Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.06.2009
Местоположение: Schumen
Кара: 320 д

Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

Мнение от schuschu » 27 Фев 2017, 21:58

Здравейте! Малко стара и голяма тема за често срещан проблем с модела 136к.с.
Да споделя и аз нещо. Днес се заиграх след смяна на масло,филтри възд. и горивен. смених и кл. картерни газове. понеже и моята се спъва в различни режими временно и понякога. да спомена, че съм с премахнати катализатори,затапен ЕГР, помпата ми е правена в "Бош" сервиз с нова елекр. дебитомера също съм го сменял преди 2-3г.
даже днес за момент слагах стария и е доста по-зле, без дебитомер пък хич я няма.
Та днес разкачих маркуча от колера към ЕГР да видя дали сработва, макар и затапен с ламаринка...дали му работи ел.клапана...видях че отваря и затваря според мен акуратно. смених ги с този на турбото...преди това се опитах да ги продухам малко с въздух. направи ми впечатление, че обърнати наобратно се държат по добре, като ги смуча с уста...защото прави са оворени.
така размених ги все пак. направи ми впечатление че с този от ЕГР, малко по-чувствително се забелязва на око да реагира лоста на актуатора...но при изфорсиране не задържа прибран а изпуска обратно без да е отпусната газта. и другия беше така.
другото което забелязвам голямо налягане на маркуча дебелия от колера в ЕГРа, когато е леко разкачен и същия е омаслен точно там в ЕГРа също...предполагам колекторите и те ще са така...там не съм пипал нямаше време и за там.
да, трябва да се попрегледа на живи данни. имам инпа, поразучавам я. някой ако може да ме насочи какво да погледна. педполагам налягания тук, там...други стойности...къде точно. Благодаря предварително!

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 21.12.2016

Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

Мнение от Iliqn_kumanov » 18 Ное 2017, 18:31

E46 2.0D 136 Има ли вече някой решение на проблема. Сложих чип на колата и колата полудява от 2К до 2500 оборота и забива до 3000 оборота. После пак продължава да върви.Махнал съм катализатори, изчистил съм клапана на турбото, сменен дибертомер и ефект никакъв. Мисля да си сваля турбото и да му изчистя геометрията. Някой знае ли дали е задължителен канала за целта. И последно кажете ми къде във Варна да я закарам, за да я погледнат.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

Мнение от giggs_11 » 14 Май 2020, 11:10

Следя темата от две години и все още никой не е дал точното решение на проблема?!!!

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook