Е60 отворена дискусия
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е60 отворена дискусия
530/535d това са единствените смислени мотори в Е60, фейслифт задължително.
Бензиновите не струват в префейсовите, във фейсовите пък не стават на ГАЗ и общо взето пак опираме до дизел.
На нафтата в България нищо и няма, поне на тая дето я продават по бензиностанциите.
Карал си пасат 2.0 ТДИ, ами М57 в Е60 около 80 пъти по издържлив по лесен за поддръжка и разхода му е почти същия.
Бензиновите не струват в префейсовите, във фейсовите пък не стават на ГАЗ и общо взето пак опираме до дизел.
На нафтата в България нищо и няма, поне на тая дето я продават по бензиностанциите.
Карал си пасат 2.0 ТДИ, ами М57 в Е60 около 80 пъти по издържлив по лесен за поддръжка и разхода му е почти същия.

- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Е60 отворена дискусия
vld написа:530/535d това са единствените смислени мотори в Е60, фейслифт задължително.
Бензиновите не струват в префейсовите, във фейсовите пък не стават на ГАЗ и общо взето пак опираме до дизел.
На нафтата в България нищо и няма, поне на тая дето я продават по бензиностанциите.
Карал си пасат 2.0 ТДИ, ами М57 в Е60 около 80 пъти по издържлив по лесен за поддръжка и разхода му е почти същия.
За префейсовите бензини не съм съгласен, но това е друга тема.
Може ли да споделиш какво имаш редвид с това, че 2.0 печката на VAG не е по-издръжлива или лесна за поддръжка от нашите?
Просто питам от любопитство, не се заяждам в никакъв случай!
Моята сметка на първо четене е, че TDI е с ангренаж, който в официален сервиз струва 1200лв да се смени, което е много прилична цена (спрямо ок. 3000 в официален сервиз на БМВ за 3.0D). Също е и 4 цилиндров - 2 дюзи по-малко за смяна

Друг е въпроса, че 2.0 TDI не слагат в добри коли спрямо Е60/61. Ако след 5-цата се качиш на Пасат и то 2006-2013 ще ти се струва като...

- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Е60 отворена дискусия
2.0 на ВАГ си е екстра особено след 2011-2012г. Е па защо Пасат имат си и Ауди А6
Иначе е ясно М57 е железен 


- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Е60 отворена дискусия
Exclusive89 написа:2.0 на ВАГ си е екстра особено след 2011-2012г. Е па защо Пасат имат си и Ауди А6Иначе е ясно М57 е железен
Верно, че го слагаха на А6


- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Е60 отворена дискусия
Exclusive89 написа:2.0 на ВАГ си е екстра особено след 2011-2012г. Е па защо Пасат имат си и Ауди А6Иначе е ясно М57 е железен
Не съм съгласен, че е "екстра". В първите години си е абсолютен боклук. След това(не знам точно коя година) започват 2.0 коНУмрел - той бива.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: Е60 отворена дискусия
vld написа:530/535d това са единствените смислени мотори в Е60, фейслифт задължително.
Бензиновите не струват в префейсовите, във фейсовите пък не стават на ГАЗ и общо взето пак опираме до дизел.
Познаваш модела добре обаче си малко кон с капаци и навсякъде си пишеш за тези дизели, обясни защо м54 не става, аз ще ти напиша после плюсове и минуси спрямо м57, и не каквото съм чувал на маса ами реалните щото са ми под ръка и двата мотора

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Е60 отворена дискусия
Кажи защо става? Интересно ми е и не се заяждам.A.Stoyanov написа:vld написа:530/535d това са единствените смислени мотори в Е60, фейслифт задължително.
Бензиновите не струват в префейсовите, във фейсовите пък не стават на ГАЗ и общо взето пак опираме до дизел.
Познаваш модела добре обаче си малко кон с капаци и навсякъде си пишеш за тези дизели, обясни защо м54 не става, аз ще ти напиша после плюсове и минуси спрямо м57, и не каквото съм чувал на маса ами реалните щото са ми под ръка и двата мотора
Винаги съм искал за карам бензиново БМВ ама при V8 никога няма да постигна разход като при 3.0д/535д за близка или същата мощност. Може би на газ ще е ок, но на мен пробегът ми е много малък годишно и се обезмисля поставянето на цялата система.
Плюсовете за мен при дизела - голям въртящ момент и нисък разход (за мощността която предлага)
Минуси - дюзи (които трябва да се следят)
Подгревни свещи, които трябва всички или нищо да смениш.
Турбо или 2 (при 535) - които са си разход, който трябва да направиш рано или късно.
ДПФ и катализатор, на които когато им свърши живота, трябва да си ги купиш - пак една шапка пари.
Също така смяна на вериги, които пак не са евтини. Вярно сменяш и забравяш за тях, но разхода не е приятен. Аз лично карам 535д и ми е много приятен автомобил. Май ще трябва да направя един ъпгрейд на скоростната кутия (софтуер), че малко странно се държи (няма механични проблеми), но като цяло ме радва много.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е60 отворена дискусия
A.Stoyanov написа:vld написа:530/535d това са единствените смислени мотори в Е60, фейслифт задължително.
Бензиновите не струват в префейсовите, във фейсовите пък не стават на ГАЗ и общо взето пак опираме до дизел.
Познаваш модела добре обаче си малко кон с капаци и навсякъде си пишеш за тези дизели, обясни защо м54 не става, аз ще ти напиша после плюсове и минуси спрямо м57, и не каквото съм чувал на маса ами реалните щото са ми под ръка и двата мотора
M54 към настоящия момент нестава, защото ще е пребит от каране и ще създава повече проблеми от М57, ресурса му е много по малък, на сравнително малко километри износва сегменти и почва да харчи масло, всеизвестен масларник е, дори повече от Н52. Достатъчно такива коли има покрай мен, това, че аз не притежавам такава, не означава, че няма опит с тях. Просто тези дизели конкретно са много добри спрямо парите които изискват за поддръжка и експлоатация.
Иначе е изключително приятен за каране М54 и ако се гледа на мотора като на нов да би бил добър.

- Radrick
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
- Детайли за колата: M54B30 Ръчка
Re: Е60 отворена дискусия
Това е от историята на моята M54-ка мисля ,че отговаря на въпросите ,от чуждите форуми четох ,че от края на 2003-та са с ревизирани сигменти не знам колко е вярно това пускам цитат от e46fanatics.Едва след покупката разбрах ,за проблемите с маслото този двигател.
"I happen to THINK the new-style control rings made it into M54 production in late '02 or '03, but I don't know for sure, and it's never been reported. I recently pulled apart an '02 M54B25 and an '03 M54B30 - both with approximately 150k miles - and one of them had the new style rings...I wasn't paying attention at the time. It's possible the rings were changed before I got the engines, but I doubt it. I am currently driving an '03 530i with 392,000 original miles on it. But I have only put 100 miles on it, and haven't measured oil consumption yet. It was made in 4/2003, just before US e39 production ended in 6/03. "
За момента съм изминал едва 3000км от както съм я купил, маслото не мръднало (5w30 Castrol) с леко сълзящи гарнитури (капак клапани и маслено тяло).Ще се разбере във времето за какво иде реч , ако се окаже, че съм с някъв' отстранен от дефекти матор ще е бахти късмета
"I happen to THINK the new-style control rings made it into M54 production in late '02 or '03, but I don't know for sure, and it's never been reported. I recently pulled apart an '02 M54B25 and an '03 M54B30 - both with approximately 150k miles - and one of them had the new style rings...I wasn't paying attention at the time. It's possible the rings were changed before I got the engines, but I doubt it. I am currently driving an '03 530i with 392,000 original miles on it. But I have only put 100 miles on it, and haven't measured oil consumption yet. It was made in 4/2003, just before US e39 production ended in 6/03. "
За момента съм изминал едва 3000км от както съм я купил, маслото не мръднало (5w30 Castrol) с леко сълзящи гарнитури (капак клапани и маслено тяло).Ще се разбере във времето за какво иде реч , ако се окаже, че съм с някъв' отстранен от дефекти матор ще е бахти късмета

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Антон Дековски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 23.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G30 530i
- Мечтае да кара: бмв г30 м5
Re: Е60 отворена дискусия
vld написа:A.Stoyanov написа:vld написа:530/535d това са единствените смислени мотори в Е60, фейслифт задължително.
Бензиновите не струват в префейсовите, във фейсовите пък не стават на ГАЗ и общо взето пак опираме до дизел.
Познаваш модела добре обаче си малко кон с капаци и навсякъде си пишеш за тези дизели, обясни защо м54 не става, аз ще ти напиша после плюсове и минуси спрямо м57, и не каквото съм чувал на маса ами реалните щото са ми под ръка и двата мотора
M54 към настоящия момент нестава, защото ще е пребит от каране и ще създава повече проблеми от М57, ресурса му е много по малък, на сравнително малко километри износва сегменти и почва да харчи масло, всеизвестен масларник е, дори повече от Н52. Достатъчно такива коли има покрай мен, това, че аз не притежавам такава, не означава, че няма опит с тях. Просто тези дизели конкретно са много добри спрямо парите които изискват за поддръжка и експлоатация.
Иначе е изключително приятен за каране М54 и ако се гледа на мотора като на нов да би бил добър.
Колега,би ли споделил кое му е по-приятното на м54 за каране от м57.Единственото според мен е това,че има значително по-равномерна и тиха работа на място.Никога не съм карал м54 и затова не мога да го съпоставя с дизела,но съм карал н52б30 и там разликата с 530д определено е доста голяма в полза на бензина.
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Е60 отворена дискусия
Всички или почти всички, които сме карали М50/М52 сме им станали фенове, а М54 е последния, който поне малко прилича на тях. За съжаление обаче като здравина е далеч от тях, макар и малко по-добре вървящ и малко по-икономичен. Читаво М54 трудно може да се намери, а и както написах по-нагоре избора е малък. И аз имам носталгия към атмосферния "шестак", заради който станах фен на БМВ, но М54 и следващите просто не си заслужават. Сигурен съм, че има колеги с читави такива, но те не са представителна извадка. Дизелите също имат своите недостатъци, но ниския разход и приятния вървеж компенсират. 

E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е60 отворена дискусия
Антон Дековски написа:vld написа:A.Stoyanov написа:vld написа:530/535d това са единствените смислени мотори в Е60, фейслифт задължително.
Бензиновите не струват в префейсовите, във фейсовите пък не стават на ГАЗ и общо взето пак опираме до дизел.
Познаваш модела добре обаче си малко кон с капаци и навсякъде си пишеш за тези дизели, обясни защо м54 не става, аз ще ти напиша после плюсове и минуси спрямо м57, и не каквото съм чувал на маса ами реалните щото са ми под ръка и двата мотора
M54 към настоящия момент нестава, защото ще е пребит от каране и ще създава повече проблеми от М57, ресурса му е много по малък, на сравнително малко километри износва сегменти и почва да харчи масло, всеизвестен масларник е, дори повече от Н52. Достатъчно такива коли има покрай мен, това, че аз не притежавам такава, не означава, че няма опит с тях. Просто тези дизели конкретно са много добри спрямо парите които изискват за поддръжка и експлоатация.
Иначе е изключително приятен за каране М54 и ако се гледа на мотора като на нов да би бил добър.
Колега,би ли споделил кое му е по-приятното на м54 за каране от м57.Единственото според мен е това,че има значително по-равномерна и тиха работа на място.Никога не съм карал м54 и затова не мога да го съпоставя с дизела,но съм карал н52б30 и там разликата с 530д определено е доста голяма в полза на бензина.
Как кое, шест цилиндров бензинов мотор с широк диапазон от обороти, ами друго си е, просто можеш да му даваш газ постоянно, докато дизела си е дизел, хубав е върви много, ама неможеш да го караш както бензин.
Това са две различни неща, едното просто няма общо с другото.
Везните обикновенно се накланят от това кое е по безпроблемно и ненатоварващо от към поддръжка при нормална експлоатация в ежедневието, а определено дизелите в Е60 са едни гърди напред в това отношение.

- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: Е60 отворена дискусия
Сравнявам двата 3 литрови мотора М54 и М57 защото всичко друго идва прекалено слабо за тези коли.
При м54 и разхода на масло – ако мотора е сух и няма течове, проблема съществува, но изобщо не е толкова страшен колкото го изкарвате. Мотор на 310к от смяна до смяна, което при мен е 8500км 1.5литра масло и като го източвам съм на максимума на щеката. Използвам Фукс Титан 5/40 long life.
Като двигател - коляно мотовилков механизъм, да може би м57 е по-здравият мотор. Но периферията на дизела е скапана – турбо, кулер, колектор, дюзи, подгрев, свързаните с екологията дпф, егр, всички тези правят дизела много по скъп и малко по-сложен за поддръжка.
От към разход на гориво – при равни условия, дизела ясно е по-икономичен, при кадърно поставен газов инжекцион м54 дава разход в града 15/100 извън 10/100 в момента по 0.7-0.8лв ти си го сметни, като минус поддържаш още една система
Поведение на пътя…М54 по-балансиран и тих , за мен по-приятен за каране с малко допълнителни пари почва да звучи добре. М57 (2.5/3.0) в нормално състояние нищо особено откъм вървеж, но с голям потенциал за засилване почти без пари.
Аз съм яко старомоден и се заглеждам по коли само на задно, само ръчки и само бензинови мотори
При м54 и разхода на масло – ако мотора е сух и няма течове, проблема съществува, но изобщо не е толкова страшен колкото го изкарвате. Мотор на 310к от смяна до смяна, което при мен е 8500км 1.5литра масло и като го източвам съм на максимума на щеката. Използвам Фукс Титан 5/40 long life.
Като двигател - коляно мотовилков механизъм, да може би м57 е по-здравият мотор. Но периферията на дизела е скапана – турбо, кулер, колектор, дюзи, подгрев, свързаните с екологията дпф, егр, всички тези правят дизела много по скъп и малко по-сложен за поддръжка.
От към разход на гориво – при равни условия, дизела ясно е по-икономичен, при кадърно поставен газов инжекцион м54 дава разход в града 15/100 извън 10/100 в момента по 0.7-0.8лв ти си го сметни, като минус поддържаш още една система
Поведение на пътя…М54 по-балансиран и тих , за мен по-приятен за каране с малко допълнителни пари почва да звучи добре. М57 (2.5/3.0) в нормално състояние нищо особено откъм вървеж, но с голям потенциал за засилване почти без пари.
Аз съм яко старомоден и се заглеждам по коли само на задно, само ръчки и само бензинови мотори

- LizarD
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
Re: Е60 отворена дискусия
С интерес следя темата, въпреки, че не се включвам. Не считам че ще бъда полезен с нещо кой знае какво. Единственото което мога да вметна е че през двете години в които карах Е39 М54 Б25 ми харчеше 1л. Масло на 700 км. Ако разход от литър на 8500км е масов при м54 пак ще си взема м54... Идеята ми е че съм случил на много пребит екземпляр явно..
Тука сега ми предлагат за 2100лв сиво комби е39 пак М5425 с проблем в кутията и доста ръждичка... Вътре е много рядък ексклузив с кървавочервена кожа, + нави + хроматика на 3-те огледала и доста други благини. Чудя се дали зарди бруталния (според мен) интериор си струва да се метна на нея. Явно ако я купя трябва да я приема като кола проект за възстановяване... Не знам...
Тука сега ми предлагат за 2100лв сиво комби е39 пак М5425 с проблем в кутията и доста ръждичка... Вътре е много рядък ексклузив с кървавочервена кожа, + нави + хроматика на 3-те огледала и доста други благини. Чудя се дали зарди бруталния (според мен) интериор си струва да се метна на нея. Явно ако я купя трябва да я приема като кола проект за възстановяване... Не знам...


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Е60 отворена дискусия
Бягай далече от кола с ръжди.LizarD написа:С интерес следя темата, въпреки, че не се включвам. Не считам че ще бъда полезен с нещо кой знае какво. Единственото което мога да вметна е че през двете години в които карах Е39 М54 Б25 ми харчеше 1л. Масло на 700 км. Ако разход от литър на 8500км е масов при м54 пак ще си взема м54... Идеята ми е че съм случил на много пребит екземпляр явно..
Тука сега ми предлагат за 2100лв сиво комби е39 пак М5425 с проблем в кутията и доста ръждичка... Вътре е много рядък ексклузив с кървавочервена кожа, + нави + хроматика на 3-те огледала и доста други благини. Чудя се дали зарди бруталния (според мен) интериор си струва да се метна на нея. Явно ако я купя трябва да я приема като кола проект за възстановяване... Не знам...
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани