Въпрос за валове на М50 Б25

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 19 Яну 2007, 11:36

Кире, таз галимация я правят при Ванос-двигателите. Софт-а е баш на JC и струва
около $350. При двигателите без ВАНОС сменят изпускателния вал с всмукателния
и си взимат един всмукателен Шрик (или друга подобна фирма) 252*. Така конфигуриран,
"тайминг"-а добива вид подобен на този от US-версията С50.
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 19 Яну 2007, 17:42

lowdriver написа:Кире, таз галимация я правят при Ванос-двигателите. Софт-а е баш на JC и струва
около $350. При двигателите без ВАНОС сменят изпускателния вал с всмукателния
и си взимат един всмукателен Шрик (или друга подобна фирма) 252*. Така конфигуриран,
"тайминг"-а добива вид подобен на този от US-версията С50.
Искаш да кажеш на мястото на изпускателният се слага всмукателен и се взема само един всмукателен шрик 252 градусов :roll: :roll: :roll: А те не са ли еднакви градуси и двата ??? Имам в предвид оригиналните сток.
Абе вие сте гении бе !!!!! Направо ви се възхищавам понякога на знанията. Откаде я черпите тая всичката информация не знам ? :roll:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: re

Мнение от ///M Power » 19 Яну 2007, 18:08

slavianko написа:
lowdriver написа:Кире, таз галимация я правят при Ванос-двигателите. Софт-а е баш на JC и струва
около $350. При двигателите без ВАНОС сменят изпускателния вал с всмукателния
и си взимат един всмукателен Шрик (или друга подобна фирма) 252*. Така конфигуриран,
"тайминг"-а добива вид подобен на този от US-версията С50.
Искаш да кажеш на мястото на изпускателният се слага всмукателен и се взема само един всмукателен шрик 252 градусов :roll: :roll: :roll: А те не са ли еднакви градуси и двата ??? Имам в предвид оригиналните сток.
Абе вие сте гении бе !!!!! Направо ви се възхищавам понякога на знанията. Откаде я черпите тая всичката информация не знам ? :roll:


нета е необятен ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 19 Яну 2007, 22:26

искам да го видя това четиво с размяна на изп на мястото на см вал дайте някъв линк

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 19 Яну 2007, 23:07

Верно в Нета има всичко. Особено ако знаеш Немски и Английски ... олеле .. може по цял ден да четеш. Има безброй форуми и във всеки един има по няколко зли гения :mhihi: ....
По темата ... забелязъл съм, че най-предпочитаните валове са на Шрик. И като цена не са нещо уникално. Такаче насочи се натам. Вече за градуси и другите екстри знаещите да кажат.... (те вече го правят де ;)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 20 Яну 2007, 5:16

Малко офф-топик ... за м50б20 със същата система могат ли да се очакват прилични коне и колко горе долу?

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: re

Мнение от lowdriver » 20 Яну 2007, 12:01

slavianko написа:А те не са ли еднакви градуси и двата ??? Имам в предвид оригиналните сток.

Не. При двигателите без ВАНОС са различни - 240* всмукателен / 228* изпускателен.
При тези с ВАНОС са еднакви - 228/228.

ludiagsm написа:искам да го видя това четиво с размяна на изп на мястото на см вал дайте някъв линк

В Биммерфорумс има стотици теми, Бимерверкз,Гугъл...
Последна промяна lowdriver на 22 Яну 2007, 11:14, променена общо 1 път
Изображение
Driver's Racing Team

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 20 Яну 2007, 15:18

и в нашия форум има тема по въпроса, аз питах по-рано и lowrider помогна доста но валовете които купих от ибей не ми ги пратиха и временно спрях да се занимавам - спирачките и окачването в момента са на преден план

ако парите не са ти проблем потърси темата която бях пуснал за моя чип - човекът предлага шрикове с написан чип специално за тях.
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 20 Яну 2007, 18:36

oxam написа:и в нашия форум има тема по въпроса, аз питах по-рано и lowrider помогна доста но валовете които купих от ибей не ми ги пратиха и временно спрях да се занимавам - спирачките и окачването в момента са на преден план

ако парите не са ти проблем потърси темата която бях пуснал за моя чип - човекът предлага шрикове с написан чип специално за тях.
Значи тук в Русе в сервиза където си правя колата имат апаратурата да ми мапнат чипа след като сложа шриковете. А и след като колегата lowdriver ми отвори очите за което :bowdown: :bowdown: :bowdown: искрено съм му благодарен с момчето което ще ми прави колата говорихме и той се съгласи че вариянта само да разменя изпускателният със всмукателният и да взема един шрик 252 градусов всмукателен за мен е най доброто решение. Разликата в мощноста ще я има но няма да е чак толкова фрапираща но за сметка на това няма да изгубя толкова и в ниските.
Още веднъж респект към хората които ми отговориха тук в темата. Просто нямам думи колко съм им благодарен. Аз съм от хората които не са чак с кой знае колко много познания в тази свера, но за сметка на това държа да разбера из основи нещата преди да пристъпя към испълнение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 20 Яну 2007, 19:48

Моито М50Б25 беше с С50 М3 валове и имаше разлика
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 21 Яну 2007, 18:42

KAMIKADZE написа:Моито М50Б25 беше с С50 М3 валове и имаше разлика
Еми би било добре ако можех и аз така да направя ама нали съм без ванос и при мен по този начин не ставало за съжаление :(
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 21 Яну 2007, 19:00

KAMIKADZE написа:Моито М50Б25 беше с С50 М3 валове и имаше разлика

само валовете ли си бил сменил :roll:
имам впредвид порт,сгъстяване,чипа-нещо такова правено ли е :roll:
и с какви градуси са тези от С50
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 21 Яну 2007, 21:55

БОРКО-ЧИПА написа:
KAMIKADZE написа:Моито М50Б25 беше с С50 М3 валове и имаше разлика

само валовете ли си бил сменил :roll:
имам впредвид порт,сгъстяване,чипа-нещо такова правено ли е :roll:
и с какви градуси са тези от С50
Колега оригиналният чип трябва задължително да се мапне след смяната на валовете. За останалото....... Кой както си реши. Аз мисля да сменя само валове и чипа и нищо друго не искам да пипам. А за kamikadze не знам как го е правил нека той да каже но за него съм сигурен че е било както трябва :lol: щото съм го виждал как вървеше
Иначе и аз съм любопитен с какви градоси са валовете на С50 М3
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 21 Яну 2007, 22:25

ето ги градусите

S50B30 ('95 US M3) cam specs are:
intake lift: 10.3mm
intake duration: 252 degrees
exhaust lift: 9.7mm
exhaust duration: 240 degrees

тоест твоята идея за шрик 252 смукателен е екстра, само да има кой да ти напише чип
Изображение Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 21 Яну 2007, 22:47

slavianko аз в момента точно това правя главата се портва и шлайфа за да се вдигне степента на сгъстяване и чипа ще се прави според валовете и в сряда живот и здраве мисля да съм в джаза 8)
попитах камикадзе дали е правил тези процедури защото той е написъл,че е бил с валове от С50 и ,че се усеща но ми е интересно колко
:roll: а моите шрикове са 252 на всмукателните клапани и 244 на изпускателните,и като гледам не се различават кой знае колко от валовете на С50
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook