Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:inspite написа:По какво съдиш, че не работи. Не усешащ топлина с ръка или не ти изчиства запотен прозерец/не размразява. Когато го пуснеш (подгрева на стъклото) чуваш ли щракане отзад от релето.Чува се отчетливо на тихо.
Не размразява стъклото, когато има лед по него. Не съм чувал да щрака релето. На климатроника си свети диода, на бутона за подгрева. Къде се намира релето при комбито и как се замерва, за да съм сигурен работи ли или не?
Мисля че в багажника, отдясно, до тонколоната, зад корите. Мериш с мултицет дали идва ток до него,или пускаш ток от акумулатора с едно кабелче и трябва да щракне.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, точно на втората чертичка на говирото в скритото меню колко литра ви показва?



Re: Бързи въпроси и отговори
inspite написа:
Мисля че в багажника, отдясно, до тонколоната, зад корите. Мериш с мултицет дали идва ток до него,или пускаш ток от акумулатора с едно кабелче и трябва да щракне.
Работи релето. Съответно, какво може да е, някъде между релето и самото стъкло? С мултицет мога ли да замеря и какви стойности трябва да има?
- ceko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги търся малко информация за рециклиране на носачи при X моделите . Налага ми се рециклиране на единия носач и съм се насочил към един господин от гр.Казанлък на име Минчо Минчев .Търся инфо дали е коректен и как си върши работата ще съм благодарен ако някой има инфо по въпроса .
Re: Бързи въпроси и отговори
Какво и как ще му рециклира на този носач? Ще лее нов шарнир ли? Моят съвет е да не се занимаваш с глупости.
На Х носачите са железни. Външният шарнир се избива от носача и се набива шарнир от Е36. Това е.
https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1117955
На Х носачите са железни. Външният шарнир се избива от носача и се набива шарнир от Е36. Това е.
https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1117955
Последна промяна txl на 11 Фев 2020, 19:26, променена общо 1 път
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз рециклирах при него носача и съм доволен.
- ceko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Бързи въпроси и отговори
Шарнира от към главината късия ако може тека да се нарече е разбит и е просто за смяна . Погледнах темата на колегите и е доста интересна , но ми се струва ,че не е просто да избиеш стария и да набиеш новия прекалено лесно е . Но ако е само това процеса то това е работа за 10 мин . Предполагам ,че щом са избили стария са струговали леглото за новия шарнир . Хубаво е това че са железни както каза колегата на X-вте. е46 .
Колега можели малко повече инфо за колко време гирециклира въобще изкарват ли дълго или просто след няколко месеца се разбиват пак .
И ако може инфо за цената на на лс. да не правим реклама .
- Код: Избери целия код
от virtualchild » 11 Фев 2020, 19:23
Аз рециклирах при него носача и съм доволен.
Колега можели малко повече инфо за колко време гирециклира въобще изкарват ли дълго или просто след няколко месеца се разбиват пак .
И ако може инфо за цената на на лс. да не правим реклама .
Re: Бързи въпроси и отговори
txl написа:Какво и как ще му рециклира на този носач? Ще лее нов шарнир ли? Моят съвет е да не се занимаваш с глупости.
На Х носачите са железни. Външният шарнир се избива от носача и се набива шарнир от Е36. Това е.
https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1117955
И на мен ми е интересно, дали сам човек може да я свърши тази процедура ?
Re: Бързи въпроси и отговори
Не съм го правил за да кажа от лична гледна точка, но в e46fanatics масово си сменят шарнирите на Х-овете по този начин. Не мисля, че е необходимо струговане или каквото и да е повече от почистване на леглото на шарнира. Тази смяна на шарнир е стандартна ремонтна процедура при Е36, прави се и у нас. Затова и има като резервна част шарнир за Е36. При Е46 носачът става алуминиев и вече не може да се избива и набива, но Х-овете са с железни носачи и са облагодетелствани от тази гледна точка. А дали всеки може да си го направи - всеки си преценява. Без преса или инструмент за избиване/набиване, аз лично не бих се захванал.
https://www.youtube.com/watch?v=E-76vbQbodY
https://www.youtube.com/watch?v=E-76vbQbodY
- ceko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Бързи въпроси и отговори
Проблема е ,че никои не го е правил на X-ве и не се знае оем на шарнира . Поразрових се по чуждите форуми и има разминаване на номерата спрямо годината на производство и модела . Ще се окаже кофти ако в първия магазин вземеш шарнир за е36 и извадиш стария и се окаже ,че не са съвместими . Пресата не е проблем . Проблема е ,че които не е минавал по тези стъпки не знае какво да очаква и се започва само едно прахосничество на средства .
Re: Бързи въпроси и отговори
ceko88 написа:Ще се окаже кофти ако в първия магазин вземеш шарнир за е36 и извадиш стария и се окаже ,че не са съвместими .
Съгласен съм с това.
Всеки си преценява на базата на наличната информация.
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Бързи въпроси и отговори
Рециклирането беше от рода на 30лв на носач и ги правят за един ден и ги пращат.
Сложих рециклиран десен и оставих оригинален ляв.
Невиждам разлика в момента 10000 км.
Сложих рециклиран десен и оставих оригинален ляв.
Невиждам разлика в момента 10000 км.

- ceko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Бързи въпроси и отговори
от virtualchild » 12 Фев 2020, 12:05
Рециклирането беше от рода на 30лв на носач и ги правят за един ден и ги пращат.
Сложих рециклиран десен и оставих оригинален ляв.
Невиждам разлика в момента 10000 км.
Относно цената има малка разлика на горе ,но минимална .
Когато се чух с тях говорех с една жена не беше въпросния господин попитах ги имали вариант да остава моите носачи /оригинал които не се рециклирани/и да взема други които са вече готови да спестим всичкото време за ремонт и доставяне . Те ми отговориха ,че не може трябвало да се е точно този носач. До някъде ги разбирам опасенията от разбито легло на шарнира и тем подобни глупости ,но това един майстор може да го прецени на мига .
10к не е лош резултат като имам предвид нашите пътища .
- bicolini
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 29.01.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 318ci Coupe
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, моля за помощ. Колата е е46 с М43Б19 двигател с газ БРЦ, преди месец спря да пали, отидох на газаджия, каза че е от изпарителя, смених го и се оправи. Студена пали винаги дори и с разваления изпарител палеше! Днес колата седя 2 часа на паркинг, още не беше напълно изстинала и не поиска да запали. На газ пали без проблем. На BMW Scanner 1.4 ми показа кодовете по-долу. Според вас от какво може да е?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,колеги!От известно време забелязвам,че когато е студена колата по се усеща дърпането,по-рязка е в низките и сякаш по-върви,а след като загрее това чувство ми изчезва.Има ли някаква връзка със състоянието на двигател и свързани с него системи.
Автомобилът е Е46,330д,автомат,184к.с..Колата е с ремап,но и преди бе така...
Автомобилът е Е46,330д,автомат,184к.с..Колата е с ремап,но и преди бе така...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани