НЕ ПАЛИ, ГАДИНАТА

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

НЕ ПАЛИ, ГАДИНАТА

Мнение от BigMUZZY » 15 Яну 2007, 11:53

Да и го туря в генерацията, дано! Писна ми! Нови кабели, капачка, палец, свещи. Нова горивна помпа. Нови, нови и още нови...

Е не ще да пали и това е. Явно делкото се ебава, обаче има и един електронен блок на левия калник до прозореца, дето май и той е сдал багажа.
Сега малко по - спокойно: значи, когато и скимне, пали без проблем, форсира се - красота. Като не е на кеф - не пали. Или припали за секунда - две и сама гасне. Да се вдигнат оборотите е абсурд. Мерена е за токове и се оказва, че проблемът е в тях.

Та да попитам дали имате някакви идеи или някое излишно делко да се продава? А, да. Дайте малко инфо и за този комутатор ( мисля че е точно комутатор ), за който писах - на левия калник, горе, до стъклото. Ако е сдал багажа - откъде може да се намери, някой от Вас има ли за продан, знаете ли как се поправя или с какъв да се замести.
Щото в Дару кар пише следното

Справка за част


Номенклатурен номер : 12141267459
Описание : Rmfd unit
Ед.цена (с ДДС) : 1807.19 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените


Е няма нужда.

Помогнете, че почна да ми писва и да мисля за БМВ с външно запалване - две туби бензин и запалка Зипо!

Колата е Е21 320/6 М20Б20 карбуратор 04/1978 ВИН6632199
...Тез` две бири `що ги каза ...?

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 15 Яну 2007, 12:32

Лечението е просто - откачаш куплунга, зачистваш контактите, пръсваш малко контактен спрей, сглобяваш и караш :mhihi:

П.П. Ако ти е по-удобно може да свалиш комутатора - държи се на 2 болтчета ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Мнение от BigMUZZY » 15 Яну 2007, 13:21

Може ли да е само това. А ако тирисорчетата и другите джаджи вътре са заминали :?:
...Тез` две бири `що ги каза ...?

"Баба Яга" Склад
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 26.07.2004
Местоположение: София

Мнение от GRE » 15 Яну 2007, 14:15

Досега гледах в Realoem, че има два варианта на това нещо-тази цена,дето ти я искат е за RMFD-remanifactured. Гледам,че номер 4 от картинката е същото нещо май :dunno:

Аз иначе имам ето това в наличност у нас :mhihi: Излиза,че става за твойта кола:
Номенклатурен номер : 12141273217
Описание : ЕЛЕКТРОНЕН БЛОК
Ед.цена (с ДДС) : 233.02 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=12141273217&showus=on&showeur=on&series=E21

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 15 Яну 2007, 17:39

BigMUZZY написа:Може ли да е само това. А ако тирисорчетата и другите джаджи вътре са заминали :?:


E, aко бяха заминали едва ли щеше да работи читаво, макар и когато си иска ;) По-скоро са се окислили контактите и сега с по-ниските температури съвсем се бъгавясва...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Мнение от BigMUZZY » 15 Яну 2007, 19:40

GRE
Благодаря за инфото. Утре ще ходя да я гледам пак. Колкото до ел.блока, който имаш ти, пише, че е за моделите след 08,1980. Не знам дали ще стане, защото тогава сменят и палеца - от съпротивление 5ома става 1 ом. Нямам представа дали това е от значение.
...Тез` две бири `що ги каза ...?

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook