Мотористите във форума!

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Какъв тип и колко мотоциклета притежавате?

Скутер
10
11%
Круйзър/Чопър
2
2%
Ендуро
3
3%
Мотор за гората/Крос
1
1%
Градски спорт/турист (нейкед)
13
15%
Шосеен спорт/турист
7
8%
Чист турист
4
5%
Пистов
3
3%
Притежавам един мотор
12
14%
Притежавам два мотора
3
3%
Притежавам три и повече мотора
3
3%
До 500сс
8
9%
500-750сс
6
7%
750-1000сс
8
9%
Над 1000сс
5
6%
 
Общо гласове : 88
ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: Мотористите във форума!

Мнение от slatanic » 14 Апр 2020, 13:13

BaDxBoY написа:Кой кара Duke 390 ? Намерих един 2018 нов на 10 километра за 5500лв (цената на нов 2020 е 8900лв в момента )и мисля да се кача на такова. Загрява ли много наистина на градско каране ? И над 100-120 как се усеща ? Главно се чудя между него yamaha mt 03 и Kawasaki z300 на последно място, понеже вози мнооого твърдо и е прекалено спортно насочен.

А що така тая цена?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Мотористите във форума!

Мнение от BaDxBoY » 14 Апр 2020, 21:20

slatanic написа:
BaDxBoY написа:Кой кара Duke 390 ? Намерих един 2018 нов на 10 километра за 5500лв (цената на нов 2020 е 8900лв в момента )и мисля да се кача на такова. Загрява ли много наистина на градско каране ? И над 100-120 как се усеща ? Главно се чудя между него yamaha mt 03 и Kawasaki z300 на последно място, понеже вози мнооого твърдо и е прекалено спортно насочен.

А що така тая цена?


Ми то е адски объркан пазара .... Представителството на КТМ (едимото) 2018-2019, чисто нов модела е бил на промоция 7000лв. В мобиле 2013-2015 вървят по 5000-6000-7000лв с огромни забележки, за обслужване и дори са стария фейс ли не знам как се води при моторите... Най-добре е да си го взема нов за 8900лв с гаранция, но не искам да взимам нов, а и не ми се дават толкова пари .. За съжаление, в България има 10 мотора общо, които ми харесват и 5 от тях са KTM Dukе. Другото е Yamaha mt 03, който нов е дори по-евтин от KTM-a, а в България да не ти казвам, че на 3-4 годишни им искат повече пари от колкото е нов .. Не знам как да го направя, а искам още тоя сезон да си взема нещо, че ми писна със 125 кубика скутерчето.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: Мотористите във форума!

Мнение от slatanic » 14 Апр 2020, 21:38

Не ме разбра.Кой купува мотор който не кара и после го продава с няколко хиляди лева загуба.БЕЗ да го е карал.
Иначе по темата има на предишната страница баш за тоя дюк.И мен ме кефи,но достигнахме до заключението,че щъркел костенурка не може да опъва в моя случай. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Мотористите във форума!

Мнение от bum_bum » 14 Апр 2020, 21:59

BaDxBoY написа:
slatanic написа:
BaDxBoY написа:Кой кара Duke 390 ? Намерих един 2018 нов на 10 километра за 5500лв (цената на нов 2020 е 8900лв в момента )и мисля да се кача на такова. Загрява ли много наистина на градско каране ? И над 100-120 как се усеща ? Главно се чудя между него yamaha mt 03 и Kawasaki z300 на последно място, понеже вози мнооого твърдо и е прекалено спортно насочен.

А що така тая цена?


Ми то е адски объркан пазара .... Представителството на КТМ (едимото) 2018-2019, чисто нов модела е бил на промоция 7000лв. В мобиле 2013-2015 вървят по 5000-6000-7000лв с огромни забележки, за обслужване и дори са стария фейс ли не знам как се води при моторите... Най-добре е да си го взема нов за 8900лв с гаранция, но не искам да взимам нов, а и не ми се дават толкова пари .. За съжаление, в България има 10 мотора общо, които ми харесват и 5 от тях са KTM Dukе. Другото е Yamaha mt 03, който нов е дори по-евтин от KTM-a, а в България да не ти казвам, че на 3-4 годишни им искат повече пари от колкото е нов .. Не знам как да го направя, а искам още тоя сезон да си взема нещо, че ми писна със 125 кубика скутерчето.


Дали е на тия км евентуално ще разбереш като идеш с рамата в Еди. Има вариант да се вземе нещо на наистина много малко км, щото са "лърнърс лигъл" и много хора бързо си повярват и на другия сезон скачат на нов. На моя му навъртях 10к първия сезон, а другите два общо 4. Та явно можеш да си вземеш 2-3 годишен на 4-5к. Ма и на 15 да е като е с история кво толкова? Има още много ресурс. Моят е със сменяно масло на двойно по-кратки интервали, каран само с в-пауър, всички ремонти са в официалния сервиз с оригинални части. Мисля да изкара още бая.

В тоя клас дюка няма сравнение с нищо друго. Поне с 10кс е повече от останалите и с поне 10 кила по-лек. 2018-та модела гледай да е с гаранция, поти му се ТФТ-то и цената не е приятна. Стария е по-грозноват, но по-добре направен. Двигателя е много изстискан и си грее. Лятото като включи перката може да ти свари десния крак ма се преживява. Кара се по-лесно от колело. За мотор е спрел нацяло, но пък от друга гледна точка ускорението до 100 е като на м3 :mhihi: Единственото неприятно нещо е, че на ниски обороти придърпва, защото работи на много бедна смес заради емисиите. Лекува се с някакъв пиджи бек, ако ти е проблем. На 100-120 си е съвсем комфортна скорост. 140-150 също е ОК. Нагоре вече става нестабилна предницата, но пак си върви до към 160.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Мотористите във форума!

Мнение от BaDxBoY » 14 Апр 2020, 22:20

bum_bum написа:
BaDxBoY написа:
slatanic написа:
BaDxBoY написа:Кой кара Duke 390 ? Намерих един 2018 нов на 10 километра за 5500лв (цената на нов 2020 е 8900лв в момента )и мисля да се кача на такова. Загрява ли много наистина на градско каране ? И над 100-120 как се усеща ? Главно се чудя между него yamaha mt 03 и Kawasaki z300 на последно място, понеже вози мнооого твърдо и е прекалено спортно насочен.

А що така тая цена?


Ми то е адски объркан пазара .... Представителството на КТМ (едимото) 2018-2019, чисто нов модела е бил на промоция 7000лв. В мобиле 2013-2015 вървят по 5000-6000-7000лв с огромни забележки, за обслужване и дори са стария фейс ли не знам как се води при моторите... Най-добре е да си го взема нов за 8900лв с гаранция, но не искам да взимам нов, а и не ми се дават толкова пари .. За съжаление, в България има 10 мотора общо, които ми харесват и 5 от тях са KTM Dukе. Другото е Yamaha mt 03, който нов е дори по-евтин от KTM-a, а в България да не ти казвам, че на 3-4 годишни им искат повече пари от колкото е нов .. Не знам как да го направя, а искам още тоя сезон да си взема нещо, че ми писна със 125 кубика скутерчето.


Дали е на тия км евентуално ще разбереш като идеш с рамата в Еди. Има вариант да се вземе нещо на наистина много малко км, щото са "лърнърс лигъл" и много хора бързо си повярват и на другия сезон скачат на нов. На моя му навъртях 10к първия сезон, а другите два общо 4. Та явно можеш да си вземеш 2-3 годишен на 4-5к. Ма и на 15 да е като е с история кво толкова? Има още много ресурс. Моят е със сменяно масло на двойно по-кратки интервали, каран само с в-пауър, всички ремонти са в официалния сервиз с оригинални части. Мисля да изкара още бая.

В тоя клас дюка няма сравнение с нищо друго. Поне с 10кс е повече от останалите и с поне 10 кила по-лек. 2018-та модела гледай да е с гаранция, поти му се ТФТ-то и цената не е приятна. Стария е по-грозноват, но по-добре направен. Двигателя е много изстискан и си грее. Лятото като включи перката може да ти свари десния крак ма се преживява. Кара се по-лесно от колело. За мотор е спрел нацяло, но пък от друга гледна точка ускорението до 100 е като на м3 :mhihi: Единственото неприятно нещо е, че на ниски обороти придърпва, защото работи на много бедна смес заради емисиите. Лекува се с някакъв пиджи бек, ако ти е проблем. На 100-120 си е съвсем комфортна скорост. 140-150 също е ОК. Нагоре вече става нестабилна предницата, но пак си върви до към 160.

Благодаря ти много ! Доста го проучвам мотора и наистина няма по-добро в този клас. 160 в София до работа няма как да му вдигна .. Между стария и новия, освен пластмасата отзад, таблото и фара, има ли друга разлика ? Има няколко за около 4500-5000лв от 2013-2015г и другата седмица като е хубаво времето ще ходя да ги видя на живо. Да дам ли повече пари за новия модел ?
И друго, което намирам противоречива информация. В чужд сайт попаднах на статия, че не е подходящ за возене на пасажер, понеже задния амортисьор бил изключително мек и е възможно да забиеш номера в задната гума. Понеже сега си обикалям с мойта от време на време, Дюк-а ще го ползвам често с още 50 ли са 60 (май 70)ли са не знам вече кг. отзад

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Мотористите във форума!

Мнение от bum_bum » 14 Апр 2020, 22:58

Мисля, че има някаква разлика в окачването, но не знам дали е захващането или самия амортисьор. На стария с много малко тунек отзад става амортисьор от Р6 и викат, че било яката ралта. Другите разлики са в козметиката и ауспуха (на новия ми е много грозен). Иначе като цяло е много по-красив мотор.
Возил съм 2-3 пъти хора, включително и по кофти терен без проблеми. Не виждам как изобщо номера може да стигне до гумата, дори при напълно сгънат амортисьор.
Като цяло гледай да има някаква история и да няма тунек интервенции без да е добавяна електроника. С промяна по всмукателната или изпускателната система без корекция на горивото много бързо заминава двигателя.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d Mpack
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338

E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD

328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD

318is coupe 10.1998 SOLD

E39 530d 1999 Mpack SOLD

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Powerslide » 21 Апр 2020, 19:35

Колеги аз преди няколко години бях питал в тази тема какво да си купя
Е още не съм купил нищо двуколесно :mhihi:

Сега с дъртия пак сме във филма , този път твърдо.
Той е в Англия и гледам там основно.
Спрял съм се на ендуро КТМ EXC 200-250-300 заради това че имат фар , стартер и повечето са Road Legal и някой ден мога да мина КАТ , 2 тактов искам да е аз лично заради звука и тласъка , знам че 4т ще е по-лесно за каране и по-малък разход има и т.н.
Също гледам БЕТА 250 , 300 2Т
GAS GAS 250 ,300 2T

Някой да изкаже впечатления от посочените модели и какво по-специално да гледаме.
Сега някой ще каже да си вземем за начало 250 4т :ok:
Не съм имал досега такъв тип мотор ,карал съм доста 80 кубиков крос, ще се кара рядко ,по гориста местност , на пресечен терен , не смятам да се въргалям всеки ден по камъни , реки и храсти.
Английските цени на такъв тип мотори започват от 2200+ паунда , 4 тактови има даже 2016 год за по 2500-2600 паунда , но не го искам дали , искам да си припомня звука на 2тактова резачка.
Тук в БГ само боклуци сякаш :dunno:
Какво пропускам ?>
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: Мотористите във форума!

Мнение от slatanic » 21 Апр 2020, 19:45

Пропускаш,че 300цц на два такта е ебасимуси майката при тегло от 100кг и 80 коня например при последният ктм с инДжекция. :mhihi:
Отделно крос и ендуро са ......различни машини.
Иииии важното е за какво ще се ползва.
Поддръжката на дву и четири тактовите е различно скъпа и на различни интервали.
Иначе аз бих гледал ктм и при двата типа двигатели.Другото е въпрос на пари.
Например преди няколко месеца ми предлагаха ктм 350 4такта 2016 на 6 пари.
От приятел купуван нов.Познат мотор.Той реши да минава на 2такта инжекция,а и Еди имаше добри промоции при КТМ(не съм гледал скоро дали още ги има).

По темата.Доста ревюта изгледах аз лично за 390 Адвенчър модела на КТМ и така на книга и видео много ми харесва бе деа.
Остава и на джоба да ми хареса по някое време и може да го пробвам как е. :mhihi:

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1661
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Мотористите във форума!

Мнение от ildivvy » 21 Апр 2020, 22:27

Така,като те слушам/чета, трябва ти ендуро около 250/400 4Т! Не си за 2-тактов още... Не,че е страшно,но все пак започни с по-спокойната машинка! Ние се 'чекнем' с един траял 200сс 2-такта и, повярвай ми, само на 3-та е по-експлозивен от доста 'неща' :mhihi: :mhihi: ..
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: Мотористите във форума!

Мнение от grkv » 22 Апр 2020, 8:52

Последните десетина години лидери в ендурото са 300 и 350, парадокса е, че 300 върви като четиритактов със силни ниски, докато 350тките в ниските гаснат лесно и изведнъж, а се развъртат до страшни обороти и нагоре вървят много. Натискаш го като 125 2т и върви и върви пущината...

Ако не си над 80кг, бих препоръчал ехс200. Много готини машинки са, леко като 125, но с повече ниски и сила. Имаш двутактовия звън и не са ''опасни''. Преди много години имах такова от по-старичките и мога само хубави неща да споделя.
Когато купувах сегашното xcf350 до последно бях пред дилема дали да не грабна едно 200ехс...
Със всичко има компромиси, то е ясно, с 300 са най-малко, но 300 е туу мъч за новак.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Мотористите във форума!

Мнение от BaDxBoY » 22 Апр 2020, 11:26

Аз съм с КТМ 450 сфх на вилата. Определено е най-неподходящия модел, който можех да взема. Просто се изхвърлих с детския ми тогава мозък..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 859
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Phil » 22 Апр 2020, 11:26

Аз из гората си бръмча с DRZ-то и ми е екстра. Доста прилично си върви и носи моите 115кг с тия 50 коня.
Естествено аз не съм от големите карачи, ами по-скоро си се развозвам из чукарите :mhihi:
Доста време ще мине докато мотора започне да ме спъва :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: Мотористите във форума!

Мнение от grkv » 22 Апр 2020, 11:58

За развозване, от ''старата'' генерация мотори, ДРЗ-та е топ.
В днешно време алтернативата е 500ехс. Много готин мотор, плавен, мек...

Относно кросовете в гората, преди беше много популярно, тъй като изборът на ендуро мотори в България беше много ограничен (говоря преди 10-15 години). Имаше КТМ-и, които бяха доста скъпи или твърде стари и... това беше. Европейски марки тип хъскита, бета и гас гас беше голяма рядкост даже да чуеш, че някой някъде има, а и пазара от към части беше голям страх.
Японските марки хард ендуро мотори на практика нямат, та... взимаш крос и се бориш някак...
Живеем в много хубави години, дори и да не ви се вярва. Знам, че е изкушаващо, понеже е по-евтино и е по-нова година, но не правете грешката да си купите кросов мотор за в гората, особено по-мощния клас.
Мелезите тип XCF не ги коментираме.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d Mpack
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338

E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD

328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD

318is coupe 10.1998 SOLD

E39 530d 1999 Mpack SOLD

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Powerslide » 22 Апр 2020, 15:31

Със сигурност говорим поне в моя случай за ендуро !
Баща ми хареса един КТМ EXC-F 350 4T 2013г , за около 2700-2800 паунда , отказах го за сега.
250 2Т ми застава най-добре в сърцето
КТМ exc , BETA , GAS GAS - това са ми вариантите.

Намерих BETA 300 2T 2013г Road Legal - 2900 паунда му е първата цена , изглежда като нов.
КТМ 2012 250 2T Six days Road legal - пак около 2800-3000 паунда.

КТМ има много 4тактови на цена хубава 2014-2016 година , но там си е кросак и няма фар и нищо като документи.

Гледам в БГ има някакви КТМи 2Т около 2007-2009г за 5800-6000 лв , пише че имат документи някакви което директно ме навява на мисълта че са хвърчащи листи само.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: Мотористите във форума!

Мнение от grkv » 22 Апр 2020, 15:53

В такъв случай глас от мен за КТМ с оглед на това, че афтърмаркет части има много и продажбата му след време ще е в пъти по-лесна.
Помисли и колко ще караш в ден за каране. В нашата група тези с двутактовите тръгват с по две двулитровки бензин в раниците и шишенце масло ако видим бензиностанция да допълнят. Често сме им преливали и от резервоарите на 4т-тата, че да изкараме цял ден преход. При мен това + инжекциона наклони везната към 350.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: streetz

Последни теми
Facebook