Моля, помогнетееее!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Моля, помогнетееее!

Мнение от chefo » 12 Ное 2003, 16:05

Както съм писал преди, имам голям проблем с паленето (320i, 1986) :( .
Проблемът е в термо-ключа, който управлява cold-start инжектора.
Ходих при майстор за акъл, и той ме накара да купя сензорът, който се намира върху термостата :idea: (23 лв.) . В последствие разбрах, че този сензор е обикновен термистор, който дава информация на компютъра за температурата на двигателя и няма нищо общо с паленето :evil: :evil: :evil: и между другото работи перфектно.
МОЛЯ някой запознат да ми каже къде се намира проклетия датчик :?:
Предварително благодаря за всички отговори.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 12 Ное 2003, 16:42

Ей го де е (обозначен е Cold-Start valve на схемата)
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 13 Ное 2003, 10:30

Мерси мого, DaWolf, ама като вдигна капака и не виждам нищо приличащо на такъв датчик :? (става дума за termo-time switch-а не за cold-start valve), трябва ли да сваля смукателния колектор за да стигна до него :?: или има по-лесен начин :?: всъщност само трябва да го видя къде е и ще се оправя.


Някой да е имал вземане-даване с него ?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 13 Ное 2003, 12:53

Твойта кола с Мотроник ли е?
А Termo Time Switch-a се вижда на тази схема -> точно под смукателния колектор!
Ако не е с мотроник може да има разлика :idea:
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 13 Ное 2003, 19:36

тази схема е за М42В18 по принцип но горе-долу така е и при шестаците, е има малка разлика бубини за запалване и др.(това '86 е с дистрибутор) но този вентил до него стигат линия гориво от бензиновата рейка и кабели от ЕКУ-то значи тръгваш от рейката да кайем и ще го локализираш. друго не мога да ти помогна защото трябва да се прибера и да видя на некой от М20-ките де се намираточно, на М42 е под всмук. колектори, може би и на м20 е така....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 13 Ное 2003, 19:37

между другото това '86 не е ли Л-Джетроник???
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 13 Ное 2003, 23:37

DA WOLF написа:между другото това '86 не е ли Л-Джетроник???

Колата е със сменен двигател, но мисля, че е така.
Там по-различно ли е ?
Аз вентила го виждам и го тествах така: "давам син/бял кабел на маса и той си пръска перфектно, при студен двигател пали като барут, и при топъл - се дави и не пали" --> значи-работи, но закъснението на датчика го няма - масата прекъсва в момента в който включа стартера.
100 % е termo-time swtitch-а, затова го търся.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 14 Ное 2003, 11:00

Така...
След консултацията с майстора и разглеждане на всички налични софтуери открих следното:
Колата е 1985, юни, инжекциона е LE Jetronic и термостата е сменен с друг, на който няма отвор за монтаж на въпросния сензор :!: :evil:
Точно до мястото където би трябвало да бъде са изведени кабелите, но висят във въздуха :evil:
Добрата новина е, че на термостата е предвидено място за този датчик и само ще трябва да се разпробие и нареже резба М12х1.5 ....и готово!

Благодаря на всички които се включиха със съвет!
:D


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 14 Ное 2003, 13:06

е повдрзвления!!! :wink:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook