Проблем с БМВ Е36(М40)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с БМВ Е36(М40)
Здравейте колеги. Имам следния проблем с колицата ми.
.
При движение ми изгасва и няма никав ток. Заредих си акумулатора закачих я и пак ме остави. Не иска да пали и с бутане. Четох из форума и прочетох една тема за динамото което зарежда акумулатора. Днес ходих и смених четките които се намират в динамото(бяха си отишли), но пак сащото. Карах около 10мин. , пуснах фаровете и колата пак изгасна. Пробвах да я запаля с бутане, но само прехълца без да пали. Когато завъртя на контакт таблото премигва като дискотека. Ако някой има идея или е имал същия проблем, моля да ми сподели как го е оправил.

При движение ми изгасва и няма никав ток. Заредих си акумулатора закачих я и пак ме остави. Не иска да пали и с бутане. Четох из форума и прочетох една тема за динамото което зарежда акумулатора. Днес ходих и смених четките които се намират в динамото(бяха си отишли), но пак сащото. Карах около 10мин. , пуснах фаровете и колата пак изгасна. Пробвах да я запаля с бутане, но само прехълца без да пали. Когато завъртя на контакт таблото премигва като дискотека. Ако някой има идея или е имал същия проблем, моля да ми сподели как го е оправил.

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
bmwdriver написа:Виж да не се разхлабила масата към купето.
Кабела на масата, който излиза от динамото и отива към купето му се е разпаднала изолацията, но не е скъсан. Затова си мисля, 4е не е от него. Забравих да кажа, че акумулатора е чисто нов БОШ. Няма как да е избила някоя клетка. Пак и волтажа след като падне е 11,85V.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
melody1 написа:Кабела на масата, който излиза от динамото и отива към купето му се е разпаднала изолацията, но не е скъсан. Затова си мисля, 4е не е от него. Забравих да кажа, че акумулатора е чисто нов БОШ. Няма как да е избила някоя клетка. Пак и волтажа след като падне е 11,85V.





С ел.техник съветва ли се? Почистване, сняна?
- dog
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 15.09.2005
- Местоположение: Стамболийски
- Пол: Мъж
- Кара: x5
- Мечтае да кара: Камаро
- Детайли за колата: x5 3,0d 2003
ако е датчика на вала ще върти мотора но няма да пали а при теб разбирам че не върти изобщо така че търси другаде но наи добре виж елтехник
завинаги с BMW
Пич ти в момента караш електромобил т.е. караш докато има ток в акумулатора.Остави ги тия датчици целия проблем е от динамото.Значи сваляш динамото и го проверяваш ако неможеш го носиш на такава проверка-80% е гаранция от него.После ако динамото си работи провеяваш връзките ама щателно-пипаш и дърпаш а не само да гледаш и евнтуално релето и някой предпазител"бушон"
Възможни проблеми-Изгорял статор,изгоряла плочка,за втулки неможе и да става въпрос щтото е с лагери,лоши контакти-окислени връзки и т.н.
Нормално е да не запалиш когато автомобила не произвежда ток 
Възможни проблеми-Изгорял статор,изгоряла плочка,за втулки неможе и да става въпрос щтото е с лагери,лоши контакти-окислени връзки и т.н.


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани