Въпрос за валове на М50 Б25
Модератор: bum_bum
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кире, таз галимация я правят при Ванос-двигателите. Софт-а е баш на JC и струва
около $350. При двигателите без ВАНОС сменят изпускателния вал с всмукателния
и си взимат един всмукателен Шрик (или друга подобна фирма) 252*. Така конфигуриран,
"тайминг"-а добива вид подобен на този от US-версията С50.
около $350. При двигателите без ВАНОС сменят изпускателния вал с всмукателния
и си взимат един всмукателен Шрик (или друга подобна фирма) 252*. Така конфигуриран,
"тайминг"-а добива вид подобен на този от US-версията С50.

Driver's Racing Team
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Искаш да кажеш на мястото на изпускателният се слага всмукателен и се взема само един всмукателен шрик 252 градусовlowdriver написа:Кире, таз галимация я правят при Ванос-двигателите. Софт-а е баш на JC и струва
около $350. При двигателите без ВАНОС сменят изпускателния вал с всмукателния
и си взимат един всмукателен Шрик (или друга подобна фирма) 252*. Така конфигуриран,
"тайминг"-а добива вид подобен на този от US-версията С50.



Абе вие сте гении бе !!!!! Направо ви се възхищавам понякога на знанията. Откаде я черпите тая всичката информация не знам ?

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: re
slavianko написа:Искаш да кажеш на мястото на изпускателният се слага всмукателен и се взема само един всмукателен шрик 252 градусовlowdriver написа:Кире, таз галимация я правят при Ванос-двигателите. Софт-а е баш на JC и струва
около $350. При двигателите без ВАНОС сменят изпускателния вал с всмукателния
и си взимат един всмукателен Шрик (или друга подобна фирма) 252*. Така конфигуриран,
"тайминг"-а добива вид подобен на този от US-версията С50.![]()
![]()
А те не са ли еднакви градуси и двата ??? Имам в предвид оригиналните сток.
Абе вие сте гении бе !!!!! Направо ви се възхищавам понякога на знанията. Откаде я черпите тая всичката информация не знам ?
нета е необятен

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Верно в Нета има всичко. Особено ако знаеш Немски и Английски ... олеле .. може по цял ден да четеш. Има безброй форуми и във всеки един има по няколко зли гения
....
По темата ... забелязъл съм, че най-предпочитаните валове са на Шрик. И като цена не са нещо уникално. Такаче насочи се натам. Вече за градуси и другите екстри знаещите да кажат.... (те вече го правят де

По темата ... забелязъл съм, че най-предпочитаните валове са на Шрик. И като цена не са нещо уникално. Такаче насочи се натам. Вече за градуси и другите екстри знаещите да кажат.... (те вече го правят де

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
Re: re
slavianko написа:А те не са ли еднакви градуси и двата ??? Имам в предвид оригиналните сток.
Не. При двигателите без ВАНОС са различни - 240* всмукателен / 228* изпускателен.
При тези с ВАНОС са еднакви - 228/228.
ludiagsm написа:искам да го видя това четиво с размяна на изп на мястото на см вал дайте някъв линк
В Биммерфорумс има стотици теми, Бимерверкз,Гугъл...
Последна промяна lowdriver на 22 Яну 2007, 11:14, променена общо 1 път

Driver's Racing Team
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
и в нашия форум има тема по въпроса, аз питах по-рано и lowrider помогна доста но валовете които купих от ибей не ми ги пратиха и временно спрях да се занимавам - спирачките и окачването в момента са на преден план
ако парите не са ти проблем потърси темата която бях пуснал за моя чип - човекът предлага шрикове с написан чип специално за тях.
ако парите не са ти проблем потърси темата която бях пуснал за моя чип - човекът предлага шрикове с написан чип специално за тях.




- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Значи тук в Русе в сервиза където си правя колата имат апаратурата да ми мапнат чипа след като сложа шриковете. А и след като колегата lowdriver ми отвори очите за коетоoxam написа:и в нашия форум има тема по въпроса, аз питах по-рано и lowrider помогна доста но валовете които купих от ибей не ми ги пратиха и временно спрях да се занимавам - спирачките и окачването в момента са на преден план
ако парите не са ти проблем потърси темата която бях пуснал за моя чип - човекът предлага шрикове с написан чип специално за тях.



Още веднъж респект към хората които ми отговориха тук в темата. Просто нямам думи колко съм им благодарен. Аз съм от хората които не са чак с кой знае колко много познания в тази свера, но за сметка на това държа да разбера из основи нещата преди да пристъпя към испълнение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Еми би било добре ако можех и аз така да направя ама нали съм без ванос и при мен по този начин не ставало за съжалениеKAMIKADZE написа:Моито М50Б25 беше с С50 М3 валове и имаше разлика

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
KAMIKADZE написа:Моито М50Б25 беше с С50 М3 валове и имаше разлика
само валовете ли си бил сменил

имам впредвид порт,сгъстяване,чипа-нещо такова правено ли е

и с какви градуси са тези от С50
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Колега оригиналният чип трябва задължително да се мапне след смяната на валовете. За останалото....... Кой както си реши. Аз мисля да сменя само валове и чипа и нищо друго не искам да пипам. А за kamikadze не знам как го е правил нека той да каже но за него съм сигурен че е било както трябваБОРКО-ЧИПА написа:KAMIKADZE написа:Моито М50Б25 беше с С50 М3 валове и имаше разлика
само валовете ли си бил сменил![]()
имам впредвид порт,сгъстяване,чипа-нещо такова правено ли е
и с какви градуси са тези от С50

Иначе и аз съм любопитен с какви градоси са валовете на С50 М3
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
ето ги градусите
S50B30 ('95 US M3) cam specs are:
intake lift: 10.3mm
intake duration: 252 degrees
exhaust lift: 9.7mm
exhaust duration: 240 degrees
тоест твоята идея за шрик 252 смукателен е екстра, само да има кой да ти напише чип
S50B30 ('95 US M3) cam specs are:
intake lift: 10.3mm
intake duration: 252 degrees
exhaust lift: 9.7mm
exhaust duration: 240 degrees
тоест твоята идея за шрик 252 смукателен е екстра, само да има кой да ти напише чип




- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
slavianko аз в момента точно това правя главата се портва и шлайфа за да се вдигне степента на сгъстяване и чипа ще се прави според валовете и в сряда живот и здраве мисля да съм в джаза
попитах камикадзе дали е правил тези процедури защото той е написъл,че е бил с валове от С50 и ,че се усеща но ми е интересно колко
а моите шрикове са 252 на всмукателните клапани и 244 на изпускателните,и като гледам не се различават кой знае колко от валовете на С50

попитах камикадзе дали е правил тези процедури защото той е написъл,че е бил с валове от С50 и ,че се усеща но ми е интересно колко

43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани