Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
don_gori написа:Много кофти се налага едно такова мнение, че види ли се бензинова кола трябва да се бяга надалеч и то от едни и същи хора каращи дизел![]()
Отделно се и дават мнения за разхода на газ![]()
И аз съм далеч от мисълта, че бензиновите мотори в Е60 са здрави, икономични и стават супер на газ, но М54 е що годе последния такъв. Ако се намери читава кола не виждам от какво би се притеснявал човека.
Кофти или не това е самата истина, не един и двама колеги карали дълги години бензинови мотори си купуват е9х/е6х с бензинов мотор, карато го една година набиват 2-3к лв. в мотора с надеждата проблемите да изчезнат и накрая колата отива в мобиле, като топ поддържана в идеално състояние, и тя реално наистина е добре поддържана просто моторите са кекави, тук изключвам в8 ците и те имат проблеми но поне не харчат масло. М54 не е лош мотор но на тия години на дали ще се намери запазен екземпляр.
Ако човек много държи да кара такава то може би би било добър вариант като намери читава кола с нужните екстри да и направи една ревизия на мотора и да си я кара.
Ако трябва да е бензин най добре от към мотор е N53b30 и то пак при условие, че се намери кола с история и добре поддържана, ама пък не става на ГАЗ и това отказва 99% от мераклиите.

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
А какви са проблемите и разхода в София на N53? Има теми но са стари.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
barty написа:А какви са проблемите и разхода в София на N53? Има теми но са стари.
Пооправен е високия разход на масло спрямо Н52 но пак е висок в сравнение с това което се смята за нормално здрав мотор.
Проблемни са му инжекторите, водната помпа и термостата са електрически, нова помпа ОЕМ 900лв. беше сега май са я намалили на 700.
Инжекторите са по 400+ и гърмят на някакви смешни километри примерно 30-40к.
Иначе пак работи на висока темперетура, еко режима му е на ~110 градуса и вследствие на това тече като лейка за да го спреш нови гарнитури и семеринги на всякъде и разните там пластмасови връзки по мотора.
По икономичен е в сравнение с Н52 и доста по динамичен.

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:barty написа:А какви са проблемите и разхода в София на N53? Има теми но са стари.
Пооправен е високия разход на масло спрямо Н52 но пак е висок в сравнение с това което се смята за нормално здрав мотор.
Проблемни са му инжекторите, водната помпа и термостата са електрически, нова помпа ОЕМ 900лв. беше сега май са я намалили на 700.
Инжекторите са по 400+ и гърмят на някакви смешни километри примерно 30-40к.
Иначе пак работи на висока темперетура, еко режима му е на ~110 градуса и вследствие на това тече като лейка за да го спреш нови гарнитури и семеринги на всякъде и разните там пластмасови връзки по мотора.
По икономичен е в сравнение с Н52 и доста по динамичен.



- AmW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 14.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N52B25
Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Ymir написа:Благодаря, ще продължа да търся , а ако изникне нещо ще пращам линкове за съвети
Преди малко пуснах моята в мобиле.... разгледай я. Ако отговаря на бюджет, изисквания и т.н. пиши едно ЛС, ще ти разкажа на дълго и широко какво е да си собственик на бензиново е60.
П.п. Тъмно сива 525хi с шадоу лайн пакет и черен таван е

Sent from my iPhone using Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
MuPo0 написа:Здравейте колеги,
може ли инфо за тази WBANE31060B927755.
https://bmwvinreport.com/
Плащаш си 10 евро и ще имаш инфо, аз съм много доволен от този сайт.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Мерси. Има ли специален сайт за коли от германия или този който си ми дал е универсален
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Ymir написа:Благодаря, ще продължа да търся , а ако изникне нещо ще пращам линкове за съвети
Хвърли поглед на тези двете:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=cs4dby
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=cs4dby
Не се хвърляй на визуално натокани с газ за по 9000лв. Това е сигурен автогол. Такова нещо като хубаво и евтино Е60 не съществува. Ако бюджета ти за покупка (без регистрация и обслужване) е до 10 000лв и държиш да е бензиново, то ще трябва да направиш компромис от към екстри и модификация на мотор. Тези които ти пращам може да са най-слабата бензинова модификация и да нямат кожен салон, като едното е с горзното управление на климатика, а другото с малката навигация, но изглеждат далеч по-истинки от тези, които пусна в предишните коментари. Успех!
- Farhouse
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.10.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:don_gori написа:Много кофти се налага едно такова мнение, че види ли се бензинова кола трябва да се бяга надалеч и то от едни и същи хора каращи дизел![]()
Отделно се и дават мнения за разхода на газ![]()
И аз съм далеч от мисълта, че бензиновите мотори в Е60 са здрави, икономични и стават супер на газ, но М54 е що годе последния такъв. Ако се намери читава кола не виждам от какво би се притеснявал човека.
Кофти или не това е самата истина, не един и двама колеги карали дълги години бензинови мотори си купуват е9х/е6х с бензинов мотор, карато го една година набиват 2-3к лв. в мотора с надеждата проблемите да изчезнат и накрая колата отива в мобиле, като топ поддържана в идеално състояние, и тя реално наистина е добре поддържана просто моторите са кекави, тук изключвам в8 ците и те имат проблеми но поне не харчат масло. М54 не е лош мотор но на тия години на дали ще се намери запазен екземпляр.
Ако човек много държи да кара такава то може би би било добър вариант като намери читава кола с нужните екстри да и направи една ревизия на мотора и да си я кара.
Ако трябва да е бензин най добре от към мотор е N53b30 и то пак при условие, че се намери кола с история и добре поддържана, ама пък не става на ГАЗ и това отказва 99% от мераклиите.
Какво си хвалите печките и наплашихте хората да бягат от бензиновите двигатели. Какво му е на N52B30??? Изказват се хора, които никога не са имали и поддържали такива двигатели. На печката като му обявят за смяна на вериги 2500+лв., като му се скапе скоростната кутия още 2000лв., като протече някоя дюза, като се насере турбото. Как може да казвате, че поддръжката на дизела е по-малка? Пълни глупости!!! За какъв разход на масло говорите и какви са тези 2-3к налети в мотора. Двигателят има една проблемна водна помпа и тя струва 700лв. с термостата. N52B30(не се препоръчва по-малкият N52B25) и М54B- са супер здрави и надеждни двигатели.
Стига сте си измисляли чули-недочули. Нека някой притежател на въпросните бензинови двигатели да ме опровергае и да напише за какво е налял 2-3к в него.
Ето аз какво съм правил за 30 000км.
Водна помпа с термостат: 800лв (части + труд);
Смяна гарнитура на капака на клапаните: ~ 150-200лв. (не си спомням точно);
Нови свещи: 125лв.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Farhouse написа:vld написа:don_gori написа:Много кофти се налага едно такова мнение, че види ли се бензинова кола трябва да се бяга надалеч и то от едни и същи хора каращи дизел![]()
Отделно се и дават мнения за разхода на газ![]()
И аз съм далеч от мисълта, че бензиновите мотори в Е60 са здрави, икономични и стават супер на газ, но М54 е що годе последния такъв. Ако се намери читава кола не виждам от какво би се притеснявал човека.
Кофти или не това е самата истина, не един и двама колеги карали дълги години бензинови мотори си купуват е9х/е6х с бензинов мотор, карато го една година набиват 2-3к лв. в мотора с надеждата проблемите да изчезнат и накрая колата отива в мобиле, като топ поддържана в идеално състояние, и тя реално наистина е добре поддържана просто моторите са кекави, тук изключвам в8 ците и те имат проблеми но поне не харчат масло. М54 не е лош мотор но на тия години на дали ще се намери запазен екземпляр.
Ако човек много държи да кара такава то може би би било добър вариант като намери читава кола с нужните екстри да и направи една ревизия на мотора и да си я кара.
Ако трябва да е бензин най добре от към мотор е N53b30 и то пак при условие, че се намери кола с история и добре поддържана, ама пък не става на ГАЗ и това отказва 99% от мераклиите.
Какво си хвалите печките и наплашихте хората да бягат от бензиновите двигатели. Какво му е на N52B30??? Изказват се хора, които никога не са имали и поддържали такива двигатели. На печката като му обявят за смяна на вериги 2500+лв., като му се скапе скоростната кутия още 2000лв., като протече някоя дюза, като се насере турбото. Как може да казвате, че поддръжката на дизела е по-малка? Пълни глупости!!! За какъв разход на масло говорите и какви са тези 2-3к налети в мотора. Двигателят има една проблемна водна помпа и тя струва 700лв. с термостата. N52B30(не се препоръчва по-малкият N52B25) и М54B- са супер здрави и надеждни двигатели.
Стига сте си измисляли чули-недочули. Нека някой притежател на въпросните бензинови двигатели да ме опровергае и да напише за какво е налял 2-3к в него.
Ето аз какво съм правил за 30 000км.
Водна помпа с термостат: 800лв (части + труд);
Смяна гарнитура на капака на клапаните: ~ 150-200лв. (не си спомням точно);
Нови свещи: 125лв.
Колега аз тия неща не си ги измислям, влез и чети в е90 радела там има доста такива коли има и теми свързани с проблемите им, има и доста хора карали такива и след това ги продали за да си купят 3.0д


То не са диса клапи то не са вавтроници, не са нок сензори какво ли не, и най гадното ХАРЧИ зверски масло.
Ако харчи 3л. на 10 000км. направо е нова...., повечето доливат по литър на 2000км максимум

Иначе на безниновите автомата не се разваля така ли?

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Малко преувеличаваш Владо. Аз минах от 3. Дизел на бензин. Мога да кажа че съм много доволен. Харчи малко повече от дизела, но като вървене и кеф не може да се сравнява. До сега съм минал към 25к и няма никакви проблеми. Масло не доливам, от смяна до смяна ми отива на чертичка преди минимума.
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
adovet написа:Малко преувеличаваш Владо. Аз минах от 3. Дизел на бензин. Мога да кажа че съм много доволен. Харчи малко повече от дизела, но като вървене и кеф не може да се сравнява. До сега съм минал към 25к и няма никакви проблеми. Масло не доливам, от смяна до смяна ми отива на чертичка преди минимума.
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Да сравняваш N55 в F-ка с N52 в E-серия ми се струва МЕКО казано несериозно...
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Мисля, че говорим като цяло за бензиновите, а не за конкретен мотор
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани