Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:От повечето постове за N52, останах с впечатление, че 25цата е по - проблемна от към разход на масло спрямо 30ката.
Гледам, че в щатите има фейсови е90 с N52k30, водят ги 328i. С черен капак на клапаните са.
Това чудо има ли го някой?
Бута ли масло??
https://m.mobile.bg/details/11536139359990075
Тази много ми харесва въпреки слабия дресинг?
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Тоя N52 не харчи толкова масло, само къде от Щатите всичките тука на пазарни цени и малко км са или гърмели беговете, летели са през бордюри или са плували с рибите.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ами няма как да са евтини, защото има 11% мито, 20% ддс, транспорт 1500 долара, разни други и то си идва на цена.b00st написа:vvasilev1 написа:От повечето постове за N52, останах с впечатление, че 25цата е по - проблемна от към разход на масло спрямо 30ката.
Гледам, че в щатите има фейсови е90 с N52k30, водят ги 328i. С черен капак на клапаните са.
Това чудо има ли го някой?
Бута ли масло??
https://m.mobile.bg/details/11536139359990075
Тази много ми харесва въпреки слабия дресинг?
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Тоя N52 не харчи толкова масло, само къде от Щатите всичките тука на пазарни цени и малко км са или гърмели беговете, летели са през бордюри или са плували с рибите.
Иначе там гледам, че здрави и чисти автомобили 328 фейс, около 150 000 км са 6-8 000 долара, което ми се струва на промоция. В движение, не давени или тоталки!
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- asmodeus812
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.07.2018
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
А само с доливане ако не се ревизира главата положението по-лошо ли става (т.е ако гори 1.5л-2л на 10к след още 30к без ревизия почва ли да гори колкото бензин, кажи речи 10л/10к
)

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ако гори 1-2 литра на 10к си е доста добре. Доливаш ги тези литри, сетне сменяш маслото на 10 хил. км и нямаш грижи, най-вероятно няма да се влоши.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:Да споделиш как е протекла процедурата и емулирането след това, би било много полезно. Май няма колеги, които да са минали по този път.
П.П. няма ли алтернативи на поносими цени за тези ноксове?
То друг май с Н53 няма много-много тук.. Чувствам се като с екзотика



Няма какво да се емулира.
Махнеш ли НОКС-а, не набива грешки - всмисъл не пали чек-а. От трите режима трябва да работи на хомогенен, който си е най-нормалният - Н54, например работи само на него.
Ако толкова искаш да поддържаш и трите режима - bimmerprofs - за около 350 евро, един емулатор и си ти. И без НОКС-ове. Основното чистене е от тези в колектора.
Няма драма с две думи.
ПП Поне на теория и по форумите каквото пише

ПП2 Относно щатските - и доларът скочи, и транспортът скочи..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Достатъчно с разхода на масло - има изписано много и пак не може да обхване всяка отделна кола. Не мисля, че човек, на който му се кара бензинов шестак може да го откаже това - просто ще си търси запазена кола. Както дизел феновете не ги спират турбо и дюзи, които са проблемни по дефолт при старите коли. Отделно, че при бензиновите БМВ-та разходът на масло в голяма степен зависи как се кара. Дори съвсем здрава кола започва да харчи повече като се кара сериозно.
Never mistake motion for action...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:Достатъчно с разхода на масло - има изписано много и пак не може да обхване всяка отделна кола. Не мисля, че човек, на който му се кара бензинов шестак може да го откаже това - просто ще си търси запазена кола. Както дизел феновете не ги спират турбо и дюзи, които са проблемни по дефолт при старите коли. Отделно, че при бензиновите БМВ-та разходът на масло в голяма степен зависи как се кара. Дори съвсем здрава кола започва да харчи повече като се кара сериозно.
Ето мене ме отказа. Колкото и да си ги пишете тука, не е нормално кола за 15-20К я гледаш лъскава, с джанти и всичко, а всъщност баси масларника и на вскеи 1000 или 1500 км да спираш да доливаш по бензиностанциите. Мене редовно ме питаха там тия по ОМВ-та, кво става проблем ли има

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:Leon написа:Достатъчно с разхода на масло - има изписано много и пак не може да обхване всяка отделна кола. Не мисля, че човек, на който му се кара бензинов шестак може да го откаже това - просто ще си търси запазена кола. Както дизел феновете не ги спират турбо и дюзи, които са проблемни по дефолт при старите коли. Отделно, че при бензиновите БМВ-та разходът на масло в голяма степен зависи как се кара. Дори съвсем здрава кола започва да харчи повече като се кара сериозно.
Ето мене ме отказа. Колкото и да си ги пишете тука, не е нормално кола за 15-20К я гледаш лъскава, с джанти и всичко, а всъщност баси масларника и на вскеи 1000 или 1500 км да спираш да доливаш по бензиностанциите. Мене редовно ме питаха там тия по ОМВ-та, кво става проблем ли имаНе стига, че харчи като гламаво бензин, ми за сметка на това и на маслото не изостава.
Дано да си подготвил "новия горд собственик" за това

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
е тя май отдавна се продаде тая кола ?!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колко отдавна, 3-4 месеца я има, я не.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- asmodeus812
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.07.2018
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
При 4-цилиндровите положението с маслото май по-лесно се отстраняваше. Там най-често се дължеше на гумичките, нз дали тях двигатели може да ги наречем по-малкото главоболие.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:b00st написа:Leon написа:Достатъчно с разхода на масло - има изписано много и пак не може да обхване всяка отделна кола. Не мисля, че човек, на който му се кара бензинов шестак може да го откаже това - просто ще си търси запазена кола. Както дизел феновете не ги спират турбо и дюзи, които са проблемни по дефолт при старите коли. Отделно, че при бензиновите БМВ-та разходът на масло в голяма степен зависи как се кара. Дори съвсем здрава кола започва да харчи повече като се кара сериозно.
Ето мене ме отказа. Колкото и да си ги пишете тука, не е нормално кола за 15-20К я гледаш лъскава, с джанти и всичко, а всъщност баси масларника и на вскеи 1000 или 1500 км да спираш да доливаш по бензиностанциите. Мене редовно ме питаха там тия по ОМВ-та, кво става проблем ли имаНе стига, че харчи като гламаво бензин, ми за сметка на това и на маслото не изостава.
Дано да си подготвил "новия горд собственик" за това
Разбира се не се притеснявай. Новия собственик си е много доволен, щото му дадох кола с набити в нея 7К (без каска и застраховки) и поддържана, (вкл. боядисвана) само в официалния сервиз не при бай Х*й в квартала. Мотора работеше гладко на швейцарски часовник. Тя харчеше след 4000 км моята, до тогава не го пипаше маслото. После като се замърси и на 1500 по литърче и това извънградско в обороти. За 10к не е харчила повече от 3-4л реално, а има със сменяни сегменти и харчат след това по 2л пак същия двигател, но лично мен си ме дразнеше.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:dextuar написа:b00st написа:Leon написа:Достатъчно с разхода на масло - има изписано много и пак не може да обхване всяка отделна кола. Не мисля, че човек, на който му се кара бензинов шестак може да го откаже това - просто ще си търси запазена кола. Както дизел феновете не ги спират турбо и дюзи, които са проблемни по дефолт при старите коли. Отделно, че при бензиновите БМВ-та разходът на масло в голяма степен зависи как се кара. Дори съвсем здрава кола започва да харчи повече като се кара сериозно.
Ето мене ме отказа. Колкото и да си ги пишете тука, не е нормално кола за 15-20К я гледаш лъскава, с джанти и всичко, а всъщност баси масларника и на вскеи 1000 или 1500 км да спираш да доливаш по бензиностанциите. Мене редовно ме питаха там тия по ОМВ-та, кво става проблем ли имаНе стига, че харчи като гламаво бензин, ми за сметка на това и на маслото не изостава.
Дано да си подготвил "новия горд собственик" за това
Разбира се не се притеснявай. Новия собственик си е много доволен, щото му дадох кола с набити в нея 7К (без каска и застраховки) и поддържана само в официалния сервиз не при бай Х*й в квартала. Мотора работеше гладко на швейцарски часовник. Тя харчеше след 4000 км моята, до тогава не го пипаше маслото. После като се замърси и на 1500 по литърче и това извънградско в обороти. За 10к не е харчила повече от 3-4л реално, а има със сменяни сегменти и харчат след това по 2л пак същия двигател, но лично мен си ме дразнеше.
Е как няма да те дразни то си е направо трагедия, моята 325ца харчеше по малко за 10 000 при положение че мотора беше за доста сериозен ремонт


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Каква 325ца обаче, не е била N52? Дразнещо беше да, но аз съм претенциозен, за някои не е проблем. 40 000 км минах с купето иначе, никъде не съм се притеснявал, че може да ме остави и не мислиш за регенрации на дпф за филтри, за дюзи, демпмфери, маховици, съединители и т.н. Просто реших да сменя концепцията щото зимата не ми беше най-подходящата кола.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Така е, просто много се пише че дизелите били проблемни, че чупели турбо и дюзи и какво ли още не, аз имам над 500 000км. с моите дизелови БМВта, като съм имал два броя от най тъпия дизелов мотор правен някога от БМВ, а именно 318ТДС и никога не ми се е чупило турбо или дюза, да едната ми скъса верига, ама сигурно е била на над 400к км. последните 150к от тях с много агресивен чип и яко предварение на помпата, колата вървеше колкото 320и Е36 на скорости до към 150км/ч. и пак турбото и беше перфектно, продадох го на един комшия дето още го кара, а това беше преди 9 години
Та някак си нелепо звучи, че дизелите не стават, да тия на пежо може и да не стават, БМВ дизелите са много издържливи животни.
И N47/57 много се отбягва, че трябвало да му се смени веригата, аз имам приятели с N47 на по над 350 000км. с ремапнати мотори които ги разцепват от каране мъжката и нямат драми.
Въпроса е в навременната поддръжка да не се пести и проспуска, всичко друго води до капитулация на който и да е агрегат

Та някак си нелепо звучи, че дизелите не стават, да тия на пежо може и да не стават, БМВ дизелите са много издържливи животни.
И N47/57 много се отбягва, че трябвало да му се смени веригата, аз имам приятели с N47 на по над 350 000км. с ремапнати мотори които ги разцепват от каране мъжката и нямат драми.
Въпроса е в навременната поддръжка да не се пести и проспуска, всичко друго води до капитулация на който и да е агрегат


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани