Въпрос за валове на М50 Б25
Модератор: bum_bum
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Въпрос за валове на М50 Б25
Колеги искам да сложа спортни валове на колицата. Дайте съвет какви да бъдат ? Имам в предвид че колата се кара постоянно и с нея си върша и работата. Но пък искам и да вдигна още малко мощноста. Не че не и стига де но
нали знаете.... никога не е достатъчно. И какво трябва да променя по електрониката ? Имам финансовата възможност да го направя но искам и вашият съвет. А и знам че тук има хора които наистина знаят. как 



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
http://www.swiatek.com.pl/walkisportowe.php#bmw
Тук можеш да поръчаш като цената е без ДДС и доставка.
Обявената цена е в злоти, разделия на две и ще получиш в лева.
Може като врътнеш валовете да ти мапнат чипа за максимален ефект.
А пък ако си със сток чип смяната му задължитела и то при хора които
знаят какво правят най-малкото щото с тези валове без особени усилия
ще прекрачваш 7500 об/мин. УСПЕХ
Тук можеш да поръчаш като цената е без ДДС и доставка.
Обявената цена е в злоти, разделия на две и ще получиш в лева.
Може като врътнеш валовете да ти мапнат чипа за максимален ефект.
А пък ако си със сток чип смяната му задължитела и то при хора които
знаят какво правят най-малкото щото с тези валове без особени усилия
ще прекрачваш 7500 об/мин. УСПЕХ
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Да но зависи да ли и за това ще му се дават пари
Щото може освен пружини да вземе и раздвижни колела, нови повдигачи, регулатор на безина портване да направи и една разплетена генерация няма да е зле но..........парите стават доста.
Вярно че човека пише че може да си го позволи но зависи само от тавана който си поставя
Щото може освен пружини да вземе и раздвижни колела, нови повдигачи, регулатор на безина портване да направи и една разплетена генерация няма да е зле но..........парите стават доста.
Вярно че човека пише че може да си го позволи но зависи само от тавана който си поставя

ludiagsm написа:ama mislete и за прожини на клапаните че на м50 са бая меки и ще има среща с буталата след 6500рпм
моя М50Б20 съм го въртял доста пъти до 7000+ със сток карантиите и няма проблеми

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Joreto написа:ludiagsm написа:ama mislete и за прожини на клапаните че на м50 са бая меки и ще има среща с буталата след 6500рпм
моя М50Б20 съм го въртял доста пъти до 7000+ със сток карантиите и няма проблеми
Ама и със сток валове или бъркам



R.I.P Landikar
rtzankov написа:Joreto написа:ludiagsm написа:ama mislete и за прожини на клапаните че на м50 са бая меки и ще има среща с буталата след 6500рпм
моя М50Б20 съм го въртял доста пъти до 7000+ със сток карантиите и няма проблеми
Ама и със сток валове или бъркам
Да, всичко сток с изключение на чипа ....
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Значи днес се рових доста тук из форума обаче не открих тази твоя темаbawareca написа:Както писах вече в друга тема , тука слагат валове от С50 /М3/ и с един хубав чип дава към 220-230 коня , без да се върти до 7500. Тука из форумите валовете комлект от С50 вървят към 300-350 долара.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
значи аз в момента монтирам шрик валове-252град.на 244 при сток 228 на 228
главата ще се портва и ще се шлайфа за да се вдигне степента на сгъстяване а също така ще се сменя и чипа
за всичко това разчитам на един френд който е шеф на тази фирма
http://www.vimaxtuning.com/
той има хора с доста опит,които имат определена задача в целия този проект
това е каталога на шрик-валовете са дадени за М52-ванос
http://www.greenspeed.be/common/Schrick%202007%20D.pdf
главата ще се портва и ще се шлайфа за да се вдигне степента на сгъстяване а също така ще се сменя и чипа

за всичко това разчитам на един френд който е шеф на тази фирма
http://www.vimaxtuning.com/
той има хора с доста опит,които имат определена задача в целия този проект
това е каталога на шрик-валовете са дадени за М52-ванос
http://www.greenspeed.be/common/Schrick%202007%20D.pdf
Последна промяна БОРКО-ЧИПА на 18 Яну 2007, 19:08, променена общо 1 път
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Ами аз видях обявата за валовете дето ги взе ти ама докато се наканя и.... Признавам по бърз сиБОРКО-ЧИПА написа:значи аз в момента монтирам шрик валове-252град.на 244 при сток 228 на 228
главата ще се портва и ще се шлайфа за да се вдигне степента на сгъстяване а също така ще се сменя и чипа![]()
за всичко това разчитам на един френд който е шеф на тази фирма
http://www.vimaxtuning.com/
той има хора с доста опит,които имат определена задача в целия този проект
това е каталога на шрик-валовете са дадени за М52-ванос
http://www.greenspeed.be/common/Schrick%202007%20D.pdf

Последна промяна slavianko на 18 Яну 2007, 19:11, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
значи нищо не си и изпуснал защото тези валове не стават за твоя мотор
ако е този на снимките
а за чипа не знам точно как го определят
с няква широко бандова сонда мерят абе незнам точно


а за чипа не знам точно как го определят

с няква широко бандова сонда мерят абе незнам точно

- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Е да аз и затова не се ядосвам. Валовете бяха за М50 с ванос а моят е без. Аз ще се поинтересувам още преди да се спра конкретно на някакъкви валове. Избора и без това е голям стига човек да има пари. Ще се поинтересувам малко и на вариянта за валове от С50 М3 щото ме заинтригува много но трябва да разуча по подробно дали ще паснат. Проблема е там че не намерих хора които знаят за този вариянт. Днес ме обнадеждиха че и тук в Русе могат да ми мапнат сток чипа.БОРКО-ЧИПА написа:значи нищо не си и изпуснал защото тези валове не стават за твоя моторако е този на снимките
![]()
а за чипа не знам точно как го определят![]()
с няква широко бандова сонда мерят абе незнам точно
За мен за сега дилемата е какви валове ???
Все още приемам всякакви съвети.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани