Възможен проблем с тоците :(
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Възможен проблем с тоците :(
днес намирам колата 320 M50 почти умряла-не може изобщо да завърти стартера, само лампичките леко примигват, помпата не жужи, абс-а не гасне. алармата не бачка много коректно, но пък имах музика и светлини:roll: не беше карана 5-6 дена
та си взех един бош силвър на 70ah и любимата се събуди, следобед ходих да ми подпечатват гаранцииката и установиха че се зарежда с 13.7първо замерване и 13.8волта второ замерване(аз и казах да си фърли уредчето де), някои викат че е недостатъчно-трябвало да е 13,8-14,4, други ми вадиха каталози че от 13.5 до 14,2 е добре. кое е вярното?
иначе колата се държи перфектно бях минал о/о 250км с новия акумулатор преди да го мерят
едни майсторчета ми гледаха ремъка да не е хлабав и викат, че е самообтягащ и не се настройвал
ами ако му е заминало амортисьорчето/обтегача
как мога да разбера дали приплъзва, че нямам вяра на никой майстор вече, а не ми се иска да я намирам пак така колицата:(
благодарности предварително
та си взех един бош силвър на 70ah и любимата се събуди, следобед ходих да ми подпечатват гаранцииката и установиха че се зарежда с 13.7първо замерване и 13.8волта второ замерване(аз и казах да си фърли уредчето де), някои викат че е недостатъчно-трябвало да е 13,8-14,4, други ми вадиха каталози че от 13.5 до 14,2 е добре. кое е вярното?
иначе колата се държи перфектно бях минал о/о 250км с новия акумулатор преди да го мерят
едни майсторчета ми гледаха ремъка да не е хлабав и викат, че е самообтягащ и не се настройвал

как мога да разбера дали приплъзва, че нямам вяра на никой майстор вече, а не ми се иска да я намирам пак така колицата:(
благодарности предварително
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Le Transporteur написа:...13.5-14.2 волта ,вадя ти ги от Аутодата-та,а Бош-чето малиии като моето...,колко пари..
много ме успокояваш. и аз бях по-склонен на това да вярвам, защото ми го намериха от някакъв каталог по модела:)
148лв е бош-чето с 3г. гаранция, дано да дойде читав.
следобед им бяха доставили и 74 или 75ah със някаква система за следене колко е зареден/една зелена светлинка и 3 бутончета/:mhihi: за 162-3 и малко ме фана яд, че го нямаше сутринта. ама като бързах за път не можах да го дочакам.
а пък и на 20-ката и дават 65ah по книжка, тей че няма да е голяма ползата от 75ah
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Възможен проблем с тоците :(
Hellrider написа:днес намирам колата 320 M50 почти умряла-не може изобщо да завърти стартера, само лампичките леко примигват, помпата не жужи, абс-а не гасне. алармата не бачка много коректно, но пък имах музика и светлини:roll: не беше карана 5-6 дена
та си взех един бош силвър на 70ah и любимата се събуди, следобед ходих да ми подпечатват гаранцииката и установиха че се зарежда с 13.7първо замерване и 13.8волта второ замерване(аз и казах да си фърли уредчето де), някои викат че е недостатъчно-трябвало да е 13,8-14,4, други ми вадиха каталози че от 13.5 до 14,2 е добре. кое е вярното?
иначе колата се държи перфектно бях минал о/о 250км с новия акумулатор преди да го мерят
едни майсторчета ми гледаха ремъка да не е хлабав и викат, че е самообтягащ и не се настройвалами ако му е заминало амортисьорчето/обтегача
как мога да разбера дали приплъзва, че нямам вяра на никой майстор вече, а не ми се иска да я намирам пак така колицата:(
благодарности предварително
зареждането ти е в нормите, мани ги тия маисторчета дето гледат как да смъкнат некои лев от въздуха

проверка: палиш колата,включваш фаровете и закачаш мултицета на акомулатора ако държи 13,8 всичко е ОК

13,5-14,2 са нормите и ако си в тях е перфектна.
А инъче аз имах такъв проблем с падането на акумолатора за 5-6 дни и се оказа, че като са ми слагали алармата едно реле е вързано тама че е включено като включа алармата и акумолатора пада от неговата консумация за 5-6 дена.
Мисля че за нормално се приемаше консумация около 30 мА на изгасена кола и спряни консуматори в нея.
А инъче аз имах такъв проблем с падането на акумолатора за 5-6 дни и се оказа, че като са ми слагали алармата едно реле е вързано тама че е включено като включа алармата и акумолатора пада от неговата консумация за 5-6 дена.
Мисля че за нормално се приемаше консумация около 30 мА на изгасена кола и спряни консуматори в нея.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани