Въпрос за валове на М50 Б25

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Въпрос за валове на М50 Б25

Мнение от slavianko » 17 Яну 2007, 16:08

Колеги искам да сложа спортни валове на колицата. Дайте съвет какви да бъдат ? Имам в предвид че колата се кара постоянно и с нея си върша и работата. Но пък искам и да вдигна още малко мощноста. Не че не и стига де но :mhihi: :mhihi: нали знаете.... никога не е достатъчно. И какво трябва да променя по електрониката ? Имам финансовата възможност да го направя но искам и вашият съвет. А и знам че тук има хора които наистина знаят. как ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 17 Яну 2007, 22:30

http://www.swiatek.com.pl/walkisportowe.php#bmw

Тук можеш да поръчаш като цената е без ДДС и доставка.
Обявената цена е в злоти, разделия на две и ще получиш в лева.
Може като врътнеш валовете да ти мапнат чипа за максимален ефект.
А пък ако си със сток чип смяната му задължитела и то при хора които
знаят какво правят най-малкото щото с тези валове без особени усилия
ще прекрачваш 7500 об/мин. УСПЕХ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 17 Яну 2007, 23:56

ama mislete и за прожини на клапаните че на м50 са бая меки и ще има среща с буталата след 6500рпм

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 18 Яну 2007, 0:44

Да но зависи да ли и за това ще му се дават пари
Щото може освен пружини да вземе и раздвижни колела, нови повдигачи, регулатор на безина портване да направи и една разплетена генерация няма да е зле но..........парите стават доста.
Вярно че човека пише че може да си го позволи но зависи само от тавана който си поставя ;)

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 18 Яну 2007, 4:07

Както писах вече в друга тема , тука слагат валове от С50 /М3/ и с един хубав чип дава към 220-230 коня , без да се върти до 7500. Тука из форумите валовете комлект от С50 вървят към 300-350 долара.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 18 Яну 2007, 9:03

ludiagsm написа:ama mislete и за прожини на клапаните че на м50 са бая меки и ще има среща с буталата след 6500рпм


моя М50Б20 съм го въртял доста пъти до 7000+ със сток карантиите и няма проблеми ;)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 18 Яну 2007, 10:14

Joreto написа:
ludiagsm написа:ama mislete и за прожини на клапаните че на м50 са бая меки и ще има среща с буталата след 6500рпм


моя М50Б20 съм го въртял доста пъти до 7000+ със сток карантиите и няма проблеми ;)


Ама и със сток валове или бъркам ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 18 Яну 2007, 10:42

rtzankov написа:
Joreto написа:
ludiagsm написа:ama mislete и за прожини на клапаните че на м50 са бая меки и ще има среща с буталата след 6500рпм


моя М50Б20 съм го въртял доста пъти до 7000+ със сток карантиите и няма проблеми ;)


Ама и със сток валове или бъркам ;)


Да, всичко сток с изключение на чипа ....
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 18 Яну 2007, 14:40

bawareca написа:Както писах вече в друга тема , тука слагат валове от С50 /М3/ и с един хубав чип дава към 220-230 коня , без да се върти до 7500. Тука из форумите валовете комлект от С50 вървят към 300-350 долара.
Значи днес се рових доста тук из форума обаче не открих тази твоя тема :( Можеш ли да ми кажеш за някой кото е правил подобно нещо. Така като чета от отговора който ми даде май че ти най добре разбра за какво имам в предвид. За раздвижни колела съм мислил и преди но за това трябва да се правят много финни настройки а тук в Русе не знам кой ще го направи кадърно. Искам валовета да са с малко по големи градуси от оригиналните но толкова че колата да работи добре и на ниските. Все пак тя ми е градската кола. А вариянта с валове от С50 М3 ??? Ще паснат ли при мен ??? По принцип мислих да поръчвам валове за моят модел но не знаех че стават и от С50 а иначе идеята ти ми допада. Извинявам се за въпросите но наистина съм решил да се впусна в подобно начинание но преди това трябва да знам какво правя и за какво давам парите си.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 18 Яну 2007, 17:57

значи аз в момента монтирам шрик валове-252град.на 244 при сток 228 на 228

главата ще се портва и ще се шлайфа за да се вдигне степента на сгъстяване а също така ще се сменя и чипа ;)
за всичко това разчитам на един френд който е шеф на тази фирма

http://www.vimaxtuning.com/
той има хора с доста опит,които имат определена задача в целия този проект
това е каталога на шрик-валовете са дадени за М52-ванос

http://www.greenspeed.be/common/Schrick%202007%20D.pdf
Последна промяна БОРКО-ЧИПА на 18 Яну 2007, 19:08, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 18 Яну 2007, 19:06

БОРКО-ЧИПА написа:значи аз в момента монтирам шрик валове-252град.на 244 при сток 228 на 228

главата ще се портва и ще се шлайфа за да се вдигне степента на сгъстяване а също така ще се сменя и чипа ;)
за всичко това разчитам на един френд който е шеф на тази фирма

http://www.vimaxtuning.com/
той има хора с доста опит,които имат определена задача в целия този проект
това е каталога на шрик-валовете са дадени за М52-ванос

http://www.greenspeed.be/common/Schrick%202007%20D.pdf
Ами аз видях обявата за валовете дето ги взе ти ама докато се наканя и.... Признавам по бърз си ;) А как се определя какъв чип трябва да се сложи след като вече примерно имам валове? Или къде могат да ми мапнат оригиналният чип според валовете. Щото тук в Русе не се сещам къде? Ще бъда благодарен за всякакъв вид инфо. Страшно много съм се надъхал но искам да съм наясно със нещата за да не стоя после дълго в бокса.
Последна промяна slavianko на 18 Яну 2007, 19:11, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 18 Яну 2007, 19:10

значи нищо не си и изпуснал защото тези валове не стават за твоя мотор ;) ако е този на снимките :roll:
а за чипа не знам точно как го определят :roll:
с няква широко бандова сонда мерят абе незнам точно :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 18 Яну 2007, 19:19

ако дойдеш до Пловдив проблема с чипа ти го решаваме

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 18 Яну 2007, 22:23

БОРКО-ЧИПА написа:значи нищо не си и изпуснал защото тези валове не стават за твоя мотор ;) ако е този на снимките :roll:
а за чипа не знам точно как го определят :roll:
с няква широко бандова сонда мерят абе незнам точно :mhihi:
Е да аз и затова не се ядосвам. Валовете бяха за М50 с ванос а моят е без. Аз ще се поинтересувам още преди да се спра конкретно на някакъкви валове. Избора и без това е голям стига човек да има пари. Ще се поинтересувам малко и на вариянта за валове от С50 М3 щото ме заинтригува много но трябва да разуча по подробно дали ще паснат. Проблема е там че не намерих хора които знаят за този вариянт. Днес ме обнадеждиха че и тук в Русе могат да ми мапнат сток чипа.
За мен за сега дилемата е какви валове ???
Все още приемам всякакви съвети.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 19 Яну 2007, 8:10

Ааа, не знам от С50 дали ще станат за без ванос. Иначе тука много момчета го правят този фокус , има даже готов чип , мисля на Джими Конфорти , за тази конфигурация. Ша разпитам и аз по-подробно , ама трябва да се знае стават ли валовете.
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook