Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
Re: Мотористите във форума!
BaDxBoY написа:Кой кара Duke 390 ? Намерих един 2018 нов на 10 километра за 5500лв (цената на нов 2020 е 8900лв в момента )и мисля да се кача на такова. Загрява ли много наистина на градско каране ? И над 100-120 как се усеща ? Главно се чудя между него yamaha mt 03 и Kawasaki z300 на последно място, понеже вози мнооого твърдо и е прекалено спортно насочен.
А що така тая цена?
Re: Мотористите във форума!
slatanic написа:BaDxBoY написа:Кой кара Duke 390 ? Намерих един 2018 нов на 10 километра за 5500лв (цената на нов 2020 е 8900лв в момента )и мисля да се кача на такова. Загрява ли много наистина на градско каране ? И над 100-120 как се усеща ? Главно се чудя между него yamaha mt 03 и Kawasaki z300 на последно място, понеже вози мнооого твърдо и е прекалено спортно насочен.
А що така тая цена?
Ми то е адски объркан пазара .... Представителството на КТМ (едимото) 2018-2019, чисто нов модела е бил на промоция 7000лв. В мобиле 2013-2015 вървят по 5000-6000-7000лв с огромни забележки, за обслужване и дори са стария фейс ли не знам как се води при моторите... Най-добре е да си го взема нов за 8900лв с гаранция, но не искам да взимам нов, а и не ми се дават толкова пари .. За съжаление, в България има 10 мотора общо, които ми харесват и 5 от тях са KTM Dukе. Другото е Yamaha mt 03, който нов е дори по-евтин от KTM-a, а в България да не ти казвам, че на 3-4 годишни им искат повече пари от колкото е нов .. Не знам как да го направя, а искам още тоя сезон да си взема нещо, че ми писна със 125 кубика скутерчето.
Re: Мотористите във форума!
Не ме разбра.Кой купува мотор който не кара и после го продава с няколко хиляди лева загуба.БЕЗ да го е карал.
Иначе по темата има на предишната страница баш за тоя дюк.И мен ме кефи,но достигнахме до заключението,че щъркел костенурка не може да опъва в моя случай.
Иначе по темата има на предишната страница баш за тоя дюк.И мен ме кефи,но достигнахме до заключението,че щъркел костенурка не може да опъва в моя случай.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
BaDxBoY написа:slatanic написа:BaDxBoY написа:Кой кара Duke 390 ? Намерих един 2018 нов на 10 километра за 5500лв (цената на нов 2020 е 8900лв в момента )и мисля да се кача на такова. Загрява ли много наистина на градско каране ? И над 100-120 как се усеща ? Главно се чудя между него yamaha mt 03 и Kawasaki z300 на последно място, понеже вози мнооого твърдо и е прекалено спортно насочен.
А що така тая цена?
Ми то е адски объркан пазара .... Представителството на КТМ (едимото) 2018-2019, чисто нов модела е бил на промоция 7000лв. В мобиле 2013-2015 вървят по 5000-6000-7000лв с огромни забележки, за обслужване и дори са стария фейс ли не знам как се води при моторите... Най-добре е да си го взема нов за 8900лв с гаранция, но не искам да взимам нов, а и не ми се дават толкова пари .. За съжаление, в България има 10 мотора общо, които ми харесват и 5 от тях са KTM Dukе. Другото е Yamaha mt 03, който нов е дори по-евтин от KTM-a, а в България да не ти казвам, че на 3-4 годишни им искат повече пари от колкото е нов .. Не знам как да го направя, а искам още тоя сезон да си взема нещо, че ми писна със 125 кубика скутерчето.
Дали е на тия км евентуално ще разбереш като идеш с рамата в Еди. Има вариант да се вземе нещо на наистина много малко км, щото са "лърнърс лигъл" и много хора бързо си повярват и на другия сезон скачат на нов. На моя му навъртях 10к първия сезон, а другите два общо 4. Та явно можеш да си вземеш 2-3 годишен на 4-5к. Ма и на 15 да е като е с история кво толкова? Има още много ресурс. Моят е със сменяно масло на двойно по-кратки интервали, каран само с в-пауър, всички ремонти са в официалния сервиз с оригинални части. Мисля да изкара още бая.
В тоя клас дюка няма сравнение с нищо друго. Поне с 10кс е повече от останалите и с поне 10 кила по-лек. 2018-та модела гледай да е с гаранция, поти му се ТФТ-то и цената не е приятна. Стария е по-грозноват, но по-добре направен. Двигателя е много изстискан и си грее. Лятото като включи перката може да ти свари десния крак ма се преживява. Кара се по-лесно от колело. За мотор е спрел нацяло, но пък от друга гледна точка ускорението до 100 е като на м3

Re: Мотористите във форума!
bum_bum написа:BaDxBoY написа:slatanic написа:BaDxBoY написа:Кой кара Duke 390 ? Намерих един 2018 нов на 10 километра за 5500лв (цената на нов 2020 е 8900лв в момента )и мисля да се кача на такова. Загрява ли много наистина на градско каране ? И над 100-120 как се усеща ? Главно се чудя между него yamaha mt 03 и Kawasaki z300 на последно място, понеже вози мнооого твърдо и е прекалено спортно насочен.
А що така тая цена?
Ми то е адски объркан пазара .... Представителството на КТМ (едимото) 2018-2019, чисто нов модела е бил на промоция 7000лв. В мобиле 2013-2015 вървят по 5000-6000-7000лв с огромни забележки, за обслужване и дори са стария фейс ли не знам как се води при моторите... Най-добре е да си го взема нов за 8900лв с гаранция, но не искам да взимам нов, а и не ми се дават толкова пари .. За съжаление, в България има 10 мотора общо, които ми харесват и 5 от тях са KTM Dukе. Другото е Yamaha mt 03, който нов е дори по-евтин от KTM-a, а в България да не ти казвам, че на 3-4 годишни им искат повече пари от колкото е нов .. Не знам как да го направя, а искам още тоя сезон да си взема нещо, че ми писна със 125 кубика скутерчето.
Дали е на тия км евентуално ще разбереш като идеш с рамата в Еди. Има вариант да се вземе нещо на наистина много малко км, щото са "лърнърс лигъл" и много хора бързо си повярват и на другия сезон скачат на нов. На моя му навъртях 10к първия сезон, а другите два общо 4. Та явно можеш да си вземеш 2-3 годишен на 4-5к. Ма и на 15 да е като е с история кво толкова? Има още много ресурс. Моят е със сменяно масло на двойно по-кратки интервали, каран само с в-пауър, всички ремонти са в официалния сервиз с оригинални части. Мисля да изкара още бая.
В тоя клас дюка няма сравнение с нищо друго. Поне с 10кс е повече от останалите и с поне 10 кила по-лек. 2018-та модела гледай да е с гаранция, поти му се ТФТ-то и цената не е приятна. Стария е по-грозноват, но по-добре направен. Двигателя е много изстискан и си грее. Лятото като включи перката може да ти свари десния крак ма се преживява. Кара се по-лесно от колело. За мотор е спрел нацяло, но пък от друга гледна точка ускорението до 100 е като на м3Единственото неприятно нещо е, че на ниски обороти придърпва, защото работи на много бедна смес заради емисиите. Лекува се с някакъв пиджи бек, ако ти е проблем. На 100-120 си е съвсем комфортна скорост. 140-150 също е ОК. Нагоре вече става нестабилна предницата, но пак си върви до към 160.
Благодаря ти много ! Доста го проучвам мотора и наистина няма по-добро в този клас. 160 в София до работа няма как да му вдигна .. Между стария и новия, освен пластмасата отзад, таблото и фара, има ли друга разлика ? Има няколко за около 4500-5000лв от 2013-2015г и другата седмица като е хубаво времето ще ходя да ги видя на живо. Да дам ли повече пари за новия модел ?
И друго, което намирам противоречива информация. В чужд сайт попаднах на статия, че не е подходящ за возене на пасажер, понеже задния амортисьор бил изключително мек и е възможно да забиеш номера в задната гума. Понеже сега си обикалям с мойта от време на време, Дюк-а ще го ползвам често с още 50 ли са 60 (май 70)ли са не знам вече кг. отзад
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Мисля, че има някаква разлика в окачването, но не знам дали е захващането или самия амортисьор. На стария с много малко тунек отзад става амортисьор от Р6 и викат, че било яката ралта. Другите разлики са в козметиката и ауспуха (на новия ми е много грозен). Иначе като цяло е много по-красив мотор.
Возил съм 2-3 пъти хора, включително и по кофти терен без проблеми. Не виждам как изобщо номера може да стигне до гумата, дори при напълно сгънат амортисьор.
Като цяло гледай да има някаква история и да няма тунек интервенции без да е добавяна електроника. С промяна по всмукателната или изпускателната система без корекция на горивото много бързо заминава двигателя.
Возил съм 2-3 пъти хора, включително и по кофти терен без проблеми. Не виждам как изобщо номера може да стигне до гумата, дори при напълно сгънат амортисьор.
Като цяло гледай да има някаква история и да няма тунек интервенции без да е добавяна електроника. С промяна по всмукателната или изпускателната система без корекция на горивото много бързо заминава двигателя.
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Мотористите във форума!
Колеги аз преди няколко години бях питал в тази тема какво да си купя
Е още не съм купил нищо двуколесно
Сега с дъртия пак сме във филма , този път твърдо.
Той е в Англия и гледам там основно.
Спрял съм се на ендуро КТМ EXC 200-250-300 заради това че имат фар , стартер и повечето са Road Legal и някой ден мога да мина КАТ , 2 тактов искам да е аз лично заради звука и тласъка , знам че 4т ще е по-лесно за каране и по-малък разход има и т.н.
Също гледам БЕТА 250 , 300 2Т
GAS GAS 250 ,300 2T
Някой да изкаже впечатления от посочените модели и какво по-специално да гледаме.
Сега някой ще каже да си вземем за начало 250 4т
Не съм имал досега такъв тип мотор ,карал съм доста 80 кубиков крос, ще се кара рядко ,по гориста местност , на пресечен терен , не смятам да се въргалям всеки ден по камъни , реки и храсти.
Английските цени на такъв тип мотори започват от 2200+ паунда , 4 тактови има даже 2016 год за по 2500-2600 паунда , но не го искам дали , искам да си припомня звука на 2тактова резачка.
Тук в БГ само боклуци сякаш
Какво пропускам ?>
Е още не съм купил нищо двуколесно

Сега с дъртия пак сме във филма , този път твърдо.
Той е в Англия и гледам там основно.
Спрял съм се на ендуро КТМ EXC 200-250-300 заради това че имат фар , стартер и повечето са Road Legal и някой ден мога да мина КАТ , 2 тактов искам да е аз лично заради звука и тласъка , знам че 4т ще е по-лесно за каране и по-малък разход има и т.н.
Също гледам БЕТА 250 , 300 2Т
GAS GAS 250 ,300 2T
Някой да изкаже впечатления от посочените модели и какво по-специално да гледаме.
Сега някой ще каже да си вземем за начало 250 4т

Не съм имал досега такъв тип мотор ,карал съм доста 80 кубиков крос, ще се кара рядко ,по гориста местност , на пресечен терен , не смятам да се въргалям всеки ден по камъни , реки и храсти.
Английските цени на такъв тип мотори започват от 2200+ паунда , 4 тактови има даже 2016 год за по 2500-2600 паунда , но не го искам дали , искам да си припомня звука на 2тактова резачка.
Тук в БГ само боклуци сякаш

Какво пропускам ?>

Re: Мотористите във форума!
Пропускаш,че 300цц на два такта е ебасимуси майката при тегло от 100кг и 80 коня например при последният ктм с инДжекция.
Отделно крос и ендуро са ......различни машини.
Иииии важното е за какво ще се ползва.
Поддръжката на дву и четири тактовите е различно скъпа и на различни интервали.
Иначе аз бих гледал ктм и при двата типа двигатели.Другото е въпрос на пари.
Например преди няколко месеца ми предлагаха ктм 350 4такта 2016 на 6 пари.
От приятел купуван нов.Познат мотор.Той реши да минава на 2такта инжекция,а и Еди имаше добри промоции при КТМ(не съм гледал скоро дали още ги има).
По темата.Доста ревюта изгледах аз лично за 390 Адвенчър модела на КТМ и така на книга и видео много ми харесва бе деа.
Остава и на джоба да ми хареса по някое време и може да го пробвам как е.

Отделно крос и ендуро са ......различни машини.
Иииии важното е за какво ще се ползва.
Поддръжката на дву и четири тактовите е различно скъпа и на различни интервали.
Иначе аз бих гледал ктм и при двата типа двигатели.Другото е въпрос на пари.
Например преди няколко месеца ми предлагаха ктм 350 4такта 2016 на 6 пари.
От приятел купуван нов.Познат мотор.Той реши да минава на 2такта инжекция,а и Еди имаше добри промоции при КТМ(не съм гледал скоро дали още ги има).
По темата.Доста ревюта изгледах аз лично за 390 Адвенчър модела на КТМ и така на книга и видео много ми харесва бе деа.
Остава и на джоба да ми хареса по някое време и може да го пробвам как е.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Така,като те слушам/чета, трябва ти ендуро около 250/400 4Т! Не си за 2-тактов още... Не,че е страшно,но все пак започни с по-спокойната машинка! Ние се 'чекнем' с един траял 200сс 2-такта и, повярвай ми, само на 3-та е по-експлозивен от доста 'неща'
..


Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Мотористите във форума!
Последните десетина години лидери в ендурото са 300 и 350, парадокса е, че 300 върви като четиритактов със силни ниски, докато 350тките в ниските гаснат лесно и изведнъж, а се развъртат до страшни обороти и нагоре вървят много. Натискаш го като 125 2т и върви и върви пущината...
Ако не си над 80кг, бих препоръчал ехс200. Много готини машинки са, леко като 125, но с повече ниски и сила. Имаш двутактовия звън и не са ''опасни''. Преди много години имах такова от по-старичките и мога само хубави неща да споделя.
Когато купувах сегашното xcf350 до последно бях пред дилема дали да не грабна едно 200ехс...
Със всичко има компромиси, то е ясно, с 300 са най-малко, но 300 е туу мъч за новак.
Ако не си над 80кг, бих препоръчал ехс200. Много готини машинки са, леко като 125, но с повече ниски и сила. Имаш двутактовия звън и не са ''опасни''. Преди много години имах такова от по-старичките и мога само хубави неща да споделя.
Когато купувах сегашното xcf350 до последно бях пред дилема дали да не грабна едно 200ехс...
Със всичко има компромиси, то е ясно, с 300 са най-малко, но 300 е туу мъч за новак.
Re: Мотористите във форума!
Аз съм с КТМ 450 сфх на вилата. Определено е най-неподходящия модел, който можех да взема. Просто се изхвърлих с детския ми тогава мозък..
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Мотористите във форума!
Аз из гората си бръмча с DRZ-то и ми е екстра. Доста прилично си върви и носи моите 115кг с тия 50 коня.
Естествено аз не съм от големите карачи, ами по-скоро си се развозвам из чукарите
Доста време ще мине докато мотора започне да ме спъва
Естествено аз не съм от големите карачи, ами по-скоро си се развозвам из чукарите

Доста време ще мине докато мотора започне да ме спъва

Re: Мотористите във форума!
За развозване, от ''старата'' генерация мотори, ДРЗ-та е топ.
В днешно време алтернативата е 500ехс. Много готин мотор, плавен, мек...
Относно кросовете в гората, преди беше много популярно, тъй като изборът на ендуро мотори в България беше много ограничен (говоря преди 10-15 години). Имаше КТМ-и, които бяха доста скъпи или твърде стари и... това беше. Европейски марки тип хъскита, бета и гас гас беше голяма рядкост даже да чуеш, че някой някъде има, а и пазара от към части беше голям страх.
Японските марки хард ендуро мотори на практика нямат, та... взимаш крос и се бориш някак...
Живеем в много хубави години, дори и да не ви се вярва. Знам, че е изкушаващо, понеже е по-евтино и е по-нова година, но не правете грешката да си купите кросов мотор за в гората, особено по-мощния клас.
Мелезите тип XCF не ги коментираме.
В днешно време алтернативата е 500ехс. Много готин мотор, плавен, мек...
Относно кросовете в гората, преди беше много популярно, тъй като изборът на ендуро мотори в България беше много ограничен (говоря преди 10-15 години). Имаше КТМ-и, които бяха доста скъпи или твърде стари и... това беше. Европейски марки тип хъскита, бета и гас гас беше голяма рядкост даже да чуеш, че някой някъде има, а и пазара от към части беше голям страх.
Японските марки хард ендуро мотори на практика нямат, та... взимаш крос и се бориш някак...
Живеем в много хубави години, дори и да не ви се вярва. Знам, че е изкушаващо, понеже е по-евтино и е по-нова година, но не правете грешката да си купите кросов мотор за в гората, особено по-мощния клас.
Мелезите тип XCF не ги коментираме.
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Мотористите във форума!
Със сигурност говорим поне в моя случай за ендуро !
Баща ми хареса един КТМ EXC-F 350 4T 2013г , за около 2700-2800 паунда , отказах го за сега.
250 2Т ми застава най-добре в сърцето
КТМ exc , BETA , GAS GAS - това са ми вариантите.
Намерих BETA 300 2T 2013г Road Legal - 2900 паунда му е първата цена , изглежда като нов.
КТМ 2012 250 2T Six days Road legal - пак около 2800-3000 паунда.
КТМ има много 4тактови на цена хубава 2014-2016 година , но там си е кросак и няма фар и нищо като документи.
Гледам в БГ има някакви КТМи 2Т около 2007-2009г за 5800-6000 лв , пише че имат документи някакви което директно ме навява на мисълта че са хвърчащи листи само.
Баща ми хареса един КТМ EXC-F 350 4T 2013г , за около 2700-2800 паунда , отказах го за сега.
250 2Т ми застава най-добре в сърцето
КТМ exc , BETA , GAS GAS - това са ми вариантите.
Намерих BETA 300 2T 2013г Road Legal - 2900 паунда му е първата цена , изглежда като нов.
КТМ 2012 250 2T Six days Road legal - пак около 2800-3000 паунда.
КТМ има много 4тактови на цена хубава 2014-2016 година , но там си е кросак и няма фар и нищо като документи.
Гледам в БГ има някакви КТМи 2Т около 2007-2009г за 5800-6000 лв , пише че имат документи някакви което директно ме навява на мисълта че са хвърчащи листи само.

Re: Мотористите във форума!
В такъв случай глас от мен за КТМ с оглед на това, че афтърмаркет части има много и продажбата му след време ще е в пъти по-лесна.
Помисли и колко ще караш в ден за каране. В нашата група тези с двутактовите тръгват с по две двулитровки бензин в раниците и шишенце масло ако видим бензиностанция да допълнят. Често сме им преливали и от резервоарите на 4т-тата, че да изкараме цял ден преход. При мен това + инжекциона наклони везната към 350.
Помисли и колко ще караш в ден за каране. В нашата група тези с двутактовите тръгват с по две двулитровки бензин в раниците и шишенце масло ако видим бензиностанция да допълнят. Често сме им преливали и от резервоарите на 4т-тата, че да изкараме цял ден преход. При мен това + инжекциона наклони везната към 350.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: St.Trinity