Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Malik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d '09
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
bioz написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11580633968981475
Мнения?
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Отвън добре, но за тия пари трябваше да има не само къси, дълги и парно като екстри

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
bioz написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11580633968981475
Мнения?
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Добре изглежда на снимките, но някои неща ме карат да се съмнявам в обявения километраж.

- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:bmw55 написа:Втората определено трябва да се погледне, но и цената е височка.
Ако всичко написано е вярно цената не е висока.
Сметни си сам какво би ти струвало да я приведел в този вид, ако е нов внос.
Само регистация и застраховки са ти 2000лв.
Като гледам километража + вериги и стана над 20к.
vld написа:bioz написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11580633968981475
Мнения?
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Добре изглежда на снимките, но някои неща ме карат да се съмнявам в обявения километраж.
Автокъщата са некоректни, иначе колата изглежда добре, километрите 100% са пипани.
Бъди честен пък да става квото ще
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Като гледам тея цени, Е60-ките май са тръгнали нагоре?



- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
nickem написа:Като гледам тея цени, Е60-ките май са тръгнали нагоре?![]()
Бе направо златни станаха, ама то хубавата кола си струва пари иначе само болка в джоба


Бъди честен пък да става квото ще
- tsvyatkoff
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 12.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте,
Какво мислите за покупка на 535(x)i (бензин) с двигател N54? До колкото виждам, не са се произвеждали в Европа, в мобилето има 1-2 екземпляра, внос от Щатите (или Канада). Идеята е колата да се ползва като ежедневна (т.е. търсим надеждност), тъй като не правя толкова голям пробег за 535д (а и май не ми се кара дизел много-много, при наличието на този мотор). Естествено при наличието на 300 коня ще се натиска, но не мисля да я тунинговам сериозно....поне на първо време.
Почетох в темата за 335i, погледах клипчета в интернет, поразбрах какви са му болежките (горе-долу същите като на N53) - дюзи, понякога турбо, hpfp, NOX сензор, натрупване на нагар - все скъпи неща, но предполагам поради вноса от щатите поне някаква история може да се издири (плати), а помпата най-вероятно ще е сменяна по гаранция (доколкото разбрах там е имало акция от БМВ за нея). Ако се прегледат добре тези неща, мисля си е надежден автомобил?
Въпроса по-скоро е: при положение, че има 2 обяви в мобиле-то и сигурно още 10-тина екземпляра на части в България, доколко е разумна покупката на такъв екземпляр откъм резервни части след това?
1. Двигателя същия ли е като в 335i, или си има своите особености, което предполага трудно да се намери, някой който наистина да разбира от него?
2. Има ли драма с авточастите, намират ли се в БГ (за нови имам предвид) или всичко, което не пасва от други модели ще трябва да се внася от щатите, евентуално с половин-един месец доставка, през което време, ако е нещо важно - колата е аут?
3. Освен двигателя, другите части съвместими ли са с европейските модели (530i например)? Т.е. ходова част, АСК, изпускателна система, електроника (примерно ретрофити ако тръгна да правя) или за щатите колите ги сглабят малко (но достатъчно) по-различно, така че да не пасват и да трябва да се търси съответната версия на частта...
Общо взето и мнения на собственици на коли внос от щатите (с други ДВГ) ще са ми полезни по тази тема.
Благодаря предварително
Какво мислите за покупка на 535(x)i (бензин) с двигател N54? До колкото виждам, не са се произвеждали в Европа, в мобилето има 1-2 екземпляра, внос от Щатите (или Канада). Идеята е колата да се ползва като ежедневна (т.е. търсим надеждност), тъй като не правя толкова голям пробег за 535д (а и май не ми се кара дизел много-много, при наличието на този мотор). Естествено при наличието на 300 коня ще се натиска, но не мисля да я тунинговам сериозно....поне на първо време.
Почетох в темата за 335i, погледах клипчета в интернет, поразбрах какви са му болежките (горе-долу същите като на N53) - дюзи, понякога турбо, hpfp, NOX сензор, натрупване на нагар - все скъпи неща, но предполагам поради вноса от щатите поне някаква история може да се издири (плати), а помпата най-вероятно ще е сменяна по гаранция (доколкото разбрах там е имало акция от БМВ за нея). Ако се прегледат добре тези неща, мисля си е надежден автомобил?
Въпроса по-скоро е: при положение, че има 2 обяви в мобиле-то и сигурно още 10-тина екземпляра на части в България, доколко е разумна покупката на такъв екземпляр откъм резервни части след това?
1. Двигателя същия ли е като в 335i, или си има своите особености, което предполага трудно да се намери, някой който наистина да разбира от него?
2. Има ли драма с авточастите, намират ли се в БГ (за нови имам предвид) или всичко, което не пасва от други модели ще трябва да се внася от щатите, евентуално с половин-един месец доставка, през което време, ако е нещо важно - колата е аут?
3. Освен двигателя, другите части съвместими ли са с европейските модели (530i например)? Т.е. ходова част, АСК, изпускателна система, електроника (примерно ретрофити ако тръгна да правя) или за щатите колите ги сглабят малко (но достатъчно) по-различно, така че да не пасват и да трябва да се търси съответната версия на частта...
Общо взето и мнения на собственици на коли внос от щатите (с други ДВГ) ще са ми полезни по тази тема.
Благодаря предварително

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Всичко е съвместимо, няма драма с частите. Някои са различни, но ги има. За N54 има писано из форума, потърси. Хубава кола от щатите определено си струва, само да не е давена, ударите обикновено ги вкарват поправими.
Never mistake motion for action...
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
335i, x6 до фейса са същите мотори и части има.
Но за тия къси километри, защо не вземеш атмосферен. Но ако държиш на 35i взимай от щатите или канада.
Но за тия къси километри, защо не вземеш атмосферен. Но ако държиш на 35i взимай от щатите или канада.
Бъди честен пък да става квото ще
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
В мобилето има 2 оферти - едната е 530i всъщност, а другата е с 0 оборудване. По принцип е надежден мотор, но помпата дори да е сменяна е напълно възможно пак да се появи проблем с нея. Някои коли са им сменяни по 3-4 пъти.
Като цяло трудно ще намериш читава и оборудвана 60-ка с тоя мотор. От друга страна 35d е доста добър също, но цените са...
Като цяло трудно ще намериш читава и оборудвана 60-ка с тоя мотор. От друга страна 35d е доста добър също, но цените са...

- tsvyatkoff
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 12.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Защо не атмосферен? Ами то оттам тръгнаха нещата, гледах 530i N53, после видях, че има и 535i N54, който бил "същия ама с турбина" и си викам що не.. Като гледам разходите по двата мотора са г/д еднакви като поддръжка, слаби места и разход...
По принцип се въртят 2-3 екземпляра на обяви (следя ги от известно време) имаше една, която изглеждаше доста добре и с малко повече екстри от "къси, дълги и парно" както някой се изрази по-нагоре
, но му искаха към 18к...сега нещо не я виждам обаче. Все си мисля, че ако ми изпадне добър екземпляр с такъв мотор ще прежаля липсата на някои глезотии.. За щастие и горе-долу базова колата си има достатъчно екстри за комфортен престой в нея.
Искаше ми се бензин да карам, за да избегна скъпите ремонти на дизела (дюзи,турбо,маховик), но взема ли N53 все трябва да държа едни 3-4к заделени за нея, ако се скапят я дюзи, я помпа и то кво стана..взел съм си бензин с дизелови проблеми
Затова и ако е N54, поне кефа от принудителното пълнене ще си струва...
Иначе, за жалост ако искам такова беНве нещата наистина клонят към 530д/535д..Доста по-богат избор на пазара и на г/д съпоставими цени...Тъжното там е, че изглежда мисията невъзможна да се намери кола, която да не е на много километри и да не е правена на КОСМОС...
Покупката не ми е спешна, така че най-вероятно ще дебна да излезе някое 535i поне с комфортен/спортен салон...или да се прежаля за 535д и да стана част от мейнстрийма
По принцип се въртят 2-3 екземпляра на обяви (следя ги от известно време) имаше една, която изглеждаше доста добре и с малко повече екстри от "къси, дълги и парно" както някой се изрази по-нагоре

Искаше ми се бензин да карам, за да избегна скъпите ремонти на дизела (дюзи,турбо,маховик), но взема ли N53 все трябва да държа едни 3-4к заделени за нея, ако се скапят я дюзи, я помпа и то кво стана..взел съм си бензин с дизелови проблеми

Иначе, за жалост ако искам такова беНве нещата наистина клонят към 530д/535д..Доста по-богат избор на пазара и на г/д съпоставими цени...Тъжното там е, че изглежда мисията невъзможна да се намери кола, която да не е на много километри и да не е правена на КОСМОС...
Покупката не ми е спешна, така че най-вероятно ще дебна да излезе някое 535i поне с комфортен/спортен салон...или да се прежаля за 535д и да стана част от мейнстрийма

- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Е че ти сам си отговаряш, че по-добре дизел
Разликата е че при бензиново на 400к и дизелово на 400к дизела ще е доста по-безпроблемен на тези километри.
И другото важно което се сещам за бензина е, че когато е атмосферния бензин, ако стане проблем с дюзите поне няма да счупиш мотора, докато при турбото стане ли проблема с дюзите стопява буталата и 3-4к ще малеят

Разликата е че при бензиново на 400к и дизелово на 400к дизела ще е доста по-безпроблемен на тези километри.
И другото важно което се сещам за бензина е, че когато е атмосферния бензин, ако стане проблем с дюзите поне няма да счупиш мотора, докато при турбото стане ли проблема с дюзите стопява буталата и 3-4к ще малеят

Бъди честен пък да става квото ще
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Като даваш 17-18К за 12-13г кола трудно се прежалват екстрите. Като поживееш няколко месеца с active steering и DD, comfort access, ACC и soft-close и поседиш в комфортните седалки ще се питаш как може хората да си взимат базови коли. А чак после почват глезотийките като SAT, HUD, L7, CIC и т.н.
Много километри не са проблем, проблема е липсата на история и евтината поддръжка.
Много километри не са проблем, проблема е липсата на история и евтината поддръжка.
- tsvyatkoff
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 12.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Тва за дюзите и турбинирания мотор не го знаех...в комбинация с липсващия избор от 535и на пазара направо решава въпроса...за жалост.
Явно е, че според пазара ще се гледа 530и/530д/535д фейслифт...
При комбито проблемите с окабеляването при петата врата и течащата панорама решени ли са с фейслифта?
Също така има ли в момента надежден сайт за проверка на история по ВИН (срещу заплащане)? Намирам в стари постове един съфорумник, който е давал жокери за километрите на колите, но като гледам не е влизал тук от над година... А сайтовете май ежедневно ги свалят поради нарушаване на ГДПР и реално история от БМВ можеш да получиш едва след като си се сдобил с колата (и талона)?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Явно е, че според пазара ще се гледа 530и/530д/535д фейслифт...
При комбито проблемите с окабеляването при петата врата и течащата панорама решени ли са с фейслифта?
Също така има ли в момента надежден сайт за проверка на история по ВИН (срещу заплащане)? Намирам в стари постове един съфорумник, който е давал жокери за километрите на колите, но като гледам не е влизал тук от над година... А сайтовете май ежедневно ги свалят поради нарушаване на ГДПР и реално история от БМВ можеш да получиш едва след като си се сдобил с колата (и талона)?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колега кабелните снопове в петата врата се оправят за няколко часа ако не си с две леви ръце ремонта ще ти излезе 2.20, ако пък не можеш 100на лв. труд.
На панорамата пълна профилактика със смяна на проблемните части с чисто нови оригинални е около 300лв.
Парите дото може да ти ги глътне един дизел са доста по малко от тези които можеш да изсипеш в един бензин с директно впръскване.
Най безпроблемен от турбо бензините в това поколение е N55, ама в E6x не присъства.
Така, че търси читава 530/535д, но за хубава кола на маллко километри с хубаво оборудване 18к може и да не стигнат
На панорамата пълна профилактика със смяна на проблемните части с чисто нови оригинални е около 300лв.
Парите дото може да ти ги глътне един дизел са доста по малко от тези които можеш да изсипеш в един бензин с директно впръскване.
Най безпроблемен от турбо бензините в това поколение е N55, ама в E6x не присъства.
Така, че търси читава 530/535д, но за хубава кола на маллко километри с хубаво оборудване 18к може и да не стигнат


- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте, постоянно четата колко много пари може да ти глътне N53/N54. Добре че като е купувах моята нямаше толкова много инфо за N53. Та дайте да направим един разбор да видим кое колко струва. С една уговорка че бензин под 200к км се намира по-лесно според мен за един и същи бюджет. Ако съм пропуснал нещо допълвайте. Като също да сравним цени колко струва оригинално и колко може да минем тънко.vld написа:Колега кабелните снопове в петата врата се оправят за няколко часа ако не си с две леви ръце ремонта ще ти излезе 2.20, ако пък не можеш 100на лв. труд.
На панорамата пълна профилактика със смяна на проблемните части с чисто нови оригинални е около 300лв.
Парите дото може да ти ги глътне един дизел са доста по малко от тези които можеш да изсипеш в един бензин с директно впръскване.
Най безпроблемен от турбо бензините в това поколение е N55, ама в E6x не присъства.
Така, че търси читава 530/535д, но за хубава кола на маллко километри с хубаво оборудване 18к може и да не стигнат
530i/N53:
- Дюзи: 3k със смяна и уплътнения. 150лв втора употреба.
- Свещи иридиеви: 240 съм ги взима оригинални, сигурно има и по-евтини варианти
- Помпа високо налягане, не съм чувал някой да е сменял на N53, по скоро е проблем на n54
- Помпа електрическа. 1400 оригинална без отстъпка, 300лв се намират като гледам афтърмаркет. Аз не съм сменял.
- Клапан на картерната вентилация: комплект с капака на главата 1000лв ми взеха в Дару. За 300лв ги правят в други сервизи.
- Вериги: не съм сменял, не мисля и да сменям. Не знам дали бъркам, но проблема с веригите при дизела идва от големия въртящ момент.
- Спирачки: 348мм за разлика от 530д, което е по скоро + за мен, но са по-скъпи вероятно.
- Бензинова дава и по-висок разход на гориво.
530д
- Дюзите са значително по надеждни, но вие кажете как стоят нещата със нови и съответно алтернативите.
- подревни свещи + реле
- демферна шайба
- смукатеялен колектор
- изпускателен колектор - при LCI май е оправен този проблем
- вериги
- дпф
- турбо макар че ако се вземе читава кола, турбото не е консуматив за мен.
В зависимост колко се кара автомобила и как се поддържа нещата може и да излят и на кантар.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани