Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Да, добре... тея дето искат да карат истинско bmw, само Риванол и ремонти на главата в аутобавария. Успехb00st написа:vvasilev1 написа:...
Колега карай си с Кастрола от "сериозните форумни търговци", то има и такива сериозни форумни сервизи и сериозни форумни вносители на части, та и от тях може да си купуваш части и да си правиш колата при тях. А пък за хората, които държат тяхното BMW да остане BMW, остават другите дивотии, както ги наричаш![]()
А до проблема с двигателя, надали е от маслото, по-скоро антикарбона и флъша са свалили свинщините, запушват се лесно тия магистрали и при това каране на 3900 оборота налягането на маслото не му е стигало и се е разчукал. То и маслената помпа може да е била позадръстена от преди. Колкото до Мотула, аз имам 1-2 смени с такова, пазарувано е от вносител тука (rexol), който го имаше на техния сайт. Но Мотула е средно ниво и дори го гореше повече от оригиналното, а и е най-фалшифицираното масло в света след Кастролата сигурно. От както го разкарах сменям в BMW с оригинално по акция за Е90 или купено от сайта на производителя. Най-важното при маслото е да е истинско, щом се сменя на 10к всяко лонг лайф ще свърши работа, ако колата се кара ежедневно, а не на писта.
p.s. мача вече свирен с тоя двигател, отвори си го, направи му един ремонт и после ще си имаш надеждна 90ка, щото по другото на колата няма какво да ѝ стане толкова. и моя съм го отварял, друго си е да ти докарат главата светеща цялата като от магазина и като го затвориш с новите гарнитури и болтове да не видиш 1 капка масло извън мотора след като гледаш под капака
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Бързи въпроси и отговори
И според мен няма как проблемът да е LubeGard-a.Наистина са на много високо ниво в добавките.
Колегата vvasilev не се спира с тоя кастрол, хем му обяснихме в другата тема...
Колегата vvasilev не се спира с тоя кастрол, хем му обяснихме в другата тема...

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Моята кола не чука:) , няма разход на масло и работи перфектно. Всеки сам си решава, а аз просто казвам, кое според мен е най-добре. Карал съм и с новото бмв масло купено от дилър.Ganchev__ написа:И според мен няма как проблемът да е LubeGard-a.Наистина са на много високо ниво в добавките.
Колегата vvasilev не се спира с тоя кастрол, хем му обяснихме в другата тема...
Кастрола е по добре.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Подкрепям Василев. И аз карам с кастрол, моята кола не чука и е в перфектно състояние (и не чакам поръчки от чужбина)vvasilev1 написа:Моята кола не чука:) , няма разход на масло и работи перфектно. Всеки сам си решава, а аз просто казвам, кое според мен е най-добре. Карал съм и с новото бмв масло купено от дилър.Ganchev__ написа:И според мен няма как проблемът да е LubeGard-a.Наистина са на много високо ниво в добавките.
Колегата vvasilev не се спира с тоя кастрол, хем му обяснихме в другата тема...
Кастрола е по добре.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

- GMitev92
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 2.07.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е90 320d
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, какво бихте ми препоръчали като избор:
1. 2,5 бензин(евентуално газ) - 190 к.с.
2. 2.0 дизел - 163 к.с.
Основно като поддръжки, разход и тн. Най-вече ме притесняват дюзите на дизела.
Благодаря!
1. 2,5 бензин(евентуално газ) - 190 к.с.
2. 2.0 дизел - 163 к.с.
Основно като поддръжки, разход и тн. Най-вече ме притесняват дюзите на дизела.
Благодаря!
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Няма какво да те притесняват дюзите на този дизел, подлежат на рециклаж. А дори и да не рециклираш, втора ръка вървят по 100лв броя
Ако караш с добро гориво и добавка, шанса да ги скапеш е малък.


Re: Бързи въпроси и отговори
Това отделение нещо взе да се габарка с мен и при натискане не иска да се отвори само, както ставаше преди. Някакви съвети как се оправя? Гледам и една двойна пружинка се появи (изпаднала) дали може да е от него и ако да, къде точно е и кое трябва да сваля?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- nikolai_qchev
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 8.10.2017
- Местоположение: Плевен/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой сблъсквал ли се е със заяла поставка за чаши в подлакътника на задните седалки. Почти не се ползва, но знаейки че не работи е дразнещо 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Rainbow написа:
Това отделение нещо взе да се габарка с мен и при натискане не иска да се отвори само, както ставаше преди. Някакви съвети как се оправя? Гледам и една двойна пружинка се появи (изпаднала) дали може да е от него и ако да, къде точно е и кое трябва да сваля?
Споко и при мен даде фира, а даже никой не го е ползвал. Найс, а?
Вътре ми липсва едната пружина, явно е паднала и е заминала в прахосмукачката. Това се дърпа назад и излиза, просто отвори пепелника и дърпай, на щипки е. Според мен се е счупила пластмасата вътре, която държи пружината и от там не работи повече автоматичното отваряне. Реших да го оставя на ръчно отваряне, ако ме разбираш, понеже в мойта Е92-ката отзад седалките са само за да има повече кожа в салона

- djakere4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Защо всички майстори искат да свалят главата като им кажа, че гори масло и искам да се сменят само гумички на клапаните? При положение, че се сменят като се свали само валветроника. Каква е причината, защото аз се сещам единствено за една, да ти вземат повече пари за ремонта.
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Бързи въпроси и отговори
Ти ходи ли при моя майстор,който ги смени без да сваля главата?Иначе и на мен всички пловдивски майстори ми казваха,че без сваляне на главата няма начин.По принцип да кажем ,че нямам против,но дали ще успеят пак да я сглобят както трябва.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Необходим е специален инструмент.djakere4a написа:Защо всички майстори искат да свалят главата като им кажа, че гори масло и искам да се сменят само гумички на клапаните? При положение, че се сменят като се свали само валветроника. Каква е причината, защото аз се сещам единствено за една, да ти вземат повече пари за ремонта.
Явно без него е трудно или невъзможно.
Има сервиз, в който се сменят без демонтаж на главата.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Ако обичате без повече спам по темата.
Има си тема за маслата там си има нужната информация.
Това, че някой неможе да разбере какво е написано в статиите публикувани от колегите, (тоест не рабира какво означават анализите) не му дава право да спами и да дава наклон на останалите потребители.
Интернет пространството е за това човек да може да прочете нужната му информация, след това да я синтезира и да извлече нужното му.
Хората които немогат сами да преценят какво им е необходимо винаги могат да се обърнат за съвет към съответния търговец на който имат доверие.
Факт е, че дори най-скапаното масло неможе да повреди един мотор за 200км. така, че такива заключения са несериозни
Има си тема за маслата там си има нужната информация.
Това, че някой неможе да разбере какво е написано в статиите публикувани от колегите, (тоест не рабира какво означават анализите) не му дава право да спами и да дава наклон на останалите потребители.
Интернет пространството е за това човек да може да прочете нужната му информация, след това да я синтезира и да извлече нужното му.
Хората които немогат сами да преценят какво им е необходимо винаги могат да се обърнат за съвет към съответния търговец на който имат доверие.
Факт е, че дори най-скапаното масло неможе да повреди един мотор за 200км. така, че такива заключения са несериозни


Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:Rainbow написа:
Това отделение нещо взе да се габарка с мен и при натискане не иска да се отвори само, както ставаше преди. Някакви съвети как се оправя? Гледам и една двойна пружинка се появи (изпаднала) дали може да е от него и ако да, къде точно е и кое трябва да сваля?
Споко и при мен даде фира, а даже никой не го е ползвал. Найс, а?
Вътре ми липсва едната пружина, явно е паднала и е заминала в прахосмукачката. Това се дърпа назад и излиза, просто отвори пепелника и дърпай, на щипки е. Според мен се е счупила пластмасата вътре, която държи пружината и от там не работи повече автоматичното отваряне. Реших да го оставя на ръчно отваряне, ако ме разбираш, понеже в мойта Е92-ката отзад седалките са само за да има повече кожа в салона
То и при мен почти никой не го е отварял ама... И при мен не се ползват отзад, но мания, знаеш как е

Счупена ми е пластмасата и пружината липсва... Тази, която си мислех, че е от там явно е паднала от нещо друго, някога...
Иначе:
Номенклатурен номер : 51166960688
Описание : ASCHER
Ед.цена (с ДДС) : 79.49 BGN

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: Бързи въпроси и отговори
FE LIPE написа:Ти ходи ли при моя майстор,който ги смени без да сваля главата?Иначе и на мен всички пловдивски майстори ми казваха,че без сваляне на главата няма начин.По принцип да кажем ,че нямам против,но дали ще успеят пак да я сглобят както трябва.
защото !

от водачите ти гори за сигментите не говорим


но пробвай сам ... трябват ти 350 лева за труд и частите .... гарнитура капак гарнитура валтроник гумички всмукателни/изпускателни "сепараторите" за картерните газове и някоя друга гарнитурка кочто е тръгнала да заминава и 2 обезмаслителя
при желание може да се сменят болтовете на капака но са 153 лева комплекта но това ще се покаже слез развиването не се закупуват предварително
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани