Съвети и въпроси относно избор на Е6х

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от vld » 04 Сеп 2020, 9:24

Дюзите преди 400к км. трудно ще ги повредиш освен ако не и сипваш някакви бъркочи, ако просто зареждаш на бензионостанция която и да е тя няма шанс да ги повредиш.
Иначе се ремонтират като се сменя всичко в тях и остава само корубата, цената на един брой пиеза дюза е в порядъка на около 250-350лв. в зависимост от това в кой сервиз ще я ремонтират.
Демпферната шайба оригиналната в повечето случи изкарва доста над 200к км. ОЕМ е 900лв. най добрите автърмаркети са по 400лв и също изкарват много километри.
Релето и свещите са 250лв. автърмаркетите икарват 3-5 години в зависимост от експлоатацията на колата.
На всмукателния колектор няма какво да му правиш, освен да му смениш едни уплътнения за 20лв. всичките.
Изпускателния на всички фейсови е чогунен и за да го спукаш бая талант трябва да имаш.
Веригите се разтягат на около 250 000км, смяна на всичко с ОЕМ части само части около 1000лв. автърмаркет са под 500лв. да не кажа под 400лв. труда кой както намери. и това са части само за ангренажа.
Термостатите са 250лв. ОЕМ, автърмаркет са около 100лв. топлообменника на дизеловите автомати се продава заедно с термостата ОЕМ 550лв. автърмаркет 200лв. Рядко създава проблеми но това е преебано спрямо бензина, на бензиновите топлообменника и термостата му са две отделни части и ОЕМ е под 100лв. само термостата.
Резиклиране на турбо се налага около 400 000км. цена за всичко ново 600-800лв. и след такова рециклиране изкарва много, имам кола на която пред очите която изкара 200 000км. и то кекавата турбина която слагат на 320д 163кс.
Общо взето ако човек правилно си подбере дизела то има едни 2-3к които може да му се наложи да инвестира в началото и после само да кара за доста дълъг период.
Това турбо и дюзи като го прочета и лошо ми става, това са неща които изключително рядко се развалят на коли с малък пробег, малък пробег е около 200 000км.
Много повече се среща повреда в инжекторите на по старите комън рели които не са ПИЕЗО, ама в пъти по често, а масово хората смятат, че 530д 218кс е най яко щото веригата му била по здрава(ангренажа е същия и късат вериги по абсолютно същия начин), инжекторите били електро механични и прочие глупости.
Всичко това при положение, че в нормални условия в града разхода е 10-12, извън града 6-7л/100км., просто няма база за сравнение.
Кутиите и на двете се развалят по един и същи начин, окачването също, затова не мисля, че има какво да ги коментираме.
ДПФ-а при дизела си е тегав(изкарва 300-350к и вече става за смяна), ако искаш да си ЕКО чисто нов си е пари, но е съпоставимо с NOX-овете на бензина, така, че както при едното може да се изолира така и при другото.
Има и афтърмаркет решения на доста по прилични цени и тн.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 423
Регистриран на: 28.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530i

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Speed_Am_All » 04 Сеп 2020, 10:25

Докато гледах дизелови си спомням че течаха смукателните колектори (така и не разбрах защо и от къде) и че заминават вихровите клапи. Те се премахват, но има някаква минимална разлика, която е пренебрежима за повечето хора. Съгласен съм с това което си написал, горе долу и моята представа е същата. Само не знам афтърмаркет демферите дали вършат същата работа като оригинални (от гледна точка на вибрации), предполагам че по-хубавите са ок. Аз и преди съм споделял че търсих дизелова кола до към 20-22к (преди 3-5 години) и но на запазена бройка със желаните екстри така и не попаднах. Затова взех бензиновата, която беше излязла от гаранция година преди това. Разхода на бензиновата е от 8 до 11 извън градско и 16-18 градско в София. Като 8 и 16 се постигат спокойно с нормално каране. N53 има и също една особеност, че за да даде цялата мощност минават 10 секунди да свали температурата до 80 градуса което дразни много хора и създава усещане че не върви. Не ме разбирайте погрешно тя пак си върви, просто не е същото. Това са обективните разлики, вече всеки да си прави сметка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 11.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330xd && 525d
Мечтае да кара: В европейска България

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от bmw55 » 04 Сеп 2020, 11:12

Описанието на VLD е доста дочно, моите наблючения са същите, като бих допълнил за дюзите, че съм правил заменка директно от бош връщам моите взимам рециклирани от бош, без да се занимавам с тукашните "професори", като цената беше 375лв на брой пиезо дюза.
Демферната шайба ако знаеш кой я прави оригинално за съответния мобел БМВ и вземеш тази марка афтър маркет почти няма разлика във вибрациите.
Вихровите клапи ги няма при фейс лифта и тези гарнитури, за които спомена vld се подменят доста над 250к.
ДПФ-а е дразнещата част поне за мен.

Speed_Am_All, това което си написал за екстрите си много ама много прав.

Аз пък когато си бях наумил, че ще е бензин не успях да открия това, което търсех или го откривах с доста компромиси, така че явно на кой какъв късмет му излезе....
Бъди честен пък да става квото ще

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от FaceOff » 04 Сеп 2020, 12:16

bmw55 написа:Описанието на VLD е доста дочно, моите наблючения са същите, като бих допълнил за дюзите, че съм правил заменка директно от бош връщам моите взимам рециклирани от бош, без да се занимавам с тукашните "професори", като цената беше 375лв на брой пиезо дюза.
Демферната шайба ако знаеш кой я прави оригинално за съответния мобел БМВ и вземеш тази марка афтър маркет почти няма разлика във вибрациите.
Вихровите клапи ги няма при фейс лифта и тези гарнитури, за които спомена vld се подменят доста над 250к.
ДПФ-а е дразнещата част поне за мен.

Speed_Am_All, това което си написал за екстрите си много ама много прав.

Аз пък когато си бях наумил, че ще е бензин не успях да открия това, което търсех или го откривах с доста компромиси, така че явно на кой какъв късмет му излезе....


Това за демпферната шайба е абсолютна глупост, това, че фейслифта нямал вихрови клапи.. плача, това, че гарнитурите на всмукателния колектор се сменяли на 250К километра.. пак плача :mhihi:
Изобщо всички тия предполагаеми километри, кое на колко се сменя, турбо, дюзи, вериги и т.н.... Един е сменял масло и между интервала от БМВ, друг не, втория собственик, един е сменял на 10 хиляди, друг е чул, че се сменя на 25-30... Единия е сипвал едно масло, другия два пъти по евтино, същото и с нафтата..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 8.09.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G05 LCI xDrive40i

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от damian2112 » 04 Сеп 2020, 13:17

Вихрови клапи няма само на фейслифтовото 525d, и не е с пиезо дюзи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от nickem » 04 Сеп 2020, 13:52

Speed_Am_All написа:Докато гледах дизелови си спомням че течаха смукателните колектори (така и не разбрах защо и от къде) и че заминават вихровите клапи. Те се премахват, но има някаква минимална разлика, която е пренебрежима за повечето хора. Съгласен съм с това което си написал, горе долу и моята представа е същата. Само не знам афтърмаркет демферите дали вършат същата работа като оригинални (от гледна точка на вибрации), предполагам че по-хубавите са ок. Аз и преди съм споделял че търсих дизелова кола до към 20-22к (преди 3-5 години) и но на запазена бройка със желаните екстри така и не попаднах. Затова взех бензиновата, която беше излязла от гаранция година преди това. Разхода на бензиновата е от 8 до 11 извън градско и 16-18 градско в София. Като 8 и 16 се постигат спокойно с нормално каране. N53 има и също една особеност, че за да даде цялата мощност минават 10 секунди да свали температурата до 80 градуса което дразни много хора и създава усещане че не върви. Не ме разбирайте погрешно тя пак си върви, просто не е същото. Това са обективните разлики, вече всеки да си прави сметка.

Текат си колекторите и полемиката за махането на клапаните и слагането на тапите е голяма. Разлика има, пушек има, аз си взех нов колектор, 1100 с остъпките в Дару. БМВ не произвеждат демферни шайби, отиваш и си взимаш от ОЕМ производителя и си готов. Като цяло карат доста, мойта е перфектна на 340К.
Дизелите обикновено са по-добре оборудвани, не знам какво си търсил, но преди 3-4г като взимах моята имаше поне 2 други с почти същото оборудване(90%< от всички екстри) между 18 и 20К. Високо оборудван бензин да намериш е печалба от лотарията.
Лично аз не виждам как може да излязат на кантар нещата, най-малкото 530i харчи едно 30-40% отгоре дори над 535d, не върви особено и има 3 пъти повече детски болести. Помпата за високо налягане е еднаква при N53/N54, разликата е че 53 не се е продавал в САЩ(основния пазар на бензини) и по-малко се е бучало около него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 423
Регистриран на: 28.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530i

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Speed_Am_All » 04 Сеп 2020, 15:32

nickem написа:
Speed_Am_All написа:Докато гледах дизелови си спомням че течаха смукателните колектори (така и не разбрах защо и от къде) и че заминават вихровите клапи. Те се премахват, но има някаква минимална разлика, която е пренебрежима за повечето хора. Съгласен съм с това което си написал, горе долу и моята представа е същата. Само не знам афтърмаркет демферите дали вършат същата работа като оригинални (от гледна точка на вибрации), предполагам че по-хубавите са ок. Аз и преди съм споделял че търсих дизелова кола до към 20-22к (преди 3-5 години) и но на запазена бройка със желаните екстри така и не попаднах. Затова взех бензиновата, която беше излязла от гаранция година преди това. Разхода на бензиновата е от 8 до 11 извън градско и 16-18 градско в София. Като 8 и 16 се постигат спокойно с нормално каране. N53 има и също една особеност, че за да даде цялата мощност минават 10 секунди да свали температурата до 80 градуса което дразни много хора и създава усещане че не върви. Не ме разбирайте погрешно тя пак си върви, просто не е същото. Това са обективните разлики, вече всеки да си прави сметка.

Текат си колекторите и полемиката за махането на клапаните и слагането на тапите е голяма. Разлика има, пушек има, аз си взех нов колектор, 1100 с остъпките в Дару. БМВ не произвеждат демферни шайби, отиваш и си взимаш от ОЕМ производителя и си готов. Като цяло карат доста, мойта е перфектна на 340К.
Дизелите обикновено са по-добре оборудвани, не знам какво си търсил, но преди 3-4г като взимах моята имаше поне 2 други с почти същото оборудване(90%< от всички екстри) между 18 и 20К. Високо оборудван бензин да намериш е печалба от лотарията.
Лично аз не виждам как може да излязат на кантар нещата, най-малкото 530i харчи едно 30-40% отгоре дори над 535d, не върви особено и има 3 пъти повече детски болести. Помпата за високо налягане е еднаква при N53/N54, разликата е че 53 не се е продавал в САЩ(основния пазар на бензини) и по-малко се е бучало около него.
Търсих автентична и запазена кола с CiC, комфортен салон с подгрев, само на задно, под 250к км. Като цяло масово бяха на над 300++ км. Коли на които липсваха елементарни удобства като бленди на огледалата, ксенон и прибиране на огледалата въобще не съм ги гледал. Имаше хубави коли и тогава но тези които ми харесваха бяха над 23-24 и на живо се оказваше че дори и те не са перфектни. Моята е със средно ниво на оборудване, но пак има повече екстри от средно статистическа кола в мобилето. Най голяма екстра е че колата е запазена. За 3 години е влизала два пъти в сервиз за ремонт. Като е взех за втулки на кутията (1000лв, за сметка на това колата дойде с чисто нови дискове, накладки и гуми) и за инжектори и клапан на картерите газове (4к) две години по-късно. Останалото е било косумативи. Помпа на 535и ми е умирала на 130к км реални (в Щатите), но някак тук в Европа не изглежда да е точно така. Може да е заради разликата в горивата, не случайно продават N52 вместо N53 в Щатите. Това за невървенето не знам точно колко не върви спрямо стоково 530д, извънградско където ми трябва да върви и си ги прескачам доволно и някак от БМВ са преценили че има нужда от по-големи спирачки спрямо 530д. Сравнението с 535д е некоректно. Читавите 535д е60 бяха доста по-скъпи спрямо 530д. Сега вероятно е обратното, защото масово са космоси. Разхода е 20% нагоре при равни други условия ако се сипва 95 бензин и от евтиния дизел. Ако е караш със 100 остана разликата в цената наистина става наистина 30-40% (сравнение с обикновения дизел). Но пък N53 не се чува до 100км ако не се натиска и отсъстват всякакви вибрации ако за някой това е от значение. Преди да взема тази ходих да гледам една много натупана в Пловдив 530д и беше по-голям трактор от е39-ката ми (530д). Не казвам че всички са трактори, там явно имаше някакъв проблем. Това ме отказа, иначе беше с кожа напа, soft close, comfort access, едишън, CiC, sat и каквото се сетиш. Та ако си купиш едно 530д и ти трябва разчиташ на него защото го ползваш за разходки в чужбина като мен и му смениш верижката, колектора и демферната шайба още за добър ден отиваш моя 3 годишен разход за подръжка. Ако караш основно градско и не те бърка кога ще те остави е друго.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.09.2013
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от tsvyatkoff » 05 Сеп 2020, 7:51

https://m.mobile.bg/details/11576423315582124 - Междудругото - обявата, за която говорих по-рано... Но и искат и цифра, при все, че свети и някаква жълта ламБа на таблото (ЕСП?)...

Благодаря, че нахвърляхте цифри за по-големите ремонти и при бензина, и дизела. Определено са полезни да си направи човек сметката какви пари да даде за колата, спрямо състоянието, в което я намери...


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 29.08.2007

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от RageBg » 06 Сеп 2020, 15:30

Мнение за тази:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11597952602733875
Препоръки за тоя мотор , става ли не става ли , какво да се гледа на живо ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от nickem » 06 Сеп 2020, 17:56

Speed_Am_All написа:
nickem написа:
Speed_Am_All написа:Търсих автентична и запазена кола с CiC, комфортен салон с подгрев, само на задно, под 250к км. Като цяло масово бяха на над 300++ км. Коли на които липсваха елементарни удобства като бленди на огледалата, ксенон и прибиране на огледалата въобще не съм ги гледал. Имаше хубави коли и тогава но тези които ми харесваха бяха над 23-24 и на живо се оказваше че дори и те не са перфектни. Моята е със средно ниво на оборудване, но пак има повече екстри от средно статистическа кола в мобилето. Най голяма екстра е че колата е запазена. За 3 години е влизала два пъти в сервиз за ремонт. Като е взех за втулки на кутията (1000лв, за сметка на това колата дойде с чисто нови дискове, накладки и гуми) и за инжектори и клапан на картерите газове (4к) две години по-късно. Останалото е било косумативи. Помпа на 535и ми е умирала на 130к км реални (в Щатите), но някак тук в Европа не изглежда да е точно така. Може да е заради разликата в горивата, не случайно продават N52 вместо N53 в Щатите. Това за невървенето не знам точно колко не върви спрямо стоково 530д, извънградско където ми трябва да върви и си ги прескачам доволно и някак от БМВ са преценили че има нужда от по-големи спирачки спрямо 530д. Сравнението с 535д е некоректно. Читавите 535д е60 бяха доста по-скъпи спрямо 530д. Сега вероятно е обратното, защото масово са космоси. Разхода е 20% нагоре при равни други условия ако се сипва 95 бензин и от евтиния дизел. Ако е караш със 100 остана разликата в цената наистина става наистина 30-40% (сравнение с обикновения дизел). Но пък N53 не се чува до 100км ако не се натиска и отсъстват всякакви вибрации ако за някой това е от значение. Преди да взема тази ходих да гледам една много натупана в Пловдив 530д и беше по-голям трактор от е39-ката ми (530д). Не казвам че всички са трактори, там явно имаше някакъв проблем. Това ме отказа, иначе беше с кожа напа, soft close, comfort access, едишън, CiC, sat и каквото се сетиш. Та ако си купиш едно 530д и ти трябва разчиташ на него защото го ползваш за разходки в чужбина като мен и му смениш верижката, колектора и демферната шайба още за добър ден отиваш моя 3 годишен разход за подръжка. Ако караш основно градско и не те бърка кога ще те остави е друго.

Разликата между 250к км и 300к е никаква, даже шанса за сменени вериги е по-голям на 300к. 530д също има опция за по-големи спирачки, така че не знам защо продължаваш да го споменаваш това точно. 530i на коне е доста по-близо до 535д, отколкото до 530д, но въпреки това бмв го приравняват с 530.
Веригата на тея километри е единственото нещо за смяна, на дизела, колектора ако протече се вижда при прегледите и се сменя само ако е нужно(а тапите са 100 кинта). Моя изкара 330К(единствения ремонт по двигателя за 3г). Демферната шайба зависи от карането, може да изкара и много повече. Моята е ок на тези км.
И не знам каква математика ползваш, 530д като харчи 6-8 извън и 11 в града, това дали са 20% нагоре до 8-11 и 16-18(както сам каза)?
Помпите са напълно еднакви и точно у нас руския петрол има завишено ниво на сяра, което е основната причина да не продават капризния n53 в САЩ.

На бензина само като му смениш дюзите и отиваш на 5г разхода на 530д, ако така ще се залъгваме. А после идват ел помпата и бензиновата, свещички, клапан и капак.

Дизела е по-тих със 100км, просто защото работи на много по-ниски обороти.

И накрая пак стигаме до това, че ако искаш кола с много екстри гледаш дизелите. Аз намерих за 20к ACC, комфортен достъп, софт клоуз, ДД и всичко което се сетиш и избор имаше, за 23-24 не помня да съм гледал въобще. Точно 530i наистина няма с какво да го промотираш, освен на някой "пюрист беемвист", заклел е на гроба на баща си че ще кара бензин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 423
Регистриран на: 28.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530i

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Speed_Am_All » 06 Сеп 2020, 23:19

nickem написа:
Speed_Am_All написа:
nickem написа:
Speed_Am_All написа:Търсих автентична и запазена кола с CiC, комфортен салон с подгрев, само на задно, под 250к км. Като цяло масово бяха на над 300++ км. Коли на които липсваха елементарни удобства като бленди на огледалата, ксенон и прибиране на огледалата въобще не съм ги гледал. Имаше хубави коли и тогава но тези които ми харесваха бяха над 23-24 и на живо се оказваше че дори и те не са перфектни. Моята е със средно ниво на оборудване, но пак има повече екстри от средно статистическа кола в мобилето. Най голяма екстра е че колата е запазена. За 3 години е влизала два пъти в сервиз за ремонт. Като е взех за втулки на кутията (1000лв, за сметка на това колата дойде с чисто нови дискове, накладки и гуми) и за инжектори и клапан на картерите газове (4к) две години по-късно. Останалото е било косумативи. Помпа на 535и ми е умирала на 130к км реални (в Щатите), но някак тук в Европа не изглежда да е точно така. Може да е заради разликата в горивата, не случайно продават N52 вместо N53 в Щатите. Това за невървенето не знам точно колко не върви спрямо стоково 530д, извънградско където ми трябва да върви и си ги прескачам доволно и някак от БМВ са преценили че има нужда от по-големи спирачки спрямо 530д. Сравнението с 535д е некоректно. Читавите 535д е60 бяха доста по-скъпи спрямо 530д. Сега вероятно е обратното, защото масово са космоси. Разхода е 20% нагоре при равни други условия ако се сипва 95 бензин и от евтиния дизел. Ако е караш със 100 остана разликата в цената наистина става наистина 30-40% (сравнение с обикновения дизел). Но пък N53 не се чува до 100км ако не се натиска и отсъстват всякакви вибрации ако за някой това е от значение. Преди да взема тази ходих да гледам една много натупана в Пловдив 530д и беше по-голям трактор от е39-ката ми (530д). Не казвам че всички са трактори, там явно имаше някакъв проблем. Това ме отказа, иначе беше с кожа напа, soft close, comfort access, едишън, CiC, sat и каквото се сетиш. Та ако си купиш едно 530д и ти трябва разчиташ на него защото го ползваш за разходки в чужбина като мен и му смениш верижката, колектора и демферната шайба още за добър ден отиваш моя 3 годишен разход за подръжка. Ако караш основно градско и не те бърка кога ще те остави е друго.

Разликата между 250к км и 300к е никаква, даже шанса за сменени вериги е по-голям на 300к. 530д също има опция за по-големи спирачки, така че не знам защо продължаваш да го споменаваш това точно. 530i на коне е доста по-близо до 535д, отколкото до 530д, но въпреки това бмв го приравняват с 530.
Веригата на тея километри е единственото нещо за смяна, на дизела, колектора ако протече се вижда при прегледите и се сменя само ако е нужно(а тапите са 100 кинта). Моя изкара 330К(единствения ремонт по двигателя за 3г). Демферната шайба зависи от карането, може да изкара и много повече. Моята е ок на тези км.
И не знам каква математика ползваш, 530д като харчи 6-8 извън и 11 в града, това дали са 20% нагоре до 8-11 и 16-18(както сам каза)?
Помпите са напълно еднакви и точно у нас руския петрол има завишено ниво на сяра, което е основната причина да не продават капризния n53 в САЩ.

На бензина само като му смениш дюзите и отиваш на 5г разхода на 530д, ако така ще се залъгваме. А после идват ел помпата и бензиновата, свещички, клапан и капак.

Дизела е по-тих със 100км, просто защото работи на много по-ниски обороти.

И накрая пак стигаме до това, че ако искаш кола с много екстри гледаш дизелите. Аз намерих за 20к ACC, комфортен достъп, софт клоуз, ДД и всичко което се сетиш и избор имаше, за 23-24 не помня да съм гледал въобще. Точно 530i наистина няма с какво да го промотираш, освен на някой "пюрист беемвист", заклел е на гроба на баща си че ще кара бензин.


То е ясно и на малките деца че дизеловите са по-икономични от към разход на гориво. Но тук нещата се преекспонират малко според мен. Предната ми кола беше е39 530д ръчка и гореше 10-12 в града и 5.5 - 7.0 извън града. Просто не вярвам 530д автомат да гори 11 при всекидневно шофиране в час пик, но може и да бъркам, нека и другите да споделят. Ако трябва да се хвалим колко най-малко гори за над 100км пробег биха казал че гори 7 извънградско и 14 градско. Това че дизела бил държал по-малко обороти ми говори че никога не си карал n53. При нормално шофиране с трафика колата не вдига над 2000 оборота и на 100км е на точно 2000 оборота. При равномерна скорост до 70 км държи около 1500 оборота. Като почнете ами тя била на 300к и веригата вероятно била сменяна. Бензиновите на 300 и те вероятно са със сменени инжектори и може да си ги сменяте по един-два след това. Все пак един нов инжектор с отстъпката е 400лв (преди даже бяха по-евтини). Останало не виждам причина да го дъвчем още. Цените ги споменахме по-горе всеки сам може да си направи сметка. Изброяваш хипотетично проблеми, а не приемаш хипотетичните разходи по дизела, защото ти си сменил едни тапички за 100 кинта. Не знам защо мислиш че колектора, демферната шайба и подгревни свещи плюс реле не са сменяни до сега. ДПФ-а сигурно и той е безпроблемен на тези км. Само да уточня говоря от гледната точка на N53 купен на половината на твоите км. В момента е на 200к и само инжектори и клапан (които го има за около 300лв афтър маркет) са сменяни. 4 от оригиналните инжектори са изкарали 170к км, други два са сменяни по гаранция на 60к и ги подарих на едно момче и не знам още колко са изкарали.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 24.02.2015
Местоположение: Brussels/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
Мечтае да кара: F82 ///M4

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Exclusive89 » 07 Сеп 2020, 8:48

Всички Е60тки са чупливи :mrgreen: няма смисъл да спорите, ааа коя е по-чуплива не знам. Аз смених доста неща по моя кюмюр, а пък още не е дори на 200к км :ok:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от nickem » 08 Сеп 2020, 10:22

Speed_Am_All написа:То е ясно и на малките деца че дизеловите са по-икономични от към разход на гориво. Но тук нещата се преекспонират малко според мен. Предната ми кола беше е39 530д ръчка и гореше 10-12 в града и 5.5 - 7.0 извън града. Просто не вярвам 530д автомат да гори 11 при всекидневно шофиране в час пик, но може и да бъркам, нека и другите да споделят. Ако трябва да се хвалим колко най-малко гори за над 100км пробег биха казал че гори 7 извънградско и 14 градско. Това че дизела бил държал по-малко обороти ми говори че никога не си карал n53. При нормално шофиране с трафика колата не вдига над 2000 оборота и на 100км е на точно 2000 оборота. При равномерна скорост до 70 км държи около 1500 оборота. Като почнете ами тя била на 300к и веригата вероятно била сменяна. Бензиновите на 300 и те вероятно са със сменени инжектори и може да си ги сменяте по един-два след това. Все пак един нов инжектор с отстъпката е 400лв (преди даже бяха по-евтини). Останало не виждам причина да го дъвчем още. Цените ги споменахме по-горе всеки сам може да си направи сметка. Изброяваш хипотетично проблеми, а не приемаш хипотетичните разходи по дизела, защото ти си сменил едни тапички за 100 кинта. Не знам защо мислиш че колектора, демферната шайба и подгревни свещи плюс реле не са сменяни до сега. ДПФ-а сигурно и той е безпроблемен на тези км. Само да уточня говоря от гледната точка на N53 купен на половината на твоите км. В момента е на 200к и само инжектори и клапан (които го има за около 300лв афтър маркет) са сменяни. 4 от оригиналните инжектори са изкарали 170к км, други два са сменяни по гаранция на 60к и ги подарих на едно момче и не знам още колко са изкарали.

Смешно е да сравняваш Е60 LCI с Е39 като разход. Данни за разхода има в темата за разход, споделили са стотици колеги или всички лъжат? Още по-смешно е да твърдиш, че бензин държи по-ниски обороти от дизела?? Дори няма да го коментирам, 2000 оборота съм на 140+. Пък какво е сменяно си пише в историята ми, до най-малкото болтче. И да, DPF си е на мястото и си работи перфектно на тези км, демферната шайба не е сменяна, няма никакви пукнатини и износване. Релето и свещите са сменяни от мен за пръв път, основната причина да се прецакват са течове от колектора или турбината(както стана при мен - от колектора).

Значи на Н53 проблемите са хипотетични, а на М57 всичко ще се счупи на 300К? Свещи и ти си сменял, не знам какво ревеш за тези на дизела? И ти не приемаш хипотетичните проблеми по бензина, защото си сменил само едни инжектори за 3К(не че може да докажем какво не е сменяно). И какво стана накрая:

N53:
Инжектори 3000, 70-150хил км
Свещи 240 - 35хил км според НГК
ел помпа 750
HPFP 1200 (Да кажем с отстъпка), 500 афтърмаркет
NOX-ове - не съм дълбал, същата история като с ДПФ-а доколкото
Клапан на картерната вентилация и капак - 1000
30% по-висок разход - 1000лв/г при нормално каране от 20К

M57TU2:
Вериги 2.5-6, 2000 във външен сервиз - няма да ги сменяш втори път
Всмукателен колектор 1200, има рециклирани за 500, тапи с работа 100 - 150-250хил изкарват клапаните, с тапите си завинаги
Реле и свещи - 400, афтърмаркет 250 - зависи основно от течове, релето е под двигателя, вероятно ще си караш с години
Демферна шайба - 800/400 атърмаркет - няма да я сменяш втори път
DPF - както с ноксовете, всеки си решава

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 423
Регистриран на: 28.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530i

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Speed_Am_All » 08 Сеп 2020, 11:06

nickem написа:
Speed_Am_All написа:То е ясно и на малките деца че дизеловите са по-икономични от към разход на гориво. Но тук нещата се преекспонират малко според мен. Предната ми кола беше е39 530д ръчка и гореше 10-12 в града и 5.5 - 7.0 извън града. Просто не вярвам 530д автомат да гори 11 при всекидневно шофиране в час пик, но може и да бъркам, нека и другите да споделят. Ако трябва да се хвалим колко най-малко гори за над 100км пробег биха казал че гори 7 извънградско и 14 градско. Това че дизела бил държал по-малко обороти ми говори че никога не си карал n53. При нормално шофиране с трафика колата не вдига над 2000 оборота и на 100км е на точно 2000 оборота. При равномерна скорост до 70 км държи около 1500 оборота. Като почнете ами тя била на 300к и веригата вероятно била сменяна. Бензиновите на 300 и те вероятно са със сменени инжектори и може да си ги сменяте по един-два след това. Все пак един нов инжектор с отстъпката е 400лв (преди даже бяха по-евтини). Останало не виждам причина да го дъвчем още. Цените ги споменахме по-горе всеки сам може да си направи сметка. Изброяваш хипотетично проблеми, а не приемаш хипотетичните разходи по дизела, защото ти си сменил едни тапички за 100 кинта. Не знам защо мислиш че колектора, демферната шайба и подгревни свещи плюс реле не са сменяни до сега. ДПФ-а сигурно и той е безпроблемен на тези км. Само да уточня говоря от гледната точка на N53 купен на половината на твоите км. В момента е на 200к и само инжектори и клапан (които го има за около 300лв афтър маркет) са сменяни. 4 от оригиналните инжектори са изкарали 170к км, други два са сменяни по гаранция на 60к и ги подарих на едно момче и не знам още колко са изкарали.

Смешно е да сравняваш Е60 LCI с Е39 като разход. Данни за разхода има в темата за разход, споделили са стотици колеги или всички лъжат? Още по-смешно е да твърдиш, че бензин държи по-ниски обороти от дизела?? Дори няма да го коментирам, 2000 оборота съм на 140+. Пък какво е сменяно си пише в историята ми, до най-малкото болтче. И да, DPF си е на мястото и си работи перфектно на тези км, демферната шайба не е сменяна, няма никакви пукнатини и износване. Релето и свещите са сменяни от мен за пръв път, основната причина да се прецакват са течове от колектора или турбината(както стана при мен - от колектора).

Значи на Н53 проблемите са хипотетични, а на М57 всичко ще се счупи на 300К? Свещи и ти си сменял, не знам какво ревеш за тези на дизела? И ти не приемаш хипотетичните проблеми по бензина, защото си сменил само едни инжектори за 3К(не че може да докажем какво не е сменяно). И какво стана накрая:

N53:
Инжектори 3000, 70-150хил км
Свещи 240 - 35хил км според НГК
ел помпа 750
HPFP 1200 (Да кажем с отстъпка), 500 афтърмаркет
NOX-ове - не съм дълбал, същата история като с ДПФ-а доколкото
Клапан на картерната вентилация и капак - 1000
30% по-висок разход - 1000лв/г при нормално каране от 20К

M57TU2:
Вериги 2.5-6, 2000 във външен сервиз - няма да ги сменяш втори път
Всмукателен колектор 1200, има рециклирани за 500, тапи с работа 100 - 150-250хил изкарват клапаните, с тапите си завинаги
Реле и свещи - 400, афтърмаркет 250 - зависи основно от течове, релето е под двигателя, вероятно ще си караш с години
Демферна шайба - 800/400 атърмаркет - няма да я сменяш втори път
DPF - както с ноксовете, всеки си решава


Нещата са така както си ги написал, с малката уговорка че не е нужно да се сменят всички инжектори и че има и афтър маркет вариант за клапана на картерите газове. Аз съдя по моя опит и на мойте познати, не че не приемам, че някой ден няма да се счупят. За мен разликата не е фрапираща в разходите (които аз съм направил до сега), но всеки преценява.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: тист
Мечтае да кара: непрекъснато
Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Tristaiosemnaiseis » 08 Сеп 2020, 16:26

Абе не знам, ама за откакто се качих на 500+ нютона, тоя N53 и да ми плащат бензина няма да го карам... :mrgreen: :mrgreen:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook