Проблем с БМВ Е36(М40)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Проблем с БМВ Е36(М40)

Мнение от melody1 » 06 Яну 2007, 18:27

Здравейте колеги. Имам следния проблем с колицата ми. :bcry: .
При движение ми изгасва и няма никав ток. Заредих си акумулатора закачих я и пак ме остави. Не иска да пали и с бутане. Четох из форума и прочетох една тема за динамото което зарежда акумулатора. Днес ходих и смених четките които се намират в динамото(бяха си отишли), но пак сащото. Карах около 10мин. , пуснах фаровете и колата пак изгасна. Пробвах да я запаля с бутане, но само прехълца без да пали. Когато завъртя на контакт таблото премигва като дискотека. Ако някой има идея или е имал същия проблем, моля да ми сподели как го е оправил. :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 06 Яну 2007, 18:37

Виж да не се разхлабила масата към купето.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 06 Яну 2007, 18:39

bmwdriver написа:Виж да не се разхлабила масата към купето.

Кабела на масата, който излиза от динамото и отива към купето му се е разпаднала изолацията, но не е скъсан. Затова си мисля, 4е не е от него. Забравих да кажа, че акумулатора е чисто нов БОШ. Няма как да е избила някоя клетка. Пак и волтажа след като падне е 11,85V.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 06 Яну 2007, 20:02

:arrow: :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 19.10.2006

Мнение от Ro_Ja » 06 Яну 2007, 20:12

виж си датчика на дифа чувал сам че като си прецака спира да пали

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 24.04.2006

Мнение от clikk » 06 Яну 2007, 21:09

и на мен ми го прави веднъж на нов акумулатор, заредих го, ремонтирах стартера и смених ремъка на алтернатора. Повече не го е правила.
Успех
а сега, де?

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 06 Яну 2007, 21:52

Датчика на вала по-скоро,този на дифа показва скоростта ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 07 Яну 2007, 18:06

bmwdriver написа:Датчика на вала по-скоро,този на дифа показва скоростта ;)


Къде се намира този датчик, а може ли да е от релето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 08 Яну 2007, 0:49

bmwdriver написа:Датчика на вала по-скоро,този на дифа показва скоростта ;)


Едно приятелче имаше проблем с този датчик, но колегата пише че му примигва таблото. Това ми говори за слаб (или по-точно нищожен) ток, което го нямаше като имахме приблем с този датчик.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Мнение от Shider » 08 Яну 2007, 12:38

melody1 написа:Кабела на масата, който излиза от динамото и отива към купето му се е разпаднала изолацията, но не е скъсан. Затова си мисля, 4е не е от него. Забравих да кажа, че акумулатора е чисто нов БОШ. Няма как да е избила някоя клетка. Пак и волтажа след като падне е 11,85V.

:idea: Щом се е разпаднала изолацията :arrow: може би грее :arrow: може би съпротивлението му по някаква причина е много голямо :arrow: не зарежда добре - 'губи' се тока :evil:
С ел.техник съветва ли се? Почистване, сняна?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 15.09.2005
Местоположение: Стамболийски
Пол: Мъж
Кара: x5
Мечтае да кара: Камаро
Детайли за колата: x5 3,0d 2003

Мнение от dog » 08 Яну 2007, 13:41

ако е датчика на вала ще върти мотора но няма да пали а при теб разбирам че не върти изобщо така че търси другаде но наи добре виж елтехник
завинаги с BMW

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 09 Яну 2007, 15:42

Пич ти в момента караш електромобил т.е. караш докато има ток в акумулатора.Остави ги тия датчици целия проблем е от динамото.Значи сваляш динамото и го проверяваш ако неможеш го носиш на такава проверка-80% е гаранция от него.После ако динамото си работи провеяваш връзките ама щателно-пипаш и дърпаш а не само да гледаш и евнтуално релето и някой предпазител"бушон"
Възможни проблеми-Изгорял статор,изгоряла плочка,за втулки неможе и да става въпрос щтото е с лагери,лоши контакти-окислени връзки и т.н.
:!: Нормално е да не запалиш когато автомобила не произвежда ток :!:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 15 Яну 2007, 19:52

Здравейте отново. Вече си нямам електромобил :winky: . Днес най-сетне оправих колата. Оказа се, че вътре в самия генератор има окислени връзки. Поизчистихме го. Смених кабела на масата и започна да си зарежда нормално. Сега всичко е ОК. Като вдигна оборотите зарежда от 13,8 до 14,5V.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook