Съвети и въпроси относно избор на Е6х

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от vld » 12 Окт 2019, 10:58

don_gori написа:Много кофти се налага едно такова мнение, че види ли се бензинова кола трябва да се бяга надалеч и то от едни и същи хора каращи дизел :)
Отделно се и дават мнения за разхода на газ :mhihi:
И аз съм далеч от мисълта, че бензиновите мотори в Е60 са здрави, икономични и стават супер на газ, но М54 е що годе последния такъв. Ако се намери читава кола не виждам от какво би се притеснявал човека.

Кофти или не това е самата истина, не един и двама колеги карали дълги години бензинови мотори си купуват е9х/е6х с бензинов мотор, карато го една година набиват 2-3к лв. в мотора с надеждата проблемите да изчезнат и накрая колата отива в мобиле, като топ поддържана в идеално състояние, и тя реално наистина е добре поддържана просто моторите са кекави, тук изключвам в8 ците и те имат проблеми но поне не харчат масло. М54 не е лош мотор но на тия години на дали ще се намери запазен екземпляр.
Ако човек много държи да кара такава то може би би било добър вариант като намери читава кола с нужните екстри да и направи една ревизия на мотора и да си я кара.
Ако трябва да е бензин най добре от към мотор е N53b30 и то пак при условие, че се намери кола с история и добре поддържана, ама пък не става на ГАЗ и това отказва 99% от мераклиите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от barty » 12 Окт 2019, 14:55

А какви са проблемите и разхода в София на N53? Има теми но са стари.
:yes:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от vld » 12 Окт 2019, 19:44

barty написа:А какви са проблемите и разхода в София на N53? Има теми но са стари.

Пооправен е високия разход на масло спрямо Н52 но пак е висок в сравнение с това което се смята за нормално здрав мотор.
Проблемни са му инжекторите, водната помпа и термостата са електрически, нова помпа ОЕМ 900лв. беше сега май са я намалили на 700.
Инжекторите са по 400+ и гърмят на някакви смешни километри примерно 30-40к.
Иначе пак работи на висока темперетура, еко режима му е на ~110 градуса и вследствие на това тече като лейка за да го спреш нови гарнитури и семеринги на всякъде и разните там пластмасови връзки по мотора.
По икономичен е в сравнение с Н52 и доста по динамичен.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от barty » 12 Окт 2019, 21:27

vld написа:
barty написа:А какви са проблемите и разхода в София на N53? Има теми но са стари.

Пооправен е високия разход на масло спрямо Н52 но пак е висок в сравнение с това което се смята за нормално здрав мотор.
Проблемни са му инжекторите, водната помпа и термостата са електрически, нова помпа ОЕМ 900лв. беше сега май са я намалили на 700.
Инжекторите са по 400+ и гърмят на някакви смешни километри примерно 30-40к.
Иначе пак работи на висока темперетура, еко режима му е на ~110 градуса и вследствие на това тече като лейка за да го спреш нови гарнитури и семеринги на всякъде и разните там пластмасови връзки по мотора.
По икономичен е в сравнение с Н52 и доста по динамичен.


:ok: Ясно защо винаги препоръчваш дизела :yes:
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 14.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N52B25

Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от AmW » 12 Окт 2019, 22:08

Ymir написа:Благодаря, ще продължа да търся , а ако изникне нещо ще пращам линкове за съвети :help:


Преди малко пуснах моята в мобиле.... разгледай я. Ако отговаря на бюджет, изисквания и т.н. пиши едно ЛС, ще ти разкажа на дълго и широко какво е да си собственик на бензиново е60.
П.п. Тъмно сива 525хi с шадоу лайн пакет и черен таван е :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 13.10.2019
Пол: Мъж
Кара: E60, 523i, 06"

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от MuPo0 » 14 Окт 2019, 7:37

Здравейте колеги,
може ли инфо за тази WBANE31060B927755.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от drago9205 » 14 Окт 2019, 12:04

MuPo0 написа:Здравейте колеги,
може ли инфо за тази WBANE31060B927755.

https://bmwvinreport.com/
Плащаш си 10 евро и ще имаш инфо, аз съм много доволен от този сайт.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 4.10.2019
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Ymir » 14 Окт 2019, 12:20

Хора ,някакво мнение за тази https://www.auto.bg/obiava-33327028/bmw ... s=716at4n1 :wave: :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 13.10.2019
Пол: Мъж
Кара: E60, 523i, 06"

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от MuPo0 » 14 Окт 2019, 13:02

Мерси. Има ли специален сайт за коли от германия или този който си ми дал е универсален

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 15.07.2019
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Kn0cK3r » 15 Окт 2019, 16:09

Ymir написа:Благодаря, ще продължа да търся , а ако изникне нещо ще пращам линкове за съвети :help:


Хвърли поглед на тези двете:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=cs4dby
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=cs4dby

Не се хвърляй на визуално натокани с газ за по 9000лв. Това е сигурен автогол. Такова нещо като хубаво и евтино Е60 не съществува. Ако бюджета ти за покупка (без регистрация и обслужване) е до 10 000лв и държиш да е бензиново, то ще трябва да направиш компромис от към екстри и модификация на мотор. Тези които ти пращам може да са най-слабата бензинова модификация и да нямат кожен салон, като едното е с горзното управление на климатика, а другото с малката навигация, но изглеждат далеч по-истинки от тези, които пусна в предишните коментари. Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 11.10.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 535i

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Farhouse » 18 Окт 2019, 13:03

vld написа:
don_gori написа:Много кофти се налага едно такова мнение, че види ли се бензинова кола трябва да се бяга надалеч и то от едни и същи хора каращи дизел :)
Отделно се и дават мнения за разхода на газ :mhihi:
И аз съм далеч от мисълта, че бензиновите мотори в Е60 са здрави, икономични и стават супер на газ, но М54 е що годе последния такъв. Ако се намери читава кола не виждам от какво би се притеснявал човека.

Кофти или не това е самата истина, не един и двама колеги карали дълги години бензинови мотори си купуват е9х/е6х с бензинов мотор, карато го една година набиват 2-3к лв. в мотора с надеждата проблемите да изчезнат и накрая колата отива в мобиле, като топ поддържана в идеално състояние, и тя реално наистина е добре поддържана просто моторите са кекави, тук изключвам в8 ците и те имат проблеми но поне не харчат масло. М54 не е лош мотор но на тия години на дали ще се намери запазен екземпляр.
Ако човек много държи да кара такава то може би би било добър вариант като намери читава кола с нужните екстри да и направи една ревизия на мотора и да си я кара.
Ако трябва да е бензин най добре от към мотор е N53b30 и то пак при условие, че се намери кола с история и добре поддържана, ама пък не става на ГАЗ и това отказва 99% от мераклиите.


Какво си хвалите печките и наплашихте хората да бягат от бензиновите двигатели. Какво му е на N52B30??? Изказват се хора, които никога не са имали и поддържали такива двигатели. На печката като му обявят за смяна на вериги 2500+лв., като му се скапе скоростната кутия още 2000лв., като протече някоя дюза, като се насере турбото. Как може да казвате, че поддръжката на дизела е по-малка? Пълни глупости!!! За какъв разход на масло говорите и какви са тези 2-3к налети в мотора. Двигателят има една проблемна водна помпа и тя струва 700лв. с термостата. N52B30(не се препоръчва по-малкият N52B25) и М54B- са супер здрави и надеждни двигатели.
Стига сте си измисляли чули-недочули. Нека някой притежател на въпросните бензинови двигатели да ме опровергае и да напише за какво е налял 2-3к в него.

Ето аз какво съм правил за 30 000км.

Водна помпа с термостат: 800лв (части + труд);
Смяна гарнитура на капака на клапаните: ~ 150-200лв. (не си спомням точно);
Нови свещи: 125лв.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от vld » 18 Окт 2019, 18:23

Farhouse написа:
vld написа:
don_gori написа:Много кофти се налага едно такова мнение, че види ли се бензинова кола трябва да се бяга надалеч и то от едни и същи хора каращи дизел :)
Отделно се и дават мнения за разхода на газ :mhihi:
И аз съм далеч от мисълта, че бензиновите мотори в Е60 са здрави, икономични и стават супер на газ, но М54 е що годе последния такъв. Ако се намери читава кола не виждам от какво би се притеснявал човека.

Кофти или не това е самата истина, не един и двама колеги карали дълги години бензинови мотори си купуват е9х/е6х с бензинов мотор, карато го една година набиват 2-3к лв. в мотора с надеждата проблемите да изчезнат и накрая колата отива в мобиле, като топ поддържана в идеално състояние, и тя реално наистина е добре поддържана просто моторите са кекави, тук изключвам в8 ците и те имат проблеми но поне не харчат масло. М54 не е лош мотор но на тия години на дали ще се намери запазен екземпляр.
Ако човек много държи да кара такава то може би би било добър вариант като намери читава кола с нужните екстри да и направи една ревизия на мотора и да си я кара.
Ако трябва да е бензин най добре от към мотор е N53b30 и то пак при условие, че се намери кола с история и добре поддържана, ама пък не става на ГАЗ и това отказва 99% от мераклиите.


Какво си хвалите печките и наплашихте хората да бягат от бензиновите двигатели. Какво му е на N52B30??? Изказват се хора, които никога не са имали и поддържали такива двигатели. На печката като му обявят за смяна на вериги 2500+лв., като му се скапе скоростната кутия още 2000лв., като протече някоя дюза, като се насере турбото. Как може да казвате, че поддръжката на дизела е по-малка? Пълни глупости!!! За какъв разход на масло говорите и какви са тези 2-3к налети в мотора. Двигателят има една проблемна водна помпа и тя струва 700лв. с термостата. N52B30(не се препоръчва по-малкият N52B25) и М54B- са супер здрави и надеждни двигатели.
Стига сте си измисляли чули-недочули. Нека някой притежател на въпросните бензинови двигатели да ме опровергае и да напише за какво е налял 2-3к в него.

Ето аз какво съм правил за 30 000км.

Водна помпа с термостат: 800лв (части + труд);
Смяна гарнитура на капака на клапаните: ~ 150-200лв. (не си спомням точно);
Нови свещи: 125лв.

Колега аз тия неща не си ги измислям, влез и чети в е90 радела там има доста такива коли има и теми свързани с проблемите им, има и доста хора карали такива и след това ги продали за да си купят 3.0д :mhihi: Случайност? Едва ли ;)
То не са диса клапи то не са вавтроници, не са нок сензори какво ли не, и най гадното ХАРЧИ зверски масло.
Ако харчи 3л. на 10 000км. направо е нова...., повечето доливат по литър на 2000км максимум ;) От там ламбда сонди катализатори на трътка, пак проблеми.
Иначе на безниновите автомата не се разваля така ли?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от adovet » 18 Окт 2019, 21:46

Малко преувеличаваш Владо. Аз минах от 3. Дизел на бензин. Мога да кажа че съм много доволен. Харчи малко повече от дизела, но като вървене и кеф не може да се сравнява. До сега съм минал към 25к и няма никакви проблеми. Масло не доливам, от смяна до смяна ми отива на чертичка преди минимума.

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от Dextuar » 18 Окт 2019, 21:50

adovet написа:Малко преувеличаваш Владо. Аз минах от 3. Дизел на бензин. Мога да кажа че съм много доволен. Харчи малко повече от дизела, но като вървене и кеф не може да се сравнява. До сега съм минал към 25к и няма никакви проблеми. Масло не доливам, от смяна до смяна ми отива на чертичка преди минимума.

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

Да сравняваш N55 в F-ка с N52 в E-серия ми се струва МЕКО казано несериозно...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х

Мнение от adovet » 19 Окт 2019, 7:02

Мисля, че говорим като цяло за бензиновите, а не за конкретен мотор

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook