Фейслифтинг на лети джанти

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Фейслифтинг на лети джанти

Мнение от ktv » 06 Яну 2007, 9:57

Здравейте.
Купих си лети джанти, то се нуждаят от фейс лифтинг. Надрани са, но не сериозно, а като че ли и предната боя не е нанесена както трябва. Майстор ще ми ги направи- доста добре и за добра цена- 160 лв., но това ще стане едва пролетта. Въпросът ми е мога ли сам да си ги оправя? Това значи махане на старата боя, може би шкурене, полагане на необходимите покрития преди боята и нанасяне на самата боя. Колко би ми излязло всичко това, ако е възможно сам да го направя? Ако някой е преминавал през подобна процедура и е успял, нека да сподели. Благодаря предварително!
Успехи!
Последна промяна ktv на 13 Яну 2007, 20:36, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: петица
Мечтае да кара: икс петица

Мнение от Jeison » 07 Яну 2007, 2:56

Аз имам същия проблем като теб. Поразпитах тук там и ми казаха, че най добре се маха боята на песакоструйка. Боите пък били специални за джанти. Казаха ми и майстор който ги прави. Намира се в София, някъде в Овча купел на бул. Монтевидео. Взима по около 30лв. на джанта. Още несъм ходил, но като отида ще кажа как е.
На този свят има две неща, които са безкрайни - Вселената и глупостта на хората, но не съм сигурен за първото !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 07 Яну 2007, 18:06

Jeison написа: Боите пък били специални за джанти. Казаха ми и майстор който ги прави. Намира се в София, някъде в Овча купел на бул. Монтевидео. Взима по около 30лв. на джанта. Още несъм ходил, но като отида ще кажа как е.

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
иди иди никога нема да имаш хемАроиди

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 13 Яну 2007, 20:41

Понеже джантите ги изшкурих и стана доста добре, сега искам да питам: така ли да ги оставя, да ги боядисам с боя или един лак им е достатъчен? Материалите (боята и лакът) какви са къде могат да се намерят?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 14 Яну 2007, 12:12

значи когато боядисваш.
преди това се шприцоват, изтъркват се водно с 800 шкурка примерно и след това се боядисват с боя и после с лак.
а боята е еднаква дали за джанти или за пластмаса само основата или шприца е различен. но пак за метали шприца е еднакъв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 14 Яну 2007, 21:12

ian190 написа:значи когато боядисваш.
преди това се шприцоват, изтъркват се водно с 800 шкурка примерно и след това се боядисват с боя и после с лак.
а боята е еднаква дали за джанти или за пластмаса само основата или шприца е различен. но пак за метали шприца е еднакъв.
Колега мойте старите бяха само с лак отгоре и изглеждаха доста добре. Дори бих казал по добре ;) Но това е мое мнение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 16 Яну 2007, 8:31

До колегата slavianko: Би ли споделил какъв лак си използвали от къде може да се намери? А цената му каква е? Благодаря ти предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 16 Яну 2007, 15:51

ktv написа:До колегата slavianko: Би ли споделил какъв лак си използвали от къде може да се намери? А цената му каква е? Благодаря ти предварително!
Колега за съжаление не мога да ти кажа с какъв точно защото и аз не знам. Мога да питам човека който ми ги прави и ще ти кажа
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 16 Яну 2007, 18:44

Ще съм ти безкрайно благодарен ако ми кажеш повече за лака- цена, вид и от къде може да се вземе! :mhihi: Освен това караме еднакви коли, само дето моите беципси са малко по- големи от твоите. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 16 Яну 2007, 19:13

колега аз правих мойте на старата е34-ка по следния на4ин водно 400, след това водно 600 ,много старателно , след това продават едни спрейове за джанти - на флакона има една джанта снимана , две ръце ,и забравяш. спрея съм го тествал преди години като напръсках двигателят на една кола и до ден дне6ен боята седи ,така 4е спокойно си купи два флакона от тоя спрей и действай ;)

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 16 Яну 2007, 20:14

Жани , а стигна ли до метала или само махна драскотините върху боята? До тука всичко е ясно, само искам още нещо да питам- ако мина джантите на песакоструйка, мога ли да нанасям тоя лак директно върху метала (алуминия)? И трябва ли да пазя деликатните места- дупки за вентили, дупки за болтове и др. от пясъка, и как? :?: Ако някой може да каже цялата процедура, от начало до край, и то с подробности. :mhihi: Няма да изям хляба на никого, обещавам. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 17 Яну 2007, 18:01

ktv написа:Ще съм ти безкрайно благодарен ако ми кажеш повече за лака- цена, вид и от къде може да се вземе! :mhihi: Освен това караме еднакви коли, само дето моите беципси са малко по- големи от твоите. ;)
Колега ако наистина са по големи от моите :roll: :roll: respect :roll: :roll: Тези дни имам малко работа по колата и ще ходя при майстира дето ми ги прави и ще ти кажа. ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 24.07.2004
Местоположение: София

Мнение от dZvero » 17 Яну 2007, 22:36

Аз знам два варианта (които са прилагани от мои приятел):
:arrow: Песакостуйка, фина шкурка, водна, полирпаста (има за алуминий) и лак от споменатия - той си е за коли/джанти;
:arrow: Флекс със диск (четка за метал), фина, водна, паста, лак;

Първият е по-бърз, но по-скъп. При голямо старание преобразяването е нечувано и невиждано :) :shock:

Успех!
dZvero Sound... The funs starts here...
:arrow: Peerless, Seas, Kicker, Audison, Orion, Hertz, Pioneer, DLS, Alpine, Biema... AUDIO

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 17 Яну 2007, 23:05

Марто,прибра ли се бе човек :?:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 24.07.2004
Местоположение: София

Мнение от dZvero » 17 Яну 2007, 23:27

bmwdriver написа:Марто,прибра ли се бе човек :?:


Е то даже от октомври, но се покривам, че ми трябваше почивка. Ще се опитам утре да дойда на Еко-то, ако не се разбия преди това :mhihi: Да не разваляме темата на колегата ;)
dZvero Sound... The funs starts here...
:arrow: Peerless, Seas, Kicker, Audison, Orion, Hertz, Pioneer, DLS, Alpine, Biema... AUDIO

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook