330xi или 330xd
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
330xi или 330xd
Привет,
предстои ми покупка на е90.
Държа да има навигация,ръчна кутия и xdrive!
Двоумя се между два двигателя-единия е преди фейса n52b30,другия е n57d30.
Спрял съм се на n52,защото изчетох доста из темите във форума и се слави с доста повече здравина и безпроблемност от n53.Освен това искам да му сложа и качествен газов инжекцион,колкото и небиблейско да звучи.И имайки предвид,че n52 е до 2006/7 година,това означава,че ще съм без фейс,без новата навигация и без другите екстри на фейса.От друга страна пък баща ми имаше чисто ново n57d30 и му направи близо 260к за 5 години и го прадохме в перфекрен вид,като за периода не сме имали проблем с двигателя.
Бих искал някой,който е по-навътре в нещата да даде мнение,кое е по-надеждно от двете(все пак не са от коли от магазина)
Бюджета е до около 13-14 000€,задължително от Германия с пълна сервизна история.Знам,че за тези пари има f-ки,но предпочитам нещо наистина здраво и качествено,макар и по-старо.
Годишно карам около 40-50к.
Поздрави,Цветан Павлов!
предстои ми покупка на е90.
Държа да има навигация,ръчна кутия и xdrive!
Двоумя се между два двигателя-единия е преди фейса n52b30,другия е n57d30.
Спрял съм се на n52,защото изчетох доста из темите във форума и се слави с доста повече здравина и безпроблемност от n53.Освен това искам да му сложа и качествен газов инжекцион,колкото и небиблейско да звучи.И имайки предвид,че n52 е до 2006/7 година,това означава,че ще съм без фейс,без новата навигация и без другите екстри на фейса.От друга страна пък баща ми имаше чисто ново n57d30 и му направи близо 260к за 5 години и го прадохме в перфекрен вид,като за периода не сме имали проблем с двигателя.
Бих искал някой,който е по-навътре в нещата да даде мнение,кое е по-надеждно от двете(все пак не са от коли от магазина)
Бюджета е до около 13-14 000€,задължително от Германия с пълна сервизна история.Знам,че за тези пари има f-ки,но предпочитам нещо наистина здраво и качествено,макар и по-старо.
Годишно карам около 40-50к.
Поздрави,Цветан Павлов!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 330xi или 330xd
С тоя бюджет аз бих гледал единствено 330хд от последните възможни Е90/91, автоматик задължително.
На такава цена ще се намери кола на доста приличен реален пробег, дали в германия, дали в швейцария все едно.
Това просто е несравнимо с каквото и да е н52 на ГАЗ
На такава цена ще се намери кола на доста приличен реален пробег, дали в германия, дали в швейцария все едно.
Това просто е несравнимо с каквото и да е н52 на ГАЗ


- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: 330xi или 330xd
Предвид годишния пробег който е споменат, мисля че отговора е повече от ясен- дизел!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: 330xi или 330xd
дизела е голяма смрад
някой хора с чувствително обоняние .. ги дразни много
даже колеги с чисто нови дизели се оплакват
особено тези които държат колите си в гараж
това също е важно при избора на гориво
някой хора с чувствително обоняние .. ги дразни много
даже колеги с чисто нови дизели се оплакват
особено тези които държат колите си в гараж
това също е важно при избора на гориво
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: 330xi или 330xd
С ДПФ няма никаква смрад в гаража, даже мирише приятноIvo III написа:дизела е голяма смрад
някой хора с чувствително обоняние .. ги дразни много
даже колеги с чисто нови дизели се оплакват
особено тези които държат колите си в гараж
това също е важно при избора на гориво

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 330xi или 330xd
Dextuar написа:С ДПФ няма никаква смрад в гаража, даже мирише приятноIvo III написа:дизела е голяма смрад
някой хора с чувствително обоняние .. ги дразни много
даже колеги с чисто нови дизели се оплакват
особено тези които държат колите си в гараж
това също е важно при избора на гориво
Sent from my iPhone using Tapatalk
просто някой хора имат много силно обоняние
чисто нова от магазина .. пак се усеща дизела, колега си купи сега и едвам я понася
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: 330xi или 330xd
Дизела мирише приятно само ако не се пали 

- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: 330xi или 330xd
Ivo III написа:Dextuar написа:С ДПФ няма никаква смрад в гаража, даже мирише приятноIvo III написа:дизела е голяма смрад
някой хора с чувствително обоняние .. ги дразни много
даже колеги с чисто нови дизели се оплакват
особено тези които държат колите си в гараж
това също е важно при избора на гориво
Sent from my iPhone using Tapatalk
просто някой хора имат много силно обоняние
чисто нова от магазина .. пак се усеща дизела, колега си купи сега и едвам я понася
Да бе! Щото бензина въобще не мирише и си е направо кеф да застанеш зад ауспуха и да инхалираш.
Моята Н57 с ДПФ работи 10 минути в гаража и наистина почти не се усеща миризма. А и самата миризма не дразни някак. Няма нищо общо с кислоча от катализатора, а тези без въобще не ги коментирам. А това е Евро 5. За Евро 6 може и наисина на не се усеща нищо.
Човекът пита за ценни съвети, тука го занимаваме с глупости.
ceko98, което и от двете да вземеш, ако е в добро състояние и километри, няма да сбъркаш. Но ако не е, какво те чака... Не искам да звучи необнадеждаващо, но конфигурацията, която си избрал за N57 с история и под 200000 км... от Германия, звучи като джакпот.Немците не са много по ръчките, а за добър екземпляр трябва да се целиш в официален автосалон, а там да има такава... на такава цена...и да те чака. Всички украинци, словаци, чехи, унгарци само чакат да излезне такава красавица и да я лъхнат. Все пак говорим за под 6 сек. от 0 до 100. И дано си не си включил в цената разходите по транспорт, прехвърляне, и т.н. Имай предвид, че за да изнесеш купена кола от Германия на собствен ход трябва да има Тюв, Мюв, застраховки и всичко да и е изрядно. А само застраховката е... А това могат да ти го поемат само официалните салони и то ако знаеш как да се пазариш. Не си мисли, че там няма мошенници като тукашните. Пълно е. И е мит, че не въртят назад километрите. Вярно, че има закон, но по принцип няма как да го докажеш, освен нямаш запис как го правят.
Неслучайно 95% от щайгите в България са от Италия. Хубавото е, че по конфигурация поне са ни сходни предпочитанията.
Препоръчвам ти ако везните са по-към бензина, вземи него! За тази цена, ако се наиграеш с дизела може да ти излезе няколко хилки отгоре само да го закрепиш, за да не закъсаш. Нататък всичко е загадка.
От бензина нямам впечатления, но може да прегледаш това ревю:
https://www.youtube.com/watch?v=L3_TsofzqbY
Пичът е доста на Ти с проблемите и на двата вида.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 330xi или 330xd
NGneer4eto написа:Ivo III написа:Dextuar написа:С ДПФ няма никаква смрад в гаража, даже мирише приятноIvo III написа:дизела е голяма смрад
някой хора с чувствително обоняние .. ги дразни много
даже колеги с чисто нови дизели се оплакват
особено тези които държат колите си в гараж
това също е важно при избора на гориво
Sent from my iPhone using Tapatalk
просто някой хора имат много силно обоняние
чисто нова от магазина .. пак се усеща дизела, колега си купи сега и едвам я понася
Да бе! Щото бензина въобще не мирише и си е направо кеф да застанеш зад ауспуха и да инхалираш.
Моята Н57 с ДПФ работи 10 минути в гаража и наистина почти не се усеща миризма. А и самата миризма не дразни някак. Няма нищо общо с кислоча от катализатора, а тези без въобще не ги коментирам. А това е Евро 5. За Евро 6 може и наисина на не се усеща нищо.
Човекът пита за ценни съвети, тука го занимаваме с глупости.
ceko98, което и от двете да вземеш, ако е в добро състояние и километри, няма да сбъркаш. Но ако не е, какво те чака... Не искам да звучи необнадеждаващо, но конфигурацията, която си избрал за N57 с история и под 200000 км... от Германия, звучи като джакпот.Немците не са много по ръчките, а за добър екземпляр трябва да се целиш в официален автосалон, а там да има такава... на такава цена...и да те чака. Всички украинци, словаци, чехи, унгарци само чакат да излезне такава красавица и да я лъхнат. Все пак говорим за под 6 сек. от 0 до 100. И дано си не си включил в цената разходите по транспорт, прехвърляне, и т.н. Имай предвид, че за да изнесеш купена кола от Германия на собствен ход трябва да има Тюв, Мюв, застраховки и всичко да и е изрядно. А само застраховката е... А това могат да ти го поемат само официалните салони и то ако знаеш как да се пазариш. Не си мисли, че там няма мошенници като тукашните. Пълно е. И е мит, че не въртят назад километрите. Вярно, че има закон, но по принцип няма как да го докажеш, освен нямаш запис как го правят.
Неслучайно 95% от щайгите в България са от Италия. Хубавото е, че по конфигурация поне са ни сходни предпочитанията.
Препоръчвам ти ако везните са по-към бензина, вземи него! За тази цена, ако се наиграеш с дизела може да ти излезе няколко хилки отгоре само да го закрепиш, за да не закъсаш. Нататък всичко е загадка.
От бензина нямам впечатления, но може да прегледаш това ревю:
https://www.youtube.com/watch?v=L3_TsofzqbY
Пичът е доста на Ти с проблемите и на двата вида.
Верно ли за 14к евро не може да се намерикола с описаните изисквания?



Много неточности и подвеждащи неща си написал, дано никой не вземе мнението ти в предвид.


Re: 330xi или 330xd
хубаво комби 330xd с ръчка, под 200к км, е доста по рядко от автоматици, особено ако държите и на цвят
аз поне 2 години следих мобиле.де и скаута .. по едно време излизаха по 3-5 коли на филтъра
аз например не исках да има тоя двойния дисплей, все едно съм в БТР .. исках по-изчистена кола с повече простор над таблото
по скоро въпроса е дали трябва да е ръчка
аз бях много ама много убеден че трябва да е ръчка, сега обаче съм 50/50
за сток 330хD .. ръчката е мазохизъм .. обаче след кирилизация към 390-400 коня .. нещата са по добре, доста по балансирани са скоростите вече .. и не ти дреме на 4та или 6та си .. все тая
за миришенето на дизела .. мирише си и на чисто нова 335xd днес ходих да душа
в самата кола си има по различна миризма .. не всичко е херметично, двигател, кулер и т.н. ..
нещата са под налягане и изпуска .. и мириса не е от хаспуха, а самата кола се усеща
вече е въпрос на сетива, ако си палнеш цигарка - няма да мирише определено или сложиш борче на огледалото


аз поне 2 години следих мобиле.де и скаута .. по едно време излизаха по 3-5 коли на филтъра
аз например не исках да има тоя двойния дисплей, все едно съм в БТР .. исках по-изчистена кола с повече простор над таблото
по скоро въпроса е дали трябва да е ръчка
аз бях много ама много убеден че трябва да е ръчка, сега обаче съм 50/50
за сток 330хD .. ръчката е мазохизъм .. обаче след кирилизация към 390-400 коня .. нещата са по добре, доста по балансирани са скоростите вече .. и не ти дреме на 4та или 6та си .. все тая
за миришенето на дизела .. мирише си и на чисто нова 335xd днес ходих да душа

в самата кола си има по различна миризма .. не всичко е херметично, двигател, кулер и т.н. ..
нещата са под налягане и изпуска .. и мириса не е от хаспуха, а самата кола се усеща
вече е въпрос на сетива, ако си палнеш цигарка - няма да мирише определено или сложиш борче на огледалото



"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: 330xi или 330xd
vld написа:NGneer4eto написа:Ivo III написа:Dextuar написа:С ДПФ няма никаква смрад в гаража, даже мирише приятноIvo III написа:дизела е голяма смрад
някой хора с чувствително обоняние .. ги дразни много
даже колеги с чисто нови дизели се оплакват
особено тези които държат колите си в гараж
това също е важно при избора на гориво
Sent from my iPhone using Tapatalk
просто някой хора имат много силно обоняние
чисто нова от магазина .. пак се усеща дизела, колега си купи сега и едвам я понася
Да бе! Щото бензина въобще не мирише и си е направо кеф да застанеш зад ауспуха и да инхалираш.
Моята Н57 с ДПФ работи 10 минути в гаража и наистина почти не се усеща миризма. А и самата миризма не дразни някак. Няма нищо общо с кислоча от катализатора, а тези без въобще не ги коментирам. А това е Евро 5. За Евро 6 може и наисина на не се усеща нищо.
Човекът пита за ценни съвети, тука го занимаваме с глупости.
ceko98, което и от двете да вземеш, ако е в добро състояние и километри, няма да сбъркаш. Но ако не е, какво те чака... Не искам да звучи необнадеждаващо, но конфигурацията, която си избрал за N57 с история и под 200000 км... от Германия, звучи като джакпот.Немците не са много по ръчките, а за добър екземпляр трябва да се целиш в официален автосалон, а там да има такава... на такава цена...и да те чака. Всички украинци, словаци, чехи, унгарци само чакат да излезне такава красавица и да я лъхнат. Все пак говорим за под 6 сек. от 0 до 100. И дано си не си включил в цената разходите по транспорт, прехвърляне, и т.н. Имай предвид, че за да изнесеш купена кола от Германия на собствен ход трябва да има Тюв, Мюв, застраховки и всичко да и е изрядно. А само застраховката е... А това могат да ти го поемат само официалните салони и то ако знаеш как да се пазариш. Не си мисли, че там няма мошенници като тукашните. Пълно е. И е мит, че не въртят назад километрите. Вярно, че има закон, но по принцип няма как да го докажеш, освен нямаш запис как го правят.
Неслучайно 95% от щайгите в България са от Италия. Хубавото е, че по конфигурация поне са ни сходни предпочитанията.
Препоръчвам ти ако везните са по-към бензина, вземи него! За тази цена, ако се наиграеш с дизела може да ти излезе няколко хилки отгоре само да го закрепиш, за да не закъсаш. Нататък всичко е загадка.
От бензина нямам впечатления, но може да прегледаш това ревю:
https://www.youtube.com/watch?v=L3_TsofzqbY
Пичът е доста на Ти с проблемите и на двата вида.
Верно ли за 14к евро не може да се намерикола с описаните изисквания?![]()
![]()
![]()
Много неточности и подвеждащи неща си написал, дано никой не вземе мнението ти в предвид.
Напиши, моля те, кое е подвеждащо и невярно от нещата, които съм написал. Дай да не бъдем голословни и да плетем интриги!Може и аз да науча нещо.
Може да се намерят много коли под 14К Евро, но е много трудно с изискванията и качеството, което търси колегата. Ако прочетеш внимателно ще разбереш за какво се говори. Знам доста за вноса от Германия и дай да видим с кое заблуждавам!
Re: 330xi или 330xd
за миризмата за дизела
има дори хора с алергии .. от дизела
всеки индивидуално усеща мириса, и финните частици
за Германия си абсолютно прав
ръчките са редки, 330xD също, ако е под 200к .. обикновено почти винаги и има нещо замазано
цената зависи най-вече от състоянието и - визуално
най-често ги продават около 170к-180к км ... като дойде време за ДПФ, и друга подръжка
да ти я докарат на ход, обикновено взимат 1200-1500лв

има дори хора с алергии .. от дизела
всеки индивидуално усеща мириса, и финните частици
за Германия си абсолютно прав
ръчките са редки, 330xD също, ако е под 200к .. обикновено почти винаги и има нещо замазано
цената зависи най-вече от състоянието и - визуално

най-често ги продават около 170к-180к км ... като дойде време за ДПФ, и друга подръжка
да ти я докарат на ход, обикновено взимат 1200-1500лв
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 330xi или 330xd
NGneer4eto написа:vld написа:NGneer4eto написа:Ivo III написа:Dextuar написа:С ДПФ няма никаква смрад в гаража, даже мирише приятноIvo III написа:дизела е голяма смрад
някой хора с чувствително обоняние .. ги дразни много
даже колеги с чисто нови дизели се оплакват
особено тези които държат колите си в гараж
това също е важно при избора на гориво
Sent from my iPhone using Tapatalk
просто някой хора имат много силно обоняние
чисто нова от магазина .. пак се усеща дизела, колега си купи сега и едвам я понася
Да бе! Щото бензина въобще не мирише и си е направо кеф да застанеш зад ауспуха и да инхалираш.
Моята Н57 с ДПФ работи 10 минути в гаража и наистина почти не се усеща миризма. А и самата миризма не дразни някак. Няма нищо общо с кислоча от катализатора, а тези без въобще не ги коментирам. А това е Евро 5. За Евро 6 може и наисина на не се усеща нищо.
Човекът пита за ценни съвети, тука го занимаваме с глупости.
ceko98, което и от двете да вземеш, ако е в добро състояние и километри, няма да сбъркаш. Но ако не е, какво те чака... Не искам да звучи необнадеждаващо, но конфигурацията, която си избрал за N57 с история и под 200000 км... от Германия, звучи като джакпот.Немците не са много по ръчките, а за добър екземпляр трябва да се целиш в официален автосалон, а там да има такава... на такава цена...и да те чака. Всички украинци, словаци, чехи, унгарци само чакат да излезне такава красавица и да я лъхнат. Все пак говорим за под 6 сек. от 0 до 100. И дано си не си включил в цената разходите по транспорт, прехвърляне, и т.н. Имай предвид, че за да изнесеш купена кола от Германия на собствен ход трябва да има Тюв, Мюв, застраховки и всичко да и е изрядно. А само застраховката е... А това могат да ти го поемат само официалните салони и то ако знаеш как да се пазариш. Не си мисли, че там няма мошенници като тукашните. Пълно е. И е мит, че не въртят назад километрите. Вярно, че има закон, но по принцип няма как да го докажеш, освен нямаш запис как го правят.
Неслучайно 95% от щайгите в България са от Италия. Хубавото е, че по конфигурация поне са ни сходни предпочитанията.
Препоръчвам ти ако везните са по-към бензина, вземи него! За тази цена, ако се наиграеш с дизела може да ти излезе няколко хилки отгоре само да го закрепиш, за да не закъсаш. Нататък всичко е загадка.
От бензина нямам впечатления, но може да прегледаш това ревю:
https://www.youtube.com/watch?v=L3_TsofzqbY
Пичът е доста на Ти с проблемите и на двата вида.
Верно ли за 14к евро не може да се намерикола с описаните изисквания?![]()
![]()
![]()
Много неточности и подвеждащи неща си написал, дано никой не вземе мнението ти в предвид.
Напиши, моля те, кое е подвеждащо и невярно от нещата, които съм написал. Дай да не бъдем голословни и да плетем интриги!Може и аз да науча нещо.
Може да се намерят много коли под 14К Евро, но е много трудно с изискванията и качеството, което търси колегата. Ако прочетеш внимателно ще разбереш за какво се говори. Знам доста за вноса от Германия и дай да видим с кое заблуждавам!
Като например това, че червени номера може да си ги позволи само автосалон

Нали си внасял много коли от германия, ако е така, щеше да знаеш, че те са в най лошия случай 300евро за месец, за твое сведение червените номера включват затраховка с покритие за целия евро съюз +сърбия.
Кое му е скъпото?
Да докараш кола от Германия струва 1000лв. със пътните и яденето по пътя в масовия случай и това при положение, че не знаеш всички тънкоси и платуш тук таме повече от колкото е необходимо.
Само по себеси условието колата да е хубава означава да има валиден ТЮВ което не е твоя грижа а на продавача.
Само това като се прочете в коментара ти и става ясно, че изобщо не си запознат как стоят нещата.
Аз не съм най запознатия човек на света, изобщо не ми е честа практика да го правя, но съм си докарвал коли за себе си и никога не съм имал проблем с това.
Кола от там като се купува, особенно БМВ в наши дни се купува от часно лице, като предварително си и проверил историята и си се уговорил с продавача да подготви всичко, тоест документи ноера и тн.
Палиш самолета отиваш до конкретния продавач, плащаш и газ към българия.
Това ако искаш да купиш кола, в случай че искаш да си купиш кошара с върнат километраж, обикаляш по автокъщите и се пазариш с турци и араби, защото 99,99 процента от автокъщите са техни.
Вярно е, че от часни лица колите са по скъпи, но определено си струва.
Един германец не би те преебал с втория комплект джанти, нито пък да ти открадне резервната гума, ще ти даде всичко с колата като документи за обслужването, последни ремонти и прочие.
Те не се пазарят, просто ти дава цена, в масовия случай важи това, почнеш ли да се пазариш 99% те е изгонил.
Ей такива работи.
А коли на тая цена има и то на прилични километри.
Сега ръчка автомат, определен цвят и тн. са претенции които можеш да предявиш в БМВ като я поръчваш нова, като купуваш кола втора ръка винаги има компромис с нещо което ти липсва

Ето ти един пример за кола с богато оборудване приличен километраж на цена доста по ниска от бюджета на колегата:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 99e3dcf841
Тамън ще му останат пари за обслужване.
Още едно добро предложение:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 3248296155
Ето и една от частно лице:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... d7993b1169

24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани