Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
В бързината се сещам за основни и биелни лагери, за съжаление.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- krasss
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.05.2018
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 3 series E46 316i N46 (газ-бензин)
Re: Бързи въпроси и отговори
Един приятел кара със някакъв мобил една хонда, на 5к километра, маслото му също се е оцветило в червено. Обясниха ми го със някакви присадки в самото масло. Благодаря ви за отговорите
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте!Вчера опитах да сваля кората на предна дясна врата на Е46,седан,но не успях.Отвих двата винта под лайстната и трите под дръжката на вратата.Започнах да я откачам от щипките,но не успях.Имам чувството,че още нещо държи кората някъде по средата и не ще да се откачи.Има ли нещо друго или си трябва напъване???
Re: Бързи въпроси и отговори
nikolaymitov написа:Здравейте!Вчера опитах да сваля кората на предна дясна врата на Е46,седан,но не успях.Отвих двата винта под лайстната и трите под дръжката на вратата.Започнах да я откачам от щипките,но не успях.Имам чувството,че още нещо държи кората някъде по средата и не ще да се откачи.Има ли нещо друго или си трябва напъване???
Трябва опъване.
Има щипки и по средата и отгоре и навсякъде общо взето.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги днес си взех М-техник 2 окачване от Е46, задните амортисьори като ги натисна до долу не се връщат. Това значи ли че са изпуснали, защото нямат омасляване ? Предните си имат пружини и не мога да ги натисна, но задните си мисля, че са изтървали.
Re: Бързи въпроси и отговори
Stanimir330 написа:Здравейте, колеги днес си взех М-техник 2 окачване от Е46, задните амортисьори като ги натисна до долу не се връщат. Това значи ли че са изпуснали, защото нямат омасляване ? Предните си имат пружини и не мога да ги натисна, но задните си мисля, че са изтървали.
Според мен са тотал щета щом не се връщат, но нека и по опитните да кажат.
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Изпуснали са щом седят събрани. Принципа им на работа е на разпъване. Пружината е на събиране, и при неиното връщане в изходна позиция за да няма шок е амортисьора.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Бързи въпроси и отговори
Ясно, Благодаря ви за бързите отговори момчета, ще трябва да си купувам задни амортисьори. Само, че не знам какви, не съм запознат. Гледам предните амортисьори са със син стикер на Boge, та се чудя да взема задни Sachs със син стикер, ако естествено са еднакви като твърдост.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Бързи въпроси и отговори
Stanimir330 написа:.....
Ако са стояли доста време са като тотално съсипани, но на практика не са, напомпи ги няколко пъти и тогава виж как са.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Бързи въпроси и отговори
Утре ще ги пробвам, все пак са от кола за части и не знам колко време се седяли. Ако не се пооправят ще купя нови.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Бързи въпроси и отговори
Напомпи ги 2-3 пъти и тогава трябва да се стегнат и да останат така, независимо от скоростта на свиване и разпъване.
- krasss
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.05.2018
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 3 series E46 316i N46 (газ-бензин)
Re: Бързи въпроси и отговори
nikolaymitov написа:Здравейте!Вчера опитах да сваля кората на предна дясна врата на Е46,седан,но не успях.Отвих двата винта под лайстната и трите под дръжката на вратата.Започнах да я откачам от щипките,но не успях.Имам чувството,че още нещо държи кората някъде по средата и не ще да се откачи.Има ли нещо друго или си трябва напъване???





На първата снимка са обозначени винтовете. Другото е на щипки
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Бързи въпроси и отговори
krasss написа:nikolaymitov написа:Здравейте!Вчера опитах да сваля кората на предна дясна врата на Е46,седан,но не успях.Отвих двата винта под лайстната и трите под дръжката на вратата.Започнах да я откачам от щипките,но не успях.Имам чувството,че още нещо държи кората някъде по средата и не ще да се откачи.Има ли нещо друго или си трябва напъване???,
,
,
,
,
На първата снимка са обозначени винтовете. Другото е на щипки
Благодаря!Не бях развил съвсем до края средния винт на дръжката и в това бе проблема.Вече всичко е точно.

- smok85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 29.09.2017
- Местоположение: Бургас
- Кара: 318i CI N42B20 2003 Touring
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги.Сменях водната помпа на 318I N42B20 ,но като свалях долния маркуч идващ от долната част на радиатора и отиващ към конзолата на термостата (най-дебелия маркуч) изпаднаха едни чаркове - пластмасов конусовиден пръстен и стандартен гумен О-пръстен.Е както и да ги въртях не можах да налучкам правилното им разположение и сега още тече охл.течност от въпросния възел.Някой може ли да ми помогне със схема от някой сайт или програма на разположението на тези елементи ,че вече 3ч търся и не мога да намеря и накрая ще го наклепам със силикон и ще се приключи...
1,3,5
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Със силикон дори и да стане работата ще е супер ненадеждно, недей се опира на таз кълка!
Първо мушваш о-пръстена и после е конусовидния пръстен с тънката част навън, то си е очевидно защо са така наредени.
Тоя о-пръстен обаче вероятно е вече надут и ще трябва да го смениш или пък направо нов маркуч със всичкото му
Първо мушваш о-пръстена и после е конусовидния пръстен с тънката част навън, то си е очевидно защо са така наредени.
Тоя о-пръстен обаче вероятно е вече надут и ще трябва да го смениш или пък направо нов маркуч със всичкото му
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани