ГАСНЕЩО БМВ Е60 530i, 231к.с

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 30.04.2020
Пол: Жена

ГАСНЕЩО БМВ Е60 530i, 231к.с

Мнение от d.owcharowa666 » 30 Апр 2020, 12:07

Здравейте момчета! Съжалявам ако вече някой е писал подобна тема, но въпреки двумесечното ми ровене и ходене по майстори не намерих проблема! Февруари купих БМВ е60 530i 231к.с., 2003, та проблема е следния:
КОЛАТА ГАСНЕ! НА 10тия километър откакто е купена оборотите започнаха да играят и после колата гасне. На следващият ден с пътна помощ до Бургас ( защото реши да си забрави имобилайзера и не запали след поредното гаснене) и сменихме релето на генератора. Проблема продължи...
Направих и още няколко ремонта след това!
Изключваме следните варианти за проблем :
- реле на генератора
-картерна вентилация с всичките и маркучи, филтри и меки връзки - НЕ СМУЧЕ ВЪЗДУХ
- бензиновата помпа работи добре ( КОЛАТА Я КАРАМ САМО НА БЕНЗИН)
- смених свещи и ланбда сондата след катализатора.
- в Найси кар възтановяване на ел. Блок на двигателя... Като тук ще се възползвам да направя анти реклама, защото компютъра не беше затворен изобщо и са ми отрязали изцяло компютъра на газта като аз специално им наблегнах, че тази кола НЕ Я КАРАМ НА ГАЗ И ИЗОБЩО СЛЕД СМЯНАТА НА РЕЛЕТО ГАЗТА НЕ Е ВКЛЮЧВАНА. Умишлено и не ми е затворен капака на компютъра и е влизало вода. Окей, но и това оправих.
.... За жалост след поредния ремонт, това си остава ГАСНЕЩОТО БМВ.
Ето какво съм забелязала и мога да дам като насока :
- Колата има проблем с тока според мен
- на диагностика колата е префектна при всички майстори дори и на живи данни (освен това с ел. Блок в найси кар)
- газта както споменах тотално я изключвам като вариант.
- гасне предимно когато е загряла (смених и разширителен съд)
- единственият чек, който се включва е на АВS, но това е лентов кабел макар и да имаше период, в който в момента на светването му и колата гаснеше ( под гаснене имам предвид доооста разновидности на гаснене) казаха ми, че след като е автоматик може и от датчика на АБСа са гасне.?
- когато светне чека на двигателя ПОНЯКОГА на колата и играят оборотите само между 1000-1500 с един дразнещ звук от двигателя. Като изтине се оправя АКО РЕШИ.
- Гасне на светофари на N или D. Понякога се оправя от самосебе си, понякога паля по 20 пъти.
- гасне на магистралата ( предимно оборотите играят и да речем, че само веднъж ми се наложи да отбия и спра нацяло.
- може да седя 20 минути на P и изведнъж гасне.
- НЕ ЗАПИСВА ГРЕШКИ!!! На какви ли не диагностики.
.... За жалост вчера я взех от поредния 300-400 левов ремонт, при който момчето я е карало 4 дни след моите подробни инструкции как какво и защо и КОЛАТА 4 ДНИ НЕ Е ОГАСНАЛА. Смени и свещите... Тръгвам аз от Асеновград и влизам в Пловдив, на 1 светофар изгасва. :D... Той ми затвори камплютъра и да речем, че когато е сухо колата се държеше ПРИЛИЧНО, нооо снощи като заваля и на всеки 10 метра си правеше номерата.
Искрено се надявам да можете да ми помогнете. Благодаря!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 10.08.2010
Местоположение: София/Г.О.

Re: ГАСНЕЩО БМВ Е60 530i, 231к.с

Мнение от spirco » 30 Апр 2020, 14:00

Това ми прилича на някой от датчиците на валовете.
Има писано по въпроса, потърси


Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Созопол

Re: ГАСНЕЩО БМВ Е60 530i, 231к.с

Мнение от arnold » 30 Апр 2020, 14:02

d.owcharowa666 написа:Здравейте момчета! Съжалявам ако вече някой е писал подобна тема, но въпреки двумесечното ми ровене и ходене по майстори не намерих проблема! Февруари купих БМВ е60 530i 231к.с., 2003, та проблема е следния:
КОЛАТА ГАСНЕ! НА 10тия километър откакто е купена оборотите започнаха да играят и после колата гасне. На следващият ден с пътна помощ до Бургас ( защото реши да си забрави имобилайзера и не запали след поредното гаснене) и сменихме релето на генератора. Проблема продължи...
Направих и още няколко ремонта след това!
Изключваме следните варианти за проблем :
- реле на генератора
-картерна вентилация с всичките и маркучи, филтри и меки връзки - НЕ СМУЧЕ ВЪЗДУХ
- бензиновата помпа работи добре ( КОЛАТА Я КАРАМ САМО НА БЕНЗИН)
- смених свещи и ланбда сондата след катализатора.
- в Найси кар възтановяване на ел. Блок на двигателя... Като тук ще се възползвам да направя анти реклама, защото компютъра не беше затворен изобщо и са ми отрязали изцяло компютъра на газта като аз специално им наблегнах, че тази кола НЕ Я КАРАМ НА ГАЗ И ИЗОБЩО СЛЕД СМЯНАТА НА РЕЛЕТО ГАЗТА НЕ Е ВКЛЮЧВАНА. Умишлено и не ми е затворен капака на компютъра и е влизало вода. Окей, но и това оправих.
.... За жалост след поредния ремонт, това си остава ГАСНЕЩОТО БМВ.
Ето какво съм забелязала и мога да дам като насока :
- Колата има проблем с тока според мен
- на диагностика колата е префектна при всички майстори дори и на живи данни (освен това с ел. Блок в найси кар)
- газта както споменах тотално я изключвам като вариант.
- гасне предимно когато е загряла (смених и разширителен съд)
- единственият чек, който се включва е на АВS, но това е лентов кабел макар и да имаше период, в който в момента на светването му и колата гаснеше ( под гаснене имам предвид доооста разновидности на гаснене) казаха ми, че след като е автоматик може и от датчика на АБСа са гасне.?
- когато светне чека на двигателя ПОНЯКОГА на колата и играят оборотите само между 1000-1500 с един дразнещ звук от двигателя. Като изтине се оправя АКО РЕШИ.
- Гасне на светофари на N или D. Понякога се оправя от самосебе си, понякога паля по 20 пъти.
- гасне на магистралата ( предимно оборотите играят и да речем, че само веднъж ми се наложи да отбия и спра нацяло.
- може да седя 20 минути на P и изведнъж гасне.
- НЕ ЗАПИСВА ГРЕШКИ!!! На какви ли не диагностики.
.... За жалост вчера я взех от поредния 300-400 левов ремонт, при който момчето я е карало 4 дни след моите подробни инструкции как какво и защо и КОЛАТА 4 ДНИ НЕ Е ОГАСНАЛА. Смени и свещите... Тръгвам аз от Асеновград и влизам в Пловдив, на 1 светофар изгасва. :D... Той ми затвори камплютъра и да речем, че когато е сухо колата се държеше ПРИЛИЧНО, нооо снощи като заваля и на всеки 10 метра си правеше номерата.
Искрено се надявам да можете да ми помогнете. Благодаря!

Толкова пари хвърлени на вятъра ,а не си сменил най важните camshaft sensor or crankshaft sensor , които в 99% от случаите правят точно това

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: ГАСНЕЩО БМВ Е60 530i, 231к.с

Мнение от iliew » 30 Апр 2020, 14:22

За мен е датчик колянов вал.... Наистина пари хвьрлени на вятъра, а не си почнал с най-лесните и вероятни неща...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: ГАСНЕЩО БМВ Е60 530i, 231к.с

Мнение от barty » 30 Апр 2020, 14:33

spirco написа:Това ми прилича на някой от датчиците на валовете.
Има писано по въпроса, потърси


И аз съм на това мнение.
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 24.02.2015
Местоположение: Brussels/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
Мечтае да кара: F82 ///M4

Re: ГАСНЕЩО БМВ Е60 530i, 231к.с

Мнение от Exclusive89 » 30 Апр 2020, 14:46

Не съм имал бензиново Е60, но гледам, че споменаваш Асеновград-Пловдив, може да се свържеш с http://atsalovauto.com/index.php/bg/ ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: ГАСНЕЩО БМВ Е60 530i, 231к.с

Мнение от spacepl » 30 Апр 2020, 17:01

Колежке, щом е светнал чека на мотора, трябва да е записала някаква грешка. От там почнете.

ПС: Kрасива дама е колежката. :D Не ѝ говорете в мъжки род :D И без това си имаме малко в раздела ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: ГАСНЕЩО БМВ Е60 530i, 231к.с

Мнение от zvetiko » 30 Апр 2020, 18:34

d.owcharowa666 написа:Здравейте момчета!
Искрено се надявам да можете да ми помогнете. Благодаря!


Колега, има само една правилна диагностика- ICOM с ISTA-D. Намери някой да я направи с посоченото и ще се хване проблема. Мисля, че вече те насочиха към кой за района на Пловдив.

ПС: Kрасива дама е колежката. :D Не ѝ говорете в мъжки род :D И без това си имаме малко в раздела ....


Колега, правилното обръщение, без значение на пола е "колега". ;) Това, че е красива дама е повече от чудесно и пожелавам бързо да реши проблема си. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 4.12.2005
Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
Мечтае да кара: BMW 2002 tii

Re: ГАСНЕЩО БМВ Е60 530i, 231к.с

Мнение от mr_petroff » 30 Апр 2020, 23:20

По скоро е някой кабел , лоша ел. връзка към датчика. Щом го прави при влажно-дъждовно време , и не го хваща диагностика...

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 30.04.2020
Пол: Жена

Re: ГАСНЕЩО БМВ Е60 530i, 231к.с

Мнение от d.owcharowa666 » 01 Май 2020, 12:32

Надявам се да се прикачат клиповете, ей сега майстора каза като видя клипа, че 1000 процента е генератора. Да, но мен също ме съмняват датчиците и като отида в сервиз и чувам само , не е от това. Какви ли не диагностики мина, нищо не хвана. А когато светне чека на мотора и съвсем се побърка, оставям я за изтине малко и се оправя... За кратко,но не хваща грешката на комплютър. Ще пробвам с датчиците... Ако не, ще сменям цял генератор пък да видим. Благодаря за съветите!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: ГАСНЕЩО БМВ Е60 530i, 231к.с

Мнение от Z3Ro* » 01 Май 2020, 18:49

Тези датчици, когато са се скапали, правят проблем точно след като се нагреят от температурата в моторния отсек. Невинаги диагностичните програми засичат проблем с тях, но може да се познае, когато след като колата загасне, датчиците се охладят механично - със студена вода или със студен въздух от компресор например. Ако след охлаждането колата запали на момента, някой от датчиците на колянов/разпределителен вал е проблемът. Може да се пробва да се охлаждат един по един първо тези на разпределителните валове, за да се установи кой точно е проблемен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 29.01.2008
Кара: е60 530i N52

Re: ГАСНЕЩО БМВ Е60 530i, 231к.с

Мнение от lupu » 02 Май 2020, 18:05

На мен ми се беше счупила буксата на датчика на коляновия вал след като махах колектор и не можах да запаля имам ИСТА Д и ИНПА и нито една не ми показа грешка за този датчик. Т.е. и аз съм за някой от тези датчици след като не ми го показа на диагностиката, Съмнявам се да е от токовете, защото тогава със сигурност щеше да изпише някоя грешка

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 30.04.2020
Пол: Жена

Re: ГАСНЕЩО БМВ Е60 530i, 231к.с

Мнение от d.owcharowa666 » 05 Май 2020, 17:15

Има някакво развите, сега ще сменя ДРОСЕЛ КЛАПА, защото я записва като грешка, също и датчика на коляновият вал. Ще пиша тук за резултата, та и някой друг ако се поизмъчи като мен да има различни варианти. Благодаря ви за насоките!

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook