Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- schuschu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Schumen
- Кара: 320 д
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Здравейте! Малко стара и голяма тема за често срещан проблем с модела 136к.с.
Да споделя и аз нещо. Днес се заиграх след смяна на масло,филтри възд. и горивен. смених и кл. картерни газове. понеже и моята се спъва в различни режими временно и понякога. да спомена, че съм с премахнати катализатори,затапен ЕГР, помпата ми е правена в "Бош" сервиз с нова елекр. дебитомера също съм го сменял преди 2-3г.
даже днес за момент слагах стария и е доста по-зле, без дебитомер пък хич я няма.
Та днес разкачих маркуча от колера към ЕГР да видя дали сработва, макар и затапен с ламаринка...дали му работи ел.клапана...видях че отваря и затваря според мен акуратно. смених ги с този на турбото...преди това се опитах да ги продухам малко с въздух. направи ми впечатление, че обърнати наобратно се държат по добре, като ги смуча с уста...защото прави са оворени.
така размених ги все пак. направи ми впечатление че с този от ЕГР, малко по-чувствително се забелязва на око да реагира лоста на актуатора...но при изфорсиране не задържа прибран а изпуска обратно без да е отпусната газта. и другия беше така.
другото което забелязвам голямо налягане на маркуча дебелия от колера в ЕГРа, когато е леко разкачен и същия е омаслен точно там в ЕГРа също...предполагам колекторите и те ще са така...там не съм пипал нямаше време и за там.
да, трябва да се попрегледа на живи данни. имам инпа, поразучавам я. някой ако може да ме насочи какво да погледна. педполагам налягания тук, там...други стойности...къде точно. Благодаря предварително!
Да споделя и аз нещо. Днес се заиграх след смяна на масло,филтри възд. и горивен. смених и кл. картерни газове. понеже и моята се спъва в различни режими временно и понякога. да спомена, че съм с премахнати катализатори,затапен ЕГР, помпата ми е правена в "Бош" сервиз с нова елекр. дебитомера също съм го сменял преди 2-3г.
даже днес за момент слагах стария и е доста по-зле, без дебитомер пък хич я няма.
Та днес разкачих маркуча от колера към ЕГР да видя дали сработва, макар и затапен с ламаринка...дали му работи ел.клапана...видях че отваря и затваря според мен акуратно. смених ги с този на турбото...преди това се опитах да ги продухам малко с въздух. направи ми впечатление, че обърнати наобратно се държат по добре, като ги смуча с уста...защото прави са оворени.
така размених ги все пак. направи ми впечатление че с този от ЕГР, малко по-чувствително се забелязва на око да реагира лоста на актуатора...но при изфорсиране не задържа прибран а изпуска обратно без да е отпусната газта. и другия беше така.
другото което забелязвам голямо налягане на маркуча дебелия от колера в ЕГРа, когато е леко разкачен и същия е омаслен точно там в ЕГРа също...предполагам колекторите и те ще са така...там не съм пипал нямаше време и за там.
да, трябва да се попрегледа на живи данни. имам инпа, поразучавам я. някой ако може да ме насочи какво да погледна. педполагам налягания тук, там...други стойности...къде точно. Благодаря предварително!
- Iliqn_kumanov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 21.12.2016
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
E46 2.0D 136 Има ли вече някой решение на проблема. Сложих чип на колата и колата полудява от 2К до 2500 оборота и забива до 3000 оборота. После пак продължава да върви.Махнал съм катализатори, изчистил съм клапана на турбото, сменен дибертомер и ефект никакъв. Мисля да си сваля турбото и да му изчистя геометрията. Някой знае ли дали е задължителен канала за целта. И последно кажете ми къде във Варна да я закарам, за да я погледнат.
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Следя темата от две години и все още никой не е дал точното решение на проблема?!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани