хехе.. кво ми хрумна
Модератор: bum_bum
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
хехе.. кво ми хрумна
... кажи ми на атмосферния ти двигател колко ти е максималния аванс а аз ще ти кажа колко ти е хубава главата(ите)...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Re: хехе.. кво ми хрумна
alx написа:... кажи ми на атмосферния ти двигател колко ти е максималния аванс а аз ще ти кажа колко ти е хубава главата(ите)...
При празен ход на 750 оборота е 16 градуса +-2 по каталог. Иначе на тайп Р-а е 8 +-2 при 780 оборота.

На тебе при ко условие ти требе? При целата газ на максимални оробороти или кво? Кажи ми кво да ти дам като данни. С без втек, с надула турбина на 1.5 бара или

jamie написа:Или колко са ти правилни свещите ? Или сместа ? Или колко е студен въздуха ? Или колко ти е истински бензина ?
Главата има отношение към VE и евентуално някое ръбче по отливките - що се отнася до детонации (и връзката с максималния аванс).
Също така диаметъра на буталата няма ли отношение към аванса ами степента на сгъстяване ?
Примерно на няколко места чета ,че двигатели с голям диаметър искат 1-2 градуса повечко аванс

Ето тест на стандартна глава (по думите на собственика) на МБ 190Е 2.3-16в

Но щом искаш аванс ,ето ти картата на аванса а моя МБ, 4 сул, 16 клапана, CR 8.0:1 с турбина , за 95 бензин (не е 100% оптимизирана) ....

П.П. сега видях че става въпрос за атмосферен двигател, т.е. на картата гледаш аванса до 100кпа, с такъв карат сток атмосферките при 9.7:1 CR

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
идеята е колкото то е по-малко максималния аванс- толкова по-бързи са ти главите (бързи като време дето трябва да ти изгори сместа)...
жокер: аванса е един от критериите по които разните умни хора решават кой двигател е подходящ за надув и кой- не.
още един жокер: един 5000 коня драгстер има 21 градуса максимален аванс.. и това е при положение че на сместа която горят понятието "детонация" й е непознато
трети жокер - и кат ви гледам табличките със тез 40 градуса аванс...
жокер: аванса е един от критериите по които разните умни хора решават кой двигател е подходящ за надув и кой- не.
още един жокер: един 5000 коня драгстер има 21 градуса максимален аванс.. и това е при положение че на сместа която горят понятието "детонация" й е непознато

трети жокер - и кат ви гледам табличките със тез 40 градуса аванс...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
jamie написа:Жокер - драгстера който цитират е със СТАТИЧЕН аванс![]()
При това му липсват всякакви частични режими, че и кара само на гладка равна писта ненатоварен с НИЩО.
статичен аванс- забрави... статичен е ама не във смисъла които се влага нормално- за 30те секунди във които работи двигателя аванса е разделен на милисекунди на отделни фази - запалване, бърнаут (2-степени), стейджинг, старт първи 20 метра, следващи 50-100 метра според школата, 2ра.., круиз до финала или докато има свещи (накрая двигателя няма свещи и дизелира последните 50-100 метра)..
между другото горивото е на същия принцип.. нещата се случват толкова бързо че обратна връзка няма- затова гориво, аванс, смяна на предавки и тн.. всичко се контролира по време (милисекунди).
затова и често се казва че драгстерите са без таблички, защото не са функция от газта, натоварването и тн.. но за всеки 5 милисекунди си има табличка като празни обороти, бърнаут, стейджинг и старта се извикват със ключета.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
jamie написа:Т.е. няма да забравя а си е точно статичен (твърдо забит).
да, забит е- за 5 милисекунди си седи същия


алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
alx написа:jamie написа:Т.е. няма да забравя а си е точно статичен (твърдо забит).
да, забит е- за 5 милисекунди си седи същиякартата на един типичен драгстер е за 45 секунди. знаеш ли колко по 5 милисекунди таблички има?
аванса им шава не по-малко от този на един "нормален" автомобил, но при нормалния той се определя от обратната връзка (тпс, смес, обороти и тн) докато при драгстера е функция от времето (щото няма време за обратната връзка да се прочете, обработи и тн..). примерно драгстера "знае" че 2 секунди след като е във режим старт аванса му трябва да е 19 градуса... а 3 секунди след старта трябва да е на 21 градуса... та аванса е фиксиран-да.. защото просто се знае във всеки един момент колко е
Т.е. Тоест си е баш статичен! То тва не зависи ли и от горивото тоя аванс?
re
вие пък поне примери с мотори на бензин давайте! А ми направи впечатление че картите на различните марки /цитирани горе/ имат динамика на промяна на аванса от 400 до 1000 оборота?! По-малък интервал що не е заложен?
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани