градско. Това че дизела бил държал по-малко обороти ми говори че никога не си карал n53. При нормално шофиране с трафика колата не вдига над 2000 оборота и на 100км е на точно 2000 оборота. При равномерна скорост до 70 км държи около 1500 оборота. Като почнете ами тя била на 300к и веригата вероятно била сменяна. Бензиновите на 300 и те вероятно са със сменени инжектори и може да си ги сменяте по един-два след това. Все пак един нов инжектор с отстъпката е 400лв (преди даже бяха по-евтини). Останало не виждам причина да го дъвчем още. Цените ги споменахме по-горе всеки сам може да си направи сметка. Изброяваш хипотетично проблеми, а не приемаш хипотетичните разходи по дизела, защото ти си сменил едни тапички за 100 кинта. Не знам защо мислиш че колектора, демферната шайба и подгревни свещи плюс реле не са сменяни до сега. ДПФ-а сигурно и той е безпроблемен на тези км. Само да уточня говоря от гледната точка на N53 купен на половината на твоите км. В момента е на 200к и само инжектори и клапан (които го има за около 300лв афтър маркет) са сменяни. 4 от оригиналните инжектори са изкарали 170к км, други два са сменяни по гаранция на 60к и ги подарих на едно момче и не знам още колко са изкарали.
Смешно е да сравняваш Е60 LCI с Е39 като разход. Данни за разхода има в темата за разход, споделили са стотици колеги или всички лъжат? Още по-смешно е да твърдиш, че бензин държи по-ниски обороти от дизела?? Дори няма да го коментирам, 2000 оборота съм на 140+. Пък какво е сменяно си пише в историята ми, до най-малкото болтче. И да, DPF си е на мястото и си работи перфектно на тези км, демферната шайба не е сменяна, няма никакви пукнатини и износване. Релето и свещите са сменяни от мен за пръв път, основната причина да се прецакват са течове от колектора или турбината(както стана при мен - от колектора).
Значи на Н53 проблемите са хипотетични, а на М57 всичко ще се счупи на 300К? Свещи и ти си сменял, не знам какво ревеш за тези на дизела? И ти не приемаш хипотетичните проблеми по бензина, защото си сменил само едни инжектори за 3К(не че може да докажем какво не е сменяно). И какво стана накрая:
N53:
Инжектори 3000, 70-150хил км
Свещи 240 - 35хил км според НГК
ел помпа 750
HPFP 1200 (Да кажем с отстъпка), 500 афтърмаркет
NOX-ове - не съм дълбал, същата история като с ДПФ-а доколкото
Клапан на картерната вентилация и капак - 1000
30% по-висок разход - 1000лв/г при нормално каране от 20К
M57TU2:
Вериги 2.5-6, 2000 във външен сервиз - няма да ги сменяш втори път
Всмукателен колектор 1200, има рециклирани за 500, тапи с работа 100 - 150-250хил изкарват клапаните, с тапите си завинаги
Реле и свещи - 400, афтърмаркет 250 - зависи основно от течове, релето е под двигателя, вероятно ще си караш с години
Демферна шайба - 800/400 атърмаркет - няма да я сменяш втори път
DPF - както с ноксовете, всеки си решава
Нещата са така както си ги написал, с малката уговорка че не е нужно да се сменят всички инжектори и че има и афтър маркет вариант за клапана на картерите газове. Аз съдя по моя опит и на мойте познати, не че не приемам, че някой ден няма да се счупят. За мен разликата не е фрапираща в разходите (които аз съм направил до сега), но всеки преценява.
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Абе не знам, ама за откакто се качих на 500+ нютона, тоя N53 и да ми плащат бензина няма да го карам...



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани