Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 10.04.2019
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от dygy » 17 Фев 2020, 14:14

Явно изводът е следният, ако искаш да караш по нова кола, взимаш фейс за 9-10к, гледаш все пак да не трака, турбини, дюзи, ходова част да са читави. То е ясно, че няма кой да ти продаде N74 със сменена верига, няма и как да се диагностицира в какво състояние е. Като затрака, отделяш още два бона за смяна и така ще ти излезе прилично за 12. Аз бях решил да дам 14 бона, обаждах се на една обява, но и там нещата по отношение на най-болния проблем веригата са неясни, не я е сменял човека. Така, че каква е гаранцията, ако дадеш повече пари. А, ако искаш да го нямаш този проблем, взимаш си 13-годишната кочина М47 и те може вече да изскочат и други проблеми и пак да си назад с 2-3 хиляди.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 17 Фев 2020, 14:51

dygy написа:Явно изводът е следният, ако искаш да караш по нова кола, взимаш фейс за 9-10к, гледаш все пак да не трака, турбини, дюзи, ходова част да са читави. То е ясно, че няма кой да ти продаде N74 със сменена верига, няма и как да се диагностицира в какво състояние е. Като затрака, отделяш още два бона за смяна и така ще ти излезе прилично за 12. Аз бях решил да дам 14 бона, обаждах се на една обява, но и там нещата по отношение на най-болния проблем веригата са неясни, не я е сменял човека. Така, че каква е гаранцията, ако дадеш повече пари. А, ако искаш да го нямаш този проблем, взимаш си 13-годишната кочина М47 и те може вече да изскочат и други проблеми и пак да си назад с 2-3 хиляди.

Тя щото на М47 веригата не се разтяга на 500 000км..., извода би трябвало да е следния, взимаш хубава кола на малко километри и се кефиш без значение какъв е мотора, просто шанса да вземеш м47 на малко километри е нищожен. Докато за 8-10 годишна кола е по вероятно да намериш някоя на около 200 000км. но не за 10 000лв. особенно с повечко екстри.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: V8 HEMI

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ivanski_2 » 17 Фев 2020, 15:24

dygy написа:Колеги, моля ви за мнение, как ви се струва това:

https://bazar.bg/obiava-27555734/bmw-32 ... -automatik

Това със задна верига ли е? Аз лично предполагам, че не, според мен това си е стандартно N47. Човекът от въпросната автокъща твърди, че това е най-здравият мотор, тъй като е написал в обявата 120 kw/163 Ps. Вие знаете ли нещо повече за този вариант на N47? Поисках номера на рамата и ми излезе, че това е си е 177 Ps. На кого да вярвам сега? :D

Ето доклада от https://www.mdecoder.com/decode/a665422

Vehicle information
Type

Value
VIN WBAUX31000A665422
Prod. Date 2009-06-09
Service History !! CHECK HISTORY !!
Type 320d
Series E91 (3 Series)
Body Type Touring
Steering Left Hand Drive
Engine N47
Displacement 2
Power 130kw / 177hp
Drive HECK
Transmission Automatic
Colour Black 2 (668)
Upholstery Cloth "Vertex/anthrazit" (EBAT)
Check mileage http://www.auto-records.com

Editions and packages
S7R9 James Fleet

Comfort and interior equipment
S423 Floor mats velours
S488 Lumbar support, driver and passenger
S493 Storage compartment package
S428 Warning triangle and first aid kit
S494 Seat heating driver/passenger
S4CG Interior trim strips "satin-silber" matt

Multimedia
S6AB Control, Teleservices
S606 Navigation system Business
S6AA BMW TeleServices
S612 BMW Assist
S7SN Navi Business/mobile-ph.prep. Bluetooth
S698 Area-Code 2 for DVD
S616 BMW Online
S633 Preparation, mobile phone, Business
- Bavsound speaker upgrade available

Driver assistance and lightning
S548 Kilometre speedo
S502 Headlight cleaning system
S534 Automatic air conditioning
S522 Xenon Light
S521 Rain sensor
S508 Park Distance Control (PDC)

Wheels and drive
S230 Extra package, EU-speciifc
S216 Hydro steering-servotronic
S205 Automatic transmission
S2SX BMW LA wheel multi-spoke 282

Environment and safety
S8SC Telematics access request,country-spec.
S851 Language version German
S386 Roof railing
S879 On-board literature, German
S843 Power reduction
S863 Dealer List Europe
S320 Deleted, model lettering
S801 National version Germany
S8SP Control unit COP
S321 Exterior parts in vehicle colour

Other equipment
S1CD Brake Energy Regeneration
S9BF Navigation Package
S1CA Selection of COP-relevant vehicles
S1CB CO2 equipment

Available Upgrades
- E91 BLACK GRILL
- E91 ANDROID MULTIMEDIA PLAYER
- Vgate iCar Pro OBD for Bimmercode
- Highest quality Bluetooth 5.0 Audio Receiver with AptX HD support



https://bg.vin-info.com/porachay-doklad ... 000A665422
:dunno:
Снимки + километрите които е била преди 9 години(което е спорно колко е полезно, но все пак).
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 10.04.2019
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от dygy » 17 Фев 2020, 15:36

vld написа:
dygy написа:Явно изводът е следният, ако искаш да караш по нова кола, взимаш фейс за 9-10к, гледаш все пак да не трака, турбини, дюзи, ходова част да са читави. То е ясно, че няма кой да ти продаде N74 със сменена верига, няма и как да се диагностицира в какво състояние е. Като затрака, отделяш още два бона за смяна и така ще ти излезе прилично за 12. Аз бях решил да дам 14 бона, обаждах се на една обява, но и там нещата по отношение на най-болния проблем веригата са неясни, не я е сменял човека. Така, че каква е гаранцията, ако дадеш повече пари. А, ако искаш да го нямаш този проблем, взимаш си 13-годишната кочина М47 и те може вече да изскочат и други проблеми и пак да си назад с 2-3 хиляди.

Тя щото на М47 веригата не се разтяга на 500 000км..., извода би трябвало да е следния, взимаш хубава кола на малко километри и се кефиш без значение какъв е мотора, просто шанса да вземеш м47 на малко километри е нищожен. Докато за 8-10 годишна кола е по вероятно да намериш някоя на около 200 000км. но не за 10 000лв. особенно с повечко екстри.



Да навярно си прав, тя тая М47 ще гони вече 1 млн. километра То разликата в смяната на предна и задна е 500 лв. май, а предната просто издържа повече. Но ето обаждах се на обява за 14 000 лв. 2009 г., пише, че била на 200 хил. км. Човекът не знае откъде е внесена, кога е внесена, на колко е внесена, на километража му шише 200 хил. Почти нищо не е ремонтирал по нея за две години, верига както отбелязах по-горе не е сменял. Общо-взето не по различна от общата маса. Пинизът е в това, че ти отпадат някои разходи - екотакса, застраховки, предлага и зимни гуми. Това са неща, които и аз мога да си ги набавя. Важното е да читава под капака. Но това последното трудно можеш да го намериш. За това поемаш дълбоко въздух и се потапяш като повечето кандидат-собственици на каквито и да било автомобили на старо, не само BMW. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 10.04.2019
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от dygy » 17 Фев 2020, 15:43

ivanski_2 написа:
dygy написа:Колеги, моля ви за мнение, как ви се струва това:

https://bazar.bg/obiava-27555734/bmw-32 ... -automatik

Това със задна верига ли е? Аз лично предполагам, че не, според мен това си е стандартно N47. Човекът от въпросната автокъща твърди, че това е най-здравият мотор, тъй като е написал в обявата 120 kw/163 Ps. Вие знаете ли нещо повече за този вариант на N47? Поисках номера на рамата и ми излезе, че това е си е 177 Ps. На кого да вярвам сега? :D

Ето доклада от https://www.mdecoder.com/decode/a665422

Vehicle information
Type

Value
VIN WBAUX31000A665422
Prod. Date 2009-06-09
Service History !! CHECK HISTORY !!
Type 320d
Series E91 (3 Series)
Body Type Touring
Steering Left Hand Drive
Engine N47
Displacement 2
Power 130kw / 177hp
Drive HECK
Transmission Automatic
Colour Black 2 (668)
Upholstery Cloth "Vertex/anthrazit" (EBAT)
Check mileage http://www.auto-records.com

Editions and packages
S7R9 James Fleet

Comfort and interior equipment
S423 Floor mats velours
S488 Lumbar support, driver and passenger
S493 Storage compartment package
S428 Warning triangle and first aid kit
S494 Seat heating driver/passenger
S4CG Interior trim strips "satin-silber" matt

Multimedia
S6AB Control, Teleservices
S606 Navigation system Business
S6AA BMW TeleServices
S612 BMW Assist
S7SN Navi Business/mobile-ph.prep. Bluetooth
S698 Area-Code 2 for DVD
S616 BMW Online
S633 Preparation, mobile phone, Business
- Bavsound speaker upgrade available

Driver assistance and lightning
S548 Kilometre speedo
S502 Headlight cleaning system
S534 Automatic air conditioning
S522 Xenon Light
S521 Rain sensor
S508 Park Distance Control (PDC)

Wheels and drive
S230 Extra package, EU-speciifc
S216 Hydro steering-servotronic
S205 Automatic transmission
S2SX BMW LA wheel multi-spoke 282

Environment and safety
S8SC Telematics access request,country-spec.
S851 Language version German
S386 Roof railing
S879 On-board literature, German
S843 Power reduction
S863 Dealer List Europe
S320 Deleted, model lettering
S801 National version Germany
S8SP Control unit COP
S321 Exterior parts in vehicle colour

Other equipment
S1CD Brake Energy Regeneration
S9BF Navigation Package
S1CA Selection of COP-relevant vehicles
S1CB CO2 equipment

Available Upgrades
- E91 BLACK GRILL
- E91 ANDROID MULTIMEDIA PLAYER
- Vgate iCar Pro OBD for Bimmercode
- Highest quality Bluetooth 5.0 Audio Receiver with AptX HD support



https://bg.vin-info.com/porachay-doklad ... 000A665422
:dunno:
Снимки + километрите които е била преди 9 години(което е спорно колко е полезно, но все пак).



Да той твърди джамбазина, че била купена от представителство в Германия и внесена в Италия, карана там. Оттам вече й се губи следата. Аз миналата седмица гледах подобно в Кентавър. По номера и по зеления стикер Евро 4 на предното стъкло личеше, че е от Германия. Много се зарадвах, имаше и сервизна история в жабката, но твърде отдавнашна. После стана ясно, че тази кола 5 години е търкаляна в Гърция. Била регистрирана в България, заради по-ниските данъци. Рязко ми стана лошо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: V8 HEMI

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ivanski_2 » 18 Фев 2020, 9:38

Искай му италианския номер, за да видим когато е била в италия на колко е била и така вече може малко от малко да ги навържеш нещата...
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 30.05.2013
Пол: Мъж
Кара: F31
Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от spec-V » 18 Фев 2020, 10:38

dygy написа:
vld написа:
dygy написа:Явно изводът е следният, ако искаш да караш по нова кола, взимаш фейс за 9-10к, гледаш все пак да не трака, турбини, дюзи, ходова част да са читави. То е ясно, че няма кой да ти продаде N74 със сменена верига, няма и как да се диагностицира в какво състояние е. Като затрака, отделяш още два бона за смяна и така ще ти излезе прилично за 12. Аз бях решил да дам 14 бона, обаждах се на една обява, но и там нещата по отношение на най-болния проблем веригата са неясни, не я е сменял човека. Така, че каква е гаранцията, ако дадеш повече пари. А, ако искаш да го нямаш този проблем, взимаш си 13-годишната кочина М47 и те може вече да изскочат и други проблеми и пак да си назад с 2-3 хиляди.

Тя щото на М47 веригата не се разтяга на 500 000км..., извода би трябвало да е следния, взимаш хубава кола на малко километри и се кефиш без значение какъв е мотора, просто шанса да вземеш м47 на малко километри е нищожен. Докато за 8-10 годишна кола е по вероятно да намериш някоя на около 200 000км. но не за 10 000лв. особенно с повечко екстри.



Да навярно си прав, тя тая М47 ще гони вече 1 млн. километра То разликата в смяната на предна и задна е 500 лв. май, а предната просто издържа повече. Но ето обаждах се на обява за 14 000 лв. 2009 г., пише, че била на 200 хил. км. Човекът не знае откъде е внесена, кога е внесена, на колко е внесена, на километража му шише 200 хил. Почти нищо не е ремонтирал по нея за две години, верига както отбелязах по-горе не е сменял. Общо-взето не по различна от общата маса. Пинизът е в това, че ти отпадат някои разходи - екотакса, застраховки, предлага и зимни гуми. Това са неща, които и аз мога да си ги набавя. Важното е да читава под капака. Но това последното трудно можеш да го намериш. За това поемаш дълбоко въздух и се потапяш като повечето кандидат-собственици на каквито и да било автомобили на старо, не само BMW. :)


Колега това с “пиниза”не е много в плюс,защото едно прехвърляне в днешно време на кола от 10хил лв стана 5-600лв в зависимост от региона !
Скоро прехвърлях кола за 6000лв на оценка за 370лв

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 10.04.2019
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от dygy » 18 Фев 2020, 13:06

ivanski_2 написа:Искай му италианския номер, за да видим когато е била в италия на колко е била и така вече може малко от малко да ги навържеш нещата...



Не знам, изпрати ми това: Изображение Сигурно е внесена 29.12.2011. Нямам представа.

Иначе това ми харесва също, но само по снимки, не съм го гледал още: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=eecsm5 Не му е сменена веригата, ако всичко останало е в ред, една верига бих могъл да сменя, ще ми стъпи на 12 и нещо, но пък ще е с нова верига. Не знам xdrive дали създава проблеми и има ли по специална поддръжка. Колата е оскъдна от към екстри. Мисля, че дори няма парктроник.

Тази вече я гледах https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=eecsm5 запазена е, беше й паднал акумулаторът, когато ходих, на място я запалиха с ток, което означава, че не е била предварително подготвена. Беше студено времето. Спокойна и равномерна работа на мотора, без излишни шумове и тракания. Нямаше и пушеци отзад на първо запалване нито при подаване на газ. Повече от това не разбирам. Момчето каза, че може да се види в сервиз по мой избор. Единствено цветът на салона малко ми идва в повече.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от madafaka_donkele » 23 Фев 2020, 11:21

Toва обсъждано ли е - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=egrknx
От 2г. стои и ми е интересно какво не ѝ е наред на колата. И не, нито е моя колата, нито на някой приближен :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 8.04.2014
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от silver14m » 24 Фев 2020, 16:18

Здравейте.Решил съм да купувам Е91 преди фейса,но досега не съм имал допир с въпросния модел.На няколко места четох,че Е90 возели доста твърдо.Преди време съм имал Е46 возията според мен не беше лоша.Тъй като нямам с какво да я сравня може ли да ми кажете ли да ми кажете как е спрямо Е46(или Мерцедес W204,който понякога карам).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 24 Фев 2020, 22:37

всичко зависи до възприятието ти за возия...

има хора на които с 19 цола джанти на 30 висока гуми и айбах окачване им вози задоволително... на мен лично с такъв сетъп ми падат зъбите, но съм мазохист

на други с 16 цола джанти на 60 гума и нормално окачване им се струва, че е доста стегнато :mhihi:

няма еднозначен отговор и най-добре е да тестваш варианти по възможност

на око - над 17 цола джанта ще е по-друсащо и в никакъв случай изгъзици с coilover-и и разни китайски изпълнения по окачването... нормалното е достатъчно стегнато, а м-техника си е твърд :)

успех
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: тист
Мечтае да кара: непрекъснато
Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Tristaiosemnaiseis » 25 Фев 2020, 10:52

madafaka_donkele написа:Toва обсъждано ли е - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=egrknx
От 2г. стои и ми е интересно какво не ѝ е наред на колата. И не, нито е моя колата, нито на някой приближен :mhihi:

Американска/канадска кола попада в БГ само по 2 причини - или е някаква невероятна класика за доста пари, която не може да се намери в Европа, или е порутен/давен/блъскан курник висял хикс време в някоя аукционна къща, и купен от джамбазин с цел препродажба на скандално ниска цена. А тъй като той иска да спечели максимално много от него, то можеш сам да прецениш как са оправени щетите. Освен това разликите с европейската версия са доста повече от видимите... Явно хората преценяват, че не си заслужава. Разбира се това е моето виждане и не задължавам никой с мнението си! :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 25 Фев 2020, 11:53

Това е и така, и не е така.
Много хора вече си внасяме колите от там и за да си ги караме. Имаш пълна проследяемост за историята на колата и има коли със смешни удари.
Давени, тоталки и такива за части вече не могат да се регистрират.
В Европа също има коли ЛЕШ и те идват тук с цел продажба по същата причина. Няма читава кола дошла от Европа с цел продажба - или удар, или пробег. Абсолютно същото е. Само тези коли имат мегдан за продажба с печалба тук.

Истината е да си търсите кола от човек, там поне може да разберете това-онова за нея. :yes:
А дори и да я е взел от къща, фактът, че е покарана, значи доста от скритите неща са излязли.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от DigitalExile » 25 Фев 2020, 13:49

Купи си от Швейцария, карана от арабин, много по добра е от амариканка/канадка така съм чул.
Може и някоя Италианка на 600к км без история и тя по добра била пак така съм чул.
А що не някоя от тука дето е купува на 200к реални, ще е смазана от официалната поддръжка и пътищата тука, ама пък на 200к що не?

Много гадни тия коли от щатите/канада ! Никога не си купувайте, да има повече избор за нас. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 25 Фев 2020, 13:51

DigitalExile написа:Купи си от Швейцария, карана от арабин, много по добра е от амариканка/канадка така съм чул.
Може и някоя Италианка на 600к км без история и тя по добра била пак така съм чул.
А що не някоя от тука дето е купува на 200к реални, ще е смазана от официалната поддръжка и пътищата тука, ама пък на 200к що не?

Много гадни тия коли от щатите/канада ! Никога не си купувайте, да има повече избор за нас. :mhihi:

Любопитно ми е как стои въпросът с продажбата след това - дали кандидат-купувачите се мръщят, като разберат, че автомобила е от Америка?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook