Моля, помогнетееее!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Моля, помогнетееее!
Както съм писал преди, имам голям проблем с паленето (320i, 1986)
.
Проблемът е в термо-ключа, който управлява cold-start инжектора.
Ходих при майстор за акъл, и той ме накара да купя сензорът, който се намира върху термостата
(23 лв.) . В последствие разбрах, че този сензор е обикновен термистор, който дава информация на компютъра за температурата на двигателя и няма нищо общо с паленето
и между другото работи перфектно.
МОЛЯ някой запознат да ми каже къде се намира проклетия датчик
Предварително благодаря за всички отговори.

Проблемът е в термо-ключа, който управлява cold-start инжектора.
Ходих при майстор за акъл, и той ме накара да купя сензорът, който се намира върху термостата




МОЛЯ някой запознат да ми каже къде се намира проклетия датчик

Предварително благодаря за всички отговори.
Мерси мого, DaWolf, ама като вдигна капака и не виждам нищо приличащо на такъв датчик
(става дума за termo-time switch-а не за cold-start valve), трябва ли да сваля смукателния колектор за да стигна до него
или има по-лесен начин
всъщност само трябва да го видя къде е и ще се оправя.
Някой да е имал вземане-даване с него ?



Някой да е имал вземане-даване с него ?
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Твойта кола с Мотроник ли е?
А Termo Time Switch-a се вижда на тази схема -> точно под смукателния колектор!
Ако не е с мотроник може да има разлика
А Termo Time Switch-a се вижда на тази схема -> точно под смукателния колектор!
Ако не е с мотроник може да има разлика

тази схема е за М42В18 по принцип но горе-долу така е и при шестаците, е има малка разлика бубини за запалване и др.(това '86 е с дистрибутор) но този вентил до него стигат линия гориво от бензиновата рейка и кабели от ЕКУ-то значи тръгваш от рейката да кайем и ще го локализираш. друго не мога да ти помогна защото трябва да се прибера и да видя на некой от М20-ките де се намираточно, на М42 е под всмук. колектори, може би и на м20 е така....
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

DA WOLF написа:между другото това '86 не е ли Л-Джетроник???
Колата е със сменен двигател, но мисля, че е така.
Там по-различно ли е ?
Аз вентила го виждам и го тествах така: "давам син/бял кабел на маса и той си пръска перфектно, при студен двигател пали като барут, и при топъл - се дави и не пали" --> значи-работи, но закъснението на датчика го няма - масата прекъсва в момента в който включа стартера.
100 % е termo-time swtitch-а, затова го търся.
Така...
След консултацията с майстора и разглеждане на всички налични софтуери открих следното:
Колата е 1985, юни, инжекциона е LE Jetronic и термостата е сменен с друг, на който няма отвор за монтаж на въпросния сензор
Точно до мястото където би трябвало да бъде са изведени кабелите, но висят във въздуха
Добрата новина е, че на термостата е предвидено място за този датчик и само ще трябва да се разпробие и нареже резба М12х1.5 ....и готово!
Благодаря на всички които се включиха със съвет!

След консултацията с майстора и разглеждане на всички налични софтуери открих следното:
Колата е 1985, юни, инжекциона е LE Jetronic и термостата е сменен с друг, на който няма отвор за монтаж на въпросния сензор


Точно до мястото където би трябвало да бъде са изведени кабелите, но висят във въздуха

Добрата новина е, че на термостата е предвидено място за този датчик и само ще трябва да се разпробие и нареже резба М12х1.5 ....и готово!
Благодаря на всички които се включиха със съвет!

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани