М10 карбуратор + турбо?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 10 Яну 2007, 15:19

viper написа:Аз лично бих заложил на М10В20, разстърган от 89мм на 92мм с бутала от М30В35. По този начин мотора става М10В21 - 2100сс :mhihi: и степен на сгъстяване около 8:1 :D Познайте на колко може да се надуе и дали няма да излязат 250++ коня от него :twisted:


не съм сигурен но си мисля
че по този начин доста се
изтъняват стените на цилиндрите,
което може да доведе до един
голям бум :idea: :roll:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 10 Яну 2007, 20:51

naskoksan написа:
viper написа:Аз лично бих заложил на М10В20, разстърган от 89мм на 92мм с бутала от М30В35. По този начин мотора става М10В21 - 2100сс :mhihi: и степен на сгъстяване около 8:1 :D Познайте на колко може да се надуе и дали няма да излязат 250++ коня от него :twisted:


не съм сигурен но си мисля
че по този начин доста се
изтъняват стените на цилиндрите,
което може да доведе до един
голям бум :idea: :roll:
По 2002 форумите гледам ги стържат М10В20ките на 92мм и после не ги жалят по-пистите ;)

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 10 Яну 2007, 21:01

на М20 моторите междуцентровото разстояние на цилиндрите е 91 мм....което при 84 мм диаметър при М20Б25 прави точно 7 мм стена м/у цилиндрите, и има тунерски фирми който ги подкарват на 86 мм което прави цели 5 мм :mhihi: не знам при М10-тките колко е междуцентровото разстояние ама предполагам че проблеми няма :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 10 Яну 2007, 21:06

те м10 не беха ли на ризи или се бъркам с москви4ите:) на мохерите слагат волгови бутала и ризи и стават 2000сс ако и м10 е на ризи става и там май

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 12.05.2006

Мнение от RP///M.cenitel.org » 10 Яну 2007, 23:01

На практика се получава така че:
цилидровата втулка на М10 има дебелина 4.5 мм.Скачайки от 89 на 92 ,втулката става уекинко с дебелина 2.9мм В РАДИУС :!: :!: :!: От тези 2.9 да извадим и ПОНЕ 0.4 изядени от патината понеже това са мега дърти коптори и остават едни сериозни 2.5мм. в радиус.Естествено лирическият герой ще иска едни ПОНЕ 8500 революций и(или) 1.2-1.5 върху атмосферата,които с тази втулка ,която вече въобще не е неразрушима ти гарантира приятната работна температура от 120 Целзия :lol:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 11 Яну 2007, 9:46

RP///M.cenitel.org написа:.....На практика се получава така че:
цилидровата втулка на М10 има дебелина 4.5 мм....


:kuku: Май говориш за руските М10-ки :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Дилян Пенчев написа:....при М20Б25 прави точно 7 мм стена м/у цилиндрите...


При М10 е 8мм :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 12.05.2006

Мнение от RP///M.cenitel.org » 11 Яну 2007, 23:48

Хубу де да допуснем ,че аз съм поредния интернетски познавател и не ги усещам много М10-ките.Може би ти ще успееш да изброиш приликите и разликите между тех и Руските :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Айде от мен да бъде само приликите ;)

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 12 Яну 2007, 10:04

Основната разлика е, че при руските М10ки има цилиндрови втулки, а при истинските (оригиналдъ швабише :mhihi: ) цилиндрите са изработени направо в блока - тоест, втулки няма :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 12 Яну 2007, 10:06

Много умувания, много глупости.....и накрая нищо :!: Само да ви кажа че да направиш М10 турбо не е трудно и не се изискват никакви хай,мега, ултра познания или подобрения по двигателя :!: Особенно ако се ползва карбураторен или "катализаторен" М10 и налягане около 0.5б. Никакви смени на бутала, дросели, валове и други екстри от интернет. Трябва един смотан колектор от тръби, турбина от кола със сходна кубатура, л-джетроник, някакъв интеркулер, по-богати дюзи и някакъв пиджибек или стендалоун. Всеки който разполага с малко умения и има работилница или достъп до такава може да се справи с работата ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 12 Яну 2007, 10:44

Aз все си мисля, че най-добрия М10 за турбиниране е този, който си е излязъл от завода с Л-Джетроник... луда работа е да се опъват жици и т.н. дивотий. Карбураторния е най-зле за надуване, понеже при него степента на сгъстяване е най-голяма 9.5:1 и нямам идея колко време ще удържи, дори и на 0.5 бара. Няма да коментирам, че карбураторната глава е с по-малки портове и клапани, което автоматично значи смяна... с други думи - луда работа ;) Л-Джетроника е 9.0:1 и може да се разчита на повече ресурс, пък и е доста по-лесен и по-евтин за конверсия... ;)

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 12 Яну 2007, 10:50

viper написа:Карбураторния е най-зле за надуване, понеже при него степента на сгъстяване е най-голяма 9.5:1 и нямам идея колко време ще удържи, дори и на 0.5 бара.


Ако всичко по мотора е ОК, и е настроен като хората, гарантиам, че ще те надживее :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 12 Яну 2007, 11:26

rtzankov написа:
viper написа:Карбураторния е най-зле за надуване, понеже при него степента на сгъстяване е най-голяма 9.5:1 и нямам идея колко време ще удържи, дори и на 0.5 бара.


Ако всичко по мотора е ОК, и е настроен като хората, гарантиам, че ще те надживее :mhihi: :mhihi:


А ти кой си? Какъв си? :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 12 Яну 2007, 11:49

viper написа:А ти кой си? Какъв си? :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Бате, не знам аз кой съм, и какъв съм, ма знам ти какъв си :mhihi: :mhihi: :mhihi:

!!Asen_X написа:
viper написа:Хацо, кажи ни само как след толкова "хранене", си все още толкова рахитичен



А ти ни кажи как след толкова правене, колата ти все така не върви :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 12 Яну 2007, 11:57

Батка, тука се говори за вървене - не за изложби... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Кой колко си прави колата и колко върви нямам идея, но мога да ти кажа само, че от оптичния тунинг колата не върви повече, а собственика започва да се мисли за вървежен :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 12 Яну 2007, 12:14

viper-е, говориш наизуст в момента...;)
Изображение
Driver's Racing Team

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook