М10 карбуратор + турбо?
Модератор: bum_bum
viper написа:Аз лично бих заложил на М10В20, разстърган от 89мм на 92мм с бутала от М30В35. По този начин мотора става М10В21 - 2100сси степен на сгъстяване около 8:1
Познайте на колко може да се надуе и дали няма да излязат 250++ коня от него
не съм сигурен но си мисля
че по този начин доста се
изтъняват стените на цилиндрите,
което може да доведе до един
голям бум


- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
По 2002 форумите гледам ги стържат М10В20ките на 92мм и после не ги жалят по-пиститеnaskoksan написа:viper написа:Аз лично бих заложил на М10В20, разстърган от 89мм на 92мм с бутала от М30В35. По този начин мотора става М10В21 - 2100сси степен на сгъстяване около 8:1
Познайте на колко може да се надуе и дали няма да излязат 250++ коня от него
не съм сигурен но си мисля
че по този начин доста се
изтъняват стените на цилиндрите,
което може да доведе до един
голям бум![]()

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
на М20 моторите междуцентровото разстояние на цилиндрите е 91 мм....което при 84 мм диаметър при М20Б25 прави точно 7 мм стена м/у цилиндрите, и има тунерски фирми който ги подкарват на 86 мм което прави цели 5 мм
не знам при М10-тките колко е междуцентровото разстояние ама предполагам че проблеми няма 



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
те м10 не беха ли на ризи или се бъркам с москви4ите:) на мохерите слагат волгови бутала и ризи и стават 2000сс ако и м10 е на ризи става и там май
- RP///M.cenitel.org
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 12.05.2006
На практика се получава така че:
цилидровата втулка на М10 има дебелина 4.5 мм.Скачайки от 89 на 92 ,втулката става уекинко с дебелина 2.9мм В РАДИУС
От тези 2.9 да извадим и ПОНЕ 0.4 изядени от патината понеже това са мега дърти коптори и остават едни сериозни 2.5мм. в радиус.Естествено лирическият герой ще иска едни ПОНЕ 8500 революций и(или) 1.2-1.5 върху атмосферата,които с тази втулка ,която вече въобще не е неразрушима ти гарантира приятната работна температура от 120 Целзия 
цилидровата втулка на М10 има дебелина 4.5 мм.Скачайки от 89 на 92 ,втулката става уекинко с дебелина 2.9мм В РАДИУС




- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
RP///M.cenitel.org написа:.....На практика се получава така че:
цилидровата втулка на М10 има дебелина 4.5 мм....




Дилян Пенчев написа:....при М20Б25 прави точно 7 мм стена м/у цилиндрите...
При М10 е 8мм

- RP///M.cenitel.org
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 12.05.2006
Хубу де да допуснем ,че аз съм поредния интернетски познавател и не ги усещам много М10-ките.Може би ти ще успееш да изброиш приликите и разликите между тех и Руските
Айде от мен да бъде само приликите



Айде от мен да бъде само приликите

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Основната разлика е, че при руските М10ки има цилиндрови втулки, а при истинските (оригиналдъ швабише
) цилиндрите са изработени направо в блока - тоест, втулки няма





Много умувания, много глупости.....и накрая нищо
Само да ви кажа че да направиш М10 турбо не е трудно и не се изискват никакви хай,мега, ултра познания или подобрения по двигателя
Особенно ако се ползва карбураторен или "катализаторен" М10 и налягане около 0.5б. Никакви смени на бутала, дросели, валове и други екстри от интернет. Трябва един смотан колектор от тръби, турбина от кола със сходна кубатура, л-джетроник, някакъв интеркулер, по-богати дюзи и някакъв пиджибек или стендалоун. Всеки който разполага с малко умения и има работилница или достъп до такава може да се справи с работата 



е21 345 0-402м 12.18


- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Aз все си мисля, че най-добрия М10 за турбиниране е този, който си е излязъл от завода с Л-Джетроник... луда работа е да се опъват жици и т.н. дивотий. Карбураторния е най-зле за надуване, понеже при него степента на сгъстяване е най-голяма 9.5:1 и нямам идея колко време ще удържи, дори и на 0.5 бара. Няма да коментирам, че карбураторната глава е с по-малки портове и клапани, което автоматично значи смяна... с други думи - луда работа
Л-Джетроника е 9.0:1 и може да се разчита на повече ресурс, пък и е доста по-лесен и по-евтин за конверсия... 


- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
viper написа:Карбураторния е най-зле за надуване, понеже при него степента на сгъстяване е най-голяма 9.5:1 и нямам идея колко време ще удържи, дори и на 0.5 бара.
Ако всичко по мотора е ОК, и е настроен като хората, гарантиам, че ще те надживее




R.I.P Landikar
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
rtzankov написа:viper написа:Карбураторния е най-зле за надуване, понеже при него степента на сгъстяване е най-голяма 9.5:1 и нямам идея колко време ще удържи, дори и на 0.5 бара.
Ако всичко по мотора е ОК, и е настроен като хората, гарантиам, че ще те надживее![]()
А ти кой си? Какъв си?



- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
viper написа:А ти кой си? Какъв си?![]()
![]()
Бате, не знам аз кой съм, и какъв съм, ма знам ти какъв си



!!Asen_X написа:viper написа:Хацо, кажи ни само как след толкова "хранене", си все още толкова рахитичен
А ти ни кажи как след толкова правене, колата ти все така не върви![]()
![]()
![]()
![]()











R.I.P Landikar
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Батка, тука се говори за вървене - не за изложби...
Кой колко си прави колата и колко върви нямам идея, но мога да ти кажа само, че от оптичния тунинг колата не върви повече, а собственика започва да се мисли за вървежен




Кой колко си прави колата и колко върви нямам идея, но мога да ти кажа само, че от оптичния тунинг колата не върви повече, а собственика започва да се мисли за вървежен












Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани